Karri Kivi Ilveksen päävalmentajaksi

Kuva
Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

Karri Kivi Ilveksen päävalmentajaksi

ViestiKirjoittaja Nestori » 04.11.2015 14:02

Ipandeeros kirjoitti:Kyllähän Kivi maistuisi todella hyvin tuonne penkin taakse vähintään parin kauden pahvilla.

Toiveesi on kuultu Yläkerrassa, sillä...

Karri Kivi Ilveksen päävalmentajaksi kausiksi 2016-12018

Kivi palasi siis kotiinsa. Meriittejä löytyy Liigamestaruuden sekä U20-MM-kullan muodossa, mutta mahtuupa uraan potkutkin Venäjän paniikkiliigassakin. Väittäisin, että Ilves nappasi suurimman kalan, mitä markkinoilla oli. Varmasti myös paras mies jatkamaan Tuokkolan työtä.

Nyt kun Ipa saisi pelaajansakin valmentajansa tasolle?
Oulun Kärpät

Salming

Re: Ilves-Uutiset

ViestiKirjoittaja Salming » 04.11.2015 14:49

Onnea Ilves! Häikäisevä signaus, vaikka huhujen mukaan Kivi tuli reippaasti vastaan palkkapyynnössään lopulta. Nestorilta aiheellinen huomautus eli tämä saattanee antaa signaalin, että Ilves on tulevilla kausilla houkuttelevampi vaihtoehto kuin normaalisti pelaajille. Seuraan mielenkiinnolla, millaisen joukkueen Kivi saa käsiteltäväkseen. Toisaalta olen hieman kyyninen ja skeptinen, että vaikka Kivi saisi kohtalaisen materiaalin käsiinsä, uusi ympäristö ja siihen totuttautuminen vie aina oman aikansa ja veikkaan, että ainakin ensi syksy tulee olemaan Ipalle kenties hankala.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Karri Kivi Ilveksen päävalmentajaksi

ViestiKirjoittaja Dev » 04.11.2015 16:17

Ai että, mä olen jopa kateellinen pikkasen. Kivi oli itselleni ehdoton ykkösvaihtoehto kuin Stögöllä loppuu soppari meille. Loistava hankinta Ilvekseltä ja nostaa seuran uskottavuutta ihan mielettömästi. Ja Kivi on koutsina sellanen joka saa kyllä vedettyä puoleensa tasokkaita pelaajia ja etenkin nuorten pelaajien kehityksessä hän on ollut ihan yksi suomen parhaista.

Onko tästä alkanut Ilveksen nousu kohti kärkeä? Hope so.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

Re: Ilves-Uutiset

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 04.11.2015 16:21

Kyllähän päivän uutinen maistuu todella hyvältä! :tuoppi:

Myös Kivi itse vaikuttaisi erittäin tyytyväiseltä tästä sopimuksesta. Mies, jolla Ilves on lähellä sydäntä ja haluaa viedä joukkuetta eteenpäin. Arvostettu valmentaja ja on meriittejä viime vuosilta. Kuten edelläkin todettiin, niin saattaa Ilvekseen olla ensi kaudeksi jonkun verran kysyntääkin, eikä tarvitse olla vain itse kyselemässä.

Tuokkolalta reilut kolme vuotta kelvollista työtä penkin takana tuomalla joukkueen peliin jonkinlaisen systeemin ja jatkuva karsija nousi liigan keskikastiin. Tuokkola on luonut hyvät pohjat, josta Kiven on mukava jatkaa. Vaikka vielä on kautta runsaasti jäljellä, niin toivotan jo nyt Tuokkolalle tsemppiä jatkoon. Kannattajien on nyt lähdettävä runsain joukoin hallille, sillä se ehdottomasti auttaisi ensi kauden joukkueen rakennuksessa. Kyllä Tuokkola ansaitsee kiitoksen tehdystä työstään, vaikkei toistaiseksi ollakaan edetty "säälejä" pidemmälle. Tuokkola olisi ilmeisesti ollut valmis myös jatkamaan, mutta Kivi napattiin, kun tarjolla oli. Ja hyvä niin!

Saatiin tälle päivälle myös lisää positiivisia uutisia samaisessa tilaisuudessa. Nimittäin Aleksi Mustosen, Markus Jokisen ja Veli-Matti Vittasmäen optiot ensi kaudesta käytettiin. Erityisesti Mustosen ja Vittasmäen jatkoille giganttista peukkua. Muse jää! :Thumb up:

Onhan tämä tietysti myös iso sulka Juupen hattuun. Upeaa työtä!

Tervetuloa Karri takaisin! Miehellä on täysi kannattajien tuki takanaan. Mahtava päivä, jota on vaikea uskoa todeksi.
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 05.11.2015 14:58

Ilves teki kyllä tässä ehdottomasti valmentajamarkkinoiden kovimman sainauksen! :Thumb up:
Kivi on juuri oikeanlainen jamppa joukkueeseen, joka on täynnä nuoria ja eteenpäinmeneviä pelajia, sillä miehen kehittämistaidot tuli esiin jo Ässissä. Lisäksi Kiven avulla Ilves tulee varmasti kipuamaan kohti liigan kärkeä ja tietyllä tapaa se on jo ehkä alkanutkin, katsottan nyt miten tää kausi menee.
Kiven vinkkelistä kun katsoo, niin varmasti mieluisa valinta, kun Tampereesta tykkää ja Ilveksessä juuret. Paska jätkä, kun kuukausi sitten hänet tapasin baarissa, niin ei kommentoinut mitään että onko kamat jo Oulussa vai mihin tie vie. :laugh: Kuulemma Porin yöelämä oli sillon ykkösjuttu... Itse olisin toivonut, että olisi mennyt takaisin Ässiin. Mutta ehkä siellä on jo kaikki saavutettu. Kivi on valmentajaurallaan vaikeassa paikassa. Pari kautta mennyt vihkoon erinäisistä syistä. Sitä ennen oli kuuma nimi jopa maajoukkueen peräsimeen. Nyt pitäisi vetää muutama ehjä ja onnistunut kausi ja tähytä uudelleen, että viekö tie isommille areenoille vai jääkö perus liigakoutsiksi. Aikaa on reilusti ja osaamista vaikka muille jakaa.
Ei allekirjoituksia

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.04.2016 11:19

http://www.jatkoaika.com/Uutiset/ilves- ... tin/177780

Pajuojalle monokkelia perseeseen UTJ:n paikalta ja jatkossa Karri Kivi vastaa päävalmentajan homman lisäksi myös joukkueen kokoamisesta. Avukseen hän saa nipun pelaajatarkkailijoita.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 03.04.2016 12:09

Dev kirjoitti:...

Tulee vähän mieleen, että siellä rakennetaan samanlaista valtakuntaa, minkä Dufva teki aikoinaan Raumalle tullessa. Jotkut puhuivat jopa kärjistettynä diktatuurista. Lukollahan ei tosiaan ollut edes ollut urheilutoimenjohtajaa RD:n tullessa, kun Vanhatalo ja Rajala hoitivat pääasiassa pelaajahankinnat. Päävalmentajalla kuuluukin olla se painavin sana, kun lähdetään pelaajamarkkinoille. Kivi on varmasti myös sellainen valmentaja, joka haluaa ottaa asiat itselleen hoitaakseen kun rakennetaan omaa uutta projektia.
Here comes the yellow and blue.

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 03.04.2016 13:26

Eipä ollut mikään suuri pommi, että Pajuoja kenkää sai. Typerää huutelua twitterissä, mm. "tarjotaan Keräselle euro enemmän kuin muut" ja "painitaan ensi viikolla Hintzin sopimus kuntoon". Jepjep, ja molemmat siirtyivät Helsinkiin. Vaikkei ensin mainittu lopulta pelannut HIFK:ssa peliäkään, mutta kuitenkin. Varsinkin tämän kauden suoritukset olivat todella kehnoa luokkaa. Loukkaantumisiin ja Tyrväisen lähtöön ei reagoitu oikeastaan mitenkään. Näitä koitettiin paikkailla Kantolalla, Jaatisella ja Tuomisella.

Toki Juupen puolustukseksi sanottava, että Ilves tuskin on niitä helpoimpia työpaikkoja. Mutta jos ei ole mahdollisuutta oikeasti pelaajia hankkia, niin silloin on turha huudella, että rahaa sekä lupa olisi näitä hankkia ja sitten lopulta ei tule ketään. Sitten kuullaan ne perinteiset lässytykset, että kovasti etsittiin, mutta ei vain löydetty ketään sopivaa. Huoh...

On siellä Pajuojalla onnistuneitakin hakuja, kuten esimerkiksi Polak ja kaiketi tällä oli osuutta myös Kiven palkkaamisessa, mutta eipä tämä ollut kuin täysi turisti hommassaan.

Saa nähdä, että miten Kivi pystyy hoitamaan sekä päävalmentajan pestiä että pelaajahankinta puolta. Eiköhän Ilvekseltä tule tulevalla viikolla jotain lisäinfoa tästä asiasta.
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 06.04.2016 13:30

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2016040 ... 1_sm.shtml

Vaikea on tilanne, mutta Karrilta kyllä asennetta löytyy. Etenkin seuraava kohta pisti hieman hymyilyttämään:

- Olen helvetin ylpeä, että pääsen hommiin kasvattajaseuraani. En jaksa kuunnella kielteistä palautetta. Mitä olen Tampereella ollut ja kadulla rupatellut ihmisten kanssa, niin ilmapiiri Ilveksen suhteen on tosi kielteinen. Se on turhaa, koska vatvominen ei auta.

Ai että, meillä on hieno mies puikoissa! Kaikesta huolimatta innolla kyllä odotan Kivikautta. :Thumb up:

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.04.2016 19:00

Ei voi olla diggaamatta tuota Kiveä. Nytkin lehdistölle laukoo kovaa settiä. Sanonut heti kättelyssä pelaajille, että jos et ole kiinnostunut Ilveksestä, niin häivy pois. Ja mikä helvetin tavoite on joku sääliplayoffs paikka, ei se ole mikään tavoite.

Ei voi kun arvostaa. :Thumb up:
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 21.04.2016 19:53

Dev kirjoitti:Ei voi olla diggaamatta tuota Kiveä. Nytkin lehdistölle laukoo kovaa settiä. Sanonut heti kättelyssä pelaajille, että jos et ole kiinnostunut Ilveksestä, niin häivy pois. Ja mikä helvetin tavoite on joku sääliplayoffs paikka, ei se ole mikään tavoite.

Ei voi kun arvostaa. :Thumb up:

Tässä vielä juttu kokonaisuudessaan:

http://www.aamulehti.fi/urheilu/ilvekse ... a-muminaa/

Onhan tuo huikea ukko. Jos Kivi onnistuu tartuttamaan tuon saman intohimon ja asenteen joukkueeseen, niin hieno homma. Kyllä Karri on täysin oikea mies tuonne penkin taakse tässä tilanteessa. :Thumb up:

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 16.06.2017 14:42

http://ilves.com/uutiset/2017/06/16/kar ... n-vuodella

Karrille lyötiin yksi vuosi lisää nykyiseen sopimukseen, eli Kivi valmentaa Ilvestä kevääseen 2019!

Aivan mielettömän tärkeä jatkosopimus. Tätä paremmaksi ei voi enää laittaa. :tuoppi:

Paluu Ilves