Jordan Smotherman Pelicansin hyökkäykseen

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Jordan Smotherman Pelicansin hyökkäykseen

ViestiKirjoittaja Dev » 03.04.2014 11:57

Eliteprospects: Jordan Smotherman

Tuliko kenellekään muulle ekana mieleen ns. köyhän miehen Radek Smolenak? Viime kaudet pelaillut Allsvenskanissa ja Tanskan pääsarjassa, jossa mätellyt ihan mukavia tehoja, noin pinna per peli tahdilla. AHL:ssä tahti on ollut tietysti vähän verkkaisempaa, mutta silti sellaista 0,5 ppg tahtia, vähän alle. Positiivista se, että hän on vasta parhaaseen ikään tuleva kiekkoilija ja ainakin raamien puolesta voipi sopia hyvinkin tähän liigaan.Tilastojen perusteella tosin myös aikamoinen jäähykuningas. Kahdella edelliskaudella yhteensä 200 minuuttia penalttia. Mielenkiintoinen hankinta.

E: Niin Smothermanin sopimus on mallia 1-vuotinen.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Pelicans, Nashville Predators

Re: Jordan Smotherman Pelicansin hyökkäykseen

ViestiKirjoittaja r0bert » 03.04.2014 12:06

Dev kirjoitti:Eliteprospects: Jordan Smotherman
Kahdella edelliskaudella yhteensä 200 minuuttia penalttia.

Smotherman on myös tunnettu siitä ettei pelkää tapella. Ehkä jopa haluaa sitä ;)
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 03.04.2014 12:08

Smotherman on saattaa olla todella hyvä hankinta Pelicansilta. Hyökkääjä varustettuna hyvällä laukauksella ja pääsi kyllä ainakin Allsvenskanissa hyville paikoille. Sen lisäksi pystyy fyysiseen peliin ja tällä kaudella muutama isompi rangaistus. Pelasi myös Frölundassa pari ottelua tällä kaudella. Itse tykkään ehdottomasti tästä hankinnasta. Kannattaa myös huomioida, että teki viime kaudella 24 maalia joukkueessa, joka putosi Allsvenskanista.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 03.04.2014 12:21

Jyri kirjoitti:Kannattaa myös huomioida, että teki viime kaudella 24 maalia joukkueessa, joka putosi Allsvenskanista.

Toki, mutta täytyy muistaa myös, että sarja oli Allsvenskan, joka tosin on huomattavasti tasokkaampi sarja kuin joku Mestis, mutta silti alempi sarjataso. Eniten minua tässä Smothermanissa mietityttää se, että miksi on siirtynyt ihan hyvin AHL-kausien jälkeen juuri Tanskaan ja Ruotsin kakkostasolle? Rahallisesti olleet parhaita diilejä? Luulisi että ottajia on ollut ehkä vähän paremmistakin liigoista.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Pelicans,Peliitat, Naski

ViestiKirjoittaja helenius123 » 03.04.2014 12:50

Kookas, vahva, maalin edusta pelaaja ja yllättävän hyvä luistelija tuon kokoiseksi (Mitä siis videoilta katselin :D). Lähtökohtaisesti Pärssisen korvaaja varmasti. Uskon, että Jordanista tulee olemaan vielä meille paljon iloa!

Suosikkijoukkue: Pelicans, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 06.04.2014 13:05

Syteen tai saveen mutta tämä jätkä näyttää riittävän rumalta paikkaamaan Pikkaraisen jättämä aukko. Arpahankintojahan tämäkin edustaa, mutta niillä saavutettiin aikoinaan seurahistorian ensimmäinen mitali.

Ykkössentteri meiltä vielä puuttuu sen jälkeen alkaisi näyttämään hyvältä.

Suosikkijoukkue: Pelicans,Peliitat, Naski

ViestiKirjoittaja helenius123 » 07.04.2014 07:03

Unforgiven kirjoitti:Syteen tai saveen mutta tämä jätkä näyttää riittävän rumalta paikkaamaan Pikkaraisen jättämä aukko. Arpahankintojahan tämäkin edustaa, mutta niillä saavutettiin aikoinaan seurahistorian ensimmäinen mitali.

Ykkössentteri meiltä vielä puuttuu sen jälkeen alkaisi näyttämään hyvältä.

Vaikka olenkin laittanut aiemmin Pärssinen-niin kyllähän Smolenakille tässä haetaan korvaajaa. Sopii minun mielestä kuin nyrkki silmään, tosin eihän minulla ole kuin uratiedot ja muutama video nähtynä. Nouseeko ensikaudella isoon rooliin? Aika näyttää....

Suosikkijoukkue: SaiPa

ViestiKirjoittaja telamiina » 07.04.2014 17:20

Tästä ukkelista taisimme haaveilla SaiPa osiossa viimekesänä.
Veikkaisin olevan hyvä hankinta!

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 08.04.2014 08:25

Haihattelen mitä haluan.

Ykkössentterin pitää johdattaa joukkuetta myös maalintekotaidoillaan. Tylleröllä sitä ominaisuutta ei ole vähänkään vertaa. Tai sitten maalirautojen etäisyyttä toisistaan pitää kasvattaa ja maalivahdin patjojen koko puolittaa. Redenbach on kelpo kakkossentteri joukkueeseen joka tavoittelee jotakin muutakin kuin säälipaikkaa. Ei enempää ei vähempää.

Smotherman tehnee parhaimmillaankin sen 8-10 maalia ensi kaudella. Ei riitä paikkaamaan tyllerön osaamattomuutta tällä osastolla.

ViestiKirjoittaja r0bert » 08.04.2014 08:35

Unforgiven kirjoitti:Haihattelen mitä haluan.

Ykkössentterin pitää johdattaa joukkuetta myös maalintekotaidoillaan. Tylleröllä sitä ominaisuutta ei ole vähänkään vertaa. Tai sitten maalirautojen etäisyyttä toisistaan pitää kasvattaa ja maalivahdin patjojen koko puolittaa. Redenbach on kelpo kakkossentteri joukkueeseen joka tavoittelee jotakin muutakin kuin säälipaikkaa. Ei enempää ei vähempää.

Smotherman tehnee parhaimmillaankin sen 8-10 maalia ensi kaudella. Ei riitä paikkaamaan tyllerön osaamattomuutta tällä osastolla.

Kusiko kissa muroihin aamulla vai miksi näin negatiivista tekstiä?

Samaa mieltä Redenbachista tosin, mutta Smotherman vaikuttaisi hyvältä haulta.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 08.04.2014 09:18

Minulla ei ole kissaa enkä syö muroja joten kaada vain itsellesi.

Mitä negatiivisuutta edustaa sanoa faktaa Tyllerön maalintekotaidoista. Säälejä enemmän menestystä haluavan joukkueen ykkössentterin pitää kyetä tekemään maaleja enemmän kuin kolme. Kelpo kakkonen ja ylivoimamoottori mutta ei ykkössentteri.

Se on sitten eri asia jos puolivälieräpaikka riittää menestymisen mittarina.

Smothermanin panos jää nähtäväksi. Jos talenttinsa on ajateltu hyödyntää ylempänä kuin kolmosnelosketjussa eipä hirveästi tarvitse odottaa tuloksellisesti tätä kautta parempaa.

ViestiKirjoittaja r0bert » 08.04.2014 09:57

Unforgiven kirjoitti:Minulla ei ole kissaa enkä syö muroja joten kaada vain itsellesi.

Mitä negatiivisuutta edustaa sanoa faktaa Tyllerön maalintekotaidoista. Säälejä enemmän menestystä haluavan joukkueen ykkössentterin pitää kyetä tekemään maaleja enemmän kuin kolme. Kelpo kakkonen ja ylivoimamoottori mutta ei ykkössentteri.

Se on sitten eri asia jos puolivälieräpaikka riittää menestymisen mittarina.

Smothermanin panos jää nähtäväksi. Jos talenttinsa on ajateltu hyödyntää ylempänä kuin kolmosnelosketjussa eipä hirveästi tarvitse odottaa tuloksellisesti tätä kautta parempaa.

Kuten sanoin, niin olen samaa mieltä Tylerista kanssasi. MUTTA, kyllä Smotherman on otettu sinne nimenomaan kärkipelaajaksi, 1-2 kenttään, Smolenakin aukkoa paikkaamaan. YV:llä maskiin ja riparit sisään jne. Ei vielä noiduta, joukkue on nuorentunut ja omaa paljon potentiaalia.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 18.10.2014 18:15

Smotherman on onnistunut tekemään pisteitä hyvin viime aikoina. Ensimmäiset kuusi peliä kiikareilla, mutta sitten kolmen pelin pisteputki (viisi pistettä). Viidessä viime ottelussa neljä pistettä ja tänään kaksi pinnaa, kun peliä jäljellä viitisen minuuttia. Selkeästi nousujohteisesti on siis pelannut. Kuten keväällä ennustin, niin Smothermanissa on potentiaalia todella hyväksi hankinnaksi.

Olisiko foorumin Pelicans-kannattajilla näkemyksiä Smothermanin esityksistä noin muuten?

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 21.10.2014 16:35

Smotherman kantoi alkukaudesta gorillaa reppuselässä. Paikkoja riitti, mutta ei vaan herunut.

Koko ajan parantanut huolimatta siitä että joukkue muutoin on sekaisin loukkaantumissumasta johtuen. Maalivainuinen kaveri, tahtoa löytyy myös puolussuuntaan. Taitaa muuten olla kultakuuppamme tänään.

Suosikkijoukkue: Osaka Pistols

ViestiKirjoittaja tehomies » 23.10.2014 09:50

Mahtava persoona ja kaunis Leslie, mitä tuli tavattua pikaisesti.

Seuraava

Paluu Pelicans