Ilari Filppula siirtyy Jokereihin!

Kuva
Suosikkijoukkue: Pelicans, Bayern München, ManU ja maajoukkueet

Re: Ilari Filppula siirtyy Jokereihin!

ViestiKirjoittaja Ikaros » 05.01.2012 20:34

Ei oo nyt yhtään provo, mutta oon huomannu ku oon kattonu Jokerien pelejä niin Filppulan suu käy vähän joka tilanteessa. Onko pelaajan tyyli? vai miksi pitää valittaa joka tilanteesta kovin paljon?
edit: ja löytyy varmasti pelicanssista valittajiakin, mutta tuli vaan tänään mieleen kun katteli peliä, että selvistä rikkeistä mitä filppu tekee ni suu käy. =) ei mulla muuta!

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 03.06.2013 16:59

Ilari Filppulan aika Jokereissa on tullut päätökseen, sillä mies käytti KHL-pykälänsä ja siirtyy ensi kaudeksi Venäjän kiekkoliigaan.

Ilari Filppula siirtyy KHL:ään

Jokereilla karmaiseva menetys. Joukkueen ykköstähti ja kapellimestari lähtee veks. Vaikea on löytää samantasoista korvaajaa, ellei jopa mahdotonta ja ennen kuin kukaan tulee mitään huutelemaan, niin tällä tarkoitan miestä joka on tasonsa liigassa näyttänyt. Eli lähtökohtaisesti yhtä hyvä keskushyökkääjä kuin Filppula.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Diskos

ViestiKirjoittaja huntteri » 03.06.2013 19:55

Dev kirjoitti:Vaikea on löytää samantasoista korvaajaa, ellei jopa mahdotonta ja ennen kuin kukaan tulee mitään huutelemaan, niin tällä tarkoitan miestä joka on tasonsa liigassa näyttänyt.

Kuka nyky-Jokereissa etsii Filppulalle korvaajaa? Tai siis ylipäätään toimii UTJ:n roolissa?
"My father warned me about men and booze... but he never said anything about women and cocaine." -Tallulah Bankhead

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 03.06.2013 20:44

huntteri kirjoitti:Kuka nyky-Jokereissa etsii Filppulalle korvaajaa? Tai siis ylipäätään toimii UTJ:n roolissa?

Kait se on Keke Säilynoja ja Hjallis jotka hommaavat nyt miehet. Mikä ei kyllä välttämättä ole mikään hirveän hyvä asia.

Mitä nyt äkkiä tutkailin eliteprospectista noita free agentseja, niin Timppa Stapleton on mielestäni ainut varteenotettava ehdokas Jokereiden kapellimestariksi näistä vapaista heeboista jotka ovat jo liigassa joskus piipahtaneet. Stapletonin jälkeen parasta onkin sitten jo Kim Hirschovits.

Haiskahtaa AHL-arvalta. Noi on kyllä vittumaisia. Voi olla mitä vaan väliltä Glen Metropolit - Corey Locke.
- Olen aina IFK

Edellinen

Paluu Helsingin Jokerit