NHL-konkari Mike York Pelicansiin

Kuva
Suosikkijoukkue: Mestis Pelicans

Re: NHL-konkari Mike York Pelicansiin

ViestiKirjoittaja Taitopelaaja » 11.09.2010 15:58

Rocket kirjoitti:Mike York on hyvä sentteri Pelicansille, mutta en usko, että hän on liigan paras edes Krepsin jälkeen, vaikka kovan tason NHL-pisteet ja kokemuksen omaakin. York ei ole kuitenkaan pelaaja, joka on tottunut olemaan joukkueensa ykköstähti.

Olisi kiva kuulla, että miksei olisi??

Kyllähän York on ollut parina viime kautena AHL:ssä joukkueensa ykköstähti. Toki änärissä ei sitä viimeisimpien kausien aikana ollut, mutta onhan siellä parempia pelaajiakin. Lisäksi on pelannut AHL:ssä paljon joukkueensa yli- ja alivoimia, niin ei tuota nyt kovin helposti voi sanoa pelaajaksi, joka ei ole ollut joukkueensa ykköstähti tai tärkeimpien pelaajien joukossa.

Kuuleman mukaan myös erinomainen pukukoppi pelaaja. Jotain miehen arvosta kertoo joukkueelleen se, että viime kaudella Rochester pelasi alkukaudesta hyvin, mutta kun York, syystä tai toisesta, joutui kokoonpanosta pois, niin joukkueen peli meni sekaisin, mutta kun mies taas keväämmällä palasi takaisin (polvileikkauksen jälkeen??), niin joukkueen peli alkoi taas parantua ja lopulta Rochester pelasikin pleijareita.

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 19.09.2010 23:03

Kyllähän Mike York on edelleen kova tekijä ja on tuohon Pelicansin varsin keskinkertaiseen hyökkäysosastoon todella hyvä vahvistus. Jos motivaatio on kunnossa, niin kuin jutuista päätellen tulee olemaan, niin tässä on yksi tulevan kiekkokauden mielenkiintoisimpia pelaajia. Yorkin tulo nostaa kyllä lahtelaisten osakkeita merkittävästi. Kyllähän tän tason hyökkääjän hankinta on (olkoonkin, että AHL:ssä meni viime kausi) Pelicansin tasoiselta seuralta erinomainen kaappaus.

Erittäin kovan luokan pelaaja ja varmasti pussinokkafaneille tarjoaa paljon iloa kauden aikana.

Suosikkijoukkue: Älä käy mulle vittuilee

ViestiKirjoittaja Henssa » 20.09.2010 19:44

Itse uskon, että York pelaa täällä ainakin kohtalaisesti jos ei yllä parhaaseensa. Silti tommosesta kaverista ei oikein voi olla haittaa tuollaisella kokemuksella. Eletään mielenkiintoisia aikoja Lahdessa, aika näyttää onko tästä meidän ryhmästä pitkälle. Itse uskon, että Mike York voi kantaa meidät pitkälle.

Suosikkijoukkue: Pelicans

ViestiKirjoittaja Tonttu » 30.09.2010 14:22

Huomenna siis Yorkin debyytti SaiPaa vastaan on jo käytännössä varmaa, ja itsekin mies toteaa - "Aika varmasti pelaan huomenna".

Aamulla oli mies saapunut, ja normaalirutiinit ja reenit vielä tänään edessä.

Tässä vielä kokonaisuudessaan Yorkin haastattelu.

Ja linkki uutiseen.

Kyllä on helvetin kova polte nähdä huominen peli. Suattaapi olla että jonkunnäköistä pientä raporttia Maikin suorituksista tulee pelin jälkeen..

:moi:
Lahen Pelicans

Rest in peace - Lokomotiv Yaroslavl

Suosikkijoukkue: Pelicans, San Jose Sharks, New York Rangers ja Philadelphia Flyers

ViestiKirjoittaja majusa3 » 01.10.2010 20:24

Okei!
Varmaan noin ( 17 tunnin? ) matkustus vielä painoin tänään Saipa pelissä, mutta taisi tänään jo ensimmäisessä vaihdoissa jo taklata rajusti vastustajaa, ja muutama, todella älykäs syöttö, lähti todella nopeasti eteenpäin, vahinko, että muut eivät saaneet siitä tehtyä maalia!

Mielestäni hyvä esitys, eka peli, ja asenne OK!
"Oltiin ostettu liput omaan peliin ja oltiin tultu ihailemaan suuria jokeripelaajia." - Kai Suikkanen, Pelicans 17.9.2011

Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 01.10.2010 20:38

majusa3 kirjoitti:Mielestäni hyvä esitys, eka peli, ja asenne OK!

Noh, tästä voi olla montaa mieltä. Itse pelin Urholta katselin eikä kovinkaan positiivista kuvaa miehestä jäänyt. Hidas, laiska ja haluton, siinä kolme hyvin päivän esitystä kuvaavaa adjektiivia.

Toivon ihan jo Pelsu-fanien kannalta (joo-o, ihan oikeasti - kyllä mä teitä oikeesti rakastan), että päivän fleguilun syy löytyy jet-lagista. Mutta hyvää esitystä tämänpäiväisestä ei saa edes värilaseilla.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

Suosikkijoukkue: Pelicans, San Jose Sharks, New York Rangers ja Philadelphia Flyers

ViestiKirjoittaja majusa3 » 01.10.2010 21:13

Itse katselin pelin myös Urholta!

Olen aivan erimieltä! ( = Mutta se TÄYSIN Minun OMA mielipide! )
York mielestäni pelasi tänään ”ekan pelinsä” ihan OK! :peukkuylös:

Minä ainakin USKON vielä, että äijä lähtee täällä ns. uuteen lentoon, kunhan tottuu ensin vain Pelicansin peliin ensin,
tänäänkin, TODELLA muutama hyvä oivallus syöttö … eusa_clap

Jos kuitenkin ”ÄIJÄLLÄ” on NHL pelejä alla noin 579 ja pelannut mm. Eric Lindrosin ja Theoren Fleyryn kanssa, ei siihen moni pelaaja koskaan pääse!
Ei voi olla TODELLA huono, jos noiden pelaajien kanssa pääsee pelaamaan …. :peukkuylös:

PS. Moniko pelaaja ( = koskaan ) MAAILMASSA on muuten päässyt pelaamaan TODELLA " huonon Eric Lindrosin " kanssa?
Viimeksi muokannut majusa3 päivämäärä 01.10.2010 21:40, muokattu yhteensä 1 kerran
"Oltiin ostettu liput omaan peliin ja oltiin tultu ihailemaan suuria jokeripelaajia." - Kai Suikkanen, Pelicans 17.9.2011

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 01.10.2010 21:40

En ymmärrä miten Eric Lindros tai Theo Fleury liittyvät tämän päiväiseen SaiPa-peliin. Tänään mies oli huono, odotuksiin nähden jopa surkea. Tätä et voi kieltää, et ainakaan mikäli pelin oikeasti katsoit.

Otteet voivat, historian tuntien pitäisi olla myös todennäköistä, parantua mutta se, että mies on joskus pelannut Rangersin ykkösessä, ei saa miehen tämänpäiväisestä suorituksesta yhtään sen parempaa, kuin että mies olisi pelannut Minami Ryotan puolustajaparina viimeiset 17 vuotta Aasian pääsarjassa.

"Eka peli ihan OK, sillä on hyvä pelaaja ja parantaa varmasti!" ei ole toimiva argumentti.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
- Laviols

ViestiKirjoittaja majusa3 » 01.10.2010 22:09

Valitettavasti vain Lindros ja Fleury liittyvät tähän päivään hyvin! :peukkuylös:

Itse ole sen verran VANHA, että TIEDÄN KYLLÄ, mitä on myös NHL peli ja SM-liiga!
OK. Jos York ei onnistu täällä Lahdessa, olen TODELLA pettynyt, mutta jos alat täällä ”vähättelemään” Yorkin taustaa, niin olet kyllä ITSE TODELLA heikoilla vesillä! eusa_clap

Kerro muuten meille, nykyisistä SM-liigan pelaajista, joka on tehnyt NHL puolella pisteet
127 maalia ja 195 syöttöä = 322 pisteitä yhteensä ( pelejä 579 ) Monta löytyy? :moi:
Viimeksi muokannut majusa3 päivämäärä 02.10.2010 08:35, muokattu yhteensä 2 kertaa

Suosikkijoukkue: Pelicans

ViestiKirjoittaja Tonttu » 02.10.2010 02:06

Tämän, jo perinteisen kahden maalin johdon ryssimisestä aiheutuneen vitutuksen keskellä, ei voi minkäänlaisia värilaseja käyttää, ja puolueeton sana Yorkista kuuluu näin.

Pelisilmää kyllä löytyy, ja muutaman hyvän passin tarjosi. Mutta johtuneeko sitten yetlagista vai mistä mutta luistin ei liikkunut, ei sitten yhtään, ja aina jos keskialueella SaiPan pelaaja ajoi kohti niin heitti kiekon nopeasti pois.

Vaisu kuva jäi, mutta odotellaan Tapparapeliin, tai ensi viikkoon josse siitä suttaantuu.
Sen suurempia johtopäätöksiä en ala vetämään, kun mies on kahdet reenit vetänyt, ja ensimmäinen peli ties kuinka pitkään aikaan, ja se vie sen 1-2 peliä että saa itseään sisäänajettua.
Pelicansin pelikirjanhan mies kyllä sisäistänee varsin nopeasti, sillä sellaista ei Lahden suunnilla ole ollut sitten Hannu Aravirran.

Ja paikanpäältä tuli peliä seurailtua.

Katellaan lisää huomenna... :moi:
Lahen Pelicans

Rest in peace - Lokomotiv Yaroslavl

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 02.10.2010 07:19

majusa3 kirjoitti:Kerro muuten meille, nykyisistä SM-liigan pelaajista, joka on tehnyt NHL puolella pisteet
127 maalia ja 195 syöttöä = 322 pisteitä yhteensä.[/color]

Ihme kun Metsis ei ole tullut kuittamaan vielä kerran, mutta ainakin minua kiinnostaa miten helvetissä nämä pisteet edelleenkään liittyy eiliseen esitykseen. Joskus on takunut hyvin pisteitä hyvässä sarjassa, mutta jos eilen ei ollut hyvä niin ei ollut ja sillä selvä.

Suosikkijoukkue: Blackhawks, Pelicans, Saipa, Kookoo

ViestiKirjoittaja hawkwind » 02.10.2010 09:24

Minä olin ymmärtänyt asian niin, että kaveri on ollut rättiväsyneenä ja aikamoisessa rääkissä niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin, joten ihmekkös tuo jos jalka painaa. Saipa pelissä oli tekopaikkoja ja hyviä hakeutumisia maalintekopaikoille, mutta sääliksi käy miehen kannalta Pelicansin surkea hyökkäyspeli. Pistelinkoa ei kannata heti odottaa.

Suosikkijoukkue: Pelicans, Caps, Chelsea FC

ViestiKirjoittaja Kauppila » 02.10.2010 09:25

Mikeboy ei ollut vielä ihan parhaassa tikissä LPR:ssä. Selvästi painoi jetlagi ja mies väsyi jo ensimmäisen erän jälkeen. Itseasiassa ensimmäisessä erässä yritystä oli paljonkin ja jotain tapahtui, mutta sitten tuli vaan hyytyminen. Täytyy toivoa, että York sopeutuu nyt elämään Suomessa, palautuu nopeasti väsymyksestään ja saa peli-iloa tuohon tekemiseensä. Jos näin ei käy, niin kusessa ollaan ja itketään kaikki porukalla. :shotlaugh:

Meriittilista Yorkilla on kunnioitettava, mutta sillä 'listalla ei niitä ratkaisuja lopulta tehdä siellä kaukalossa. Nyt tarvitaan asennetta ja virtaa Mikeboy! :tuoppi:
''Form is temporary, Class is permanent''

''Im not putting pressure on you about that we have to win. I don’t want to put that kind of pressure on you. But we can’t lose, we cannot lose.'' – Jose Mourinho

ViestiKirjoittaja majusa3 » 02.10.2010 09:38

Yorkin pisteet ja kokemus liittyvät eiliseen peliin niin,
että potentiaalia tästä äijästä pitäisi ainakin löytyä, jos pääsee vain Lahdessa kovaan lentoon ! :peukkuylös:

Se, että taas menetettiin kahden maalin johto, onkin taas toinen juttu! :thumb_down:

Kauppilan kanssa samaa mieltä! :D
Kusessa ollaan TODELLA KAIKKI, jos ÄIJÄ ei saa virtaa ja asennetta kohdilleen! :moi:

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 02.10.2010 10:52

majusa3 kirjoitti:Valitettavasti vain Lindros ja Fleury liittyvät tähän päivään hyvin! :peukkuylös:

Itse ole sen verran VANHA, että TIEDÄN KYLLÄ, mitä on myös NHL peli ja SM-liiga!
OK. Jos York ei onnistu täällä Lahdessa, olen TODELLA pettynyt, mutta jos alat täällä ”vähättelemään” Yorkin taustaa, niin olet kyllä ITSE TODELLA heikoilla vesillä! eusa_clap

Kerro muuten meille, nykyisistä SM-liigan pelaajista, joka on tehnyt NHL puolella pisteet
127 maalia ja 195 syöttöä = 322 pisteitä yhteensä ( pelejä 579 ) Monta löytyy? :moi:

Edelleen, ei vanhoilla änäripisteillä menesystä Liigassa varmuudella tule. Michael Nylander ja Aki Berg ovat pelanneet enemmän pelejeä ännyssä kuin York, Nylle vieläpä huomattavasti ja huomattavasti paremmilla tilastoilla, mutta ei onnistunut Liigassa.

Potentiaalisia pistelinkoja Liigaan on tullut kesien saatossa satoja, mutta kaikkien potentiaali ei vaan aina realisoidu. En ole vähätellyt Yorkin taustaa mutta olen sanonut, ja sanon edelleen, että tausta ei takaa menestystä. Tätä ei taida majusa sisäistää.
- Laviols

EdellinenSeuraava

Paluu Pelicans