Pelicans huhut

Kuva
Suosikkijoukkue: Pelicans

Re: Pelicans huhut

ViestiKirjoittaja Hockeylover » 31.01.2015 21:26

Onkohan sulla r0bert tähän huhuketjuun tuoda mitään edes vähänkin asiaa? Vittuilet omalla tyylilläsi(omasta mielestäsi hauskalla sellaisella). Niin ja Kimi Koivisto on jo pelsuissa, eikö? Tähän en ole sinulta vieläkään vastausta saanut, ei mulla muuta. Tai sit vaan lyhyemmin, mul muuta.

Suosikkijoukkue: Pelicans, Peliitat,KooKoo

ViestiKirjoittaja Lahtelainen » 02.02.2015 17:59

Iltapäivälehden mukaan myös KooKoo on Heinon perässä. Heinolla ykkösvaihtoehto on lehden mukaan kuitenkin Pelicans. Näille nurkille nähtävästi palaa, mutta onko osote sitten Lahti vai Kouvola. Toivottavasti Pelicans pystyy tarjoamaan Heinolle sellasta sopimusta, että mies Lahteen tulee. Ei sössitä nyt tätä. Kakkossentterinpaikka voisi Heinon Lahteen houkutella. Ja sitten Heinon laidoille osaavat kaverit.

Musta jotenkin tuntuu ettei Pelicans ole niitä houkuttelevimpia seuroja ensi kaudellakaan. Lämsä voi houkutella tänne 1 - 3 paluumuuttajaa, tuskin muita. Lisäksi joku sellanen liigapelaaja, joka ei muihin joukkueisiin saa sopimusta, mutta haluaa liigassa pelata, voi Lahteen tulla. Mestiksestä voi tulla Palve - on ehkä Hakulista taitavampi kaveri kyseessä, ainakin mikkeliläisen tuttuni mukaan. Ehkä ulkolaisia pelaajia tulee pari, onko sitten Redenbach tai DaCosta se toinen, Loput tarvittavat miehet tulevat varmaan mestiksestä ja omista A-junnuista.

Onko kukaan kuullut mitään uusia huhuja? Muualle kyllä huhuillaan pelaajia, mutta Lahteen päin ei huhuta tällä hetkellä oikein ketään varmaa tulijaa. Yleensä huhut ovat luokkaa. Pelicans/joku muu liigajoukkue. Ja pahoin pelkään että se joku muu liigajoukkue on se houkuttelevampi vaihtoehto.

Suosikkijoukkue: Pelicans, Nashville Predators

ViestiKirjoittaja r0bert » 02.02.2015 21:23

Hockeylover kirjoitti:Onkohan sulla r0bert tähän huhuketjuun tuoda mitään edes vähänkin asiaa? Vittuilet omalla tyylilläsi(omasta mielestäsi hauskalla sellaisella). Niin ja Kimi Koivisto on jo pelsuissa, eikö? Tähän en ole sinulta vieläkään vastausta saanut, ei mulla muuta. Tai sit vaan lyhyemmin, mul muuta.

Joo, luin väärin kyseisen viestin silloin. Tarkoitin että mies on jo Peliitoissa.

Ja en mä vittuile kellekään tai millekään, mutta sä näköjään teet niin. Ihmettelin lähinnä surkuhupaisaa listaa huhuista, jotka sisälsi lähinnä mestismiehiä. Nää Koivistot ym. on sellaisia Rohtlan tasoisia pörrääjiä, jotka ei tuo mitään merkittävää lisäarvoa joukkueelle.

Jos sä katot miten esim. SaiPa on joukkueensa rakentanut yhtä suurella tai pienemmällä budjetilla, niin tää meiän touhu näyttää aivan pelleilyltä.

Ja itse ketjuun liittyen niin jo mainittu Palve on käsittääkseni tulossa.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

ViestiKirjoittaja Hockeylover » 03.02.2015 21:58

Joo, luin väärin kyseisen viestin silloin. Tarkoitin että mies on jo Peliitoissa.

Ja en mä vittuile kellekään tai millekään, mutta sä näköjään teet niin. Ihmettelin lähinnä surkuhupaisaa listaa huhuista, jotka sisälsi lähinnä mestismiehiä. Nää Koivistot ym. on sellaisia Rohtlan tasoisia pörrääjiä, jotka ei tuo mitään merkittävää lisäarvoa joukkueelle.

Jos sä katot miten esim. SaiPa on joukkueensa rakentanut yhtä suurella tai pienemmällä budjetilla, niin tää meiän touhu näyttää aivan pelleilyltä.

Ja itse ketjuun liittyen niin jo mainittu Palve on käsittääkseni tulossa.[/quote]

Asia ok, ollaan ymmärretty toisiamme väärin. Minä se ensimmäisen huhun Palveesta taisin tähän ketjuun kirjoittaa, kun kuulin vieressä istuvan miehen hänestä kaikenlaista asiaanliittyvää puhuvan. Ja sit tunnistinkin kaveri Lämsäksi. Eli ei mitään faktaa, mutta kun huhuketjussa ollaan.....

ViestiKirjoittaja Turkoosi » 03.02.2015 23:34

Palve huhulta nyt voi katkaista samantein siivet. Ei ole tulossa. Samasta sarjasta, samasta ilmansuunnasta, saman kasvattiseuran, saman ikäinen Miika Roine sen sijaan on tietojeni mukaan Pelicansin miehiä ensi kaudella.

Ylläolevaan keskusteluun. Nämä Koivistot ja kumppanit tosiaan ovat Rohtlan tasoisia Mestispörrääjiä, mutta se on vain ensi kaudella realiteetti, kun monen muun seuran tavoin pelaajabudjetti tulee putoamaan tuonne 1,6-1,7 miljoonaan.

Jos itse huhujen ja valmiiden soppareiden perusteella ketjuhahmotelmaa pitäisi tehdä niin:

Tyrväinen - Redenbach - Repik/x
Jaatinen - DaCosta - Sopanen
Hakulinen - Heino - Roine
Ritamäki - Björninen - Pöyhönen
Alanne, Vartiainen, Lahtela, Heikkilä, Repo...

Leimu - xxx (Niemelää yritetään Kärpistä tähän paikalle)
Latvala - Pietilä
Manelius - Sopanen
Tuhkanen, Hurri, Väinölä...

Juvonen
xxxx
Eskelinen

Lähtijät:
Mustonen > Kärpät
Paakkis > Kärpät/ulkomaat
Saarenheimo > KooKoosta kuullut juttua
Rohtla > ??
Laurila > lopettaa
Myllyniemi > ulkomaat

Suosikkijoukkue: Pelicans, Nashville Predators

ViestiKirjoittaja r0bert » 04.02.2015 14:02

Vaikka budjetti olisi 1,7 miljoonaa, niin tuohon Turkoosin mainitsemaan kokoonpanoon sitä EI VOI SAADA kulumaan kokonaan.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

ViestiKirjoittaja Pelsufani » 04.02.2015 15:29

Turkoosi kirjoitti :

Jos itse huhujen ja valmiiden soppareiden perusteella ketjuhahmotelmaa pitäisi tehdä niin:

Tyrväinen - Redenbach - Repik/x
Jaatinen - DaCosta - Sopanen
Hakulinen - Heino - Roine
Alanne, Vartiainen, Lahtela, Heikkilä, Repo...

Leimu - xxx (Niemelää yritetään Kärpistä tähän paikalle)
Latvala - Pietilä
Manelius - Sopanen

Juvonen
xxxx
Eskelinen

Lähtijät:
Mustonen > Kärpät
Paakkis > Kärpät/ulkomaat
Saarenheimo > KooKoosta kuullut juttua
Rohtla > ??
Laurila > lopettaa
Myllyniemi > ulkomaat

Jos joukkue olisi tämän suuntainen, niin mikään ei muuttuisi seuraavalla kaudella.
En moiti enkä arvostele pelaajia, vaan valmennusta. Tosin muutamaa listassa olevaa pelaajaa itse en edes harkitsisi, mutta
suurin syy löytyy Lämsästä ja Saarisista joilla ei ole mitään edellytyksiä toimia nykyisissä tehtävissään.
En oikein ymmärrä sitä ,että vieläkin löytyy sellaisia jotka ovat Lämsän kannalla. Millä perusteella ?
Lahtelaisuus ei ole mikään peruste valmentajan valinnalle ja molemmat Saariset ovat myöskin näyttönsä antaneet ja ne ovat todettu
totaalisen olemattomiksi.

Suosikkijoukkue: Kiekkoreipas

ViestiKirjoittaja Pullasorsa » 04.02.2015 19:06

Turkoosin laatima ketjuhahmotelma saattaa olla valitettavan lähellä toteutuvaa. Kutistuva budjetti ei anna armoa. Pelicans ei näytä olevan mikään pelaajia houkutteleva organisaatio. Menneinäkin vuosina pelaajabudjetista liian iso osa on jouduttu käyttämään noihin "kolmoskentän junnaajiin", eikä tilanne ole varmaankaan parantunut siitä. Nykyinen valmennustiimi ei ole vetovoimaltaan lähelläkään sitä, mitä Suikkasen arvostus oli Pelsujen hopeakauden paikkeilla ja silloinkin pelaajia saatiin tänne vain melko hinnakkailla soppareilla.

Voisihan tuollaisellakin rosterilla olla mahdollisuuksia kympin sakkiin, jos vältyttäisiin loukkaantumissumilta ja valmennus saisi luotua joukkueelle sopivan pelitavan. Ensimmäinen ehto voisi jopa toteutuakin, mutta jälkimmäiseen en usko niin kauan kun Lämsä ja Saariset on huseeraamassa penkin takana. Niin toivottoman sekavaa ja päämäärätöntä on meno kaukalossa tällä kaudella ollut.

ViestiKirjoittaja Lahtelainen » 04.02.2015 22:10

Kuulemieni huhujen mukaan Heino ja A.Tyrväinen varmoja Pelicansin pelaajia ensi kaudella. Huom!!! Nämä ovat vasta huhuja. Lisäksi Jatkoajan puolella sellasta tietoa, että Repikin kanssa neuvotellaan ensi kaudesta. Lisäksi kuulin huhuja, että Redenbachin kanssa neuvotellaan. Tamperelaisen tietolähteeni mukaan DaCostaa ei enää huhuilla Lahteen vaan olisi menoss vähän idemmäksi eili Kouvolaan. Mestispelaajista sen verran juttua että parin mestishyökkääjän kanssa on ainakin keskusteltu ensi kaudesta - neuvottelutulos ei ollut huhulähteelläni tiedossa.

ViestiKirjoittaja Lahtelainen » 04.02.2015 23:02

En tiedä onko Pelicans kiinnostunut Patric Parkkosesta, voisi olla kyllä ihan hyvä hankinta Pelicansiin. Jäänyt jostain syystä Ässissä pimentoon ja vähälle peliajalle. On kuulemma ihan luotettava ja lähes virheetön puolustaja, ei kuitenkaan mikään puukäsi. Kävin ihan uteliaisuuttani kysäsemässä Jukurin kannattajilta liikkuuko Palvesta Mikkelissä päin millasia huhuja, kun yksi mun tuttu on 100 % varma siitä, että Palve pelaa ensi kaudella Lahessa ja joku taas on ihan varma, ettei pelaa. Voisi olla ihan hyvä hankinta Pelicanseihin, kun sieltä mestiksestä on kuitenkin joitain hankittava. Kun se pelaajabudjettikin pienenee. Onko kukaan kuullut huhuja siitä tulevasta kakkosmaalivahdista?

ViestiKirjoittaja Lahtelainen » 07.02.2015 00:35

Kolme uutta huhua olen kuullut tässä parin päivän sisällä. Pelicans kuulemma neuvottelee Myllyniemen kanssa 1 - 2 vuoden jatkosopimuksesta. Jere on itse halukas Lahteen jäämään ja toista sen tasoista maalivahtia ei ole ehkä löytynyt. Loppukausi mennään kuulemma Juvonen - Eskelinen parilla, ellei loukkaantumisia satu. DaCosta haluttaisiin pitää loppukauden ja myös pari seuraavaa kautta ainakin. Saa nähdä onnistuuko, miestä huhuillaan kovasti ensi kaudeksi Kouvolan suuntaan. Palven kanssa kuulemma keskusteltu Lahteen tulosta, mutta Jukurit ei halunnut kaverista luopua loppukaudeksi. Ymmärrettävää, koska Jukurit taistelee keväällä liigapaikasta. Tuttuni väittää edelleen, että Palve olisi tulossa Lahteen ainakin ensi kaudeksi. Ja vielä sellanen ikävä huhu, että Mustonen tuskin Lahessa jatkaa. Ja ainakin Heinon paluu on kuulemma varma.

Voisiko ensi kauden joukkue olla vaikka tällänen

Juvonen, Myllyniemi, Eskelinen

X1 - Leimu
Manelius - Latvala
Pietilä - Sopanen

Tyrväinen - DaCosta/Redenbach - Repik/X2
Jaatinen - Redenbach/X3 - Sopanen/X4
Hakulinen - Heino - Roine/Palve/X5
Alanne, Lahtela, Vartiainen, Heikkilä...

X2, X4 tai X5 voi olla A.Tyrväinen. Joittenkin huhujen mukaan Tyrsky on palaamassa Lahteen ja joidenkin mukaan ei palaa. Redenbachia ja Repikiä en laittaisi kovin mielelläni samaan ketjuun, koska miesten yhteispeli ei jostain syystä oikein natsaa. .

Suosikkijoukkue: Pelicans, Heki, sympatiat Saipalle

ViestiKirjoittaja Tukaani » 07.02.2015 16:10

Liian duunarivoittoiselta joukkue vaikuttaa, jos Heino ja A. Tyrväinen tulevat. Tyrväinen J.-Da Costa-Tyrväinen A. ei sovi ykkösketjuksi. Tyrväiset ovat parhaimmillaan ärsyttävinä tilaa tekevinä pelaajina tehomiehille. Smolenakin tyylistä pelaajaa joukkue kaipaa, joka olisi parhaimmillaan maalin edessä. Mustosen jääminen petraisi paljon tilannetta ja jos Antti Jaatinen jatkaa pirteitä esityksiään.

Suosikkijoukkue: Pelicans,Peliitat, Naski

ViestiKirjoittaja helenius123 » 09.02.2015 16:37

Minun mielestä Pelicans tarvisee kokonaisvaltaisen centterin ensikaudeksi, joka on pätevä omassa päässä, mutta myös hyvä hyökäyksessä. Tähän kuvaukseen minun mielestä sopeutuisi parhaten Jarkko Malinen, jonka soppari päättyy tähän kauteen. Kokoa, näköä, potenttiaalia isoksiin pelaajaksi tulevaisuudessa. Tämä siis vain esimerkki. Paakkis ei tähän soveltunut, vaikka kuinka yritettiin.

Toinen on 1-2 kaksi OIKEASTI PISTEISIIN KYKENEVIÄ LAITUREITA! Haetaan ne sitten vaikka scouttaamalla rapakon takaa, mutta esim. Mustosesta siihen ei ole, ainakaan vielä ja senvaraan en lähtisi laskemaan.

Tämä minun huomio jatkakaa!

ViestiKirjoittaja Lahtelainen » 10.02.2015 12:04

Kyllähän minäkin haaveilen ensi kauden joukkueeseen vaikkapa Järvistä puolustukseen tai Osalaa hyökkäykseen, mutta kun pitäisi sitten olla sitä valuuttaa. Lisäksi kirjotan tänne niitä huhuja, mitä olen sattunut kuulemaan. Täähän on huhu-ketju.
Sen verran uusia huhuja on kantautunut korviini, että Sopasista molemmat ovat jatkamassa myös ensi kaudella, Laurila ja Saarenheimo ehkä siirtyvät Kouvolaan ja puolustukseen haetaan yhtä liigakokemuksen omaavaa puolustajaa. Aika monella liigapuolustajalla loppuu sopimus tähän kauteen, joten kyllä sieltä joku varmaan meilekin. A. Tyrväisen tulo ei ehkä olekaan ihan varma, olisi ehkä menossa Ruotsiin. Mestiksestä tarkkaillaan 2 - 3 pelaajaa ja alustavia keskusteluja jonkun kanssa käytykin jo.

Mitään ahl-arpoja en kyllä hankkisi, kun ne eivät ole osuneet oikein kohilleen muutamaan kauteen. Mielummin sitten joku eurooppalainen arpa tyyliin Vandas, jos joku ulkomaalaisarpa hankitaan. Tosin Jatkoaition Lukko-osiossa mainittiin joku Lagace -niminen hyökkääjä, joka on paukutellut hyvät tehot Allsvenskanissa tällä kaudella. Olisko siinä seuraava Smotherman?

ViestiKirjoittaja Hockeylover » 11.02.2015 21:30

Huhuja taas kuultu ja ensi kauden rosteriin varovasti mietitty Heikkilä on kuulemma siirtymässä liiga-ympyröihin jo tällä kaudella(on toki pari peliä jo pelannutkin liigaa) ja seura ei olisi Pelicans. Eli saattaapi jäädä sille reissulle.

EdellinenSeuraava

Paluu Pelicans