Sami Kapanen palaa KalPan riveihin!!

Kuva
Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: Sami Kapanen palaa KalPan riveihin!!

ViestiKirjoittaja Multi » 09.01.2010 15:10

Jartsa kirjoitti:Onko Kapanen käynyt kusasemassa Multin aamumuroihin?

Ei ole, mutta yritän vain tuoda esiin ettei Kapanen ole mikään suomalaisen jääkiekkoilun pyhimys, niinkuin monet luulee varsinkin kalakukkofanit.

Jartsa kirjoitti:Kapanen ei todellakaan ole sitä diivatyyppiä, joka itkee joka jäähystä. Kuten ylempänä on sanottu, kapteeni saa ja välillä hänen kuuluukin kysellä jäähyn syytä.

Kummasti mulla on aivan eri kuva, muistan tässä ihan lähiaikoina ainakin 2x10min käytösrangaistuksen ja tuon viimesimmän ulosajon.

Jartsa kirjoitti:Ja määrittele mulle pliis, mitä sisältyy mussutukseen ja jupisemiseen.
Toi käytösrangaistuskin tuli periaatteessa siitä, kun Kapanen yritti näpäyttää tulokastuomaria ja tämä suuttui siitä.

ITse en kyseistä tilannetta ole nähnyt niin en voi kommentoida sitä, mutta olen kyllä nähnyt niin monesti kun Kapanen tai KalPan joku muu pelaaja ottaa jäähyn, niin kapteenit menevät normaalisti kysymään sen aiheellisuutta tai mistä tuli. Kapanen usein vaan jää kyseisissä tilanteissa turhan kauan neuvottelemaan tuomarin kanssa ja tuomarit näyttävät hermostuneilta, kun Kapanen ei vaan lopeta selityksiään ja näistä tilanteista Kapanen on ennekin saanut penaltuä.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 09.01.2010 16:13

DrMultihunter kirjoitti:Ei ole, mutta yritän vain tuoda esiin ettei Kapanen ole mikään suomalaisen jääkiekkoilun pyhimys, niinkuin monet luulee varsinkin kalakukkofanit.

No eihän kukaan ole väittänyt, että Kapanen olisi pyhimys tai erehtymätön tai jotenkin ylivoimainen pelaaja. Hän vain sattuu olemaan Kuopiolaisen jääkiekon messias ja itse ainakin ymmärrän täysin KalPan fanien suunnattoman arvostuksen häntä kohtaan.

DrMultihunter kirjoitti:Kummasti mulla on aivan eri kuva, muistan tässä ihan lähiaikoina ainakin 2x10min käytösrangaistuksen ja tuon viimesimmän ulosajon.

ennekin saanut penaltuä.

Nyt sä yleistät liikaa. Ei se, että hän pari kertaa kaudessa saa käytösrangaistuksen ja päätyy otsikoihin, tarkoita, että hän joka pelissä olisi tuomareiden kimpussa.
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja Multi » 09.01.2010 16:22

Jartsa kirjoitti:Nyt sä yleistät liikaa. Ei se, että hän pari kertaa kaudessa saa käytösrangaistuksen ja päätyy otsikoihin, tarkoita, että hän joka pelissä olisi tuomareiden kimpussa.
Eihän tuomareiden kimpussa ole, selittää ja selittää vaan niille liikaa.
Tätä näkyy miltein jokapelissä, yleisesti annetaan vaan mennä asiat läpisormien ja tämäkin ehkä lisää Kapasen mussutushaluja.

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 09.01.2010 23:57

DrMultihunter kirjoitti:
Jartsa kirjoitti:Nyt sä yleistät liikaa. Ei se, että hän pari kertaa kaudessa saa käytösrangaistuksen ja päätyy otsikoihin, tarkoita, että hän joka pelissä olisi tuomareiden kimpussa.
Eihän tuomareiden kimpussa ole, selittää ja selittää vaan niille liikaa.
Tätä näkyy miltein jokapelissä, yleisesti annetaan vaan mennä asiat läpisormien ja tämäkin ehkä lisää Kapasen mussutushaluja.

Ootkos sitten nähny jokaisen KalPan pelin? Nyt tää homma menee kyllä mussuttamiseksi...
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja Multi » 10.01.2010 00:02

Jartsa kirjoitti:Ootkos sitten nähny jokaisen KalPan pelin? Nyt tää homma menee kyllä mussuttamiseksi...

Niin sinä vedät tämän mussutuksen linjalle, kun et voi nähdä sitä tosiasiaa että tämä on hyvin tavallista Samille. En ole nähnyt jokaista KalPan peliä, mutta katson KalPan pelejä muulloinkin kuin JYP kohtaamisissa. Suurimmassa osassa näkemistäni matseista Sami on jäähyn jälkeen toiminut lempinimensä mukausesti eli mussuttanut ja jupissut.

Suosikkijoukkue: KalPa, Tampa Bay Lightning, Jokerit

ViestiKirjoittaja Kossi » 10.01.2010 13:30

Lempinimellä? Ja kukakohan muu tätä "lempinimeä" käyttää kun itse Hunter ja Synergia-areenan JYPPI ON PARAS, KAIKKI MUUT ON PASKOJA-fanit?
Lätkä on tehty koettavaksi livenä!

INTEGROITU UIMALAKKI

ViestiKirjoittaja Multi » 10.01.2010 13:44

Kossi kirjoitti:Lempinimellä? Ja kukakohan muu tätä "lempinimeä" käyttää kun itse Hunter ja Synergia-areenan

Tiedän aika monta, jotka ovat minun tavoin kyllästyneet Kapasen ainaiseen selittelyyn.
Kossi kirjoitti: JYPPI ON PARAS, KAIKKI MUUT ON PASKOJA-fanit?

Ja minähän en ole tietoisesti ainakaan ylistänyt missää JYPiä ja dissanut muita, eli kirjoittappas tarkemmin.

Ihmeen koville tuntuu täälläkin ottavan jos tuo esiin Kapasen ärsyttävimmän piirteen, hyvä pelaaja hän on mutta saisi jättää nuo pelleilyt pois.

Suosikkijoukkue: KalPa, Tampa Bay Lightning, Jokerit

ViestiKirjoittaja Kossi » 12.01.2010 18:28

Minä nyt en sinua tarkottanutkaan tuolla JYPPI ON PARAS-fani jutulla. Tää on vaan niin hauskaa, kun sinä olet ainut joka tämän on muka huomannut. Sen edes jotenkin ymmärtäisin jos täällä olis monta Jyppi fania huutelemassa Kapasta inisiäks. Tuokin täysin käsittämätön käytösrangaistus oli todella harvinainen Samille ja jos siinä olis joku vähä parempi tuomari ollut ei siitä olis tullut kun normaali 2.
Lätkä on tehty koettavaksi livenä!

INTEGROITU UIMALAKKI

ViestiKirjoittaja Multi » 12.01.2010 19:14

Kossi kirjoitti: Tää on vaan niin hauskaa, kun sinä olet ainut joka tämän on muka huomannut.

Noh olen kantani valinnut enkä luovu siitä, tiedän myös monia muita jotka ajattelevat minun tavoin.

Kossi kirjoitti:Sen edes jotenkin ymmärtäisin jos täällä olis monta Jyppi fania huutelemassa Kapasta inisiäks.

Ja miksiköhän juuri JYP fanejen pitäisi olla asiasta samaa mieltä, minä näen asiat näin eikä siihen vaikuta JYP- KalPa velisuhde.

Kossi kirjoitti:Tuokin täysin käsittämätön käytösrangaistus oli todella harvinainen Samille

Niin kuka sitten mitäkin pitää harvinaisena, en tiedä oliko tällä kaudella jo saanut aiemmin penalttia samasta asista. Viimekaudella kuitenkin sai ainakin 2-3 käytösrangaistusta tästä samasta asiasta.

Suosikkijoukkue: KalPa, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 12.01.2010 20:50

Menee kyllä tämä keskustelu pikkuhiljaa omasta mielestäni vähän liian yli ja ehkä hieman offtopicinkin puolelle, eiköhän tämä asia ole käyty jo läpi nyt, kommentoin itse tätä kumminkin vielä sen verran että muistan kyllä itse että Kapanen otti vain yhden käytösrangaistuksen viime kaudella, joten aika harvinaisia nämä Kapasen osalta ovat.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 07.04.2011 12:19

Sami Kapanen palaa KalPa-paitaan vuoden tauon jälkeen

Hieno uutinen kerrassaan. Veikkaan että Ville Peltosen loistava kausi on sytyttänyt sitä kipinää uudestaan Kapasen kohdalla. Lisäksi kun KalPasta tuntuu puuttuvan tällä hetkellä sellainen "johtajahahmo" joukkueesta, niin kukas siihen on parempi kuin maestro Kapanen. :) Ei tarvitse hakea sellaista muualta. Onnittelut Kuopioon!
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 07.04.2011 12:48

Olin alunperinkin sitä mieltä, että Kapanen teki väärin, kun lopetti viimekauden päätteeksi. Hän pärjää liigassa vallan hyvin vieläkin, joten paluu oli ihan odotettu. KalPan hyökkäyksessä alkaa olemaan ratkaisuvoimaa paljon, kun joukkuetta rakennetaan nimien Salminen, Kiiskinen, Miettinen, Kuparinen, Kapanen, Laakkonen ja Kerman varaan. Sieltä, jos Hentunen vielä tulee, niin alkaa olemaan jo helvetin kovaa tasoa.

Salminen - Miettinen - Hentunen
Kapanen - Kuparinen - Kiiskinen

Eh? :tuoppi:
...

Suosikkijoukkue: Edmonton Oilers

ViestiKirjoittaja kesäesa » 07.04.2011 13:06

Ketunkolo kirjoitti:Olin alunperinkin sitä mieltä, että Kapanen teki väärin, kun lopetti viimekauden päätteeksi. Hän pärjää liigassa vallan hyvin vieläkin, joten paluu oli ihan odotettu. KalPan hyökkäyksessä alkaa olemaan ratkaisuvoimaa paljon, kun joukkuetta rakennetaan nimien Salminen, Kiiskinen, Miettinen, Kuparinen, Kapanen, Laakkonen ja Kerman varaan. Sieltä, jos Hentunen vielä tulee, niin alkaa olemaan jo helvetin kovaa tasoa.

Salminen - Miettinen - Hentunen
Kapanen - Kuparinen - Kiiskinen

Eh?

Lisää Pesonen listaan, jatkoa sorvataan parhaillaan.

Suuntaa antava kokoonpano;

Kapanen - XXXX - (Hentunen)
Kiiskinen - Kuparinen - Salminen
Kerman - Miettinen - Laakkonen
Pakarinen - (Rissanen) - (Pesonen)
"- Mulla on sen verran kielitaitoa ja kontaktipintaa, että voisin koutsata jossain päin maailmaa jo huomenna. Ja ihmiset tulisivat sivistyneesti sanomaan, että herra Tamminen, great to fucking see you."

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 07.04.2011 13:39

SliCe kirjoitti:Lisää Pesonen listaan, jatkoa sorvataan parhaillaan.

En ollut tästä tietoinen, joten jätin pois. Vankistaisi kuitenkin joukkuetta paljon. KalPalla on parilla hankinnalla ja jatkosopparilla käsissä jo erittäin laaja hyökkäys, jossa on melkein kolme yv-peliin kykenevää kentällistä. Tässäkin on vain yksi aika isokin mutta - kykeneekö Tuokkola realisoimaan heidän taitonsa? Sen näkee vasta kauden alettua...
...

Suosikkijoukkue: Tappara & Hawks

ViestiKirjoittaja Snoga » 07.04.2011 16:56

Hienoa saada Kapanen takaisin! Ehdottomasti kova hankinta nykyiseen Sm-liigaan. Kauden alussa KalPan joukkueesta kirjoiteltiin, että joukkueesta on lähtenyt paljon kokemusta pois, mutta nyt tämän "hankinnan" myötä he saivat sitä kokemusta paljon takaisin ja johtajuutta. Kapanenhan oli jo vuoden vaihteesta (?) asti ollut KalPan harjoitusten mukana vain pitämässä kuntoa yllä. Silloin osasin jo arvata, että Kapanen tekisi paluun - jos ei seuraavalle kaudelle niin ainakin sitä seuraavalle.

Kovalta näyttävät KalPan kärkipään kentät hyökkäyksen osalta. Tuohon jos saadaan vielä se huhuissa pyörinyt Hentunen, niin alta pois!
Lohet joukkoraiskasivat minut ennen Merikosken ohijuoksutusta.

- Nestori

EdellinenSeuraava

Paluu KalPa