Vojtech Polak SaiPaan!

Kuva
Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Vojtech Polak SaiPaan!

ViestiKirjoittaja Multi » 15.02.2016 20:22

SaiPa on hankkinut loppukaudeksi HPK:sta hyökkääjä Vojtech Polakin.
Polak, 30, on pelannut tällä kaudella hämeenlinnalaisten riveissä 49 ottelua tehopistein 10+17=27. Liigaurallaan hän on edustanut myös Tampereen Ilvestä.

Polakin uralle mahtuu lisäksi 5 NHL-ottelua, 162 AHL-ottelua (35+60=95), 9 KHL-ottelua (0+3), 49 ottelua Sveitsin pääsarjassa (13+15=28) ja 332 ottelua Tsekin pääsarjassa (71+83=154).

Harmillista, ettei lopulta saapunut ryynikylään. Olisi ollut juuri sitä mitä joukkue olisi kaivannut, mutta onnea lepraan hyvästä vahvistuksesta playoffeja ajatellen. Ensi kaudeksihan Polakia on viety takaisin Ilvekseen, saapa nähdä miten loppukausi sujuu. Mielestäni kuitenkin siis hyvä hankinta ja jos oikeat ketjukaverit löytyvät tulos voi olla todella hyvää. Mitenkä SaiPan kannattajat sijoittelisivat nyt ketjuja, kun Polak sinne hankittiin?
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

Re: Vojtech Polak SaiPaan!

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 15.02.2016 20:41

Hyvä hankinta SaiPalta! :Thumb up:

Saitte todella hyvän palasen joukkueen ylivoimapeliin. Osaa myös itsekin viimeistellä, jos paikka tulee. Miinuspuolena sitten ajoittainen laiskuus puolustuspelissä, eikä tuo luistimillakaan erityisen nopea pelaaja ole. Enkä nyt sanonut, että hidaskaan olisi. Luonteeltaan aurinkoinen persoona, joten ei ole kyllä sellainen pelaaja kyseessä, joka myrkyttäisi ilmapiiriä. Upottaa ihan hyvällä prosentilla rankkareitakin, jos tarvitsee tuota mennä suorittamaan.

Toivottavasti löytää otteisiinsa tasaisuuden. Ilveksessä ainakin meni niin, että saattoi pelata muutaman ottelun kiikareilla ja sitten pelasi usean vähintään kahden pisteen illan putkeen.

Tsemppiä niin SaiPalle kuin Polakille loppukauteen! :tuoppi:
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 15.02.2016 20:52

Teistä muista en tiedä, mutta itse olen tykännyt Vojtech Polakista tasan tarkkaan siitä asti kun ensimmäisen luistimen vetonsa veti liigajäille.

SaiPan rosteri on vuonna 2016 semmonen, että sillä voi taistella suomen mestaruudesta. Kuka olisi uskonut 10 vuotta sitten? Ei se tietenkään vieläkään mikään suosikki ole, mutta onhan tuo joukkue paperilla erittäin hyvännäköinen.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: SaiPa

ViestiKirjoittaja 3156155 » 20.02.2016 10:18

Dev kirjoitti:Teistä muista en tiedä, mutta itse olen tykännyt Vojtech Polakista tasan tarkkaan siitä asti kun ensimmäisen luistimen vetonsa veti liigajäille.

SaiPan rosteri on vuonna 2016 semmonen, että sillä voi taistella suomen mestaruudesta. Kuka olisi uskonut 10 vuotta sitten?

Ehkä muitten joukkueitten kannattajat ei olis uskonut, mutta näin SaiPan kannattajana on aina jaksanut uskoa parempaan huomiseen ja jos ei uskoisi niin eihän tää kovin nautittavaa olisi. ;D

Vaikeaa on näillä resursseilla rakentaa tällaista mitä nyt ollaan saatu. Pitkäjänteinen työ loistava scouttaus usko ja järki ainoat vaihtoehdot. Ensi kaudella pakka taas tyhjenee, mutta yllätykseksi saatiin pidettyä ainakin Carson. Riittää taas Tuomenoksalla töitä ja kun miettii niin meinaa ihan hiki valua.
TULKAA TÄNNE! TÄÄL ON PIMEEMPÄÄ.

Suosikkijoukkue: SaiPa

ViestiKirjoittaja telamiina » 20.02.2016 12:21

Dev kirjoitti:Teistä muista en tiedä, mutta itse olen tykännyt Vojtech Polakista tasan tarkkaan siitä asti kun ensimmäisen luistimen vetonsa veti liigajäille.

SaiPan rosteri on vuonna 2016 semmonen, että sillä voi taistella suomen mestaruudesta. Kuka olisi uskonut 10 vuotta sitten? Ei se tietenkään vieläkään mikään suosikki ole, mutta onhan tuo joukkue paperilla erittäin hyvännäköinen.

Polak on ollut suosikkeja juurikin alusta asti.

Jaa. No SaiPan mestaruus vaatisi sen Nokelaisen ja 100% onnistumisen. Kyllä käressä on materiaali vielä kovempaa.

Paluu SaiPa