Pelicans huhut

Kuva
Suosikkijoukkue: Pelicans, Nashville Predators

Re: Pelicans huhut

ViestiKirjoittaja r0bert » 18.05.2017 15:29

Loading kirjoitti:Jos hommat jostain syystä olisi mennyt ristiin eikä kisojen jälkeen julkistusta tule,tulen sanomaan nimen tottakai kuka kyseessä on/oli.itse asiasta kuulin sunnuntaina ja silloin oli näillä sanoilla:tulee ensikaudeksi ja julkistus kisojen jälkeen.Erittäin luotettava lähde ollut aina..

Jännä ettei kukaan tuntemani syväkurkku ole tästä kuullut. Katsotaan.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Suosikkijoukkue: Pelicans ja Penguins.

ViestiKirjoittaja Loading » 18.05.2017 15:42

Sinänsä jännä että nimimerkki caston on viime torstaina kirjoittanut viestin mikä menee sunnuntaina kuulemani asian kanssa aika yks yhteen.Olen myös 100% varma että hänellä on eri lähde kuin itselläni.Katsotaan nyt.
James Neal. Yevgeni Malkin. Kris Letang

Suosikkijoukkue: Pelicans

ViestiKirjoittaja HankyBanister » 18.05.2017 20:12

Tuli käytyy castonin viestihistoriaa ihan uteliaisuudesta läpi. Heitelly aina välillä jännästi kyssäreitä jostain huhuista. Sit hetken päästä selvinny et kysy semmosta asiaa mistä paljastui uusi pelaaja, esim. toi Sulak. Eli kyl siel taitaa kans olla jotain tietoo takana. Meitsi luottaa loadingiin ja toiveissa yhä uus jätkä ens viikolla.

ViestiKirjoittaja HankyBanister » 18.05.2017 20:27

Lisätääs vielä et toi sama nimimerkki kerto näköjään Tyrväisen siirron ekana Hifkiin (vaikka jopa A.Haakana sitä epäili) ja Bloodin poistumisen. Et kyl sieltä nyt joku tulee, pakko tulla.

ViestiKirjoittaja Moloke » 18.05.2017 21:26

Loading kirjoitti:Sinänsä jännä että nimimerkki caston on viime torstaina kirjoittanut viestin mikä menee sunnuntaina kuulemani asian kanssa aika yks yhteen.Olen myös 100% varma että hänellä on eri lähde kuin itselläni.Katsotaan nyt.

Voitko kertoa edes sen verran että tulemmeko pettymään nyt kaikkien näiden arvailuiden ja isojen odotusten jälkeen vai onko oikeasti iso kala haavissa? Kyllä tai ei kelpaa vastaukseksi. :D

Suosikkijoukkue: Pelicans ja Penguins.

ViestiKirjoittaja Loading » 18.05.2017 23:14

Pikkuinen juttu tähän väliin vielä..Ei ette pety jos ja kun kyseinen henkilö julkaistaan.Jos seuraa molempia palstoja niin varmasti tajuaa.."Jos viihdyn ja voitan jotain esim marjamäen alaisuudessa,tarkoittaako se sitä että viihdyn edelleen suikkasen alaisuudessa"Ymmärtää ken ymmärtää. :) Katsotaan ensi viikolla.
James Neal. Yevgeni Malkin. Kris Letang

ViestiKirjoittaja r0bert » 19.05.2017 07:32

Kuulostaa siltä että "Marjamäki" olisi Tapola ja "Suikkanen" Rautakorpi.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

ViestiKirjoittaja raimolaasti » 19.05.2017 08:17

Jos tässä nyt Savinaiseen viitataan, niin keväällä hän oli kuitenkin sitä mieltä, että KHL:n huippuseuraan tai Suomessa jatkaa Tapparassa. Onko hän jossain muualla sanonut sen jälkeen jotain muuta?

http://yle.fi/urheilu/3-9505722

ViestiKirjoittaja r0bert » 19.05.2017 09:17

Kaikin puolin vihjeet haisee Savinaiselta mutta on niin utopistinen juttu etten edes minä usko.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

ViestiKirjoittaja raimolaasti » 19.05.2017 10:14

Ja olen minäkin kuullut muualtakin kuin nettipalstoilta, että Savinaiselle on sopparia tarjottu, mutta ainahan sitä saa tarjota. Eli vaikea minunkin ota tätä huhua uskoa, mutta olen mielelläni väärässä.

Suosikkijoukkue: HC Giants

ViestiKirjoittaja HollolanJätti » 19.05.2017 10:26

Tässä ei vaan nyt joku täsmää. Ymmärrän ettei Savinainen välttämättä halua Tapparassa jatkaa Rautakorven alaisuudessa, mutta minkä takia hän päätyisi kaikista 14 muusta Liiga seurasta juuri Pelicansiin jossa on vähintään yhtä kovaa kuria pitävä valmennuskaksikko ja palkka todennäköisesti puolet siitä mitä Tappara tarjoaa, ellei toimistolla ole päätetty ottaa riskiä siten että Wilenius ja kumppanit ovat kaivaneet sellaista summaa pöytään jolla tehdään Pelicansin historian kallein sopimus.

Uskon vasta kun Savinainen liigakauden avauksessa kiekon pudotessa jäähän on kokoonpanossa ja jäällä turkoosissa.
"Tää on äijien laji, vaikka joitain hiirulaisia bisneksessä pyöriikin." -Pasi Nurminen

ViestiKirjoittaja Moloke » 19.05.2017 11:00

Kyllähän tämä ankalta vaikuttaa. Savinaisella ei ole mitään syytä tulla Lahteen. (pl. hänen tyttöystävänsä on saanut opiskelupaikan Lahdesta) Samaten kaikki asioista ennen tietäneet kieltää nämä huhut täysin Jatkoajassa joten kannattaa varautua pettymykseen kun ensi viikolla ei julkaista mitään. Vituttaa jo valmiiksi kuinka tulen odottelemaan uutista siirrosta koko viikon ajan ja vielä perjantain viimeisinä tunteina päivittelen Pelicansin sivua tippa linssissä. :evil:

ViestiKirjoittaja r0bert » 19.05.2017 11:36

Savinaisen muija kyllä Helsinkiin menossa, tuskin se sieltä kouluja Lahessa käy?

Tai siis toki voi käydä, mutta joo. Menee hermot. :wall:
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Suosikkijoukkue: HC Giants

ViestiKirjoittaja HollolanJätti » 19.05.2017 11:59

r0bert kirjoitti:Savinaisen muija kyllä Helsinkiin menossa, tuskin se sieltä kouluja Lahessa käy?

Taisi napata Moloke tämän "tiedon" Tappara.co-foorumilta jossa joku väkäleuka heitti vitsillä tämän koulupaikan "syyksi" sille että Savinainen päätyisi Lahteen, opiskelupaikathan tulee tietoon vasta kesä-heinäkuussa. Samaten vitsailivat että Savinainen olisi nähty Ilveksen toimistolla ja haluaisi miljonäärisijoittajana osakkaaksi samalla kun pelaisi tupsukorvissa.

Eiköhän tässä ole käynyt nyt ihan klassiset ensimmäistä kertaa tälle Loadingin lähteelle että hän on ymmärtänyt väärin ja/tai vetänyt omat johtopäätöksensä vihjeistä/tiedoista Savinaisen ja Pelicansin väleistä. Varmasti on voitu lähettää tarjous ja neuvotella sopimuksesta, kuten JMA:n kanssa viime keväänä, mutta kuten tiedetään niin siitä on varsin pitkä matka siihen että Savinainen pelaa otteluakaan Lahdessa, paitsi vieraspaidassa. Tai sitten VMS on käynyt Pariisin yössä ottamassa muutaman punaviinilasillisen liikaa ja umpi kännissä suullisesti sopinut tulevansa Lahteen.
"Tää on äijien laji, vaikka joitain hiirulaisia bisneksessä pyöriikin." -Pasi Nurminen

ViestiKirjoittaja Wiamu » 19.05.2017 23:02

Pulju lainalle Pelsuun?

EdellinenSeuraava

Paluu Pelicans