Kauden 08-09 Yli- ja alisuorittajat?

Kuva
Suosikkijoukkue: KalPa.

Kauden 08-09 Yli- ja alisuorittajat?

ViestiKirjoittaja DAG » 14.12.2008 17:11

Eli ketkä ovat olleet nyt kauden 08-09 selvät ali, ja ylisuorittajat?
Alisuorittajia ovat olleet ehkä eniten Jussi Timonen, ja Jyri Junnila, sekä Toni Häppölä, joka tosin on parantanut roimasti. Bellisimokin oli täysi floppi.
Näitä positiivisia yllätyksiä ovat olleet ainakin Härski Hartikainen, ja Aatu Hämäläinen. Myös Mika Oksa on parantanut peliään viime vuodesta huimasti...

EDIT: Timo Seppänen ei ole ollut mikään hirveän hyvä, jos verrataan viimekauteen.. Sepihän paukutteli tehoja, ja pyöritteli yli, sekä alivoimaa ihan kelpoisasti.

Re: Kauden 08-09 Yli- ja alisuorittajat?

ViestiKirjoittaja DAG » 27.12.2008 22:27

Eikö kukaan tosiaankaan halua vastata?

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 27.12.2008 22:48

No eiköhän Killeri ja Hartikainen ole ainakin ylisuorittaneet?

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 28.12.2008 00:21

Ehdottomia alisuorittajia mun mielestä ovat ainakin em. hrat Bellissimo ja Timonen. Molemmilta odotin oikeestaan aika paljon enemmän harkkakauden ja alkukauden perusteella! Aikamoisiksi flopeiksi osottautuivat!

Varsinaisia ylisuorittajia ei mun mielestä löydy kuin "Härski"! Pikku-Killerin taidothan tiesi kaikki, ketjukaverit ja peliaika piti saada vain kohdilleen! Kiiskisenkin potentiaali oli etukäteen tiedossa ja kuka ihan oikeasti epäili, että Kapanen "jäähdyttelee"?

KalPaa on pikkuhiljaa rakennettu ja tämän kauden täsmähankinnoilla siitä on saatu se "JOUKKUE" aikaan, mikä taistelee pisteistä joka ilta!

(ihan tulee mieleen eräs Pohjoisen pikkuseura tuossa joku vuosi taaksepäin!?! ;) )
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 28.12.2008 12:54

Turhat spämmäysviestit poistettu. Mielellään samanlaista settiä tänne mitä Nestori tuossa juuri laittoi.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja DAG » 28.12.2008 15:43

Nestori kirjoitti:kuka ihan oikeasti epäili, että Kapanen "jäähdyttelee"?

Honkanen.
Vetoakin taisimme asiasta lyödä ellen väärin muista.. Vai olikohan se veto siitä että tuleeko Kapanen KalPaan.. :D
Joka tapauksessa näitä epäilijöitä Kapasen suorituksille oli tälläkin foorumilla monta. Saittepas nenillenne :D

EDIT: Senat sakasin, ja silleen.

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 28.12.2008 16:52

DAG kirjoitti:
Nestori kirjoitti:kuka ihan oikeasti epäili, että Kapanen "jäähdyttelee"?

Honkanen.
Joka tapauksessa näitä epäilijöitä Kapasen suorituksille oli tälläkin foorumilla monta. Saittepas nenillenne :D

EDIT: Senat sakasin, ja silleen.
Minä epäilin ja olen pysynyt epäilyissäni, koska kuka epäiliä uskoi ettei Kapanen olisi pistepörssin kärkisijoilla, minä ainakin uskoin sillä olisihan Sami voinut jatkaa uraa vielä rapakonkin takana mutta valitsi KalPan, silti näen että Kapanen tuli jäähdyttelemään ja lopettelemaan uraansa kuopiossa en jaksa millään uskoa että siirtyy vielä kuopiosta johonkin, pelaa luultavasti kuopiossa vielä 1-3kautta ja lopettaa sitten.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 28.12.2008 22:02

Tohtorin sanoissa on viisauden siemen! Faktahan on se, ettei Kapanen pelaa enää kuin max. muutaman kauden ja alkaa TJ/ UTJ-hommiin.

Mun käsitykseen jäähdyttelystä liittyy kuitenkin myös tuo asenne, että pelaillaan nyt jotenkin ja katsellaan miten käy!? Pelejä pelataan On/Off-asenteella eli jos putki ei kulje, niin sitten voi kiukutella, että "Mua ei huvita yhtään mikään!" Kapanen on laittanut itsensä tosissaan likoon joka helevatan peli-ilta, eikä asennevammasta oo näkyny merkkiäkään! Tää on se pointti, jolla minä erotan jäähdyttelyn oikeasta pelaamisesta! DEL-liigahan oli ennenmuinoin (ja vähän nykyäänkin) varsinainen jäähdyttelijöiden paratiisi, jossa laiskanpulskeat kanukit ym. pelas miten tykkäs ja rahasti isot rahat seuroilta! Siellä surffailtiin välillä pitkiäkin jaksoja kuin unessa, mutta kun seura maksoi joka tapauksessa palkan, niin so what?

Kapaseen ei ainakaan tällaista jäähdyttelijän leimaa saa painettua millään. Varmaan ois pystyny pelaamaan änärissäkin pari kautta ihan komiasti ja samalla tienata eläkerahastoon muutaman dollarin lisää, mutta valitsi tosiaan Kuopion! Laittoi omat rahansa ja kaiken pelillisen taitonsa likoon ja tulos on kaiken kansan nähtävillä! Jäähdyttelystä ei tietoakaan.
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: KalPa, Tampa Bay Lightning, Jokerit

ViestiKirjoittaja Kossi » 04.01.2009 21:16

Kapanen tekee töitä joka ilta semmoisella asenteella, että alta pois. Eikä ole tullut Kuopioon jäähdytelläkseen. Hän haluaa kehittää KalPaa niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin.

Alisuorittajat ovat olleen tottakai Timonen ja jos sen voi mainita niin Bellisimo. Timonen pelaa muuten hyvää kiekkoa, mutta liikaa syöttöjä vastustajan lapaan ym. huolimattomuutta.

Härski ja Killeri on kai ollut ne yllättäjät. Härskistä on kasvamassa todellinen pelimies. Pelaa aika simple hockeytä, kiekkoa vain maalia päin.
Lätkä on tehty koettavaksi livenä!

INTEGROITU UIMALAKKI

Paluu KalPa