Tiedotustilaisuus 4.5.2010

Kuva
Suosikkijoukkue: Pelicans & Vancouver Canucks

Tiedotustilaisuus 4.5.2010

ViestiKirjoittaja SPeri » 04.05.2010 14:08

Jokerit vahvistuu valmennus- ja pelaajapuolella!

Sopimuksia siis:

Ilari Näckel 2011
Mika Järvinen 2012
Ossi Väänänen 2011
Ilari Filppula 2012
Ville Hämäläinen 2012
Antti Kerälä 2012

Taisi Jantunen jäädä uutisankaksi...

Suosikkijoukkue: Jokerit

Re: Jokerit 2010-2011

ViestiKirjoittaja ruoska » 04.05.2010 14:12

Olen kyllä tyytyväinen, Pulkkisen nimi listassa on erittäin jees ja hieno juttu. Jos ei muuta, niin eiköhän ainakin sääleihin päästä!

:tuoppi:

Ja Semir. <3 <3 <3
Viimeksi muokannut ruoska päivämäärä 04.05.2010 14:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

Suosikkijoukkue: Red Wings, Veljekset FILPPULA, KHL-Jokerit

ViestiKirjoittaja James » 04.05.2010 14:13

Brembergistä ei sitten ainakaan vielä ole mitään ilmoitettavaa. Taidettiin menettää kova pelimies?
Valtteri Filppula:
Runkosarjassa 117+168=285 (Kaikkien aikojen Suomi-pörssissä 22.)
Playoffeissa 19+38=57 (5.)
Maajoukkueessa 7+6=13
SM-liigassa 21+42=63

20.2.1998, 7.5.2003, 26.2.2010 & Jatkoa odotellessa..

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 04.05.2010 14:20

Varsin mielenkiintoin paketti tuli rakkaaseen viholliseen. Filppulan siirto on ollut jo ties kuinka kauan varma. Siitä Jokerit saa erittäin taitavan hyökkääjän, jonka syötöt ovat maagista tasoa. Saa nähä miten luistin kulkee narripaita päällä. Väänäsestä tuskin tarvii sanoa mitään. Liigan parhaita pakkeja tulee olemaan ja hoitaa oman pään pelin erinomaisesti. Onneksi liiga saa tälläisiä nimiä tilalle, kun Seikola, Sweatt ja Mäenpää poistuu muualle. Ville Hämäläinen on ihan kelpo kolmossentteri. Ei mikään sateentekijä, mutta hyvä nimi kolmoseen. Antti Kerälä taas on varmaan päivän mielenkiintoisin nimi. Tää Jokipoikien tähtipelaaja pelasi erittäin hyvän kauden Mestiksessä ja saattaa tehdä hyvää jälkeä myös liigassa vaikkakin pelipaikka löytynee 3-4 ketjusta. Järvisen soppari oli odotettu, mutta tämähän vastaa samaa kuin Kärpät lähtisi kauteen Koiviston johdolla (mahdollista sekin). Molemmat todella lupaavia maalivahteja, mutta vielä ei olla murtauduttu liigan kärkivahtien joukkoon.

Hyvät hankinnat Jokereilta, mutta Brembergille ei tullut jatkoa. Se on paha menetys, vaikka Filppulaa, Hämäläistä ja Kerälää saittekin hyökkäykseen. Saa nähä kestääkö Järvisen kupoli pelata suurseurassa ykkösveskarina.

E: Modet voi siirtää tän tonne oikeaan ketjuun.

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

Re: Tiedotustilaisuus 4.5.2010

ViestiKirjoittaja Crick » 04.05.2010 14:28

Täysin odotetut nimethän sieltä sitten tulivat, eikä minkäänlaista yllätystä, joskin tuota mv-valmentajaa en odottanut. Brembergin jatko olisi ollut nannaa, mutta taisi sitten tosiaan jäädä haaveeksi. Lahden jatko kuitenkin tuo sitten plussaa.

Uskoisin että vielä myöhemmin julkaistaan jotain, koska kyllähän tuohon yhden kovan luokan laiturin tarvitsee, eikä Virmasen seuraajaakaan vielä ilmoitettu. Yksi vaihtoehtohan on, että Filppulan on tarkoitus pelata laidalla kun Hämäläinen sekä Kerälä tulivat molemmat sentteriosastolle. Kuitenkin ihan hyvillä mielillä tässä ollaan kun nuo huhut nyt sitten varmistuivat.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Suosikkijoukkue: Jokerit (#2, #40) & HJK

ViestiKirjoittaja Friiku » 04.05.2010 15:24

Aikalailla odotetut nimet tuli, joten ei mitään hirveen suurta fiilistä tämä massiivinen aiheuttanut, mutta kaiken kaikkiaan ihan hyvä fiilis. Senttereistä ei ainakaan pitäisi tulevana kautena olla puutetta, vaikka loukkaantumisia tulisikin. Taisi omat arvaukset mennä täysin oikein, lukuunottamatta Brembergin jatkoa. Kunnollinen veskavalmentaja hankittiin vihdoin. Hienoa!

Ilari Filppula on ollut tiedossa jo pitkään ja todellakin kelpaa. Kahden vuoden sopparille vielä erityisesti peukkua täältä päin.. jotkut jossain ovat leimanneet miehelle flopin leimaa, mutta itse en tähän todellakaan usko.

Ossi Väänänen on minulle pelaajatyypiltään melko tuntematon, vaikka olen Jokerifani. En ole lätkää seurannut kuin noin kolme kautta, niin sitä ennen Jokereissa pelanneet pelaaajt on mulle aika tuntemattomuuksia. Ilmeisesti tuo runsaasti äijämäisyyttä, kuten Niemen piti tuoda viime kaudella.. Omistaako mies minkälaiset kädet? Olisi mukavaa jos joku kertoisi jotain tämän pelaajan hyvistä ja huonoista puolista.. ehdottomasti kelpaa kuitenkin!

Mika Järvisellä on elämänsä tilaisuus nousta erinomaiseksi liigaveskariksi. Hjallis on tainnut joskus sanoa, että Jokereissa pelaa aina nimekäs maalivahti, mutta tällä kertaa tilanne ei ole sitä. Strömberg saanee tällä kaudella enemmän vastuuta kuin edellisellä, mutta en mielellään laittaisi paljoa miehen varaan.. sen verran epähuteran näkönen pelityyli miehellä on. Frans Tuohimaa on käsitykseni mukaan lupaavampi veska kuin Kautto, joten ei mulla tätä siirtoa vastaan mitään ainakaan ole.

Antti Kerälä on erinomainen back-up, jos Ilari tai Essi loukkaantuu. Pisteiden valossa ainakin pelannut erinomaisen kauden Jokipojissa, mutta saakohan tarpeeksi roolia Jokereissa?

Ville Hämäläinen on myös aika tuntemattomuus mulle.. Pisteiden valossa ei ole maaginen, joten ilmeisesti puolustavan ja rikkovan pelaajaan roolissa pelaa meillä.

Kiitokset Ossi Saariselle kaikista näistä vuosista. Jokereissa ei vaan paikkaa omalle lempipelaajalle löydy ja miehen kannalta on hyvä mennä johonkin pienempään seuraan. Ei mua paljoa harmita, kun Ossi iskee ensi kaudella maalin Jokereita vastaan ;). Onnea Ossille tulevaisuuteen! Kiitos #41!

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 04.05.2010 16:13

Friiku kirjoitti:Ossi Väänänen on minulle pelaajatyypiltään melko tuntematon, vaikka olen Jokerifani. En ole lätkää seurannut kuin noin kolme kautta, niin sitä ennen Jokereissa pelanneet pelaaajt on mulle aika tuntemattomuuksia. Ilmeisesti tuo runsaasti äijämäisyyttä, kuten Niemen piti tuoda viime kaudella.. Omistaako mies minkälaiset kädet? Olisi mukavaa jos joku kertoisi jotain tämän pelaajan hyvistä ja huonoista puolista.. ehdottomasti kelpaa kuitenkin!

Kokoisekseen hyvin liikkuva pakki. Parhaimillaan maalin edustalla, jossa saa töniä vastustajan äijiä pois. Taklaa myös suhteellisen hanakasti, tai taklasi ainakin tuossa parisen vuotta sitten vielä. Nyt en ole nähnyt äijältä pelejä vähään aikaan, kun ei ole tullut KHL:ää seurattua. Kiekolliset taidot eivät päätä huimaa, sanoisin, että välttävät. Kyllä voidaan sanoa, että tässä on teille se isäntä sinne puolustukseen, en usko että tulee käymään samalla tavalla kuin AJ Niemen kanssa, eli floppaisi, en usko millään.

Friiku kirjoitti:Mika Järvisellä on elämänsä tilaisuus nousta erinomaiseksi liigaveskariksi. Hjallis on tainnut joskus sanoa, että Jokereissa pelaa aina nimekäs maalivahti, mutta tällä kertaa tilanne ei ole sitä. Strömberg saanee tällä kaudella enemmän vastuuta kuin edellisellä, mutta en mielellään laittaisi paljoa miehen varaan.. sen verran epähuteran näkönen pelityyli miehellä on. Frans Tuohimaa on käsitykseni mukaan lupaavampi veska kuin Kautto, joten ei mulla tätä siirtoa vastaan mitään ainakaan ole.

Järvinen on hyvä haku Jokereiden maalille, mutta mulla on pieni pelko teidän puolesta, että jos kaveri ei heti onnistukkaan torjumaan aivan unelmapelejä, niin tippuuko kakkoseksi? KalPassa pelasi kuitenkin ajoittain kuin mikäkin Brodeur, mutta sitten tuli kanssa niitä päiviä jolloin ei tarttunut mikään kiinni ja ei siis todellakaan mikään.

Friiku kirjoitti:Antti Kerälä on erinomainen back-up, jos Ilari tai Essi loukkaantuu. Pisteiden valossa ainakin pelannut erinomaisen kauden Jokipojissa, mutta saakohan tarpeeksi roolia Jokereissa?

Ville Hämäläinen on myös aika tuntemattomuus mulle.. Pisteiden valossa ei ole maaginen, joten ilmeisesti puolustavan ja rikkovan pelaajaan roolissa pelaa meillä.!

Kerälästä mulla ei ole harmainta aavistustakaan minkälainen pelaaja kyseessä. Joku Mestiksen huippusentteri?

Turhan moni lynkkaa joka puolella tuon Hämäläisen jarruketjun koohottaja sentteriksi. Ei ole lähelläkään sellaista. Toki vahvuudet ovat puolustussuunnan pelaamisessa ja juuri 3-4 ketjun rikkovassa roolissa, mutta tässä on kaveri, joka pystyy myös tarvittaessa pyörittämään vaikka ylivoimaa. Noissa tämän kauden playoffeissa teki meikäläiseen ainakin suuren vaikutuksen ja väittäisin, että on hyvin lähellä liigan parasta 3 ketjun sentteriä.

Hyvältä näyttää Jokerilandiassa, vähän turhan hyvältä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 04.05.2010 18:17

Odotettuja pelaajia julkaistiin tänään ja ihan hyvältähän se vaikutti. Joukkueen kasaukseen ja mahdollisen kemian hakuun on nähtävästi panostettu entistä enempi. Joukkue on mielestäni aivan selkeästi roolitettu ja se on erittäin hyvä asia. Mestarisuosikki emme kuitenkaan ole ja se on vain hyvä asia. Joukkue on mielestäni nyt nuorekas ja jatkuvuuteen halutaan panostaa. Järä oli hyvä haku ja en epäile ollenkaan etteikö hän voisi onnistua. Hämäläinen & Kerälä todella hyvät haut ja roolit on varmasti selvät. Puolustus näyttää musta Jokereiden vahvimmalta osuudelta sekä sentterien roolitus on minusta hyvä. Kaikki palaset tässä joukkueessa kuitenkin on menestykseen ja onkin todella mahtavaa lähteä kauteen vähän ns. puskista. Toivottavasti Jokeri-kiekko palaa takaisin Areenalle ja saamme hyökkäyspelin onnistumisia heti alusta lähtien. Peikkona on 9 pelaajan leikkaukset ennen kauden alkua ja viimeiset tulevat vasta harjoituksiin elokuun lopussa. Joku voisi vielä yhtä laituria tähän odotella, mutta toisaalta millä joukkueella Tps voitti mestaruuden tällä kaudella? No ei se alustavasti ollut edes lähelläkään näin hyvää potentiaalia. Katsotaan mitä tapahtuu, mutta avoimin mielin kauteen ja takaisin nautittavaan jääkiekkoon. :peukkuylös:
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 04.05.2010 18:29

Jokkeri kirjoitti: Joukkueen kasaukseen ja mahdollisen kemian hakuun on nähtävästi panostettu entistä enempi. Joukkue on mielestäni aivan selkeästi roolitettu ja se on erittäin hyvä asia. Mestarisuosikki emme kuitenkaan ole ja se on vain hyvä asia. Joukkue on mielestäni nyt nuorekas ja jatkuvuuteen halutaan panostaa. Järä oli hyvä haku ja en epäile ollenkaan etteikö hän voisi onnistua.

Oon samaa mieltä, että nyt Jokerien hankinnoissa on jotain järkeä. Parempi tuo rosteri on tällä hetkellä kuin Kärppien vastaava ja kyllä tolla nipulla täytyy taistella mitaleista, vaikka Järviselle kausi onkin ensimmäinen ykkösveskarina. Kerälä voi olla yllättävänkin hyvä liigassa. Jokipojissa huikeita otteita, mutta saa nähä mihin pystyy pienemmässä roolissa. Filppulan ja Väänäsen nimet noista päivän hankinnoista nousee silmiin ensimmäisenä. Väänänen putsaa kyllä pienet Kärppähyökkääjät sieltä maalinedestä pörräämästä. Erinomainen puolustamaan SM-liigan tasolle. Liigan TOP-5 pakki ihan varmasti, vaikka kaikkia tulevia nimiä ei vielä tiedäkkään. Filppulasta ei tarvi sanoa mitään. Jokainen näki millainen virtuoosi hidas Filppula on parhaimmillaan. Tekee ihan mitä huvittaa kentällä ja repii vaikka yksin finaaleissakin vastustajan puolustuksen kahville.

Mielenkiintoista kyllä nähdä mihin suuntaan Jokerit lähtee ensi kaudella. Paketissa on kaikki palaset mestaruuteen asti. Pieni kysymysmerkki laitetaan kuitenkin Järvisen ympärille.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 05.05.2010 05:59

Ihan odotettujahan nimiä tuossa oli eikä se ole ollenkaan huono asia. Jokaisessa pelaajassa on isommat prosentit onnistumiseen kuin epäonnistumiseen ja kuten Jokkerikin tuossa totesi niin nähtävästi myös kemioita ollaan ajateltu joukkuetta koottaessa.
Ilari Filppulan sattuu Turussa varmasti vielä ensi keväänäkin, mutta onnea nyt kuitenkin Filarille Jokereihin ja toivottavasti nyt ei ainakaan ihan liikaa saada nauttia Filppulan maagisista lätyistä Turussa ensi kaudella.

Onnea vaan Jokereille huippuvahvistuksista :tuoppi:
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Paluu Helsingin Jokerit