Kiekkokeskustelujen sivuaiheet

Yleinen kiekkokeskustelu.
Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

Re: Kiekkokeskustelujen sivuaiheet

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 10.01.2011 22:20

No jos sanotaan, että Jormakka menisi monessa muussa joukkueessa 1-3-ketjuihin, niin en kyllä ihan heti siitä ymmärrä, että tarkoitat Jormakan aloittavan kolmosessa ja nousevan ylöspäin :roll:

Olen kovasti eri mieltä tuosta Jormakan noususta, en näe miestä vielä liigajoukkueen ykkösketjun pelaajana, jollaisena sinä siis hänet kaiketi näet? Tarvitsisi vain näyttöpaikkansa, sitäkö olet yrittänyt sanoa?

Jos ajatus on ollut kirjoittajalla eri kuin ymmärtäjällä, niin siitä ei ehkä aina kannata ymmärtäjää syyttää, peili on kätevä keksintö. Se oma ajatus on joskus puettu niin vääriin sanoihin ja sanamuotoihin, että vaikka lukijanvastuuta kovasti peräänkuulutankin, niin sekään ei aina täysin absoluuttinen ole.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 10.01.2011 22:32

Metsäkulma kirjoitti:Olen kovasti eri mieltä tuosta Jormakan noususta, en näe miestä vielä liigajoukkueen ykkösketjun pelaajana, jollaisena sinä siis hänet kaiketi näet? Tarvitsisi vain näyttöpaikkansa, sitäkö olet yrittänyt sanoa?

Aikalailla näin, olen nähnyt 2-viimekauden aikana todella paljon Jormakan pelejä ja mielestäni hän on Deessä ollut aina joukkueen paras tai vähintään parhaimmistoa. JYPissäkin on pörrännyt kivasti nelosessa, mutta kuten sinäkin ja muut tajuavat niin pörräyksellä ei loppupeleissä pääse mihinkään, tehoja pitää löytyä.

Jormakalta tehoja onkin mielestäni kivasti löytynyt liigassakin, silloin kun päässyt omalle roolilleen eli hyökkääväänketjuun. On vetänyt lähes pisteperpelitahtia näissä otteluissa, missä on pelannut 1tai2-ketjussa. Jormakan ongelmat on kuitenkin edelleenkin puolustussuunnan pelaaminen, välillä saattaa tehdä hölmön syötön ja näin onkin sitten nopeasti viltissa.

Dufvan joukkueessa kun ei suuremmin näistä virheistä pidetä. Mikäli saisi tilaisuutensa 1/2ketjuun ja säännöllisesti niin kyllä Jormakka sen käyttäisi, ainakin uskon vankasti niin. Hyökkäyspään ratkaisut viimeistely, syötöt, pelikäsitys on kuitenkin niin kovaa luokkaa että kyllä menee JYPinkin monen äijän ohi...

Metsäkulma kirjoitti:Jos ajatus on ollut kirjoittajalla eri kuin ymmärtäjällä, niin siitä ei ehkä aina kannata ymmärtäjää syyttää, peili on kätevä keksintö. Se oma ajatus on joskus puettu niin vääriin sanoihin ja sanamuotoihin, että vaikka lukijanvastuuta kovasti peräänkuulutankin, niin sekään ei aina täysin absoluuttinen ole.

Toki, en mielestäni kovinkaan kärkevästi ketään ole syyttelemään lähtenytkään. Mikäli olen tehnyt sen, niin se on tullut epähuomiossa. Kuten varmaan kaikki palstalaiset tietävät, niin kirjoitusasuni ei ole parasta a-luokkaa. Joten virheitä tulee, niitä sitten tässä jankkauksessa ehkä saadaan korjattua, ehkä ei. Ajatus on kuitenkin tärkein... :tuoppi:

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 11.01.2011 09:44

DrMultihunter kirjoitti:Hahah nyt tuli kaikkien aikojen vaihtoaition pahin pohjanoteeraus, sille ja sun 40v kokemukselle :tuoppi:

Ja viimeseen toki pelitapaa on ajettu monta vuotta ja se tulee pelaajilta sieltä ytimestä, mutta se ei liity mitenkään materiaalin tai sen kovuuteen, vai väitätkä että näistä toinen sulkee toisen pois? :laugh:

Jypin pelaajamateriaali on toki liigan parhaimmistoa, mutta Jypin kohdalla kyse on pelitavasta ja oikein rakennetusta joukkueesta. Jos aletaan puhumaan ihan materiaaleista niin Ifk, Lukko, Jokerit, Kärpät nousevat kyllä rinnalle materiaaleissa. Toiset näistä on heikommin valmennettuja ja toiset huonommin rakennettuja, mutta materiaalisesti aikalailla tasavahvoja jollei vahvempia.
R.Duvfa todellakin on liigan parhaimpia valmentajia, onhan Jypin nosto kärkeen aikalailla hänen ansiotaan. Toimivan pelitavan sekä oikeanlaisen joukkuerakenteen löytäminen ei ihan joka jampalta onnistu.
Sen lisäksi itse olen 28 vuotias, joten 40 vuotta kokemusta jääkiekosta ei ihan vielä ole. 20 vuotta olen kuitenkin halleilla kierrellyt ja peliä nähnyt. Ehkä se pieni ero meidän iässäkin näkyy tässä, että sinä hehkutat jokaista joukkueesi pelaajaa jopa huoltajista lähtien. Itse olin aikalailla samanlainen kuin sinä teini-iässä jatkoajassa täynnä intoa, joskin järkeä ei niinkään paljoa. Jokainen joukkue on erilainen ja tietyt pelaajat sopivat toisiin joukkueisiin. On absurdia väittää, että Jormakka mahtuisi mihinkään muuhun joukkueeseen kuin edes Jypiin. Kuusi peliä liigaa on niin vähän, että jos siellä kärkikentissä on tullut muutama piste niin turha silloin on puhua mistään piste/peli tahdista. Todennäköisesti enemmän pelejä kertyen pistetahti hiipuu. Toki kaverista voi tulla ihan ok sarjajyrä, mutta mikään ykkös-kakkos kentän pelaaja tuskin. Kyllä se aikalailla jo tässä vaiheessa pitäisi näkyä selkeämmin.
Sen lisäksi MultiH. sun on aika turha puhua mistään dynastioista jne. Ilves, Tappara, Jokerit, Tps & Kärpät ovat olleet dynastioita omina aikoinaan mutta ei Jyp yhdellä mestaruudella.

ps. Dufva on huippuvalmentaja, joskin ylimielinen sellainen. Se nähtiin viimeksi perjantaina Areenalla, kun hän veti jyväjemmarinsa kentältä ennen pelaajakättelyä. Jos sieltä nyt yksi kymmen senttinen kentälle lensi, niin voi kyynel. Voin sanoa, että paikalla olleita Jyp-faneja tämä hävetti myös. Jokerit jäivät kentälle, samalla kun Jyp & Tuomarit lähtevät yhtä matkaa kipin kapin pois kentältä. :thumb_down:
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

ViestiKirjoittaja Multi » 11.01.2011 17:48

Jokkeri kirjoitti:Sen lisäksi MultiH. sun on aika turha puhua mistään dynastioista jne. Ilves, Tappara, Jokerit, Tps & Kärpät ovat olleet dynastioita omina aikoinaan mutta ei Jyp yhdellä mestaruudella.

Vielä kerran mitä vidua?

En ole missään vaiheessa mistään olemattomista JYPin dynastioista puhunutkaan, kun sellaista ei ole. Nestori ja sinä nyt yritätte laittaa suuhuni sellaista, mitä en ole sanonut...

En näe oleelliseksi vastata viestisi muihin osiin, kun ne vastaukset löytyy jo ylemmistä viesteistäni...

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 11.01.2011 18:35

Jokkeri kirjoitti:hela texten
Kyllähän tuo JYPin materiaali on sarjan kärkeä, eikä siihen liity pelitapa tms. Hyökkäyksestä puuttuu leveyttä mutta erinomainen kärkimateriaali (Perrin, Hytönen, Pihlström) paikkaavat sitä ja puolustus on Jyväskylässä sarjan kovin. Rakennettu viisaasti kun tärkeimpään osa-alueeseen, puolustukseen, on panostettu mutta ei se ota JYPiltä mitään pois eli vaikka verrattaisi ihan vaan nimiä paperilla, niin kyllä rankkaisin JYPin materiaalin ihan kolmen kärkeen, ehkä jopa ykköseksi.

RD on sarjan parhaita valmentajia, siitä ollaan samaa mieltä, mutta ei JYPin nousu kärkeen ole yksin uimalakin ansiota ollut. Seppäselle isoin kiitos kuuluu, järkevää taloutta aiemmin ja kun oli varaa suuriin satsauksiin, ne tehtiin ja viisaasti. 0809-kauden JYPin materiaalilla Masa Alatalokin olisi ollut mestari. Ei mitään silti pois Ristolta, Liigan kärkivalmentajia.

Tulihan se sieltä, kymmenen vuoden ikäero ei vielä autuaaksi tee, nain vaitan ma. Jos riehut 18-vuotiaana Jatkoajassa sen ensimmäisellä vuodella, niin onnea siitä.

Jormakan väittäminen kärkihyökkääjäksi muissa joukkueissa oli absurdia, mutta kyllä olen siitä Huntterin kanssa samaa mieltä, että varmasti saisi muualla enemmän näytönpaikkoja. Ikää vasta 20-vuotta ja edessä valoisa tulevaisuus, potentiaalia on myös Liigassa olla 1-2-ketjujen hyökkääjä ja +40 pisteen mies - mutta ei vielä hetkeen.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
- Laviols

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 12.01.2011 00:06

DrMultihunter kirjoitti: .. mutta ihmetyttää nämä Sopasenkin dissaajat ...

Viime viikkoisessa Veikkaajassa oli jutuntynkää, että Sopane saattaisi olla jopa seuraavaksi liipaisimella, jos työnteko ei ala maittamaan ja joku pitää "ulkoistaa". Onko sitten näin, että RD on nähnyt miehessä potentiaalia, mutta ei ole saannut ruotuun ja uusimmassa Veikkaajassa oli jo epäiltiin Sopasen ja Virtasen taistelevan peliminuuteista, kun Allu palas rinkiin.

Jokkeri kirjoitti:Jos sieltä nyt yksi kymmen senttinen kentälle lensi, niin voi kyynel. Voin sanoa, että paikalla olleita Jyp-faneja tämä hävetti myös. Jokerit jäivät kentälle, samalla kun Jyp & Tuomarit lähtevät yhtä matkaa kipin kapin pois kentältä.

Siitähän kyllä lähdetään, että kentälle ei lennä taalan taalaa ja eikä yhtään panssarivaunua vaikka pelattas Takahikiällä 26.divisioonan poffeja puulaakihöntsissä ja seeprat olisivat aivan puusilmiä ja olmeja, jooko :peukkuylös: . Ja Jokeri kannattajien on melko turhaa mennä sanomaan, että ketä hävetti ja ketä ei, koska tilanne olisi saattanut olla Nykäskylässä aivan päinvastoin vai osataako "Isolla Kirkolla" hävetä laisinkaan? Mennään näin :tuoppi:
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 12.01.2011 12:27

Metsäkulma kirjoitti:Tulihan se sieltä, kymmenen vuoden ikäero ei vielä autuaaksi tee, nain vaitan ma.

Voisin väittää että olen jonkun kymmenen/sata matsia enemmän nähnyt liiga esimerkiksi kuin sinä tai MultiHunter. Pelistä oppii kaikista eniten sitä katsomalla, ei lukemalla taikka tilastoja selaamalla. En ole mikään ikärasisti, mutta se on vain fakta kun aletaan puhumaan pelistä nimeltä jääkiekko. Toinen on elänyt 70-luvulta lähtien halleilla, toinen 90-luvulla ja kolmas 2000-luvulla. Kyllä kaikista suurin kunnioitus ainakin minulta menee tälle 40 vuotta pelejä nähneelle. Aina kuuntelen itseäni vanhempia kannattajia, mutta toki pitää kyseenalaistaa asioita jos siihen on syytä. Mutta jos katson esim. Metsäkulma sinun pelilistaasi tältä kaudelta, niin kyllä siellä tämän maamme selkeästi kakkossarjan pelejä on ollut. Mä olen nähnyt tällä kaudella liigaa selvästi enemmän ja näin ollen näkemys liigakiekosta on parempi. Mestiksestä varmasti tiedätkin paljon, mutta sitä en ole kyseenalaistanutkaan.
Kun on nähnyt eri vuosikymmenien peliä, niin on huomannut sen muutoksen mikä pelissä on tullut. Sen lisäksi on silmää pelin virtauksille, hyökkäys/puolustus muodostelmille jne.
No sun mielestä tällä ei tietenkään ole merkitystä, mutta jätänkin sun mielipiteet kuten myös MultiHunterin omaan arvoonsa. Siihen on ainoana syynä se, että te kaksi ette ole Vaihtoaition aikana kertaakaan voineet myöntää olevanne väärässä ja teidän mielipiteenne ovat aina oikeita. Sellaisia keskusteluja en voi sietää ja jos teidänlaisia olisi enempi niin suomassakin olisi diktatuuri. :thumb_down:

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 12.01.2011 13:17

Jokkeri kirjoitti:Voisin väittää että olen jonkun kymmenen/sata matsia enemmän nähnyt liiga esimerkiksi kuin sinä tai MultiHunter. Pelistä oppii kaikista eniten sitä katsomalla, ei lukemalla taikka tilastoja selaamalla. En ole mikään ikärasisti, mutta se on vain fakta kun aletaan puhumaan pelistä nimeltä jääkiekko. Toinen on elänyt 70-luvulta lähtien halleilla, toinen 90-luvulla ja kolmas 2000-luvulla. Kyllä kaikista suurin kunnioitus ainakin minulta menee tälle 40 vuotta pelejä nähneelle. Aina kuuntelen itseäni vanhempia kannattajia, mutta toki pitää kyseenalaistaa asioita jos siihen on syytä. Mutta jos katson esim. Metsäkulma sinun pelilistaasi tältä kaudelta, niin kyllä siellä tämän maamme selkeästi kakkossarjan pelejä on ollut. Mä olen nähnyt tällä kaudella liigaa selvästi enemmän ja näin ollen näkemys liigakiekosta on parempi. Mestiksestä varmasti tiedätkin paljon, mutta sitä en ole kyseenalaistanutkaan.
Kun on nähnyt eri vuosikymmenien peliä, niin on huomannut sen muutoksen mikä pelissä on tullut. Sen lisäksi on silmää pelin virtauksille, hyökkäys/puolustus muodostelmille jne.
No sun mielestä tällä ei tietenkään ole merkitystä, mutta jätänkin sun mielipiteet kuten myös MultiHunterin omaan arvoonsa. Siihen on ainoana syynä se, että te kaksi ette ole Vaihtoaition aikana kertaakaan voineet myöntää olevanne väärässä ja teidän mielipiteenne ovat aina oikeita. Sellaisia keskusteluja en voi sietää ja jos teidänlaisia olisi enempi niin suomassakin olisi diktatuuri. :thumb_down:

Nyt ollaan kyllä todella kiekkokeskustelujen sivuaiheessa mutta menköön nyt vielä hetken, hauskaahan tämä on.

Olet varmasti nähnyt enemmän liigapelejä mutta samaa jääkiekko-nimistä peliä pelataan kyllä myös Mestiksessä. Liigapelejä olet nähnyt livenä enemmän myös tällä kaudella, mutta mikä onkaan sitten kaikkien liigapelien lista - UrhoTV kun mahdollistaa nykypäivänä aika hyvät mahdollisuudet katsella pelejä myös Kouvolasta? En nyt viitsisi tälle linjalle lähteä, että kumpi on nähnyt enemmän pelejä!?!+1, se ei ketään palkitse. Voidaan toki lähteä jos sitä haluat. Myös on huomattava, että livenä nähtyjen pelien määrä ei ole suoraan verrannollinen johonkin pelikäsitykseen tms...

Imo sillä iällä ei enää nykypäivänä juurikaan väliä ole. Jos esimerkiksi tältä palstalta alettaisi rankkaamaan parhaita tietäjiä, joskaan en tiedä miten tällainen määritettäisi, niin esimeriksi '92 Unknown olisi aika korkealla omalla listallani vaikka ikää tosiaan ei vielä maagista 28 vuotta ole.

En ole koskaan väärässä, ehkä sen vuoksi en niin myöskään väitä :cool: Oletko itse monestikin tunnustanut erheesi?
- Laviols

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 12.01.2011 14:04

Metsäkulma kirjoitti:Olet varmasti nähnyt enemmän liigapelejä mutta samaa jääkiekko-nimistä peliä pelataan kyllä myös Mestiksessä. Liigapelejä olet nähnyt livenä enemmän myös tällä kaudella, mutta mikä onkaan sitten kaikkien liigapelien lista - UrhoTV kun mahdollistaa nykypäivänä aika hyvät mahdollisuudet katsella pelejä myös Kouvolasta?

Oletko itse monestikin tunnustanut erheesi?

Toki pelataan jääkiekkoa myös mestiksessä, mutta totuuden nimessä niitäkin pelejä nähneenä on taso kyllä aika huono verrattuna liigaan. Tuliko sulla mieleen että livenä nähtyjen kotipelien+muutaman vieraspelin lisäksi katson aina joko jonkun muun joukkueen pelin perusurholta taikka lähden urhototalin ääreen katsomaan Jokereiden pelejä. Esim tällä ja edellisellä viikolla näen kaikki Jokereiden kolme peliä eri lähteistä.

Olen tunnustanut, sä et vaikka väärässä monesti oletkin.

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 12.01.2011 16:58

En oikein tiedä mistä tämä meidänkin vihanpito on edes lähtenyt liikkeelle. Et kirjoita enää edes kovin provosoivasti kuten ennen mutta aina saadaan väittelyitä aikaan, sille toki :peukkuylös: Vähän mennään kuitenkin ohi aiheesta jos aletaan toisista vaan jargonia jauhamaan.

Katsot pelejä Areenalla ja Urholta, hiphei. Pakko kysyä vielä sellaista, että montako peliä olet katsonut täysin vesiselvänä? Sieltä kaljateltasta kun ne analyysit eivät ole sieltä parhaasta päästä. Joskus on tästä ennenkin väännetty ;)

Jokkeri kirjoitti:Olen tunnustanut, sä et vaikka väärässä monesti oletkin.

Näin rajuista syytöksistä vaadin perusteluja. Jesse Virtanen -case ei tähän sitten käy :cool:
- Laviols

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 12.01.2011 19:56

Metsäkulma kirjoitti:Katsot pelejä Areenalla ja Urholta, hiphei. Pakko kysyä vielä sellaista, että montako peliä olet katsonut täysin vesiselvänä? Sieltä kaljateltasta kun ne analyysit eivät ole sieltä parhaasta päästä. Joskus on tästä ennenkin väännetty ;)

Niin katson kotipelit Areenalla, sekä vieraspelejä aina mahdollisuuksien mukaan. Sen lisäksi pyrin aina näkemään Jokereiden vieraspelit mihin en pääse, joko Totalilta taikka sitten katson muita joukkueita. En väitä että katsoisin mitenkään perus kausikorttilaista enemmän, mutta jos verrataan tuohon sun listaan niin ei sulla liigakiekosta hirveästi ole tuntumaa tällä kaudella.
Kaikki viikko pelit katsotaan tietysti selvänä, olen työssäkäyvä ihminen toisin kuin eräät. Ei taida kuitenkaan olla mitenkään tavatonta, että fanit ottavat hieman rennommin viikonloppuisin. En edes tajua miten tämä liittyy koko juttuun, mutta alkoholi on varmasti sulle vielä niin uusi asia joten ok.

Olet ollut niin monessa asiassa väärässä, että niitä on turha alkaa luettelemaan ettei mene koko ilta. Esimerkkinä Tps:n & Jokereiden suhteen olet ollut monesti väärässä, mutta hiljaa sen jälkeen kuin asia on mennytkin toisin. Itse olen ollut esimerkkinä Tps:n suhteen väärässä viime kausina, mutta olenkin sen myöntänyt. Toivottavasti kuitenkaan et mene ihan noin pitkälle kuin MultiHunter, koska siinä puhutaan jo niin seurasokeudesta että oikein huimaa.

ViestiKirjoittaja Multi » 12.01.2011 20:06

Jokkeri kirjoitti:noin pitkälle kuin MultiHunter, koska siinä puhutaan jo niin seurasokeudesta että oikein huimaa.

Hei vaadin Metsäkulman ohella faktoja, jumalauta missä vaiheessa on minulla ollut seurasokeutta keskustelumme aikana. Laita ne viestit, tai jätä huutelu pois. Niin ja Metsishän oli lopulta tuossa Sopanen, Jormakka, J.Virtanen keskustelussa aika samaa mieltä kuin minä. (Huom korostan, aika samaa mieltä. Tarkoittaa eriä kuin samaa mieltä)

Ainut missä voisi olla vähän seura sokeutta, on kommettini että JYP dominoisi sarjaa paremmalla valmetajalla. Eikö tämä sitten muka ole totta? JYPhän jo nyt miltei dominoi runkosarjaa, eli summasummarum ei tässäkään mitään seurasokeutta :peukkuylös:

Sitäpaitsi eiköhän sieltä löydy foorumin seurasokein kannattaja... :shotlaugh:

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 12.01.2011 20:39

DrMultihunter kirjoitti:Niin no kyllähän Kärpätkin on juttujen ja puheiden mukaan pelannut läpikauden ihan hyvää kiekkoa, mutta ihan hyvä, kohtalainen tahi kelvollinen ei tässä sarjassa riitä...

HIFK on pelannut kuusi viimeistä otteluaan ihan hyvin, mutta ei sillä pelillä voittoja oteta ainakaan pitkäkantoisesti. Voit katsoa juurikin hyvää esimerkkiä eli Kärppiä, heillä on toki loukkaantumisia ollut läpikauden mutta peli-ilme on pysynyt vähintäänkin kohtalaisena..

Hidastahan Multihunter taas vähän, ennenkuin innostut liikaa.

Kärppien peli-ilme (joukkueena) on ollut koko kauden muutamia otteluita vaille HUONO. Eikös se näy sarjasijoituksessakin? Jos peli olisi ollut edes kohtalaista koko kauden, niin olisimme taistelemassa tiukasti sijoista 3-5.

Syyt peli-ilmeen heikkouteen eivät sitten enää kuulu tän otsikon alle...

:moi:
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Multi » 12.01.2011 20:42

No en minä Kärppien nähnyt tällä kaudella kuin viisi, vain yksi niistä oli sysipaska ottelu Kärpiltä. Muut neljä peliä olivat ihan iloista pelaamista, ja kohtuullista kiekkoa mutta edelleen sillä ei tässä sarjassa pärjätä...

Niin ja muuten perustan arvioni, oululaisiin kavereihini + muihin tuntemiini kärppäkannattajiin...

Toki Nestorilla ja InFlamesilla voi olla parempaa tietoa, kun kokoajan seuraatte Kärppiä aktiivisesti...

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 12.01.2011 20:58

Jokkeri kirjoitti:Niin katson kotipelit Areenalla, sekä vieraspelejä aina mahdollisuuksien mukaan. Sen lisäksi pyrin aina näkemään Jokereiden vieraspelit mihin en pääse, joko Totalilta taikka sitten katson muita joukkueita. En väitä että katsoisin mitenkään perus kausikorttilaista enemmän, mutta jos verrataan tuohon sun listaan niin ei sulla liigakiekosta hirveästi ole tuntumaa tällä kaudella.

Kaikki viikko pelit katsotaan tietysti selvänä, olen työssäkäyvä ihminen toisin kuin eräät. Ei taida kuitenkaan olla mitenkään tavatonta, että fanit ottavat hieman rennommin viikonloppuisin. En edes tajua miten tämä liittyy koko juttuun, mutta alkoholi on varmasti sulle vielä niin uusi asia joten ok.

Olet ollut niin monessa asiassa väärässä, että niitä on turha alkaa luettelemaan ettei mene koko ilta. Esimerkkinä Tps:n & Jokereiden suhteen olet ollut monesti väärässä, mutta hiljaa sen jälkeen kuin asia on mennytkin toisin. Itse olen ollut esimerkkinä Tps:n suhteen väärässä viime kausina, mutta olenkin sen myöntänyt. Toivottavasti kuitenkaan et mene ihan noin pitkälle kuin MultiHunter, koska siinä puhutaan jo niin seurasokeudesta että oikein huimaa.

Liigakiekkoa livenä tasan yksi ottelu tällä kaudella, huomenna tosin lisää mutta Urholta luonnollisesti paljon. Ollaan heikoilla jos ei saada muusta keskustelua aikaiseksi kuin TV:stä kauden aikana nähtyjen ottelujen määrästä.

Nyt tulee jo niin heikkoa provoa jos aletaan egoilemaan sillä, että käy töissä :shotlaugh: Itsehän kirjoitin ylioppilaaksi kahdessa ja puolessa vuodessa jottai voi ottaa hieman /chill ennen 2.2. alkavia jatko-opintoja :cool: Ja taas ollaan heikossa provossa, alkoholi on varmasti sulle vielä niin uusi asia, oh my gosh. Jos siis tulen Areenalle arkipäivänä niin et kaada tuopillista paidan kauluksesta sisään? :geek:

Harvoinpa olet kyllä jotenkin erityisesti myöntänyt olleesi väärässä. Jos kerran olen ollut niin usein väärässä, niin kaiva nyt muistisi sopukoista pari esimerkkiä.
- Laviols

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen kiekkokeskustelu