Lee Goren Pelicansiin

Kuva
Suosikkijoukkue: Pelicans, Dallas, sympatiat SaiPalle

Lee Goren Pelicansiin

ViestiKirjoittaja Micro » 13.07.2012 13:05

Kova kanadalainen ykkösen laitaan. http://www.pelicans.fi/lee-goren-pelicans-hy%C3%B6kk%C3%A4ykseen

Kokenut ja varmasti keväällä syttyy sitten täysiin liekkeihin.
"Lonkasta puhuminen ei saanut Hovista vaivaantuneeksi, vaan hän otti samanlaisen linjan kuin valmentaja Pasi Nurminen, joka alkuviikosta satuili Hovisen olevan Dragsvikissa kertausharjoituksissa."

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

Re: Lee Goren Pelicansiin

ViestiKirjoittaja Lehväs » 13.07.2012 13:36

Kova on hankinta lähtökohtasesti, vaikka päällimmäiset vaikutelmat parin vuoden takaa ei vakuuta. Tapparan paidassa pimahti jostain pikkujutusta Lukkoa vastaan ja hankki itselleen suihkukomennuksen. No, tunnetta riittänee siis.
...

Suosikkijoukkue: Pelicans, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 13.07.2012 15:28

Päällimäinen vaikutelma jokin yksittäinen suihkukomennus? Entäs esimerkiksi viime kauden tehot Elitserienissä, taisi olla kahdenkympin sakissa pistepörsissä.

Minulle todellakin kelpaa. Lähtökohtaisesti KHL -tason pelaaja. Hyvä kaappaus Pelsuilta.

Suosikkijoukkue: Pelicans + Lahesta nousseet tähdet, Peliitat

ViestiKirjoittaja Tjlinko » 13.07.2012 15:31

No nii jälleen kerran Lahessa alkaa olemaan mukavia persoonia. ;) Ruotsissa oli Lee varmasti melko "kurko" fyysisenä pelotteena, mutta Suomessa asia ei olekaan enää ihan itsestään selvä. Mitä luultavammin turhia jäähyjä tullaan näkemään. Sillä kaveri vetää kovalla tunteella (näin olen ymmärtänyt) ja kaikki tulee saamaan siitä osansa - hyvässä ja pahassa! Pisteet tulee takuuna. Veikkaan n.50p terveenä pysyesään.

p.s. Kyllä hyvään joukkueeseen kuuluu myös näitä vanhempiakin pelaajia.

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 13.07.2012 17:21

Tjlinko kirjoitti:No nii jälleen kerran Lahessa alkaa olemaan mukavia persoonia. ;) Ruotsissa oli Lee varmasti melko "kurko" fyysisenä pelotteena, mutta Suomessa asia ei olekaan enää ihan itsestään selvä.

Olen lievästi eri mieltä. SM -liiga on mielestäni Eliserieniä fyysisempi sarja. Toisaalta olen ymmärtänyt että Lee Goren ei ole mikään poliisi vaan nimen omaan ykkös- ja kakkosketjuissa pelaava pisteitä hyvällä prosentilla tekevä hyökkääjä. Ei varmaankaan väistä jos joku haluaa haastaa, mutta toisaalta ei myöskään mikään tappeluihin erikoistunut.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 13.07.2012 19:45

Pelicansilla alkaa olemaan Gorenin hankinnan myötä tuo laituriosasto aika vankassa kunnossa ja nimenomaan vankassa. Kiloja ja kokoa on ihan tarpeeksi.

Itse odotan suurella mielenkiinnolla miten Goren selviytyy Pelicansin paidassa. Jos ei oikuttele, niin varmaan liigan TOP10 hyökkääjien joukossa. Jos taas ego on liian suuri pukukoppiin, niin siitä ei hyvää seuraa. Itse en sen pahemmin tiedä näistä Goren huhuista, isoista egoista ja niiden paikkaansa pitävyydestä, mutta kyllä kait niissä jotain perää on, kun katselee pelkästään tuota miehen uraa. Vuodesta 2005 lähtien mies on pelannut Manitobassa, Skellefteåssa, Zugissa, Färjestadissa, Tapparassa, Bernissä ja Tigerseissa. Eli käytännössä yhtä vuotta pidempaan ei ole viihtynyt missään. Ei varsinaisesti kerro mistään mitään, mutta kyllähän tuokin kysymysmerkkejä asettaa.

Pelsujen jengi on kyllä sellainen, että jos mopo karkaa käsistä, niin meno on varmaan sen mukaista, kun löytyy Pikkaraista, Gorenia ja mahdollisesti Smolenakia.

Anyway. Onnea hankinnasta ja uskon että osoittautuu lopulta ihan hyväksi hauksi.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 14.07.2012 07:42

Onko siitä jotakin erityistä näyttöä, että egonsa ei mahtuisi pukukoppiin.

Minua jossain määrin harmittaa, oli sitten mikä joukkue tahansa kyseessä, että uusien hankintojen kohdalla aina ensimmäiseksi kaivetaan ne menneisyyden mahdolliset negatiiviset edesottamukset esille. "On vuonna 1976 syönyt todistettavasti siskonsa".

Tässä tapauksessa on saanut yhden suihkukomennuksen Raumalla (miksi meni sinne, minä en ainakaan menisi) ja hermostunut netisä jonkun finniniilon provosointiin. Voi kauheaa, ihan kauheaa.

En tiedä, pitäisikö itsekin alkaa kaivelemaan ihmisten menneisyyttä yleensäkin. Kyllä sieltä aina jotakin löytyy, siitä olen varma.

Kaikessa on aina jotakin perää jos riittävän vahvasti uskoo.

Suosikkijoukkue: Minnesota Wild, Pelicans, Fernando Torres

ViestiKirjoittaja Matthew » 14.07.2012 12:22

Unforgiven kirjoitti:Onko siitä jotakin erityistä näyttöä, että egonsa ei mahtuisi pukukoppiin.

Minua jossain määrin harmittaa, oli sitten mikä joukkue tahansa kyseessä, että uusien hankintojen kohdalla aina ensimmäiseksi kaivetaan ne menneisyyden mahdolliset negatiiviset edesottamukset esille. "On vuonna 1976 syönyt todistettavasti siskonsa".

Tässä tapauksessa on saanut yhden suihkukomennuksen Raumalla (miksi meni sinne, minä en ainakaan menisi) ja hermostunut netisä jonkun finniniilon provosointiin. Voi kauheaa, ihan kauheaa.

En tiedä, pitäisikö itsekin alkaa kaivelemaan ihmisten menneisyyttä yleensäkin. Kyllä sieltä aina jotakin löytyy, siitä olen varma.

Kaikessa on aina jotakin perää jos riittävän vahvasti uskoo.

Naulan kantaan! Mulla on ainakin kova luotto Goreniin. 45+ pisteen mies tulevalla kaudella ja tekihän Goren Tapparassa 12 pelissä 3+8. :Thumb up:

Suosikkijoukkue: Pelicans + Lahesta nousseet tähdet, Peliitat

ViestiKirjoittaja Tjlinko » 16.07.2012 18:33

Tjlinko kirjoitti: Ruotsissa oli Lee varmasti melko "kurko" fyysisenä pelotteena, mutta Suomessa asia ei olekaan enää ihan itsestään selvä.

Unforgiven kirjoitti:Olen lievästi eri mieltä. SM -liiga on mielestäni Eliserieniä fyysisempi sarja. Toisaalta olen ymmärtänyt että Lee Goren ei ole mikään poliisi vaan nimen omaan ykkös- ja kakkosketjuissa pelaava pisteitä hyvällä prosentilla tekevä hyökkääjä. Ei varmaankaan väistä jos joku haluaa haastaa, mutta toisaalta ei myöskään mikään tappeluihin erikoistunut.

Ei kun tarkoitin sitä, että Ruotsissa ei juuri vastusta löytynyt, joten pystyi huoletta agitoimaan. Suomessa siis asia ei ole yhtä selvä. Hyvinkin samaan varmasti pystyy kuin Smolenak Pelsu-paidassa. Kokoa, ulkonäköä (lue:karu) ja veemäistä-luonnetta on yhtä kuin tyytymättömiä ja ärsyyntyneitä vastustajia. Ilman muuta 1-, 2- ketjuun. Uskon että ne suuret tehot tulee ylivoimalla, kun on tullakseen. ;)

Se mua ihmetyttää, että onko tosiaan niin että laituriksi Goren laitetaan!! Tiedän että Hoki Vatanen mainitsi "kovan laiturin", mutta kyllä ainakin Ruotsissa pelasi keskellä. Onko Kaarna/Suikkanen maininnut mitään esim. ESS:n sanomalehdessä? Mielummin näkisin että tarve olisi enää Gorenin jälkeen 1 sentteri ja 1-2 laituria, kuin 2 sentteriä ja 1 laituri!

Suosikkijoukkue: Suomen ja amerikan vesilinnut

ViestiKirjoittaja WdpqbM » 21.07.2012 21:08

Jos Pelicans pelää yhtään samannäköistä lätkää kuin viime kaudella, niin Goren paikka on ehdottomasti laidassa. Ruotsissa pelataan hieman hitaampi temposta kiekkoa kuin suomessa, joten Gore on siellä helpompi laittaa sentteriksi.
Gore on kyllä ihan hyvä puolustus suuntaan pelaava pelaaja, mutta hänen hitaat hokkarinsa estää tasokkaan puolustuksen auttamisen joten siksi laita mielummin kuin sentteri.
KHL <---------Kaikki ei ole sitä miltä näyttää

Suosikkijoukkue: Pelicans, Dallas, sympatiat SaiPalle

ViestiKirjoittaja Micro » 05.11.2012 15:51

Lee Goren ulos. http://www.pelicans.fi/pelicans-luopuu-lee-gorenista

Mieluummin olisin halunnut Richmondin lähtevän. Goren oli juuri sellainen kuin oletinkin ja hyvä omassa hommassaan.
"Lonkasta puhuminen ei saanut Hovista vaivaantuneeksi, vaan hän otti samanlaisen linjan kuin valmentaja Pasi Nurminen, joka alkuviikosta satuili Hovisen olevan Dragsvikissa kertausharjoituksissa."

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko

ViestiKirjoittaja burntarm » 05.11.2012 16:07

Micro kirjoitti:Lee Goren ulos. http://www.pelicans.fi/pelicans-luopuu-lee-gorenista

Mieluummin olisin halunnut Richmondin lähtevän. Goren oli juuri sellainen kuin oletinkin ja hyvä omassa hommassaan.

Kyllä pisti ihmetyttään kun tän uutisen luin :shock:
Eikös kuitenkin ollut parhaita hyökkääjiänne?. Onko Pelsut noin huonossa jamassa taloudellisesti, kun eikös se ollut syy tähän?

Suosikkijoukkue: tps

ViestiKirjoittaja apa » 05.11.2012 16:08

Polvi kuulemma Gorenilla huonossa kunnossa.

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 05.11.2012 16:20

Jostain mielestäni lukaisin Gorenin potkuista, että kyseessä ei ollut pelilliset syyt. Kyllähän nuo 12 pistettä 13 otteluun on hyvä saldo ja Goren oli joukkueen tehokkaimpia pelaajia. Kuulemma loi huonoa yhteishenkeä eikä todellakaan ollut mikään pukukoppipelaaja. Ei ilmeisesti pelannut joukkueen yhteisen hyvän eteen tai jotain sinne päin.
Here comes the yellow and blue.

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 05.11.2012 16:23

Goren ei suostu lähtemään

Gorenilla on koko kauden kattava sopimus, eli ei kai Pelicans siitä noin vain eroon pääse?

Eikä varmaan ottajia ole jonoksi näille kalliille kesken kauden poispotkituille/kaupan oleville pelaajille tällä hetkellä kun pelaajista on ylitarjontaa muutenkin. Jos Nahilassa pelit alkavat niin tilanne tietysti muuttuu mutta en usko siihen ennen kuin näen...
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

Seuraava

Paluu Pelicans