Janne Tavi - Hurrikaanien uusin maalinsylkiä?

Kuva
Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Janne Tavi - Hurrikaanien uusin maalinsylkiä?

ViestiKirjoittaja Multi » 21.04.2015 10:37

Uudet JYP-hyökkääjät: Joonas Nättinen, Janne Tavi ja Janne Kolehmainen

Koodi: Valitse kaikki
JYP on tehnyt kahden vuoden sopimukset kolmen hyökkääjän kanssa. JYP-paitaan siirtyvät Joonas Nättinen (24 v. 188 cm/90 kg R), Janne Kolehmainen (29 v. 189 cm/98 kg L) ja Janne Tavi (25 v. 178 cm/82 kg L).

Janne Tavi pelasi juniorivuotensa Jokereissa, josta siirtyi A-ikäisenä Pelicansiin. Lahdessa hän nousi liigapelaajaksi ja edusti lahtelaisseuraa kolme kautta. Lahdesta tie vei Lappeenrantaan ja SaiPaan. Siellä laitahyökkääjänä pelaava Tavi pelasi kaksi edellistä kautta. Tavin piste-ennätys Liigassa on 36 pistettä SaiPassa kaudella 2013 - 2014. Maaliennätys on Pelicansin paidassa isketyt 16 maalia kaudella 2012 - 2013.

- Olen erittäin innoissani siirtymisestäni JYPiin ja muuttamisestani Jyväskylään. Olen kuullut pelkkää positiivista niin seurasta kuin kaupungistakin. Uskon, että JYP tarjoaa minulle erittäin hyvät mahdollisuudet seuraavan kehitysaskeleen ottamiseen. JYP on monta vuotta kamppaillut liigan kärkisijoista ja pelasi tänäkin vuonna lähes finaaleissa, joten ensi kaudella mennään sitten loppuun asti, vakuuttaa Tavi.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: Janne Tavi - Hurrikaanien uusin maalinsylkiä?

ViestiKirjoittaja Multi » 21.04.2015 10:52

Tavi korvannee Hännikäisen roolin pisteissä, mutta muuten ei kyllä pystyne Lakua korvaamaan. Tästäkin hankinnasta kuitenkin tykkään ja itse odotan sellaista +30 pisteen kautta, parempaankin on mahdollisuudet, mutta einyt aleta liikaa vaatimaan. Ilmeisesti maalintekijänä aika hyvä ja ahnea, sitä tarvitaan! SaiPan kannattajat voinevat Tavista kertoa lisää?
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Idän ihme

Re: Janne Tavi - Hurrikaanien uusin maalinsylkiä?

ViestiKirjoittaja Puusilmä » 23.04.2015 10:12

Ei pysty Tavista pahaa sanomaan. Hän on loistava urheilija joka on myös ennen viime talven tullutta loukkaantumista pystynyt pelamaan joka pelin.
Osaa tehdä maaleja ja rakentaa niitä. Eikä varmaan kaukana ole se 20 maalin rajapyykin rikkoontuminenkaan oikeitten ketjukavereitten kanssa. Toivottavasti pystyisi ottamaan sen yhden lisä askeleen silloin olisi jo EHT / KHL mies.
"Ottelussa nähtiin ja kuultiin suurta ihmetystä herättänyt SaiPalle tulleen joukkuerangaistuksen syy. Tuomareiden mukaan syy oli SaiPan vaihtoaitiosta tullut ivallinen hymy."

Paluu JYP