Sami Helenius - suojelija

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Sami Helenius - suojelija

ViestiKirjoittaja Dev » 24.02.2008 19:39

Loistavasti on kyllä mies pelannut tälläkaudella. Tehnyt oman piste ennätyksensä 1+5 entinen oli 2+3. Tappelutkin on sujunut hyvin jos sitä Ustrnul kohtaamista ei lasketa, koska siinä tuli lievästi kuokkaan. Tarjoaako Jokerit miehelle ensikaudeksi jatkoa? Glen Hanlon vaikuttaa sellaselta kaverilta joka tykkää että joukkueessa on poliisi, joten uskon siihen että Sami jatkaa ensikaudella narripaidassa.
- Olen aina IFK

Re: Sami Helenius - suojelija

ViestiKirjoittaja jäähypenkki » 03.03.2008 22:00

Jees. Vaikka jäi taas se Szwszzsz niistämättä eikä Ustrtrtr:kaan pahemmin jäänyt kitumaan, niin mut hei silti ;) Helge on liigakaukaloiden Kurko. Ja piste. 8-) Ja ilmeisesti jatkosopparissakin jo nimi alla, hyvä niin.
huhut ovat sammakoita, ne juovat ja kurnuttavat

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.03.2008 22:05

Meidän Usse tulee pyyhkimään vielä tulevaisuudessa Heleniuksen nenää. :lol: Eiköhän se Sami luistele ensikaudellakin siellä hartwallilla ja samoin Libor Nordiksella.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Steve » 04.03.2008 14:13

Sami Helenius, Heleniuksen Sami. Mitä tästä miehestä voisi sanoa? Taistelejia, herrasmies, johtaja, kaikkensa yrittävä joukkue pelaaja joka pitää huolen siitä, että Leinot ja Stapletonit saavat pelata rauhassa omaa peliään. Noin 10-vuoden ura Pohjois-Amerikassa kouli tästä "lempeästä jättiläisestä" todellisen ammattilaisen omalla sarallaan.

Liigan parhaimmistoa siinä mitää tekee ja tappeluiden lisäksi mies kykenee myös mainettaan parempaan kiekolliseen peliin. Parhaimmillaan kun pelaa yksinkertaista peliä; kiekko eteenpäin lähimmän oman pelaajan lapaan tai jos ei ketää jolle syöttää niin kiekko pleksin kautta ulos omasta päästä. Pelannut tällä kaudella parasta kiekkoaan vuosiin ja pikkuhiljaa nostanut jääaikaansa Jokereissa. Hieno mies!

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 06.03.2008 17:20

Steve kirjoitti:Sami Helenius, Heleniuksen Sami. Mitä tästä miehestä voisi sanoa? Taistelejia, herrasmies, johtaja, kaikkensa yrittävä joukkue pelaaja joka pitää huolen siitä, että Leinot ja Stapletonit saavat pelata rauhassa omaa peliään. Noin 10-vuoden ura Pohjois-Amerikassa kouli tästä "lempeästä jättiläisestä" todellisen ammattilaisen omalla sarallaan.

Liigan parhaimmistoa siinä mitää tekee ja tappeluiden lisäksi mies kykenee myös mainettaan parempaan kiekolliseen peliin. Parhaimmillaan kun pelaa yksinkertaista peliä; kiekko eteenpäin lähimmän oman pelaajan lapaan tai jos ei ketää jolle syöttää niin kiekko pleksin kautta ulos omasta päästä. Pelannut tällä kaudella parasta kiekkoaan vuosiin ja pikkuhiljaa nostanut jääaikaansa Jokereissa. Hieno mies!

Hyvin on joo pelannut. Ensikaudeksi sitten Jokereiden kolmeen ekaan pakkipariin? :mrgreen: Ei laiskaan. Vaikka hyvin pelaa niin Samihan on periaatteessa vaan turva joukkueelle ja samalla 7 pakki.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 25.03.2008 23:37

Kenelläkään tietoa onko Helenius jatkamassa Jokereissa ensi kaudella?
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Tampereen Pyrintö

ViestiKirjoittaja Zubru » 26.03.2008 17:26

Sami on itse ainakin ilmaissut halunsa jatkaa, jatko on enemmän Jokereista kuin Samista kiinni.
On parempi olla vakavasti PA ku Timo T.A.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 26.03.2008 17:46

Zubru kirjoitti:Sami on itse ainakin ilmaissut halunsa jatkaa, jatko on enemmän Jokereista kuin Samista kiinni.

Jos vielä tänä keväänä tosissaan paljastuu että Jokerit eivät halua jatkaa Heleniuksen sopimusta koska palkkaavat mielummin Nielikäisen niin sitten en todellakaan enää ihmettele miksi Ilmalan poikia sanotaan narreiksi.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.03.2008 17:51

Jos Sami lähtee niin siinä tapauksessa kuvaan astuu 100% varmuudella HIFK. IFK on koittanut monta kautta jo saada riveihinsä Heleniuksen, mutta aina se on epäonnistunut
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Zubru » 26.03.2008 18:37

Device kirjoitti:Jos Sami lähtee niin siinä tapauksessa kuvaan astuu 100% varmuudella HIFK. IFK on koittanut monta kautta jo saada riveihinsä Heleniuksen, mutta aina se on epäonnistunut

Eikös HIFK ollut jo yhtenä kautena ehtinyt teettämään Heleniuksen paidankin valmiiksi? Juuri ennen kauden alkua Sami siirtyi silloin Jokereihin tai Ilvekseen.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.03.2008 18:40

Zubru kirjoitti:
Device kirjoitti:Jos Sami lähtee niin siinä tapauksessa kuvaan astuu 100% varmuudella HIFK. IFK on koittanut monta kautta jo saada riveihinsä Heleniuksen, mutta aina se on epäonnistunut

Eikös HIFK ollut jo yhtenä kautena ehtinyt teettämään Heleniuksen paidankin valmiiksi? Juuri ennen kauden alkua Sami siirtyi silloin Jokereihin tai Ilvekseen.

Ilvekseen siirtyi juuri sillon, pelipaidat oli jo tehty, eli ihan oikein muistat.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 08.04.2008 14:45

Helenius jatkaa jokereissa yksivuotisella sopimuksella.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.04.2008 11:11

helge14 kirjoitti:Oikeesti luojan kiitos! Millon sopimus julkastiin?

Sopimus on jo tehty, mutta se julkaistaan vasta sitten kun tuodaan esille muitakin nimiä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 06.05.2008 15:17

helge14 kirjoitti:Varmaan ens kaudella Nielikäinen ja Helge hakkaa kaikki :lol: !
Varmaan hakkaa kun ei ole ketään kenet hakata.
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

ViestiKirjoittaja Zubru » 06.05.2008 20:57

Afinogenov kirjoitti:Varmaan hakkaa kun ei ole ketään kenet hakata.

Patu on aina vapaaehtoinen.

Seuraava

Paluu Helsingin Jokerit