Palloseuran huhut

Kuva
Suosikkijoukkue: ...

Re: Palloseuran huhut

ViestiKirjoittaja TheMuumio » 26.03.2010 16:02

Jatkoajan Lukko -palstalla pidetään varmana Sweattin olevan ensi kaudella Lukon miehiä - jotenkin en vain usko. Jos Sweatt lähtee Lukkoon niin voi vitun vittu, ei varmaankaan kenenkään tarvitse arvata mitä mieltä minä olisin asiasta. Menisi nyt sinne Ruotsiin mielummin. No jos näissä on yhtään perää niin sinne meni ne Lukon symppaamiset - vitun varkaat :fuckyou:.
"What kind of man kills because of ideology?
What kind of god justifies violence?"

Stratovarius - Elements

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 31.03.2010 16:40

Ei nyt niinkään huhuja, mutta mielenkiintoisia nimiä alkaa vapautumaan ensi kesän markkinoita silmillen. Ensin Färjestadissa pelaava Kent McDonell ilmoitettiin vf.se'n toimesta vapaaksi ja hetkeä sen jälkeen Hockey Expressen oli haastatellut sivuillaan Marco Tuokkoa joka ilmoitti, että ei tule jatkamaan MODOssa tämän kauden jälkeen.

McDonell lienee ainakin toistaiseksi pelkkää haihattelua sillä sen verran mallikkaasti on tippunut kärkiäijien sopimuksia (Birner, Erkinjuntti jo ennestään, Suominen, Vahalahti etc.), mutta ilomielin ottaisin vanhan kapteenin rivistöön tuomaan energisyyttä ja tahtomaaleja vanhan tutkaparin Vahalahden toiselle laidalle.

Marco Tuokko sen sijaan sanoi haastattelussa viihtyvänsä Ruotsissa, mutta myöskään Suomi ei ole poissuljettu vaihtoehto sillä hän on ollut kauan muilla mailla ja Suomeenkin olisi jo kiva palata. Tepsi kaipaa kieltämättä pelaajia alempiin ketjuihin ja ainakin itse ottaisin Tuokon mielihyvin vastaan ärsyttämään vastustajia.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 06.04.2010 10:46

TPS kaappaamassa Jokereiden huippusentterin?

Ja ei, kyseessä ei suinkaan ole Esa Pirnes tai Michael Nylander, vaan Janne "Hapa" Hauhtonen! Sentteri jolla ei ole liikkunut jalat enää yli kahteen vuoteen ja ura kovassa laskusuunnassa. Itse en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan enää Hauhtoseen, jossain Ässissä tai Pelicansissa voisi olla vahvistus, mutta TPS:lle hän ei sitä ole. Tuskin on mikään kovin halpakaan. TPS iskee kädet paskakasaan, jos Hauhtosen kaapii itselleen.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Legenda » 06.04.2010 11:29

Dev kirjoitti:TPS kaappaamassa Jokereiden huippusentterin?

Ja ei, kyseessä ei suinkaan ole Esa Pirnes tai Michael Nylander, vaan Janne "Hapa" Hauhtonen! Sentteri jolla ei ole liikkunut jalat enää yli kahteen vuoteen ja ura kovassa laskusuunnassa. Itse en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan enää Hauhtoseen, jossain Ässissä tai Pelicansissa voisi olla vahvistus, mutta TPS:lle hän ei sitä ole. Tuskin on mikään kovin halpakaan. TPS iskee kädet paskakasaan, jos Hauhtosen kaapii itselleen.

Sähän juttelet täyttä paskaa sillä Hauhtonenhan on MTV3:n tietojen mukaan varmasti yksi tehokkaimmista 30-vuotiaista pelaajista koko liigassa joten todellinen huippuhankinta on kyseessä:

Tällä kaudella Hauhtonen teki 43 ottelussa tehot 7+9=16. Hän on pelannut SM-liigaa myös JYPin ja HIFK:n joukkueissa. Hän on tehnyt liigaurallaan yhteensä 446 pistettä.

Kun otetaan huomioon, että Haba veti kauden Ruotsissa ja Amerikoissa niin meriittihän kovenee. :peukkuylös:
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja TheMuumio » 06.04.2010 12:54

Honkanen kirjoitti:Tällä kaudella Hauhtonen teki 43 ottelussa tehot 7+9=16. Hän on pelannut SM-liigaa myös JYPin ja HIFK:n joukkueissa. Hän on tehnyt liigaurallaan yhteensä 446 pistettä.

Kun otetaan huomioon, että Haba veti kauden Ruotsissa ja Amerikoissa niin meriittihän kovenee. :peukkuylös:

Miten on mahdollista sekoittaa pisteet ja jäähyminuutit :laugh: . Hyvin te vedätte MTV3. Mutta jos on maksimissaan kolmos/nelossentteri niin ihan ok, jos sen sijaan pääsee lähelle ylempiä kenttiä niin ei hyvä luoja. Juu ja halpa on Hauhtosen oltava, muuten ei mitään asiaa.

Stratovarius - Elements

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 06.04.2010 13:38

Jokereiden fanipalstalla ne huhuaa Tom Koivistoa myös teille. Siinähän vasta olisi vuosisadan kaappaukset, Hauhtonen ja Koivisto! Kummallakaan ei liike riitä ja jälkimmäinen menee täysin paniikkiin, kun saa kiekon itselleen. Koittaa vaan viskata sen äkkiä pois. Mitä nyt itse olen tällä kaudella nähnyt Koivistolta 4-5 peliä telkkarista, niin voin sanoa, että huoletta Jokereiden paskin pakki joka pelissä. Aivan järkyttävän paska ja väitän, että jopa 15-vuotiaat juniorit pelaavat paremmin, kun tämä herra.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja TheMuumio » 06.04.2010 14:04

Dev kirjoitti:Jokereiden fanipalstalla ne huhuaa Tom Koivistoa myös teille. Siinähän vasta olisi vuosisadan kaappaukset, Hauhtonen ja Koivisto! Kummallakaan ei liike riitä ja jälkimmäinen menee täysin paniikkiin, kun saa kiekon itselleen. Koittaa vaan viskata sen äkkiä pois. Mitä nyt itse olen tällä kaudella nähnyt Koivistolta 4-5 peliä telkkarista, niin voin sanoa, että huoletta Jokereiden paskin pakki joka pelissä. Aivan järkyttävän paska ja väitän, että jopa 15-vuotiaat juniorit pelaavat paremmin, kun tämä herra.

Toivottavasti ei, mielummin vaikka Kissa jos joku vanha patu on hankittava (tai sitten Marko takaisin :lol: )

Stratovarius - Elements

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 06.04.2010 14:28

Kyllähän sen tietää miten tässä käy, jos molemmat herrat Turkuun "menetetään". Koivisto herää uuteen iskuun ja paukuttaa 40 pojoa runkosarjassa, sekä toimii vanhaan malliin ylivoimalla todellisena viivapelotteena. Hauhtonen tehnee myöskin sen 30 pistettä, sekä pelaa molempiin suuntiin joka ilta kiitettävästi. Tai sitten ei.

Hauhtosen hankinnan voisin nyt jotenkin vielä ymmärtää, mutta Koivistolla on ura jo niin rajussa laskussa, ettei hänestä enää selvää vahvistusta saada oikein mihinkään. Oli nämä kaksi kautta kuin varjo 2000-luvun alun Koikasta, jonka pommeja viivalta oli mukava seurata Areenan valoissa. Lähtisi pois vain SM-liigasta, ettei tuota tarvitsisi katsoa enää eikä kukaan kärsisi enempää.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Legenda » 07.04.2010 11:51

Kirjoitetaan nyt tännekkin puolelle vielä.

Tottakai Tom Koivistoakin huhutaan Tepsiin. Sehän on ihan luonnollista kun otetaan huomioon, että Koivisto on TPS-kasvatti ja hän on tulevana keväänä, tai siis jo nyt, vapaa menemään minne haluaa. Näinhän tänne huhutaan aina Fredrik Norrenaa, Teemu Elomoa, Marco Tuokkoa ja vaikka ketä muitakin TPS-kasvatteja joilla nyt vain sattuu olemaan sopimus lopussansa.
Yhtään peliä en muistaakseni ole tällä kaudella Koivistolta nähnyt joten sen paremmin en häntä henkilökohtaisesti lähde kommentoimaan, mutta yhdyn kuitenkin muihin, että mielummin katselen Tomppaa jossain muualla kuin Tepsin paidassa. Koivistoa tiettävästi yritettiin ennen Jokereihin menoa, mutta silloin Jokerit oli hänen mielestään parempi vaihtoehto joten pysykööt nyttenkin sitten muualla kun ei silloin kelvannut.

Ainoat pelaajat jotka tämän hetken huhuista hyväksyisin Tepsiin olisivat Marko Kivenmäki sekä Killeri Sahlstedt. Janne Hauhtosen voisin ottaa mikäli kävisi niin, että Filppula tosiaan menetettäisiin Jokereihin, mutta silti hankittaisiin ykkösen sentterin tontille se perkeleen Killeri.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 19.04.2010 10:28

Savon-Sanomat kertoo seuraavaa:

Janne Laakkonen --> KalPa
Kai Syväsalmi --> KalPa
Ville Varakas --> Blues
Kalle Sahlstedt --> TPS

Mä olen ollut siinä käsityksessä, että TPS ei ole ollut kiinnostunut Sahlstedtin palveluksista? Joka tapauksessa Savon-Sanomat uutisoi, että tämä siirto olisi nyt saletti.

Onko tuosta Plihalista kuulunut muuten mitään uutta, jatkamassa seurassa vai suuntaako Venäjälle/Ruotsiin/Sveitsiin?
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Legenda » 19.04.2010 10:47

Kuten yleensäkkin ulkkareiden (Lue: Case-Salak) kanssa niin myös Plihalin kanssa eletään aikalailla päivä kerrallaan. Plihal on sanonut avoimestikkin, että Turussa on mahtava pelata ja hän on halukas jatkamaan Palloseurassa, mutta toki pitää samalla silmät ja korvat auki P-Amerikan tarjouksille. Itse olen toiveikas herran suhteen, mutta annas kattoa. Birner pystyttiin jos pitäämään.

Sahlstedt kelpaa hyvinkin Turkuun, mutta itse miellän hänet enemmänkin kakkossentterinä eli tässä tapauksessa soisi sitten Plihalin tosiaan jatkavan (Filppula kun on sinne Helsinkiin menossa). Killeri kun ei kuitenkaan enää parhaassa iässä ole vaikka taitoa onkin enemmän kuin monella muulla liigapelurilla.
Toki myös hinnan soisi olevan suosiollinen sillä millään helvetin kalliilla sopparilla Killeriä on turha Turkuun raahata. Siinä tapauksessa kannattaa kokeilla näitä JamieJohnsoneja mielummin.

Suosikkijoukkue: KalPa

ViestiKirjoittaja kfk » 23.04.2010 07:36

Uskokaa, Killeri hyvin todennäköisesti lopettaa uransa tänään, kuten aiemmin täällä puhelin: http://www.savonsanomat.fi/teemat/jaaki ... aan/554562
Älä jää paitsioon!! Vaan tule Vaihtoaitioon.

Suosikkijoukkue: tps

ViestiKirjoittaja apa » 26.04.2010 14:59

Viinasen Mika pelaa ensikaudella tepsissä.

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 26.04.2010 15:32

apa kirjoitti:Viinasen Mika pelaa ensikaudella tepsissä.

Mistäs oot tän huhun kuullut? Toki hyvin mahdollista, sillä sopparia ei Kärppien kanssa ole. Olisi kyllä Tepsille erinomainen sentteri. Viinanen pelasi tällä kaudella odotuksiin nähden erinomaisen kauden ja pystyi paikkaamaan Viuhkolaa hyvin tuloksin myös ykkösketjussa. En muista tarkkaan Tepsin sentteritilannetta, mutta eiköhän Viinanen sen kakkossentterin tontin ota, jos Tepsiin tulee.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 28.04.2010 21:19

Ari Vuori paljasti, että Lee Sweatt siirtyy ensi kaudeksi Vancouveriin, Antti Halonen Timråhan ja Ilari Filppula Jokereihin. Näille huhuille saatiin siis päätös.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu TPS