Kalevan Pallo 2011-2012 - Välivuosi

Kuva
Suosikkijoukkue: Edmonton Oilers

Re: Kalevan Pallo kaudella 2011-2012

ViestiKirjoittaja kesäesa » 12.03.2011 01:32

Katsoin JIMiltä ton HPK - Ässät matsin, jossa Kuparinen tarjoili mm. Zaborskylle muutaman maukkaan paikan tosi hienoilla syötöillä, vaikuttaa näin yhden pelin perusteella ihan ok hankinnalta, korvaa ainakin Kapteeni Koukun ihan milloin tahansa.
"- Mulla on sen verran kielitaitoa ja kontaktipintaa, että voisin koutsata jossain päin maailmaa jo huomenna. Ja ihmiset tulisivat sivistyneesti sanomaan, että herra Tamminen, great to fucking see you."

ViestiKirjoittaja kesäesa » 04.04.2011 07:58

Tiistaina 5.4.2011 pidetään tiedotustilaisuus uusia pelaajajulkistuksia varten. Myös jatkosopimus pyritään saamaan mukaan. KalPan tavoite on ensi kaudelle mestaruus, ja satsaukset ovat myös sen mukaisia. Harjoitusotteluita tulee European Trophyn lisäksi yksi SaiPa -ottelu.

Edit. Tiedotustilaisuus siirtynyt 7.4.2011, eli torstaille. Tiistaina 5.4.2011 kuitenkin julkaistaan yksi pelaajasopimus.
"- Mulla on sen verran kielitaitoa ja kontaktipintaa, että voisin koutsata jossain päin maailmaa jo huomenna. Ja ihmiset tulisivat sivistyneesti sanomaan, että herra Tamminen, great to fucking see you."

Suosikkijoukkue: KalPa, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 04.04.2011 22:35

Elikkäs huomista odotellessa sitten jotenkin tuntuu siltä että eiköhän sieltä näin alkuun Kuparisen soppari julkaista. En ymmärrä sitä että miten ihmeessä tavoitteeksi on laitettu mestaruus kun valmentajaksi astelee täysin kokematon Tuokkola tai no olihan hän Peksin partneri apuvalmentajan roolissa mutta se nyt ei vielä todista kunnolla mitään vaan jotain näyttöjä pitäisi kuten olen aiemmin jo sanonut päävalmentajanakin olla ja ei siihen riitä se että valmensi A-junnut sijalle 13. Mutta toivotaan että Tuokkola ylittäisi odotukset vaikka pahoin pelkään. Ja jos KalPa kerran on mukana European Trophyssa niin hieno homma.

ViestiKirjoittaja kesäesa » 05.04.2011 11:52

Hahmotellaan hieman;

"Liigan kärkipään laituri" - "Liigan top-3 sentteri" - Tuomas Kiiskinen
"Liigatason laituri" - Matti Kuparinen - Sakari Salminen
Janne Laakkonen - Tommi Miettinen - Kalle Kerman
Jyri Junnila - Jaakko Rissanen - Iiro Pakarinen

Jussi Timonen - Adam Masuhr
Ryan Lannon - "Liigan kärkipään puolustaja"
Marko Kauppinen - Mikko Kukkonen
Henri Laurila

Ari Ahonen (Juha Toivonen)

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 08.04.2011 14:08

Elikkäs laitetaan tämä vaikka tänne. KalPa ilmoitti tänään että Tapio Laakso ja Timo Salo siirtyvät muualle.
Se on nyt siis varmaa. http://www.kalpa-hockey.fi/app/blog/view/-/id/2

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 12.04.2011 14:05

KalPalta jatkosopimuksia ja irtisanomisia

Jatkosopimuksen tekivät KalPan nuoriso-osastolta hyökkääjät Jaakko Rissanen ja Toni Kallela sekä puolustajat Simo-Pekka Riikola ja Juuso Riikola. Rissanen nousi loppukaudesta vakiokokoonpanoon ja pelasi kauden lopun KalPan kolmossentterinä. Kaikkien sopimukset ovat kaksivuotisia.

- Rissanen ja Riikola nostivat tasoaan loppukaudesta, kun vastuuta oli tarjolla. Odotamme kehityksen jatkuvan jatkossakin, kertoo KalPan urheilutoimenjohtaja Kimmo Kapanen seuran nettisivuilla.

Janne Laakkosen kanssa KalPa ei sen sijaan enää jatka, vaan miehen kaksivuotisen sopimuksen jälkimmäinen vuosi on yhteisymmärryksessä purettu.

Että tämmöstä. Näistä jatkoista en osaa sanoa mitään, mutta Laakkosen sopimuksen purkaminen oli kaiketi hyvä ratkaisu. Selvästi enemmän omalta kasvatilta odotettiin ja epäonnistui. Molempien kannalta parempi, ettei sopimusta jatkettu loppuun asti, vaan tosiasiat esiin ja yhteisymmärryksessä sopimus poikki.

Onko Laakkosen uudesta osoitteesta tietoja?

E: Kerhoon meni..
...

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 12.04.2011 15:25

Siinä julkaisussahan oli että KalPa hakee uutta pelaajaa laidalle. Oisko se Hentunen nyt?
Itse haluaisin nähdä ketjun: Kapanen - Miettinen - Hentunen.
Mutta onko KalPa valmis maksamaan ihan älyttömiä summia Hentusesta, jolta sitten pitäisi odottaa pisteitä.

ViestiKirjoittaja kesäesa » 12.04.2011 19:11

Hartikainen35 kirjoitti:Siinä julkaisussahan oli että KalPa hakee uutta pelaajaa laidalle. Oisko se Hentunen nyt?

Hentusen ja Pesosen kanssa neuvotellaan. Ensin mainittu päättää jatkostaan kesä-heinäkuun vaiheessa, mutta jälkimmäinen on kuulemma tarttunut syöttiin. Myös ykkössentteriä haetaan, kun Miettinen on poissa lokakuun puoleen väliin saakka polvioperaation vuoksi.

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 13.04.2011 09:17

Mielestäni oikea ratkaisu Laakkosen sopimuksen purku. Ei onnistunut oikein missään vaiheessa kautta pisteet olivat kyllä ihan kohtuu hyvät 26 niitä taisi tulla mutta aina kaikkea ei voi katsoa pisteiden turvin ja Laakkonen valahtikin ottelu ottelulta jatkuvasti alempiin ketjuihin ja jotain kränää tuntui aina olevan Virran kanssa olisihan Laakkosta voinut tietysti kokeilla Tuokkolan valmennuksessakin mutta ehkäpä parempi näin ja kun käsittääkseni Laakkonen pelasi melko suurella rahamäärällä niin tämän sopimuksen purun myötä tarjoutuu tilaisuus siihen Jussi Pesosen mahdolliseen jatkoon tai sitten kenties Jukka Hentunen, mutta jotenkin Hentunen tuntuu riskihankinnalta sillä ei sitä Hentustakaan kannattaisi ottaa rahastamaan jos esitykset ovat samanlaisia mitä Jokereissa tällä kaudella oli. Voi tosin olla että sieltä se kovan luokan ykkössentterikin paukahtaa sillä kovasti sellaista on huhuttu ja mielelläni näkisinkin jonkun muun kuin Miettisen ykkössentterinä.

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

Re: KalPa kaudella 2010-2011

ViestiKirjoittaja Lehväs » 04.05.2011 15:59

JYPiläisten pako jatkuu, sillä uusin Nykäskylästä siirtyvä on Matti Koistinen. Näin tarinoi Jatkoaika.

En osaa sanoa tähän hankintaan yhtään mitään. En ole hänen nähnyt pelaavan, joten annetaan Multin kertoa, mitä KalPa saa tämän sopimuksen johdosta. Onnittelut, kai. :doubt:
...

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 04.05.2011 16:54

Hmm, ensiksi täytyy sanoa jälleen mitä vidua... Tämä siirto kalvaa sisintäni kovasti ja ihmettelen miksi näin on käynyt, Koistisesta kaavailtiin JYPiinkin ensi kaudeksi vakiopuolustajaa, nyt nämä pari kauttahan hän on pääasiassa D teamissa pelaillut ja tuurannut sitten JYPissä välillä...

Niin mitä Koistisesta KalPa saa, noh KalPahan saa yhden liigan parhaimman puolustavanpakin. Kuulostaako karskilta eihän Koistinen ole pelannut kuin muutaman liigapelin parina viimekautena, toki mutta Koistinen oli pelaamissaan otteluissa todella vakuuttava. Ei yritä sellaista mitä ei osaa, vaan antaa aina helpon syötön kaverille tai purkaa nätisti vastustajan päätyyn, en nähnyt häneltä yhtään epäonnistunutta purkua esim... Mieluusti olisin Jyväkylässä ja JYPissä Matin pitänyt, ihmetyttää kovasti tämä siirto oikeastaan kaikista osapuolista katsottuna, noh KalPa ainakin saa laadukkaan pakin..
Turha koittaa ylläpito voittaa

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 04.05.2011 17:27

Tämä voitaisiin varmaan siirtää 2011-2012 kauden topiciin, kiitos? Sitten itse hankintoihin minulle kaikki ovat ihan tuntemattomia nimiä itse junnut ja jopa tämä Koistinen, mutta jos nyt tosiaan on niin niinkuin Multi tuossa sanoi niin tässä tapauksessa tervetuloa vaan katsotaan onko miehestä samaan myös täällä. Ihmetyttää tuo Kimmo Kapasen lausahdus, että haetaan vielä yhtä kovan tason laitahyökkääjää. Toki sekin on varmasti tarpeen, mutta itse lähtisin ennemmin etsimään ykkössentteriä ensiksi, ei ole mitään järkeä jos Miettinen tai jopa Kuparinen toimii ykkössentterin roolissa.

Suosikkijoukkue: KalPa

ViestiKirjoittaja kiksu » 30.05.2011 06:25

Jukka Hentunen pelaa ensi kaudella Kuopiossa. Sopimus tehty jo pari viikkoa sitten. Sanokaa minun sanoneen.

ViestiKirjoittaja kesäesa » 30.05.2011 10:08

kiksu kirjoitti:Jukka Hentunen pelaa ensi kaudella Kuopiossa. Sopimus tehty jo pari viikkoa sitten. Sanokaa minun sanoneen.

Tosi kuin vesi. Sopimuksen julkaisun viivästymisen syinä olivat MM-kisat, sekä asunnon etsiminen Kuopiosta. MM-kisat ovat jo menneet ja asunto löytynyt, joten parin päivän sisällä saattaa uutista tulla.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Kalevan Pallo 2011-2012 - Välivuosi

ViestiKirjoittaja Dev » 30.05.2011 10:38

KalPalla olisi Hentusen tulon jälkeen SM-Liigan TOP5 laituriosasto, jopa TOP3, mutta sentteriosasto on sitten taas kovin ohut. Oikeastaan ykkössentteri puuttuu jengistä edelleen kokonaan ja jos meinaa mestaruudesta taistella, niin sellaisen tuo rosteri kyllä vielä vaatii. Miettinen ei mahdu mun papereissa edes liigan kymmenen parhaan sentterin joukkoon. Tänä vuonna liigassa on kuitenkin sen verran kovia nimiä tuolla pelipaikalla ja lisää on varmaan vielä tulossa.

Kapanen, Hentunen, Salminen, Kiiskinen... Onhan siinä ihan mukava nelikko. Oikeastaan vain Helsingin jengit ovat edellä.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu KalPa