Paras testaamasi luistinmerkki?

Yleinen kiekkokeskustelu.

Bauer
12
55%
CCM
4
18%
Graf
4
18%
Koho
0
Ei ääniä
Jofa
0
Ei ääniä
Easton
0
Ei ääniä
Joku muu
2
9%

Ääniä yhteensä : 22
Suosikkijoukkue: HIFK, Ducks (KalPa, Tampa Bay)

ViestiKirjoittaja Kuhta » 17.01.2009 09:38

Itse annan ääneni Bauer vaporeille! Sopii loistavasti ainaskin mun jalkaan.
- HIFK, Aina sattuu ja tapahtuu, niin tänäänkin -

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät!

Re: Paras testaamasi luistinmerkki?

ViestiKirjoittaja Piku24 » 17.01.2009 10:23

Kuhta kirjoitti:Itse annan ääneni Bauer vaporeille! Sopii loistavasti ainaskin mun jalkaan.

Samat multa, omistan samaiset luistimet.

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 17.01.2009 10:49

Tuli tuossa kaksi kautta räpellettyä joillakin RBKn venkuloilla jotka eicät istuneet missään kohdassa oikein hyvin. Pumppuominaisuutta testasin ensimmäisenä omasta joukkueesta, ja kyllä ei siitä ollut mulle ainakaan mitään erityisempää vaikutusta. Vieläpä se myöhemmin hajosi toisesta luistimesta. Nyt olen kuitenkin löytänyt luikkarit millä pelaan varmaan loppuelämän. Graf 704 Suprat, ei ne Leinot, vaan Hyvösen tyyliset mustavalkoiset. Istuu todella hyvin jalkaa, ja kun mulla on ollut polvien kanssa ongelmia, hommattiin erityispohjallinen luistimiin, eikä ole enää polvetkaan oireilleet.

Suosikkijoukkue: HIFK, Teppo Numminen

ViestiKirjoittaja Kaappari » 17.01.2009 17:24

Joku muu.

RBK:n putket sopii tähän Aku Ankka jalkaan oikein hyvin. CCM ei jostain syystä istu ollenkaan, liian kapea tai jotain. RBK 9K:lla on jo vedetty muutama vuosi ja niistä en ole luopumassa pitkään aikaan. Pumput on toki turhat, mutta tulee niitäkin käytettyä jos jostain syystä jää toinen luistin toista löysemmäksi. Ennen pelasin Bauerilla mutta niistä on tullut niin helvetin jäykkiä nykyään ettei ainakaan näille nilkoille ole hyvä juttu. Ja jos haluaa pehmeämpiä kenkiä niin sitten se laatukin tippuu aika roimasti.

On kyllä luistimen kehitys ollut huima tässä ~viiden vuoden aikana, helvetin kevyitä nykyään.

Yleensä on sanonta että jalka muotoilee luistinta, mutta Grafissa se on päinvastoin. Luistin muokkaa jalkaa. :D Isukki oli aikoinaan suunnittelemassa Grafin putkia, ja sen kyllä huomaa.
KIITOS TEPPO!
----------------------------
- Olen niin innoissani, että en tiedä miten päin tässä olla. Odotan sitä, kun syksyllä pääsee luistelemaan jäälle ja Lets Play Hockey soi taustalla. Silloin tietää, missä pelaa, Peltonen hekumoi.

Suosikkijoukkue: TPS, Calgary Flames

ViestiKirjoittaja Unknown » 17.01.2009 20:14

Piku24 kirjoitti:
Kuhta kirjoitti:Itse annan ääneni Bauer vaporeille! Sopii loistavasti ainaskin mun jalkaan.

Samat multa, omistan samaiset luistimet.

Samoilla mennään täälläki ja hyvin sopivat, kuten tähän asti kaikki muutkin Bauerit.
♥ TPS ♥

Suosikkijoukkue: Devils, Kärpät

ViestiKirjoittaja Rolston » 18.01.2009 20:15

Ite lennätän lunta semmosilla CCM:än 04 tai 03 en oo iha varma :P
Hyvät on ollu.
''Turha koittaa Jortsu voittaa''

- Ismo ''Ika'' Lehkonen URHOtv:n studiossa 28.1 Ässät - Jokerit-ottelun jälkeen.

________________________________________________________________________________________________________

''Hieno tuo peräpää''

- Tomek Valtonen sarjataulukosta

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 19.01.2009 19:26

Itsekkään en ole varma mikä CCM malliset luistimet löytyvät, mutta ovat parivuotta vanhat ja hyvin toimineet istuvat mainostin jalkaani.

Suosikkijoukkue: Pelicans, Caps, Chelsea FC

ViestiKirjoittaja Kauppila » 20.01.2009 17:52

Itse vetelen Bauereilla ja kyllä mukautuu jalkaan hyvin ja luistaa hyvin. ;)
''Form is temporary, Class is permanent''

''Im not putting pressure on you about that we have to win. I don’t want to put that kind of pressure on you. But we can’t lose, we cannot lose.'' – Jose Mourinho

Suosikkijoukkue: Tampereen Pyrintö

ViestiKirjoittaja Zubru » 20.01.2009 17:58

Bauereilla on tullut pelattua jo muutama vuosi putkeen. Ei mitään valittamista, tosin uusien ostoa voisin harkita.
On parempi olla vakavasti PA ku Timo T.A.

Suosikkijoukkue: Minnesota Wild ,Lukko ja Vaasan Sport

ViestiKirjoittaja propallas » 21.01.2009 18:40

Jep mulla ollut ny syyskaudest saak NikeBauerit ja kyllä istuu hyvin!Niihin hommattiin erikoispohjat liian matalien jalanpohjien takii ni ei oo kyllä ollut mitään oireita. Mulla ei oikeen Craftit jalkaan sovi ku muutenki ne jotenki kummalliset!! ;)[/quote]
Yhtenä miinuksena on terien äkillinen tylsistyminen mut terottaa voi aina!!!!!!!!!!!!!! Kaikki aivan muu on selkeetä plusssaaaaa++++++++++++++++++++++............ :twisted:

Nimimerkki propallas kuittaa tästä viestistä varoituksen itselleen. Tarkoitus ei ole viljellä huutomerkkejä suun muita. Jos varoitus ei mene perille, tullaan siihen puuttumaan tiukalla kädellä.

T. Moderaattorit
Kaikki maalit eivät ole hienoja mutta samalta ne siellä taululla näyttää!!!

Suosikkijoukkue: KalPa, Tampa Bay Lightning, Jokerit

ViestiKirjoittaja Kossi » 23.01.2009 09:00

Jotkut Tacklat vai mitkä ne on. Hyvin on montavuotta mulle sopinu. Ostin halpa hallista joskus, mutta silti hyvät.
Lätkä on tehty koettavaksi livenä!

INTEGROITU UIMALAKKI

Paluu Yleinen kiekkokeskustelu