Pelicans tiedotteet ja uutiset

Kuva
Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

Re: Pelicans tiedotteet ja uutiset

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 26.08.2010 21:05

Tonttu77 kirjoitti:Kuka on väittänyt että Nupe tulisi hallille huutelemaan huhuja? Edelleen on sellainen käsite kuin suhteet, tai luotettavat lähteet.

Itsehän et ymmärrä, tai et halua ymmärtää tätä. Josta voisi vetää muuanmuassa sellaisen johtopäätelmän että olet jokseenkin kateellinen tästä niille, joilla suhteita on. Saatan toki olla väärässä.

Tuon, Nurmiselta tuolloin kuulemani lisäksi nimiä en paljasta, mutta voin kertoa että Pelicansin organisaation sisällä on viisi (5) ihmistä jolta olen suoraan facetoface kuullut tietoja, näistä kaksi (2) ovat pelaajia, sekä yhdeltä (1) henkilöltä, mutkan kautta.

Jos joku ei tätä usko, niin se on aivan hänen hlö.kohtainen ongelmansa. Teroitan edelleen että tapanani ei ole kusettaa täällä, koska sillä en mitään voita.

Ja mitä Lopin soppariin tulee. Niin tämän kuulin aivan satavarmalta henkilöltä...en todellakaan arvannut..

Tänään kävin aamujäiden yhteydessä yhden lähteeni kanssa keskustelua Pelicansiin liittyen, sen annista kohta lisää, asianomaisessa ketjussa.

Metsäkulmalle sen verran, että kommentoi mielummin noita kohta julki tulevia tietojani, älä sitä keneltä kuulin

Pysytään asiassa, eikä takerruta pikkuseikkoihin. Miksi olisin kateellinen jostain suhteestasi Nurmiseen tms? Ei hyvää päivää, ei mulla muuta :cool:

Touhustasi jotenkin epäuskottavaa tekee tämä tarpeesi pöhöttää egoasi näillä lähteiden määrillä (numeroarvo). En tiedä, ehkä se saa sinut joidenkin silmissä näyttämään jotenkin hyvältä äijältä, mutta itsessä se herättää jotain myötähäpeän ja arvostuksen väliltä. Myös nämä, tarkoituksenani ei ole kusettaa -jutut ovat kovin jänniä. He, joilla taipumista tällaiseen on, kun yleensä täällä huutavat, että ovat epäluotettavia. Eiku... :cool:
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 26.08.2010 21:06

Dodiin pohtikaapa jatkossa noiden sisäpiirilähteiden luotettavuutta yksityisviestein, kiitos.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Mestis Pelicans

ViestiKirjoittaja Taitopelaaja » 28.08.2010 12:51

Metsäkulma kirjoitti:En ollut kuuntelemassa tiedotetta? Mitääää hittoa. Lehdistötiedote on eri asia kuin lehdistötilaisuus, muistetaan se. Pelicans ilmoitti tästä tuloksestaan tiedotteella, kysy vaikka siltä lähteeltäsi jos et muuten usko. Aika harva seura näistä tuloksistaan tilaisuuksia pitää, taitaa olla JYP ainoa liigaseura tällä kaudella.

Niin kyllähän Pelicans ihan tiedotustilaisuuden tästä asiasta piti. Lahtelaiset voivat vahvistaa tämän koska paikallisessa lehdessä (ESS) oli kuva kun Kaarna ja Viljanen istuivat "pimeässä" Pelicans loungessa ja kertoivat asioista eteenpäin.

Metsäkulma kirjoitti:Ja minä kun ymmärsin, että sanoit, että voitot eivät tulleet pelaajamyynneistä...

Niin sanoin, että ne eivät tulleet Aaltosen myynnistä... Suhosen ja Laurilan myynneistä saadut rahat siinä tod. näk. on.

Metsäkulma kirjoitti: jos sinulle on kerrottu jostain sponsoroinnista, niin you got punk'd.

Lukutaito, missä pelaa...
Taitopelaaja kirjoitti:"Pelicans neuvottelee sponsori/yhteistyösopimuksesta Alkon kanssa."

Metsäkulma kirjoitti:Jonkinlainen AA-kerhoyhteistyö & Jarna puhumaan viinan haitoista

Joku voisi sanoa, että menee aika mauttomaksi... :fuckyou:

Metsäkulma kirjoitti:Ette väittäneet, että jollain olisi sopimus, mutta enpä ole minä tai kukaan muukaa väittänyt, että olisitte niin sanoneet.

:roll:
Metsäkulma kirjoitti:...niin totuushan on, että sekä sinä että TP olette huhu- ja ties missä muissa ketjuissa puhuneet herrojen mahdollisista Pelsu-sopimuksista.

Metsäkulma kirjoitti:En varmasti ollut tässä keskustelussa ainoa teitä vastaan vääntänyt henkilö.

Kukas tällaista on väittänyt ??

Metsäkulma kirjoitti:Te puhuitte, että he voisivat lahteen tulla, ja muut koettivat olla realisteja

Niin puhimme, että herrat VOISIVAT Lahteen tulla, emme edelleenkään puhuneet mistään valmiista sopimuksista... Ja nyt loppuun kun vielä kerrot miksei ko. herrat olisivat voineet Lahteen tulla?? :?

Tähän viimeiseen kohtaan kun saisin vielä vastauksen, niin voidaan lopettaa tämä keskustelu...

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 28.08.2010 18:21

Taitopelaaja kirjoitti:Niin kyllähän Pelicans ihan tiedotustilaisuuden tästä asiasta piti. Lahtelaiset voivat vahvistaa tämän koska paikallisessa lehdessä (ESS) oli kuva kun Kaarna ja Viljanen istuivat "pimeässä" Pelicans loungessa ja kertoivat asioista eteenpäin.

Noh, paikallismedialle on varmasti voitu järjestää valokuvaussessio, tai kuva on voinut olla jopa jostain vanhasta tiekkarista, mutta faktaa on, että minä sain tietää Pelsun tuloksesta Kaarnan lähettämän lehdistötiedotteen kautta. Samassa kerrottiin myös tulevan kauden budjetista ja yhtiön hallituksesta.

Taitopelaaja kirjoitti:Niin sanoin, että ne eivät tulleet Aaltosen myynnistä... Suhosen ja Laurilan myynneistä saadut rahat siinä tod. näk. on.

Jos olisin todella ilkeä kyrpä, niin sanoisin, että kun puhut pelaajamyynneistä monikossa, niin et voi tarkoittaa vain Aaltosen myyntiä. Mutta koska en ole, niin en sano :cool:

Taitopelaaja kirjoitti:
Metsäkulma kirjoitti: jos sinulle on kerrottu jostain sponsoroinnista, niin you got punk'd.

Lukutaito, missä pelaa...
Taitopelaaja kirjoitti:"Pelicans neuvottelee sponsori/yhteistyösopimuksesta Alkon kanssa."

Samaan tapaan tuosta voisi boldata tuon sponsori-sanan. Turhaa vääntöä imo, sinä sanoit sponsori/yhteistyösopimus-sanan ja minä olen ainakin vain ottanut kantaa tuohon sponsorisopimukseen. Tuo AA-kerho systeemi voisi ihan hyvin toimia, Pelsulle positiivista julkisuutta kun pelaajat käy kouluissa puhumassa alkoholin haitoista. Tai toinen vaihtoehto on sitten se, että Pelsu neuvotteli ihan bisnesmielessä Alkon kanssa etsiessään halvinta toimittajaa areenan alkoholipisteisiin. Mutta jos tästä vielä haluat jatkaa, niin sanon saman, mitä olen jo valitettavan monta kertaa joutunut toitottamaan: Alko ei sponsoroi näkyvyyttä vastaan yhtään ketään.

Taitopelaaja kirjoitti:
Metsäkulma kirjoitti:Ette väittäneet, että jollain olisi sopimus, mutta enpä ole minä tai kukaan muukaa väittänyt, että olisitte niin sanoneet.

:roll:
Metsäkulma kirjoitti:...niin totuushan on, että sekä sinä että TP olette huhu- ja ties missä muissa ketjuissa puhuneet herrojen mahdollisista Pelsu-sopimuksista.

Sä olet kova poika boldaamaan. Mikset tummentanut mahdollisista-sanaa? Toki tuo mahdollinen sopimus -sanapari on myös huonosti valittu, alunperin ajoin sillä takaa sällien mahdollista Lahteen tulemista noin niinkuin yleisellä tasolla, en sitä, että miehillä olisi jo sopimukset.

Taitopelaaja kirjoitti:
Metsäkulma kirjoitti:Te puhuitte, että he voisivat lahteen tulla, ja muut koettivat olla realisteja

Niin puhimme, että herrat VOISIVAT Lahteen tulla, emme edelleenkään puhuneet mistään valmiista sopimuksista... Ja nyt loppuun kun vielä kerrot miksei ko. herrat olisivat voineet Lahteen tulla?

En toki voi puhua kuin omasta puolestani, mutta minulle syy, mikseivät herrat voisi Lahteen tulla on yksinkertaisesti se, että kaikki ovat taidoiltaan vielä muiden sarjojen pelaajia. Tottakai kaikki ihmiset voivat fyysisesti tulla Lahteen ja siihenhän sinä koetat kovasti tarttua mutta et sinä niin tyhmä ole, ettet ymmärtäisi pointtiani, ethän?
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
- Laviols

Suosikkijoukkue: Mestis Pelicans

ViestiKirjoittaja Taitopelaaja » 28.08.2010 20:44

Metsäkulma kirjoitti:kuva on voinut olla jopa jostain vanhasta tiekkarista

Kuvateksti taisi mennä jotenkin muotoa: Kaarna ja Viljanen kertoivat eilen Pelicansin tilanteesta himmeässä Pelicans loungessa.
Eli kyllä tuo kuullostaa siltä, että siellä on joku tilaisuus pidetty. Itse asiassa taidettiin jopa ESSin sivuilla ilmoittaa tuosta tiedotustilaisuudesta.

Metsäkulma kirjoitti:että minä sain tietää Pelsun tuloksesta Kaarnan lähettämän lehdistötiedotteen kautta. Samassa kerrottiin myös tulevan kauden budjetista ja yhtiön hallituksesta.

Kyllähän minäkin saman läpyskän sähköpostiini sain, joten case closed??

Metsäkulma kirjoitti:että kun puhut pelaajamyynneistä monikossa, niin et voi tarkoittaa vain Aaltosen myyntiä.

Päättele itse. Laitoin tuohon sulkuihin vielä tuon Aaltosen sen takia, että tarkoitin tuolla "pelaajamyynneillä" vain ko. tapausta. Case closed??
Taitopelaaja kirjoitti:Voitot nimenomaan eivät tulleet pelaajamyyntien (Aaltonen) ansiosta

Metsäkulma kirjoitti:"Alko case"...

Kuten olen jo aiemmin kirjoittanut, niin itselläni ei ole mitään hajua ko. neuvotteluiden syistä yms. joten siitä en voi, enkä jaksa ruveta väittelemään, koska ei siis ole yhtään enempää tietoa asiasta. Ainoa mitä tiedän on se, että "Pelicans on neuvotellut Alkon kanssa sponsorointi/yhteistyösopimuksesta".

Jotta saataisiin asia käsiteltyä niin sovitaan vaikka, että Pelicans on käynyt neuvotteluita Alkon kanssa jostain tuntemattomasta syystä ja että kauden alussa Isku-Areenan jäätä koristaa Alkon logo tai sitten ei. Case closed??

Metsäkulma kirjoitti:mutta minulle syy, mikseivät herrat voisi Lahteen tulla on yksinkertaisesti se, että kaikki ovat taidoiltaan vielä muiden sarjojen pelaajia.

Niin, herrat ovat tasoltaan muiden sarjojen pelaajia, mutta mikä heitä silti edelleenkään estää/olisi estänyt tekemästä sopimusta Pelicansin kanssa??

Esimerkiksi vaikka Helminen ja Marttinen olisivat varmasti saaneet pelipaikat "kovemmista liigoista", mutta kun Pelicans iski pelaajan kannalta hyvät tarjoukset pöytään, niin he tulivat Lahteen.

Toki kovemmat pelaajat etsivät lähtökohtaisesti paikkaa "kovemmista liigoista", mutta jos Pelicansilta tulee kilpailu kykyinen tarjous, niin miksei siihen voisi kovempikin pelaaja tarttua??

Enemmän tai vähemmän kärjistetty esimerkki.
Kaarna Pihlmanille: Tuletko Lahteen pelaamaan?
Johon Pihlman: En, koska olen kovempien sarjojen pelaaja. "

Salli mun nauraa... :laugh:

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 29.08.2010 00:24

Taitopelaaja kirjoitti:Eli kyllä tuo kuullostaa siltä, että siellä on joku tilaisuus pidetty. Itse asiassa taidettiin jopa ESSin sivuilla ilmoittaa tuosta tiedotustilaisuudesta.

Tuohan nyt ei kyllä kerro vieläkään mitään, kuvateksteilläkin saa aika helposti "huijattua" lukijaa. En tosin ymmärrä, miksi väännämme tällaisesta asiasta?

Taitopelaaja kirjoitti:Päättele itse. Laitoin tuohon sulkuihin vielä tuon Aaltosen sen takia, että tarkoitin tuolla "pelaajamyynneillä" vain ko. tapausta. Case closed??

En edelleenkään ymmärrä, mikset voi myöntää erhettäsi vaan koetat vääntää siitä, että tarkoitit monikossa olevalla sanalla vain Aaltosen vuokrausta mutta toisaalta, enpä minä siitä tiedosta kuitenkaan kostu eli closetetaan vaan tämä case :tuoppi:

Taitopelaaja kirjoitti:Jotta saataisiin asia käsiteltyä niin sovitaan vaikka, että Pelicans on käynyt neuvotteluita Alkon kanssa jostain tuntemattomasta syystä ja että kauden alussa Isku-Areenan jäätä koristaa Alkon logo tai sitten ei. Case closed??

Tämänkin kohdan pointti jää näin pikkutunneilla hieman epäselväksi, mutta väliäkö sillä. Tämä koko vääntö on tosin ollut uskomatonta jargonia, ja taisi lähteä liikkeelle jonkun esiin vetämästä MIKSEI PELSULLE VOI IKINÄ TAPAHTUA MITÄÄN HYVÄÄ -kortista... eusa_clap

Taitopelaaja kirjoitti:Niin, herrat ovat tasoltaan muiden sarjojen pelaajia, mutta mikä heitä silti edelleenkään estää/olisi estänyt tekemästä sopimusta Pelicansin kanssa??

Lika som jag har sagt; periaatteellisella tasollahan vaikka Tarja Halonen voisi Pelsuun tulla, sen tiedostaa kaikki, mutta sinä et nyt tunnu pystyvän sisäistämään tätä miksi Lydman tulisi tässä vaiheessa uraansa Pelsuun -kysymystä...

Taitopelaaja kirjoitti:Esimerkiksi vaikka Helminen ja Marttinen olisivat varmasti saaneet pelipaikat "kovemmista liigoista", mutta kun Pelicans iski pelaajan kannalta hyvät tarjoukset pöytään, niin he tulivat Lahteen.

Toki kovemmat pelaajat etsivät lähtökohtaisesti paikkaa "kovemmista liigoista", mutta jos Pelicansilta tulee kilpailu kykyinen tarjous, niin miksei siihen voisi kovempikin pelaaja tarttua??

Enemmän tai vähemmän kärjistetty esimerkki.
Kaarna Pihlmanille: Tuletko Lahteen pelaamaan?
Johon Pihlman: En, koska olen kovempien sarjojen pelaaja. "

Salli mun nauraa...

Kummallekaan, Helmiselle tai Marttiselle, tuskin on kovin montaa tarjousta änäristä tai KHL:stä tullut. Lähtisin näin epäilemään. Venäjältä ehkä pari, mutta ei järin suuria summia marginaalipelaajille ja näille Suomeen tulo oli tässä vaiheessa paras vaihtoehto. Dwaipen ja Jyssyn esiinveto ei tosin muuta käsitystäni Niskalan, Nummelinin, Lydmanin ja Pihlmanin tilanteista - heille on varmasti tarjottu isompaa ruplanippua kuin mitä Lahdesta löytyy.

Tottakai jos Pelsu tarjoaa miljoonan per mies niin varmasti tulee harkintaa kaikilta pl Lydman, mutta velkasaneeraukset ja muut kun on tiedossa, niin kaikki varmasti ymmärtävät ettei Pelsulta sellaista rahasummaa ole tarjolla kenellekkään. Luulin olevani kova pilkunnussija mutta sinä se koetat saada sanamuodoista itsellesi suotuisampia vaihtoehtoja vaikka väkisin, ja vaikka ymmärrät kyllä pointin jo ensimmäisellä selityskerralla. Ihme mies. Tuo kärjistetty dialogi laski aika rajusti pisteitä sinua kohtaan, yrittäisit nyt edes.
- Laviols

Suosikkijoukkue: Pelicans

ViestiKirjoittaja Tonttu » 06.09.2010 18:29

Sami Blomqvistin mietteitä

Tyytyväiseltä nuorimies vaikuttaa, mikäpä siinä. Toivottavasti saa fiiliksen siirrettyä liigapeleihin, niin hyvää jälkeä tulee. Harjoitukset ja pelit ovat ainakin olleet lupauksia herättäviä, jotta eiköhän tässä läpimurtoa kannata Sammyltä odottaa....

- "Täällä pelaajien perään ei katsota niin paljon, ja on enemmän vapauksia. Fiilis on rennompi, mutta treenit ovat hyviä, Blomqvist vertaa.

- "Myös pelityyli on vapaampi, saa tehdä niitä omia juttuja missä on hyvä, toissa kaudella 40 maalia 41 A-nuorten SM-liigaottelussa paukuttanut nuorukainen kehuu. "

ymsyms... :moi:
Lahen Pelicans

Rest in peace - Lokomotiv Yaroslavl

Suosikkijoukkue: Pelicans

ViestiKirjoittaja Tonttu » 06.09.2010 18:35

Ja mikä parempaa....

Henkke ja Marttinen palaamassa kentille :peukkuylös:

No onneksi eivät pahemmat vammat olleet, ja Henrikki saanut selkävaivan selätettyä.

Pieni mahdollisuus siis on että Jyssy pelaisi huomenna, mikä on kumminkin epätodennäköistä.

Blomqvistin paluuta sen sijaan odotellaan liiga-avaukseen. Ja mikäli tietoni paikkaansa pitää, niin Henkke palaa Keskiviikkona tositoimiin, viimeistään Torstaina.
Lahen Pelicans

Rest in peace - Lokomotiv Yaroslavl

Suosikkijoukkue: Pelicans + Lahesta nousseet tähdet, Peliitat

ViestiKirjoittaja Tjlinko » 26.08.2011 15:05

ViestiKirjoittaja Tjlinko » 26.08.2011 15:17

Tuossa ei mielestäni ole edes Aaltosen sopimuksen purkurahoja, koska eiköhän tilikausi pääty toukokuuhun jääkiekossa!?! Luultavasti Isku yhtymän kanssa solmittu uusi sponssorisopimus on vaikuttanut plus tietenkin karsintapelit (2x n.5000henk.)

Hienoa joka tapauksessa että pystytään taloudessa menestymään, seuraava askel onkin urheilullinen menestyminen. Ja se ei ole kaukana sekään! Onnea!

Suosikkijoukkue: Pelicans, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 26.08.2011 16:42

Tjlinko kirjoitti:http://www.pelicans.fi/pelicansille-kuudes-per%C3%A4kk%C3%A4inen-voitollinen-vuosi

Kuin hyvin menee ! Paljon ja isoa peukkua!!!

Ihan hyvä tulos koko kauden rämpineeltä ja karsintaan joutuneelta seuralta. Mikä olisikaan tulos ollut jos urheilullinen menestys olisi ollut jotakin muuta. Kaarnalle ja tiimilleen hatunnosto. Ja niille, jotka kaikesta huolimatta jaksoivat kannustamassa käydä.

ViestiKirjoittaja Tjlinko » 31.08.2013 08:50

Pitkästä aikaa talouspuolikin otti takapakkia! Pelicansille 116T € tappiota

Tosin aika maltillisesti kuitenkin, koska olisi voinut käydä pahemminkin. Kaarnan osaamisesta johtuen varmasti tappiot on saatu minimiin. Jollei joukkue olisi pelannut noin hyvää loppukautta olisi tulos ollut myös selkeästi huonompi.

Eiköhän tässä seura ole jo maksanut oppirahoja tulevaisuutta silmälläpitäen. Vertaen 2011 karsinta--->2012 finaali--->2013Pleijareista ulosjäänti(taloudellinen epäonnistuminen)--->2014 ja etc. omat juniorit ja pyrkiminen vahvan perusrungon pitämiseen seurassa(identiteetti). Näiden asioiden eteen on onneksi jo työt aloitettu :Thumb up:

Ei muuta kuin eteenpäin, mukana kuljetaan.

Edellinen

Paluu Pelicans