Jukka Jalonen Jokerit päävalmentajaksi 2016-18

Kuva
Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

Jukka Jalonen Jokerit päävalmentajaksi 2016-18

ViestiKirjoittaja Jack » 03.09.2015 12:07

Nyt on uusi koutsi selvillä. Jokerit on solminut Jukka Jalosen kanssa sopimuksen kausiksi 2016-2018. Hieno juttu, että Jokerit jatkaa suomalaisella päävalmentajalla. Uskoisin että Jalonen on paras korvaaja Westerlundille.

http://www.jokerit.com/jalonen-paavalme ... le-2016-18
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Salming

Re: Jukka Jalonen Jokerit päävalmentajaksi 2016-18

ViestiKirjoittaja Salming » 03.09.2015 12:12

Kyllä vaan. Onnittelut Jokereille ja Jaloselle hedelmällisestä yhteistyöstä. Jalonen koutsaa normaalisti pikkuleijonia vielä tämän kauden, mutta Viasatin TV-kommentaattorina hän pääsee myös seuraamaan Jokereita lähietäisyydeltä kotiotteluissa, joten onhan tämä win-win tilanne kaikille osapuolille. Jalonen on ehkä hieman enemmän pelikirjavalmentaja kuin Erkka. Toisin sanoen Westerlund antaa hieman enemmän vapauksia kentällisien sisällä sopia asioista ja panostaa ihmisen valmentamiseen, mutta ei Jalosenkaan näkökulma ja valmennusfilosofia ole kaukana Erkan vastaavasta, joten sikäli tämä haku on Jokereilta turvallinen ja jatkuvuus säilyy. Suomalainen päävalmentaja oli ainakin minulle selviö, koska Jokerit rakentaa brändiään suomalaisuuden ja pohjoismaalaisuuden kautta, joten Jalonen oli varmastikin saatavilla olevista vaihtoehdoista se paras.

Telle

Re: Jukka Jalonen Jokerit päävalmentajaksi 2016-18

ViestiKirjoittaja Telle » 28.02.2016 13:50

En ollut innostunut Jukka Jalosen valinnasta Erkka Westerlundin seuraajaksi, koska olisin halunnut jatkosopimusta nykyiselle päävalmentajalle.

Kauden edetessä olen kääntämässä takkiani ja toivotan Jukka Jalosen tervetulleeksi. Hän saattaa tuoda uusia raikkaita tuulia Jokereiden pelaamiseen. Westerlundin kipinä näytti hiipuvan tällä kaudella eikä intohimoa valmentamiseen ole tällä hetkellä näkyvissä.

Paluu Helsingin Jokerit