Pelicans huhut

Kuva
Suosikkijoukkue: Pelicans, Dallas, sympatiat SaiPalle

Re: Pelicans huhut

ViestiKirjoittaja Micro » 23.07.2012 12:49

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4342

Tällainen kaveri olisi nyt vapaana. Kokemusta SM-liigasta löytyy ja koska viime kausi oli repaleinen, hintalappu ei varmaan mikään ihan mahdoton ole. Mutta onko kaveri sitten klesana?

Pelkkää spekulaatiota vaan eikä mikään huhu.
"Lonkasta puhuminen ei saanut Hovista vaivaantuneeksi, vaan hän otti samanlaisen linjan kuin valmentaja Pasi Nurminen, joka alkuviikosta satuili Hovisen olevan Dragsvikissa kertausharjoituksissa."

Suosikkijoukkue: Suomen ja amerikan vesilinnut

ViestiKirjoittaja WdpqbM » 23.07.2012 21:59

I could't find any other place to publish, 'cause I don't own rights in Finnish hockey forums. But, because I know the player personally, I thought to come to tell you the news. Your team has signed a new attacker Ryan Vesce by a one-year contract. Will be published within next couple of days

Kuinkahan uskottavaa tämä on?
KHL <---------Kaikki ei ole sitä miltä näyttää

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 23.07.2012 22:25

WdpqbM kirjoitti:
I could't find any other place to publish, 'cause I don't own rights in Finnish hockey forums. But, because I know the player personally, I thought to come to tell you the news. Your team has signed a new attacker Ryan Vesce by a one-year contract. Will be published within next couple of days

Kuinkahan uskottavaa tämä on?

Saisko tähän jonkin sortin linkkiä ?

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 24.07.2012 12:59

No missä ne lähteet viipyy? Mihin tuollainen setti on kirjoitettu?
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Porin Ässät Liigan pudotuspeleissä keväällä 2016

ViestiKirjoittaja kuningas26 » 24.07.2012 13:16

ESS:n kommenttipalstalta Samalla pitää vähän keventää taakkaa ja tunnustaa, että minä kirjoitin tuon. Olen siis 'Cameron' ja tuolla huhulla ei ole mitään totuuspohjaa taustalla. :(

http://www.youtube.com/watch?v=v1PBptSDIh8
Four passes break any defence

ViestiKirjoittaja Micro » 24.07.2012 19:24

kuningas26 kirjoitti:ESS:n kommenttipalstalta Samalla pitää vähän keventää taakkaa ja tunnustaa, että minä kirjoitin tuon. Olen siis 'Cameron' ja tuolla huhulla ei ole mitään totuuspohjaa taustalla. :(

http://www.youtube.com/watch?v=v1PBptSDIh8

Todella kypsää. Mene itseesi.
"Lonkasta puhuminen ei saanut Hovista vaivaantuneeksi, vaan hän otti samanlaisen linjan kuin valmentaja Pasi Nurminen, joka alkuviikosta satuili Hovisen olevan Dragsvikissa kertausharjoituksissa."

ViestiKirjoittaja WdpqbM » 24.07.2012 21:55

Itseasiassa hain viestin täältä sinne se näköjään oli löytänyt tiensä ESS sivuilta. Onkohan Pelsuil aikomus paljastaa pelaajansa vasta pitsissä? Ainakin katsojilla olis tekemistä arvuutella kuka kukin on :D
Täytyy varmaan jäätreenejä käydä ensi viikolla vaklaa jos vaik sieltä irtois jotain.

Suosikkijoukkue: Porin Ässät Liigan pudotuspeleissä keväällä 2016

ViestiKirjoittaja kuningas26 » 24.07.2012 22:42

Micro kirjoitti:Todella kypsää. Mene itseesi.

Pahoittelen, jos yritin varastaa Cameron identiteettisi. :oops:

juupaduupadiipadaaba2012-07-24 16:56
ennen kuin kukaan menee uskomaan tuota minun turinaani ryan vescestä "cameronina" niin paljastan että meikäläinen sen tänne raapusteli. ja samaan hengenvetoon ei voi kuin nauraa vaihtoaition kuningas26 joka väittää hänen sen tänne kirjoittaneen. vitun lapsi menisit kotiis kasvamaan.

Tuossa vielä lainaus samaiselta sivustolta. Kirjoitusasusta ja verbaalisesta lahjattomuudesta päätellen se on hyvinkin voinut olla sinä?

Enemmän johtolankoja? Vai onko meillä ns. cold case..
Four passes break any defence

ViestiKirjoittaja WdpqbM » 25.07.2012 09:34

Hoki Vatanen: Nyt tarttui koukkuun Aivan Ehdottoman kova sentterivonkale

Eli kyseessä taitaa olla Angelo Esposito? Kaveri on kärsinyt polvi vaivoista uransa aikana mutta toivotaan että tuleva kausi olisi terveempi. Hodari vol. II

ViestiKirjoittaja Micro » 25.07.2012 09:50

@kuningas26: Jaa. Mun mielestä on lapsellista levittää perättömiä huhuja kuten sanoit tehneesi. Lapsellinen ilmeisesti oletkin, kun heti yrität mennä henkilökohtaisuuksiin, kun joku kritisoi tekojasi. Mutta ihan sama.

Angelo Esposito? Ei mun mielestä ole vielä mitenkään Aivan Ehdottoman kova sentterinvonkale. En kyllä löytänyt lyhyen etsinnän jälkeen muitakaan kuvaukseen sopivia.

Suosikkijoukkue: Pelicans

ViestiKirjoittaja raimolaasti » 25.07.2012 10:02

Kyllä se on Esposito. Potentiaalia kaverilla on, kuitenkin 2007 varattu ykköskierroksella Pittsburghiin. Kaveria pidettiinkiin seuraavana Sidney Crosbyna varauksen aikoihin. Sen jälkeen ainakin loukkaantumiset häirinnyt nousua kovempiin ympyröihin.

Kunnossa ollessaan luulisi yltävän Lässin ja Hodgmanin pisteille, nopeus ja pehmeät kädet ainakin puhuvat sen puolesta.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 25.07.2012 10:22

Onhan tuo lähtökohtaisesti TOP5 hankinta tähän liigaan, jos on toteutuakseen. Varattu viisi vuotta sitten ykköskierroksella ja ei ihan heti tule mieleen tämänkaltaisia ukkoja liigassa. Ihmetyttää vaan, että minkä takia NHL-ura ei ole oikein auennut? Pelejä jäänyt väliin, joten ilmeisesti jotain loukkaantumista ollut. Mutta jos on tullakseen, niin onhan tällä kaverilla kaikki ainekset vaikka dominoida tässä liigassa.

Olisi lähtökohtaisesti liigan mielenkiintoisin hankinta.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Pelicans, Nashville Predators

ViestiKirjoittaja r0bert » 25.07.2012 10:32

Dev kirjoitti:Onhan tuo lähtökohtaisesti TOP5 hankinta tähän liigaan, jos on toteutuakseen. Varattu viisi vuotta sitten ykköskierroksella ja ei ihan heti tule mieleen tämänkaltaisia ukkoja liigassa. Ihmetyttää vaan, että minkä takia NHL-ura ei ole oikein auennut? Pelejä jäänyt väliin, joten ilmeisesti jotain loukkaantumista ollut. Mutta jos on tullakseen, niin onhan tällä kaverilla kaikki ainekset vaikka dominoida tässä liigassa.

Olisi lähtökohtaisesti liigan mielenkiintoisin hankinta.

Tähän täysin sama. Ensin jotkut valittivat, että miksi hankittiin joku vanha Goren, miksei hankittu nuorta ja potentiaalista..
Sitten kun hankittiin nuori ja erittäin potentiaalinen, niin sekään ei tunnu kelpaavan! :|

Mielestäni oikein hyvä hankinta, juuri jotain tälläistä odottelinkin. Harvemmin sitä kuitenkaan tulee nähtyä ykkös-kierroksen varausta SM-Liigassa. ;)

E: Joku Jatkoajassa ihmetteli, että missä tätä ollaan huhuttu. No, itse ainakin lueskelin tästä ESS:n keskustelupalstalta, uskokaa tai älkää.
Viimeksi muokannut r0bert päivämäärä 25.07.2012 10:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 25.07.2012 10:35

Ei kyllä ole TOP5-hankinta mitenkään ennakkoon, jos nyt toteutuu. Niin paljon on ollut loukkaantumisia viime vuosina ja pelit mennyt aika heikoisti niistä johtuen. Potentiaalia kuitenkin on tosiaan vaikka dominoida liigaa, loukkaantumiset kuitenkin varjostaa sen verran, että TOP5-hankintoihin tämä ei vaan mene.

Tai se nyt riippuu miten määrittää TOP5-hankinnat, potentiaalin, nykyisen tason, entisten tilastojen, loukkaantumishistorian vai näiden kaikkien yhteisvaikutuksesta..

Suosikkijoukkue: Pelicans, Nashville Predators

ViestiKirjoittaja r0bert » 25.07.2012 10:39

DrMultihunter kirjoitti:Ei kyllä ole TOP5-hankinta mitenkään ennakkoon, jos nyt toteutuu. Niin paljon on ollut loukkaantumisia viime vuosina ja pelit mennyt aika heikoisti niistä johtuen. Potentiaalia kuitenkin on tosiaan vaikka dominoida liigaa, loukkaantumiset kuitenkin varjostaa sen verran, että TOP5-hankintoihin tämä ei vaan mene.

Tai se nyt riippuu miten määrittää TOP5-hankinnat, potentiaalin, nykyisen tason, entisten tilastojen, loukkaantumishistorian vai näiden kaikkien yhteisvaikutuksesta..

Esposito on yhtä kautta lukuun-ottamatta, pelannut n. 50 peliä per kausi. Sen luulisi riittävän SM-Liigassa..

Kyllä menee mun TOP5:een heittämällä.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

EdellinenSeuraava

Paluu Pelicans