Pekka Jormakka Kirvesrintoihin

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Pekka Jormakka Kirvesrintoihin

ViestiKirjoittaja Dev » 20.05.2013 12:51

Tämäkin odotettu sopimus-uutinen. Viime kaudella Pelicansissa läpimurron tehnyt laitahyökkääjä Pekka Jormakka siirtyy siis Tampereella Tapparan paitaan kaksivuotisella diilillä. Jormakka paukutti menneellä kaudella 54 otteluun tehot 19+16=35 ja sillä irtosi Pelicansin sisäisen pistepörssin voitto ja samalla liigan pistepörssin 25 sija.

Pakko sanoa, että olisin mielelläni ottanut tämän kaverin omaankin joukkueeseen. Oli harvoja valopilkkuja viime kauden Pelicansissa ja paistoi aina silmään kentältä. Erittäin hyvä luistelija ja viimeistelytaidot menneet suurin harppauksin eteenpäin vuosi vuodelta. Kova poika haastamaan jalalla vastustajia.

Ps. Oliko se Multihunter joka aikoinaan kävi kauheata väittelyä jonkun kanssa tästä että tuleeko Jormakasta kärkipelaajaa liigaan, tai jotain vastaavaa? Muistelenko nyt ihan väärin?
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: Pekka Jormakka Kirvesrintoihin

ViestiKirjoittaja Multi » 20.05.2013 17:48

Se oli Virpiö, Jormakkaankin olen kokoajan uskonut, Virpiö oli valitettava huti. Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että mikäli olisi saanut oikean roolin niin olisi ollut 25-40p mies liigassa. Se yksi kevät kausi Tapparassa näytti jo hyvältä, mutta sitten tuli seuraavaksi kaudeksi RD JYPistä Tapparaan ja Virpiö joutui jälleen väistymään. RD:n ja Jonen henkilökemiat ei natsanneet.

Mutta joo, toki olen tainnut Jormakastakin jotain sanoa, ja kyllä odotin hänestä JYPille nimenomaan JYPille kovaa tekijämiestä, mutta jälleen kerran RD ajoi tämänkin vesselin pois, harmi kyllä Jormakka on myös ensi kaudella helvetin kova sana. JYPiin ottaisin kyllä takaisin, tosin RD:tä Jormakan tapauksessa on puolustettava sen verran, että kun RD ei nähnyt Pekalle käyttöä niin suositteli Pelicansia ja Suikkasta, joten ehkä Peksillä ei ole niin paljon JYPiä kohtaan hampaankolossa mitä monet luulevat?

Nopea, taitava ja tehokas, NHL:ään en usko rahkeiden riittävän, mutta tuleva MM-kisapelaaja ja KHL- pelaaja varmasti.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Paluu Tappara