Antti Erkinjuntti Pelicansiin

Kuva
Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

Antti Erkinjuntti Pelicansiin

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 07.05.2015 11:19

Antti Erkinjuntti siirtyy Lahden Pelicansin riveihin

Päättyneellä kaudella SM-hopeaa Tapparan paidassa juhlinut Antti Erkinjuntti siirtyy Lahden Pelicansin riveihin.
28-vuotiaan kokeneen laitahyökkääjän sopimus on kaksivuotinen. Rovaniemen Kiekon kasvatti on edustanut liigatasolla Tapparan lisäksi TPS:aa.
- Antti tuo meille kosolti taitoa hyökkäyspäähän sekä kokemusta menestymisestä. Miehelle on kaavailtu meiltä isoa roolia, kommentoi Pelicansin pääkäskijä Petri Matikainen uutta suojattiaan.

Myös Erkinjuntti itse on innoissaan uudesta työympäristöstä.
- Uusi paikka, uudet kujeet. Olen kuullut Pelicansista paljon hyvää ja tulen Lahteen täynnä intoa. Haluan omilla peliesityksilläni vakuuttaa fanit ja hankkia ison roolin joukkueesta, Erkinjuntti linjaa.

Onnittelut Lahteen Juntista, hieno mies... Toivottavasti palaa joskus vielä Turkuunkin. :Thumb up:
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Suosikkijoukkue: Pelicans + Lahesta nousseet tähdet, Peliitat

Re: Antti Erkinjuntti Pelicansiin

ViestiKirjoittaja Tjlinko » 09.05.2015 07:37

Kyllä sitä itsekin on tyytyväinen,että Antti saatiin Lahteen. Taitava pelaaja, joka jälleen kerran haluaa ottaa seuraavan askeleen. Toivottavasti valmennustiimi onnistuu auttamaan. 35pisteen kausi tulossa, ainakin niin ennustan.

Suosikkijoukkue: Pelicans, Nashville Predators

Re: Antti Erkinjuntti Pelicansiin

ViestiKirjoittaja r0bert » 09.05.2015 08:21

Tjlinko kirjoitti: 35pisteen kausi tulossa, ainakin niin ennustan.

Se on vähintä mitä voi odottaa ykkösketjun ukolta ja suuressa vastuussa olevalta pelaajalta.
Lahen Pelicans.

Ei mulla muuta.

Paluu Pelicans