Pelaajat 08-09

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

Re: Pelaajat 08-09

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 26.03.2008 10:31

Sveitsiläislehti Tages-Anzeigerin mukaan Marko Kauppinen ja Tommi Santala olisivat siirtymässä Kloteniin ensi kaudeksi. Kirjoitus julkaistu toistaiseksi vain paperilehdessä.

IS Veikkaajan mukaan HPK:n Pasi Nielikäinen siirtyisi ensi kaudeksi Jokereihin. Valmennustiimiin olisivat tulossa mukaan TuTon Ismo Lehkonen ja Jokipoikien Jami Kauppi. Heidän tarkemmasta roolituksestaan organisaatiossa ei vielä ole tietoa.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 26.03.2008 11:40

Anssi "Ana" Salmela on tehnyt yksivuotisen paperin Jokereiden kanssa.

Minkä takia Nielikäinen olisi menossa Jokereihin? :shock: Jokereilla on jo Helenius ja minusta Pasilla ei ole oikein annettavaa pelillisellä puolella mitään Jokereilelle.

Lindin Juha on myöskin tulossa Narreihin.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 26.03.2008 12:45

Device kirjoitti:Minkä takia Nielikäinen olisi menossa Jokereihin? :shock: Jokereilla on jo Helenius

Niin, mikä tuo Heleniuksen jatko Jokereissa sitten on? Vielä ei ole jatkosopimusta julkaistu, mutta monet huhut ovat kertoneet että sellainen olisi olemassa. Vai onko?

Jos Helenius lähtee, niin eipä kyllä ole Nielikäinen kovinkaan kummoinen korvaaja. Ja mitä tulee Leinoon, Wilmiin, Stapletoniin, Santalaan, Kauppiseen ynnä muihin mahdollisiin lähtijöihin, niin olisi kai vanha vitsi jos väittäisi Nielikäisen korvaavan heidän tehokkuutensa hyökkäyspäässä. Kulunut vitsi joka ei naurata edes hymiö perässään.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.03.2008 12:49

Helenius ainakin itse kertoi tässä pari kuukautta takaperin että jatko neuvottelut on jo alkanut heidän osaltaan ja Sami olisi mielellään jäämässä Helsinkiin.

Kyllähän toi Pasi menee hyvin neloskentän hyökkääjänä, mutta ei kyllä muuhun ole ainesta, ei edes pelotteeksi.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.03.2008 22:46

Pasi Nielikäinen tänään Hartwallilla Jokeri rotsi päällä.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 26.03.2008 22:56

Device kirjoitti:Pasi Nielikäinen tänään Hartwallilla Jokeri rotsi päällä.

Mielenkiintoinen mainostemppu saada yleisöä hallille. Joka pelissä voi bongata jonkun uuden Jokeripelaajan.

Itse ainakin uskoisin että oli ihan tarkoituksella suunniteltu kuvio. Jos sopimus tosissaan haluttaisiin salata niin ei Pasi siellä Jokeritakissa pyörisi olettaen ettei kukaan huomaa mitään. Tietoisesti annettiin kotiyleisölle rahojen vastineeksi muutakin näkemistä kuin hävitty peli.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.03.2008 23:05

Hassu juttu, koska itse kelasin täysin samaa. Jokerit on muutenkin aina niin tällanen jengi kuka haluaa pitää kaiken salassa loppuun asti, miksi nyt sitten näin avoimesti näytettäisiin että hei toi tulee meille. Mainostemppu on minunkin arvaukseni.

E: Ja yhtäkkiä IS Veikkaajakin oli saanut tietää tästä asiasta ja siitä ei ollut aiemmin missään muualla ollut juttua.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 26.03.2008 23:09

Onko muuten tarkempaa tietoa missä Pasi oli erätauoilla pyörinyt?

Voisi ainakin olettaa että jossakin ravintolatiloissa. Ja sitten siellä hallilla oikein tarkoituksella leviteltiin vielä huhua siitä missä hän on. Ja niin väki suuntasi sinne sijoittamaan eurojaan tuopilliseen, koska samalla rahalla voisi omin silmin todeta kenestä tehdään narri.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.03.2008 23:12

Enpä tiedä missä on pyörinyt, mutta ainakin kalja jonossa on ollut.

E: Raymond Murray on siirtymässä huhujen mukaan Jokereihin.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 27.03.2008 11:26

Nyt tästä Murraysta on alkanut nousemaan aikamoinen kohu ja kuulemma mies ihan tosissaan on kiinnostunut Jokereista.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.04.2008 11:14

Jatkoajan mukaan Joni Puurula on hienoilla otteillaan pelannut itsellensä ensi kaudeksi sopimuksen Jokereiden kanssa, kyseessä on vain kakkosmaalivahti sopimus.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 01.04.2008 23:16

Device kirjoitti:E: Raymond Murray on siirtymässä huhujen mukaan Jokereihin.

Kyllä täytyy sanoa, että jos nyt jotenkin ihmeen kaupalla Nielikän siirto meille pitää paikkansa, niin eiköhän siinä ole jo tarpeeksi HIFK-taustaisista pelaajista taas ensi kaudelle. Omasta mielestäni nämä Helsingin seurojen väliset siirrot ovat aina vähän kiusallisia. Murraykaan ei mielestäni ole kuitenkaan hinta/laatu -suhteeltaan järkevä hankinta, varsinkin kun ulkomaalaiskiintiö putoaa vielä kolmeen ensi kaudeksi.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 01.04.2008 23:39

Murray oli kuluvalla kaudella HIFK:lle noin 300 tuhannen euron pelaaja. Tuskin ensi kauden palkkapyyntö paljoa heittää suuntaan taikka toiseen. Tuollaista summaa ei kannata maksaa kuin aivan eturivin pelaajasta. Murray ei ole sellainen.

Paljon on tietysti puhuttu siitä Jokerien pakkomielteestä entisiin HIFK:n pelaajiin. Ehkä Virmasen ja kumppanien olisi jatkossa keskityttävä joukkueeseen joka voisi voittaa Suomen mestaruuden. Nybondas voi ajatella että Helsingin herruus on sama kuin Suomen mestaruus. Virmasen kannattaisi jättää ne ajatukset taaksensa. Ne pelaajat jotka siirtyvät HIFK:sta pois heikentävät vain HIFK:ta. Kärpät ei ole helpompi vastus finaaleissa vaikka joku toinen seura, toisella puolella maata, olisikin menettänyt avainpelaajiaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 02.04.2008 13:29

Raymond Murray on täydellinen korvaaja Clarke Wilmille, Masa ja Harkimo haluavat kuitenkin ensi kauden joukkueeseen samantyylisen pelaajan mitä Wilm on, Murray on hyvin samanlainen pelaaja, tosin hintalappu on kaksi kertaa kovempi mitä Wilmillä, mutta kyllähän Harkimo sen maksaa jos hän haluaa Raymondin.

Ja tuohon Crickin viestiin liittyen niin olen samaa mieltä kanssasi HIFK:n ja Jokereiden väliset siirrot ovat aina kiusallisia. Harkimo on vittuuntunut vain siitä että ei saanut ostettua HIFK:ta silloin aikoinaan, joten hän osti Jokerit ja nyt tekee kiusaa HIFK:lle, ostamalla meidän parhaimpia pelaajia. ;)
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 02.04.2008 14:44

Device kirjoitti:Raymond Murray on täydellinen korvaaja Clarke Wilmille, Masa ja Harkimo haluavat kuitenkin ensi kauden joukkueeseen samantyylisen pelaajan mitä Wilm on, Murray on hyvin samanlainen pelaaja, tosin hintalappu on kaksi kertaa kovempi mitä Wilmillä, mutta kyllähän Harkimo sen maksaa jos hän haluaa Raymondin.

Onhan näissä pelaajissa jonkin verran samaa, mutta kyllähän Wilm on aivan ylivertainen nostamaan tasoaan kun tosipelit alkaa. Nytkään ei ollut mikään älytön runkosarjassa, mutta pudotuspeleissä kulkee viime kauden malliin. Murraylla ei ilmeisesti kuitenkaan ollut mikään paras kausi HIFK:ssa ja hintakin on tosissaan aika kova. Itse näkisin vaikka esimerkiksi Petri Pakaslahden jälleen Jokeripaidassa, jos Wilmiä ei saada pidettyä. Joku muukin vastaava kävisi, mutta mieluiten suomalainen.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

EdellinenSeuraava

Paluu Helsingin Jokerit