William Wallén Jokereihin Koeajalle

Kuva
Suosikkijoukkue: Jokerit, Erik Karlsson, Anaheim Ducks, SKA Pietari

William Wallén Jokereihin Koeajalle

ViestiKirjoittaja Gallona » 19.05.2011 16:19

Näin pääsi käymään että Petr Kaluksen lisäksi myös Ruotsalais hyökkääjä William Wallen, 19. Ennättää joukkueeseen myös mukaan.
"Onko suikkanen polkenu polkupyörää koskaan tässä rakennuksessa" - Valetoimittaja

Suosikkijoukkue: Jokerit (#2, #40) & HJK

Re: William Wallén Jokereihin Koeajalle

ViestiKirjoittaja Friiku » 19.05.2011 22:19

Itse odotan näistä try-out soppareista ehkä eniten tämän hepun esityksiä. Tykkään todella paljon pienistä pörrääjistä jotka saavat vielä kaiken lisäksi jotakin aikaa ja kaikesta päätellen kyseessä on juuri tälläinen heppu. Ehkä tässä on meille se uusi "Tim Stapleton", jota fanit ovat kauaneet jo jonkin aikaa? ;)

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: William Wallén Jokereihin Koeajalle

ViestiKirjoittaja Dev » 19.05.2011 22:22

William Wallen sick shootout goal

Tämä Wallen oli näistä tämän päivän Jokerihankinnoista ehdottomasti se mielenkiintoisin. Pienikokoinen sähäkkä hyökkääjä, joka on myös tuon youtube videon perusteella aika taitava käsistään. Jää Granlundikin rankkariskaboissa kakkoseksi. Mulle tuli jostain syystä tästä kaverista samantien mieleen meillä piipahtanut Ryan Vesce. Ainakin tuntomerkeiltään identtinen. :) Joka tapauksessa uskon vahvasti, että kaveri ottaa paikan Jokereiden pelaavasta kokoonpanosta, sillä Keklu on aika ärsyttävän hyvä haistelemaan näitä nuoria lupauksia ja mahdollisia tulevaisuuden tähtiä. Vaikuttaa omissa papereissani paremmalta haulta mitä toi aiempi Kalus.
- Olen aina IFK

Paluu Helsingin Jokerit