Masi Marjamäki Tapparaan

Kuva
Suosikkijoukkue: Karri Kivi

Masi Marjamäki Tapparaan

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 09.09.2014 15:04

IS:n tiedot pitivät paikkansa ja kaudesta 2008-09 lähtien Ilveksessä pelannut Masi Marjamäki vaihtaa pukukoppikäytävää vaihtaen Tapparan paitaan. Hän on ollut sivussa peleistä jo päälle 1,5 vuotta.

Tapparalta hyvä haku, sillä joukkue on täynnä pienikokoisia pelaajia, joten voimahyökkääjälle oli tarvetta. Terveenä pysyessään tärkeä osa joukkuetta.

Uutinen: http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/281 ... okkaystaan

Otsikkoon ei pisteitä.

T. Moderaattorit
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Masi Marjamäki Tapparaan

ViestiKirjoittaja Dev » 09.09.2014 19:16

No mä kuulun taas tähän kastiin joka sanoo, että hölmö sopimus Tapparalta. Ehdottomasti olisi pitänyt väsätä jonkin sortin try-out diili ensin ja sitten katsoa kestääkö paikat ja riittääkö taso. Kyseessä on kuitenkin pelaaja joka on viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana pelannut yhdeksän ottelua ja käsittääkseni pohtinut myös uran lopettamista noiden vaikeiden vammojen takia. Näissä on harmittavan usein tapana se, että tullaan kokeilemaan uudestaan ja todetaan, että eiköhän se ollut sitten siinä.

Toivottavasti liksanmaksu on kohdillaan. Korkeintaan 3000€ kuussa + kiekot ja mailat. :Thumb up: Tolla historialla ei tarvitse enempää, ennen kuin toisin todistaa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 09.09.2014 19:44

Dev kirjoitti:No mä kuulun taas tähän kastiin joka sanoo, että hölmö sopimus Tapparalta. Ehdottomasti olisi pitänyt väsätä jonkin sortin try-out diili ensin ja sitten katsoa kestääkö paikat ja riittääkö taso. Kyseessä on kuitenkin pelaaja joka on viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana pelannut yhdeksän ottelua ja käsittääkseni pohtinut myös uran lopettamista noiden vaikeiden vammojen takia. Näissä on harmittavan usein tapana se, että tullaan kokeilemaan uudestaan ja todetaan, että eiköhän se ollut sitten siinä.

Tapparalla oli varaa ottaa riski, Ilveksellä ei. Ja hyvä niin! Ilves otti sen riskin menneellä kaudella tekemällä vuoden sopimuksen miehen kanssa, ja kuten kaikki tietävät, niin pelejä ei kertynyt tilille ainoatakaan. Olen erittäin tyytyväinen, että tämä kala jätettiin noukkimatta, vaikka yksi seuran kulttipelaajia olikin. Ilveksellä on muutenkin tarvetta täysin erilaiselle pelaajalle tällä hetkellä ja vähäisen budjettivaran käyttäminen Marjamäkeen olisi ollut täysin typerä päätös ja toimisto olisi saanut kuulla kunniansa!

Mitä radio Funin haastattelu antoi ymmärtää, niin mies ei tule olemaan askissa vielä vähään aikaan, vaikka tiettävästi kunnossa onkin. Tapparan toimitusjohtaja vastasi toimittajan kysymykseen, kun kysyttiin, että milloin mies pelaa niin vastaus kuului suunnilleen: "Pelaa joskus tulevaisuudessa!". Lempäälästä siis todennäköisesti lähdetään liikkeelle. Samaisessa haastattelussa oli mukana Ilveksen UTJ Pajuoja ja hän vain totesi, että sopimusta on tarjottu eikä ole jäänyt rahasta kiinni. Sai siis tarpeekseen toimiston toilailuista. Hänelle luvattiin muutoksia omistuksessa, niitä ei tapahtunut kuin hetkellisesti, joten vastasi siihen tällä tavalla.

Vaikka Marjamäkeä jossain määrin ymmärränkin, niin silti kyllä tämä on pienoinen perseennäyttö. Ilves roikotti kallispalkkaista pelaajaa kaksi vuotta joukkueessaan ja antoi uusia tilaisuuksia, mutta mies kiittää siitä matkaamalla paikallisvastustajan riveihin. Onhan tässä kieltämättä hieman petetty olo! Paska jätkä! :fuckyou:

Siirto ei siis sinänsä korpea, mutta seuravalinta kylläkin! Katsoo nyt, että pelaako peliäkään kirvesrinnoissa.

OT Millähän perkeleellä olen saanut sen pisteen tuonne otsikkoon ängettyä! Pahoittelut! Jonkin sortin ajatuskatkos.
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 09.09.2014 20:10

Ihan OK hankinta Tapparalta ja mielestäni Ilveksen leiristä loistava ryöstö. :Thumb up: Kyllä löytyy litua Ipalaisia, joita korpeaa ja huolella.

Mutta joo, Tapparalla on ehdottomasti varaa katsoa, tuleeko Marjamäestä vielä liigapelaajaa. Palkka ei varmastikaan päätä huimaa ja Tapparalla on todella hyviä onnistumisia LeKi-yhteistyön suhteen, mistä Marjamäkikin lähtee liikkeelle. Lieneekö pelata edes tämän vuoden puolella Tappara-miehistössä?

Comebackissä onnistuessaan Marjamäki olisi juuri sellainen kulttimaineen omaava rymistelijä, jota Niemis-perseilyn jälkeen kaivataan. Ja kokoakin olisi.
Katsotaan nyt sitten. Kaksi kautta melkein pelaamatta, pelituntumat ovat lähes olemattomat. Mies pääsee paineettomasta tilasta rakentamaan kuntoa ja pelituntumaa. Meikäläisellä ei juurikaan ole odotuksia Masista, mutta jo pelipaikan vakiinnuttaminen pelaavassa miehistössä kauden aikana olisi suuri onnistuminen.

Ei Masi ole kuitenkaan Ilvekselle mitään velkaa. Jos keraan meininki ei miellytä, niin ei siellä kannata pelata. Itse tosin odotin paluuta Poriin, mutta kuulemma siltoja on palanut...
Ei allekirjoituksia

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 17.09.2014 12:16

Marjamäki pelaa tänään LeKissä Kiekko-Vantaata vastaan. Raporttia olisi mukava lukea kun onhan tämä Marjamäen ensimmäinen peli miltei kahden vuoden tauon jälkeen.

Paluu Tappara