Pelicans huhut

Kuva
Suosikkijoukkue: Pelicans, Nashville Predators

Re: Pelicans huhut

ViestiKirjoittaja r0bert » 10.05.2014 08:23

telamiina kirjoitti:Jos se ois kuitenkin se Nokelainen? Pelasi SHL:ssä viimekauden ja AHL on tuttu. :D

Eiköhän Nokelainen sentterinä pelaisi jos tulisi. Turkoosi puhui ykköskorin laiturista, ja tuo "R" häiritsee meikäläistä. Ja eiköhän Noksun kohdalla olisi NHL:kin mainittu :roll:
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Suosikkijoukkue: Pelicans

ViestiKirjoittaja pussinokka » 10.05.2014 09:15

Trolli se vaan on.

ViestiKirjoittaja r0bert » 10.05.2014 09:28

pussinokka kirjoitti:Trolli se vaan on.

Monesti täällä Vaihtoaitiossa on tiedetty nämä, mm. nimimerkki Loadingin toimesta. Mutta voihan se olla näinkin.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 10.05.2014 09:52

pussinokka kirjoitti:Trolli se vaan on.

Tämä. Ihan sama kuka, tai ketä tälle puolelle kirjoittelee jotain huhuja. Niitä ei kannata enää uskoa pätkääkään, koska ne eivät osu ikinä Pelicans puolella. Ei ikinä.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja r0bert » 10.05.2014 09:54

Dev kirjoitti:Tämä. Ihan sama kuka, tai ketä tälle puolelle kirjoittelee jotain huhuja. Niitä ei kannata enää uskoa pätkääkään, koska ne eivät osu ikinä. Ei ikinä.

Okei.

Loadingin huhut uskon joka tapauksessa, ei vaan ole miestä näkynyt. :roll:
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Suosikkijoukkue: SaiPa

ViestiKirjoittaja telamiina » 10.05.2014 10:15

Huhuista joo ei oikein tiedä.

Esim. itse olen parinkin SaiPan valmenuksessa olevan kanssa tekemisissä usein ja varmasti jos alkaisin onkimaan niin jotain irtoaisi.

Mutta:

a. Oikeasti jos teet työksesi jääkiekkoa et sie siitä halua enää vapaalla vääntää. Eli jutellaan ihan muista jutuista.
b. Jos onkisin jotain ja vuotaisin sen ilmoille niin voisi luottamus näiden ihmisten silmissä hiukan tippua.

a+b= parempi jättää koko lätkä sikseen heidän seurassa. Vaikeaa se on kun itse olen niin kova SaiPan fani! :D

ViestiKirjoittaja VeijoEsso » 11.05.2014 09:01

Dev kirjoitti:Tämä. Ihan sama kuka, tai ketä tälle puolelle kirjoittelee jotain huhuja. Niitä ei kannata enää uskoa pätkääkään, koska ne eivät osu ikinä Pelicans puolella. Ei ikinä.

Onko tosiaan niin, että palstan ylläpitäjällä on noin pakon omainen tarve käydä provoamassa yhden joukkueen keskustelussa. Ilmeisen koville otti tappio jossain h....in säälipleijareissa. Siirryin aikoinaan tänne jatkoajan puolelta, luulien että täällä keskustelu olisi edes hieman älyllisempää. Voi kuinka väärässä olinkaan. Ei siellä sentään ylläpitäjällä ikinä ollut henkilökohtaista missiota jonkin joukkuen kannattajia vastaan.

No onneksi muiden joukkueiden puolella huhut osuvat 100%:sti, säilyt vähemmillä itkuilla.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 11.05.2014 10:27

VeijoEsso kirjoitti:Onko tosiaan niin, että palstan ylläpitäjällä on noin pakon omainen tarve käydä provoamassa yhden joukkueen keskustelussa. Ilmeisen koville otti tappio jossain h....in säälipleijareissa. Siirryin aikoinaan tänne jatkoajan puolelta, luulien että täällä keskustelu olisi edes hieman älyllisempää. Voi kuinka väärässä olinkaan. Ei siellä sentään ylläpitäjällä ikinä ollut henkilökohtaista missiota jonkin joukkuen kannattajia vastaan.

Mulla ei ole mikään tarve käydä provoilemassa ja ei ole edelleenkään mitään Pelicansia vastaan. Meikäläistä vaan ottaa pattiin tämä teidän Pelicans-osio, joka on pilannut aika pitkälti koko foorumin maineen ja tästä saadaan syyttää kahta sankaria, jotka loivat aikoinaan tälle foorumille noin 15 eri nimimerkkiä Pelicans-osioon ja huhuilivat keskenänsä ihan päättömiä, tarkoituksena ainoastaan pönkittää omaa pippeliä. Ja satun tietämään että kyseiset herrat ovat vieläkin tällä palstalla ja kommentoivat tähänkin ketjuun, mutta niin sanotusti todisteet eivät riitä heitä vastaan, jotta pystyisi narauttamaan.

Ymmärrät varmaan että tollanen nakertaa.

E: Ja tätä jatketaan mielellään tässä ketjussa, jotta tämä ei mene offtopicin puolelle.

E2: Ja joo pahoittelut myös näistä omista viesteistä, ehkä mäkin voisin pitää sen turpani enemmän kiinni ja olla huutelematta aina tiettyihin väleihin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Pelicans, Anaheim Ducks.

ViestiKirjoittaja MrGearox » 12.05.2014 10:51

Nokelainen menossa huhuista päätellen Jokereihin :?
http://www.jaakiekkoexpertti.com/leijon ... okereihin/

ViestiKirjoittaja MrGearox » 12.05.2014 11:02

Turkoosi kirjoitti:Ykköskorin laituri kiinnitetty ensi kaudeksi. Pelannut aikasemmin mm. Ruotsissa ja AHL:ssä.

Tulee ensimmäisenä mieleen Greg Scott, Ryan Lasch voi olla mahdollinen kovalla summalla. Rajalan Toni, mutta taitaa olla Ilves henkeen ja vereen.
Pakistoon olisi nyt mukava saada Richmond tai Brocklehurst

ViestiKirjoittaja r0bert » 12.05.2014 13:42

MrGearox kirjoitti:T ulee ensimmäisenä mieleen Greg Scott, Ryan Lasch voi olla mahdollinen kovalla summalla. Rajalan Toni, mutta taitaa olla Ilves henkeen ja vereen.

Juuri nythän me ei tehdä mitään millään Brocklehurstilla tai Richmondilla. Tarvittaisiin kokoa ja puolustusvoimaa.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

ViestiKirjoittaja TukkajukanKahva » 13.05.2014 01:48

MrGearox kirjoitti:
Tulee ensimmäisenä mieleen Greg Scott, Ryan Lasch voi olla mahdollinen kovalla summalla. Rajalan Toni, mutta taitaa olla Ilves henkeen ja vereen.

Greg Scottia on huhuiltu KHL:n puolelle Avangard Omskiin. Tosin tuostakin huhusta on jo puolitoista kuukautta joten voihan se olla että se kortti on jo kuivunut kokoon. Nykypäivänä tuo seurauskollisuuskin on katoavaa lajia, kun nenän eteen lyödään tarpeeksi iso nippu seteleitä.

ViestiKirjoittaja r0bert » 13.05.2014 08:40

No kylläpä tänne taas pamahti uutta kirjoittajaa.

Musta aika turhaa haaveilla mistään Scott'eista tai Lascheistä. Eiköhän ne ole jotain hakuja tyyliin Steve Moses.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

ViestiKirjoittaja MrGearox » 13.05.2014 10:24

Kyllä yksi työtätekevä pakkikin kelpaa joukkueeseen, toinen on sitten Puolustavapakki.

Hyökkäyspuolelle tulee kärkikentänmies SHL:lästä ja eiköhän vielä hyökkääjäksi saada AHL:lästä nuori ja nopea pelaaja.

Sen näkee seuraavassa tiedotustilaisuudessa mitä Pelicans on hankkinut :D
Huhuja on liikkunut nuoresta Tappara hyökkääjästä ;)

ViestiKirjoittaja MrGearox » 13.05.2014 10:28

r0bert kirjoitti:No kylläpä tänne taas pamahti uutta kirjoittajaa.

Musta aika turhaa haaveilla mistään Scott'eista tai Lascheistä. Eiköhän ne ole jotain hakuja tyyliin Steve Moses.

Uutta verta on aina hyvä saada näihinkin keskusteluihin :Thumb up:

Haut tyyliin Steve Moses on jo seuroissa joissa on sitä pelimerkkiä riittävästi :| :|

EdellinenSeuraava

Paluu Pelicans