Fanien käyttäytyminen

Kuva
Suosikkijoukkue: Jokerit

Re: Fanien käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja ruoska » 31.01.2009 17:47

Sakot sille kuka sen saatanan soihdun sytytti. Turha seuraa ruveta sakottamaan jonkun vatipään takia. Tuostakin viestistä saa taas sen kuvan, että jokainen jokerifani olisi tuollainen. Eikä näin todellakaan ole. Tässä hyvä viesti jatkoajasta:

Nimenomaan. En käsitä mitä noilla idiooteilla liikkuu pään sisällä - tuskin mitään. Eniten tässä ärsyttää se, että menee kaikkien niidenkin maine, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Täälläkin on jo keretty näkemään niitä "kaikille jokerifaneille porttikielto kaikkialle" -ehdotuksia. Oon samaa mieltä siitä että sen lahopään, joka sen soidun on mennyt sytyttämään voi syöttää vaikka sioille tai jotain, mutta fakta on, etteivät kaikki jokerifanit - ei edes kaikki Ultrat - ole mitään soihduttaja-huligaaneja. "Yksittäistapauksesta" ei voi puhua kun näitä on aiemminkin sattunut, mutta olen melko varma etä siellä on sama porukka kyseessä, joten nyt faniyhdistyksen/Ultras Jokereiden pitäisi itse tajuta tilanteen mielettömyys ja heittää kyseiset heput pihalle yhdistyksestä ja tulevilta fanimatkoilta. Selvää on, että millään globaaleilla jokerifanien porttikielloilla tätä ei ratkaista, päinvastoin.

Et shilleen.

Edit: Ja niin siis vielä. En todellakaan puolustele tuota toimintaa. Idioottimaista ja aivan typerää tuo on.
Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 31.01.2009 20:56

Pakko heittää tähän väliin, että on todella valitettavaa, että Narri-faneilta menee maine joittenkin saatanan paskahousujen takia! Tällaisena lupsakkana Pohjoisen miehenä en voi aina ymmärtää, että mitä tuollaisten idioottien päässä liikkuu!? Luultavasti kotiolot on ankeat, isi antaa selkään ja äiti kaappijuopottelee tai jotain! Saa hyssälät selittää! Tämä pelleilylinja on tullut futiksesta näköjään myös hokin pariin ja varmaan kohta ekat matsit käydään ennen OIKEAA peliä sovittuna ajankohtana parkkipaikalla! Mun mielestä tälle hommalle ei oo mitään puolusteluja, kaikki saunan taakse ja niskalaukaus tai jotain!

Tästä nykyaikaisesta fanien käyttäytymisestä vois kirjoittaa vaikka kirjan, mutta tyydynpä sanomaan vain, että voi poikaparkoja, millaisia pellejä itsestänne teette!
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 31.01.2009 23:51

JYP on päättänyt, että jos tekijää ei saada kiinni, niin siinä tapauksessa Jokeri faneilla ei ole enään asiaa Jyväskylään. Ihan oikea päätös.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät!

ViestiKirjoittaja Piku24 » 01.02.2009 21:04

Device kirjoitti:JYP on päättänyt, että jos tekijää ei saada kiinni, niin siinä tapauksessa Jokeri faneilla ei ole enään asiaa Jyväskylään. Ihan oikea päätös.

Huono homma jos tekijä ei ilmoittaudu, kärsii muut fanit. :|

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 01.02.2009 21:07

Piku24 kirjoitti:
Device kirjoitti:JYP on päättänyt, että jos tekijää ei saada kiinni, niin siinä tapauksessa Jokeri faneilla ei ole enään asiaa Jyväskylään. Ihan oikea päätös.

Huono homma jos tekijä ei ilmoittaudu, kärsii muut fanit. :|
Kärsii kärsii, mutta JYP varmaan ajattelee katsojien turvallisuutta, ei haluta päästää tekiöitä tekemään sitä uudestaan. Toki tästä kärsii kunnon fanit, mutta katsojien turvallisuus on pääasia siitä kai ei ole erimielisyyttä?

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 01.02.2009 21:10

DrMultihunter kirjoitti:Kärsii kärsii, mutta JYP varmaan ajattelee katsojien turvallisuutta, ei haluta päästää tekiöitä tekemään sitä uudestaan. Toki tästä kärsii kunnon fanit, mutta katsojien turvallisuus on pääasia siitä kai ei ole erimielisyyttä?

Tuskimpa jokerifanitkaan niin vatipäitä on että samantien ainakaan uusiksi tulisivat soihduttelemaan, ja oliko siinä nyt kuitenkaan ihan kauheeta hengenvaaraa? Vaikka ei toki sovi vähätellä.. mutta njoo..

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 01.02.2009 21:12

Hank kirjoitti:Tuskimpa jokerifanitkaan niin vatipäitä on että samantien ainakaan uusiksi tulisivat soihduttelemaan, ja oliko siinä nyt kuitenkaan ihan kauheeta hengenvaaraa? Vaikka ei toki sovi vähätellä.. mutta njoo..

Hengenvaarasta en tiedä, mutta voivatko nämä soihduista ja muista tulevat savut aiheuttaa esimerkiksi astmaattisia kohtauksia? Meinaan jos tuollaisen takia joku jonkun vakavan kohtauksen saisi, voisi sankiot olla aika hurjat.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja Multi » 01.02.2009 21:17

Hank kirjoitti:Tuskimpa jokerifanitkaan niin vatipäitä on että samantien ainakaan uusiksi tulisivat soihduttelemaan, ja oliko siinä nyt kuitenkaan ihan kauheeta hengenvaaraa? Vaikka ei toki sovi vähätellä.. mutta njoo..
No vatipäitä tai ei, mutta eikös se viime vuonna ollut kun JYP- Jokerit ottelu jouduttiin perumaan, kun se tohelo huoltaja oli porannut siihen viilennysputkeen ja se hajos niin jää suli, no se siitä mutta pää-asiani tuon huomionnissa on se että kun ottelu jouduttiin perumaan, niin Jokeri fanipoppoo heittelivät raketteja ja soihtuja POLIISEJA päin, jotka oli komennettu rauhoittamaan tilannetta. Itse olin paikalla ja poliisit käskivät poistua oman turvallisuuden tähden.

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 01.02.2009 21:24

DrMultihunter kirjoitti:No vatipäitä tai ei, mutta eikös se viime vuonna ollut kun JYP- Jokerit ottelu jouduttiin perumaan, kun se tohelo huoltaja oli porannut siihen viilennysputkeen ja se hajos niin jää suli, no se siitä mutta pää-asiani tuon huomionnissa on se että kun ottelu jouduttiin perumaan, niin Jokeri fanipoppoo heittelivät raketteja ja soihtuja POLIISEJA päin, jotka oli komennettu rauhoittamaan tilannetta. Itse olin paikalla ja poliisit käskivät poistua oman turvallisuuden tähden.

Itse en tätä poliisia päin heittelyä muista, mutta tässäkin lienee Ilta-Sanomat ekstra mukana, vähintäänkin otsikoinnissa? Alkoholilla ei ollut mitään vaikutusta asiaa jne.. ei vaan mutta oikeesti, toki tommonen on perseestä, vaikka ei voiskaan kiinnostaa vähempää mitä ne fanit siellä hallin ULKOPUOLELLA tekevät. Kuhan nyt SISÄPUOLELLA pysyisivät housuissaan.

ViestiKirjoittaja Multi » 01.02.2009 21:38

Hank kirjoitti:Itse en tätä poliisia päin heittelyä muista
En tiedä sanottiinko missäin otsikoinneissa, että heittivät poliiseja päin raketteja ja soihtuja, mutta olin paikan päällä ja näin sen poliisit käskivät kaikkien häipyä oman turvallisuuden vuoksi, niin sitten lähdin en nähnyt miten poliisit taltuttivat nämä niin sanotut "fanit".
Hank kirjoitti: Kuhan nyt SISÄPUOLELLA pysyisivät housuissaan.
Toki tämä on pää-asia sehän olisi todella suuri turvallisuus uhka jos alkaisivat hallissa riehumaan.

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 01.02.2009 21:47

DrMultihunter kirjoitti:Toki tämä on pää-asia sehän olisi todella suuri turvallisuus uhka jos alkaisivat hallissa riehumaan.

Tolla sisäpuolella tapahtuvaa tarkoitin juuri näitä soihdutteluita yms. Vaikka niistä nyt ei ehkä oikeasti hirveätä vaaraa koidu, mutta silti olisi kiva jatkossakin katsella jokerifaneja tuomassa väriä katsomoon.. vaikka kuinka Jokerifaneja ovatkin.

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja ruoska » 13.03.2009 23:02

Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 13.03.2009 23:17

Onpa taas ylimainostettua. Bussin ikkunat SÄPÄLEIKSI!! :mrgreen: Kärppäfanejakin potkittiin. Kyllä se on niin että nämä ylimieliset porolaiset ovat ensin jotain huudelleet ja saaneet turpaansa. Kyllä se olisi pitänyt Kärppäläisten tähän varautua.

Ps. Rangaistus on kuulemma se että seuraava Jokereiden kotipeli siirretään pelattavaksi puolueettomalle areenalle eli Hakametsään.
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 13.03.2009 23:46

Helsingin Sanomat kertoo hieman silminnäkijähavaintoja siitä ketkä olisivat olleet kyseessä:

Helsingin Sanomat kirjoitti:Silminnäkijä kertoi, että kotijoukkueen kannattajista asialla oli Jokerien Ultras-faniryhmä.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 16.03.2009 09:36

Kärppäpaita ärsytti - Jokeri-fanit hakkasivat perheenäidin

Lue myös tämä

Kyllä pistää jo niin vihaksi tällainen, että huhhuh. Nyt on Jokereiden oikeasti tehtävä jotain.

Itse kun seuraavan kerran menen Hartwallille, niin otan varmuuden vuoksi linkkuveitsen mukaan. :mrgreen:
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu Helsingin Jokerit