Matias Sointu palaa Ilvekseen!

Kuva
Suosikkijoukkue: Karri Kivi

Matias Sointu palaa Ilvekseen!

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 26.01.2015 14:21

http://ilves.com/?p=24922

En nyt tiedä, onko ihan oman ketjun arvoinen siirto, mutta perustetaan kuitenkin. Loppukauden mittainen sopimus kyseessä! Tällä kaudella 42 ottelussa tehot 10+6.

Sointu siis liittyy Ilvekseen TPS:n riveistä ja samalla ovenavauksella Turkuun siirtyy Patrik Moisio. Hyvä vaihtokauppa! :Thumb up: Toki hieman olen pettynyt siitä, että ei vieläkään saatu hyökkäykseen rightin hyökkääjää. Sointu on kuitenkin hyvä pelaaja. Liikkuu hyvin ja tekee pisteitä! Kyllähän sellainen aina kelpaa, kun kyseessä on vielä oman seuran kasvatti.

Paljon on nyt joukkueessa saman muotin pelaajia. Rautiainen, Kallela, Mustonen ja nyt sitten seuraavana Sointu. Ei uskoisi hyökkäyksestä liikettä puuttuvan. Saa nähdä, mistä ketjusta löytyy. Varmasti myös itse Sointu on helpottunut tästä siirrosta.

Tervetuloa kotiin Matias! :tuoppi:
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Suosikkijoukkue: Ilves + Geoff Platt

Re: Matias Sointu palaa Ilvekseen!

ViestiKirjoittaja Tupsukorva » 27.01.2015 03:14

Hyvää työtä Pajuojalta tämän vaihdon kanssa. Ilves sai kaipaamaansa hyökkäysvoimaa ja TPS varmaan omaan tilanteeseensa hyökkääjän, joka voi omalla tekemisellään sytyttää joukkueen. Tosin myös voi aiheuttaa hankaluuksia jäähyillään.

Sointu oli maanantaina aamulla ollut mukana Ilveksen reeneissä ja samassa ketjussa Mustosen ja Rautiaisen kanssa. Joukkue lähti päivällä Ouluun, joten voisi kuvitella, että ainakin nuo kaksi saman reissun vieraspeliä tuo kolmikko olisi yhdessä. Tosin ketjukoostumuksiin varmasti vaikuttaa myös se, onko Sandell parantunut flunssastaan. Tuo reeneissä yhdessä ollut kolmikko ainakin pitää vauhtia ja ratkaisuvoimaakin siinä pitäisi olla.

Soinnun kuulumisia ennen Ouluun lähtöä

Paluu Ilves