Brian Salcido JYP-pakistoon

Kuva
Suosikkijoukkue: JYP

Brian Salcido JYP-pakistoon

ViestiKirjoittaja JarnoH » 02.01.2014 13:23

http://www.jypliiga.fi/uutiset/brian-salcido

Loistava hankinta tuohon repaleiseen puolustukseen.Liiga on tuttu ja on näyttänyt että pystyy tekemään hyvin pisteitä.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11406

Suosikkijoukkue: SaiPa

Re: BRIAN SALCIDO JYP-PAKISTOON

ViestiKirjoittaja telamiina » 02.01.2014 14:56

Kova hankinta JyP:tä.

Kahtena kautena aika huikeaa pisteilyä SaiPassa ja vaikka Salsan avut eivät olekkaan puolustuksessa hoitaa hän senkin ihan riittävän hyvin.
Parantaa kevättä kohti ja olikin esim. viime keväänä varmasti Liigan parhaita puolustajia.

Bonuksena helvetin asia sälli! Ei tyypillinen ulokulta jenkki vaan oikeasti sydän paikallaan.

Kaikkea hyvää Salsalle JyP:iin. Ketuttaa toki, sillä jos Salsan ulostus KHL:tä olisi ollut SaiPan tiedossa ei Dan Spangiä varmaan olisi hommattu. Sen verran hyvissä väleissä seura, pelaaja ja fanit ovat.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 02.01.2014 16:28

Voi voi, teki Brian huonon päätöksen kun meni taas jengiin jossa ei pelata tänä vuonna suomen mestaruudesta. ;) Kova hankinta, ei voi muuta sanoa. Onnea vaan, olisin ottanut kirkuen vastaan myös meille. Saa nähdä tuoko nyt parannusta yhtään JYPin peliin. Se mitä itse olen tällä kaudella nähnyt Traktorin pelejä, niin joku elementti siitä puuttuu. Vähän tuntuu siltä kuin aikaisempien vuosien toimiva moottori, olisi vaihdettu huonompaan malliin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 02.01.2014 16:42

Ensinnäkin mielenkiintoinen ulkoasu ketjulla.

Kyllä on hyvä hankinta JYPiltä. Pakkipulasta siellä on taidettu kärsiä ja tuo rutkasti kiekollista osaamista teidän takalinjoille, eikä sitä siellä liiaksi ole. Ei tainnut olla omassakaan päässä ihan täysi turisti.
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Suosikkijoukkue: Lappeenrannan italialaismafia

Re: Brian Salcido JYP-pakistoon

ViestiKirjoittaja AriGold » 02.01.2014 21:33

Onnittelut JYP ehkäpä omassa roolissaan liigan parhaasta pakista. Huikea kaveri kiekollisesti, minkä lisäksi todella hieno mies. Todennäköisesti tulee olemaan vähän parempi hankinta kuin toinen ex-SaiPa, Jussi Halme. Eiköhän Salcido tule olemaan loppukaudesta ihan liigan kärkipakkeja, vaikka itseluottamus saattakin olla tällä hetkellä aika alhaalla. Paska alkukausi KHL:ssä, mutta minua ei oikeastaan ihmetyttänyt yhtään ettei Brian siellä pärjännyt. Salcido ei ole kuitenkaan kovin hyvä luistelemaan, mikä on KHL:ssä aika iso puute. Onnea kuitenkin Brianille loppukaudeksi, ja toivon Brianille menestystä, jos SaiPa sattuu keväällä tippumaan ennen JYP:iä. Pienen pienten huhujen mukaan Brian kiekkoilee ensi kaudella kuitenkin vähän JYP:iä hienommassa joukkueessa. ;)
"Toivottavasti tuo patsas on vähän kestävämpää tekoa ku esikuvansa on ollu."
- Kuningas Litmanen patsaansa esittelytilaisuudessa.

Suosikkijoukkue: JYP

Re: Brian Salcido JYP-pakistoon

ViestiKirjoittaja JarnoH » 02.01.2014 23:29

AriGold kirjoitti: Pienen pienten huhujen mukaan Brian kiekkoilee ensi kaudella kuitenkin vähän JYP:iä hienommassa joukkueessa. ;)

Kuva

Nimittäin JYPiä hienompaa ei ole. ;)

Paluu JYP