Marcus Fagerudd - Suomeen läpimurtoa hakemaan

Kuva
Suosikkijoukkue: Karri Kivi

Marcus Fagerudd - Suomeen läpimurtoa hakemaan

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 03.05.2015 02:16

Kuva

Marcus Fagerudd (179 cm / 81 kg / right) voitti viime kaudella jääkiekon Mestarien liigan Luulajan riveissä tehden 11 CHL-ottelussa tehopisteet 1+7=8. SHL-liigan runkosarjassa puolustaja teki 46 ottelussa pisteet 1+13=14 ja Ruotsin toisella sarjatasolla Allsvenskanissa Asplövenin paidassa neljässä ottelussa tehot 2+3=5. Kaudella 2011-12 oikealta laukova puolustaja takoi Luulajan nuorisojoukkueessa SuperElit-sarjan puolustajien yhden kauden piste-ennätyksen laukoen 41 ottelussa 16 maalia ja antaen 34 maaliin johtanutta syöttöä. Pietarsaaressa syntynyt puolustaja pelasi vuosina 2008-11 Porin Ässien nuorisojoukkueissa.

Yksi tulevan kauden mielenkiintoisimpia nimiä, vaikka itse sanonkin. Todella tyytyväinen olen, että tämä huhu kävi toteen! Hyvä kiekollinen puolustaja, jolla on potentiaalia tehdä lopullinen läpimurto tulevalla kaudella. Nuorehko kaveri, jolle takuulla on vastuuta näiden kahden kauden aikana luvassa. Uskon, että sopii Tuokkolan pelisysteemiin kuin se kuuluisa nenä päähän.

Hyvä haku Juupelta (ja Sandellilta)! :tuoppi:
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Paluu Ilves