Joukkueen rakennus kaudelle 09-10

Kuva

Re: Joukkueen rakennus kaudelle 09-10

ViestiKirjoittaja Laviols » 04.05.2009 21:09

Device kirjoitti:

Eiköhän se ole jo lähes 99,9% varmaa, että Pirnes ja Hentunen kiekkoilevat ensi kaudella Jokereissa. KalPa yritti Hentusta saada, mutta meni Virran mukaan toiseen joukkueeseen vuodeksi. Miksi hän tekisi vuoden sopimuksen Sveitsiin? Ei kertakaikkiaan mitään järkeä. Peltonen jatkanee ensi kauden NHL:ssä, jotta saa tietyn pelimäärän kasaan ja sitä kautta helvetin hyvää eläkettä, sitten lienee paluu IFK:n paitaan. .

Varmaa ja varmaa. Kaikkeahan ne valmentajat , iltapulut sanoo. Miksi Peltonen ei voisi eksyä Luganoon joka on ollut Villelle kuin toinen koti ? Tai Hentunen ? Eipä ole vielä Hentunen missään sanonut että suunnistaisi Kalpaan ja minua kyllä ihmetyttää miksi Jukka edes pikkuseura Kalpaan menisi kun hänellä ei ole mitään järjellistä yhteyttä itse seuraan kun Jokereihin taas on. Miksi hän pelaisi vain vuoden Jokereissa ja siirtyisi sitten Kalpaan ? Lugano kuitenkin tarjoaisi paljon enemmän kuin Kalpa ja Jokerit yhteensä.

Device kirjoitti:Tuskin se Masa muuten heittelisi "Tästä kovempaa joukkuetta ei pysty nyky resursseilla kokoamaan" Tiistaina tämäkin nähdään. Veikkaan, että sieltä tulee helvetin kova joukkue ja tämän jälkeen Junno ja varsinkin Nybondas paskovat housuihinsa.

Masa on ennekin heitellyt näitä "kova joukkue" juttuja mutta eipä ole tullut. Niin kova joukkue SM-liigan tasolle voi käsittää vaikka Tim Stapletonin, Pierre Dagenaisin . Minulla on kyllä vahvat aavistukset että nähdään monta hyvää nimeä mutta ei yhtään tähteä.

No huomenna nähdään.

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja Salama » 05.05.2009 15:54

Huhu on, että Metron mailat on nähty on hallilla ja Ville Peltonen on nähty syömässä Mamma Rosassa Masan kanssa.
Huhuihin itse en usko, mutta noin olen kuullut.

Ja Metropolitillahan on soppari, eikö? Ja kyseessähän on vain mailat, voihan Metro olla tullut harjoittelemaan Jokerien kanssa kesäksi ja samoin Peltonen. Ja voihan Peltonenkin syödän ihan huvin vuoksi Masan kanssa :D .
"Saksalainen perusahteri"
________________________-Antero Mertaranta

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 05.05.2009 16:14

Ei sentään ole näkynyt Thomasin kamppeita tai Stapletonin? Jotain rajaa nyt jo näihin huhuihinkin. :mrgreen:
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja ruoska » 05.05.2009 16:18

Ei Thomasin kamppeita ole näkynyt, mutta itse näin Stapletonin luistimien terät teroituksessa kun olin kävelyllä. Olin myös näkevinäni Antero Niittymäen kypärän maalauksessa. Kohtahan se nähdään tuleeko kumpikaan herroista.

Itse uskon, että kyllä tulee. Ei nimittäin minun havainnot voi olla väärässä.

Stapleton - Pirnes - Peltonen
Chara - Blake

Niittymäki

Siinä ykkönen ensi kaudella. Kuulitte täältä ensin. :tuoppi:
Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 05.05.2009 16:33

Salli mun nauraa :laugh:

Jokereiden koko ensikauden budjetti ja vähän enemmänkin pitäisi tarjota, jotta Chara tai Blake tulisi Suomeen. Heille tää on ihan persreikä.
...

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 05.05.2009 17:10

Ketunkolo kirjoitti:Salli mun nauraa :laugh:

Jokereiden koko ensikauden budjetti ja vähän enemmänkin pitäisi tarjota, jotta Chara tai Blake tulisi Suomeen. Heille tää on ihan persreikä.

Salli minun nauraa sille mille sinä naurat. Aika turha postaus sinulta :shock:.

Sanomattakin selvää...

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 05.05.2009 18:05

Jyri8 kirjoitti:Salli minun nauraa sille mille sinä naurat. Aika turha postaus sinulta :shock:
Sanomattakin selvää...

No, tulihan sieltä Pirnes :roll:
...

Suosikkijoukkue: Töölön Vesa

ViestiKirjoittaja Miksi » 05.05.2009 18:22

Kun katsoo Jokereiden ja IFK:n pelaajahankitoja ,niin kyllä IFK jää aika pahasti jalkoihin.Mutta kyllä Jokerit osaa tuon media homman hyvin. Jokerit sentään tuo uuden tavan tiedoittaa Töölön torilla ja IFK Ruotsin laivalla. No sinne varmaan moni fani menee myös.

Onneksi pelit sentää pelataan hallissa.
PS.
Jos CHL:'' ei palata tänä vuonna ,niin tiesikös Hjallis tuosta asiasta hyvin etukäteen ja siksi ei ollut enää kiinnostunut loppukaudesta. Tuli vain mieleen.
"Pidän lapsista,olin itsekin junnunna" -Kyösti Pöysti

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 22.07.2009 21:50

Laitetaampas vaikka tänne nyt mahdollisia Jokereiden kompastuskiviä ensi kaudella.
-Onko M.Strömberg riittävä kakkosmaalivahti Riksmanin mahdollisesti loukkaannuttua.
-Pirnes & Hentunen kestävät koko kovan ja pitkän kauden terveinä, tuleeko stuntteja.
-Olisikos pitänyt ostaa vielä kakkossentteri ja antaa Hauhtosen hoitaa kolmonen.
-Näyttääkö kaikki jo liian hyvältä ja samalta kuin vanhoina hyvinä aikoina. Vieläkö Aravirta pystyy mestaruuteen valmentajana.

Tässä sellaisia mahdollisia kysymysmerkkejä, johon tosin joukkueeseen uskovana en ropojani laittaisi. Uskon että tällä mestaruuskausien reseptillä mennään pitkälle.
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: Jokerit (#2, #40) & HJK

ViestiKirjoittaja Friiku » 23.07.2009 03:17

Jokkeri kirjoitti:-Onko M.Strömberg riittävä kakkosmaalivahti Riksmanin mahdollisesti loukkaannuttua.

Tätä itsekkin pelkään todella paljon. Riksmanilla viime kaudellakin selän kanssa ongelmia ja pidän todennäköisenä että jossain vaiheessa näinkin käy. Playoffeissa sitten Strömberg maalille ja 07/08 uusintana, ei kiitos.

Jokkeri kirjoitti:-Olisikos pitänyt ostaa vielä kakkossentteri ja antaa Hauhtosen hoitaa kolmonen.

Jos Aravirta sai pelsuissa taiottua Komarovista ihan hyvän sentterin, niin en näe miksi tätä samaa ei tapahtuisi esimerkikisi Juutilaisen kanssa. Juutilaiselta varmasti odotetaan paljon tulevalla kaudella ja toivottavasti mies on odotusten arvoinen.

Jokkeri kirjoitti:-Näyttääkö kaikki jo liian hyvältä ja samalta kuin vanhoina hyvinä aikoina. Vieläkö Aravirta pystyy mestaruuteen valmentajana.

Tällä hetkellä tilanne todella näyttää mahtavalta. Muut joukkueet ovat kesän mittaan heikentyneet, mutta meillä on ollu sama paketti kasassa jo pitkään. Jos peli onkin umpipaskaa, niin pudotus odotuksista alas on kova.

49 päivää vielä pitäisi malttaz siihen, kun IFK saapuu ilmalaan :|

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 23.07.2009 10:09

Friikki kirjoitti:Tätä itsekkin pelkään todella paljon. Riksmanilla viime kaudellakin selän kanssa ongelmia ja pidän todennäköisenä että jossain vaiheessa näinkin käy. Playoffeissa sitten Strömberg maalille ja 07/08 uusintana, ei kiitos.

Uskoisin että Ara kuitenkin peluuttaa Riksmania vähemmän kuin mitä Hanlon teki viime kaudella. Riksin itsenkin pitäisi ymmärtää pitää huilia silloin, jos paikat tuntuvat siltä. Kyllä Strömberg voi ihan hyvin pelata tavalliset runkosarjaväännöt ja antaa sitten Riksmanin välillä kerätä itseään playoffeja varten.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 23.07.2009 10:16

Crick kirjoitti:Uskoisin että Ara kuitenkin peluuttaa Riksmania vähemmän kuin mitä Hanlon teki viime kaudella. Riksin itsenkin pitäisi ymmärtää pitää huilia silloin, jos paikat tuntuvat siltä. Kyllä Strömberg voi ihan hyvin pelata tavalliset runkosarjaväännöt ja antaa sitten Riksmanin välillä kerätä itseään playoffeja varten.

Saa nähdä mitä Aravirta tekee. Viime kaudella Pelicansissa Nikkilä pelasi lähes kaikki pelit kun parantui, eli kyllä se Arakin luottaa vahvasti siihen numero ykköseen. Kyllähän kaikista järkevin taktiikka olisi peluuttaa Strömbergiä maalissa aina kun on vastassa sarjan häntäpää jengit, Riksman sitten torjuu kovemmat nurin. Varsinaista perseilyä kyllä, jos Riksman saa pelata maalissa minkä jaksaa, sillä jos ja voisi oikeastaan sanoa kun hän loukkaantuu, niin Jokereiden hyvä joukkue menee vessanpöntöstä alas.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 31.07.2009 20:29

DaLightning kirjoitti:Varman lähdetiedon mukaan Ossi Väänänen on ollut tänään Hartwall Areenalla palkkaneuvotteluissa, jotka kuulemma venähtivät ja kyseessä on todellakin varma lähde.

Sopimusneuvotteluita käytiin ja nimet oli paperissa jne, mutta silti se Ossi pelaa ensi kaudella Venäjällä. Vähän jotain tällaista aavistelinkin, vaikka näitä huhuja heiteltiin Jokereihin menosta.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Salama » 01.08.2009 08:01

Jokkeri kirjoitti:-Olisikos pitänyt ostaa vielä kakkossentteri ja antaa Hauhtosen hoitaa kolmonen.

Olisi ehkä varmaan, mutta eipäs tuolla kunnolla enää ole ketään vapaana, mutta tämä suomalaisteema on näin alustavasti. Muistan tuossa pelaajien julkistamis tapahtuman aikoihin, että Masa sanoi, että näillä mennään nyt aluksi (tai jotain sinne päin). Mutta pari kovaa kotimaista nimeä on vapaana (Mäkkäri, Kuhta, Saarelan Pasi), mutta tuskin kukaan tulee enää.

Väänänen ja Peltonen meni tietenkin Minskiin (Minne muuallekaan?). Jotkut ovat säväytelleet Mr. Banhamin paluuta Jokereihin, miksi ei jos herra 34-vuotiaana paukuttaa 59 pinnaa kaudessa.

Pitääpä tätä jengiä mennä katsastamaan ensi perjantaina Vantaalle Lukkoa vastaan ja myöhemmin Hartwall Areenalle treenipeliin SaiPa vastaan. Katsotaan vielä tuota Sipoon TPS matsia ehdinkö sinne.

ViestiKirjoittaja Salama » 11.08.2009 16:13

Kapteenin C-kirjainta tulevalla kaudella kantaa Antti-Jussi Niemi ja varakapteenien A-kirjainta Esa Pirnes ja Juha Lind.

Homma ei ole uusi Niemelle, koska C löytyi rinnasta jo Narrinutussa kaudella 1999-200 ja Lind oli puolestaan viime kauden kapteeni.

EdellinenSeuraava

Paluu Helsingin Jokerit