Kiekkokeskustelujen sivuaiheet

Yleinen kiekkokeskustelu.
Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

Re: Kiekkokeskustelujen sivuaiheet

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 12.01.2011 21:23

Metsäkulma kirjoitti:A.Liigakiekkoa livenä tasan yksi ottelu tällä kaudella, huomenna tosin lisää mutta Urholta luonnollisesti paljon. Ollaan heikoilla jos ei saada muusta keskustelua aikaiseksi kuin TV:stä kauden aikana nähtyjen ottelujen määrästä.

B.Jos siis tulen Areenalle arkipäivänä niin et kaada tuopillista paidan kauluksesta sisään? :geek:

C.Harvoinpa olet kyllä jotenkin erityisesti myöntänyt olleesi väärässä. Jos kerran olen ollut niin usein väärässä, niin kaiva nyt muistisi sopukoista pari esimerkkiä.

A. Ei tarvii varmaan mistään tv-otteluista kiistellä, mutta varmaan myönnät että Suomen kovatasoisinta sarjaa olen nähnyt tälläkin kaudella enemmän kuin sinä? Silti tunnut olevan kovinkin ajantasalla esim. Jypin asioista.

B. Sä olet sitä keskustelupalstojen aatelia, joka ei uskalla hallilla puhua mitään ja kävelet pitkin seiniä. Ei kuulu tapoihin tapella, mutta toki teen senkin jos on syytä. Lähinnä tuohon sanomiseeni minut pani sinun suora herjaava käytöksesi ja provosointisi. Ihmisellä menee joskus näet hermot.

C. Olempa juu, tosi harvoin;

Otteluseuranta 19.4.2010 Jokkeri;

Onnea kaikille Tps:n kannattajille etenkin Honkaselle, Metsäkulmalla, Unkille ja muille veijareille.
Olin todella väärässä Tps:n suhteen ja sen oitis näin myönnän.

Voimasuhteet-ketju 2010-2011 Jokkeri;

Myönnän täysin että olin väärässä Jokereiden menestyksen suhteen.

Finaalit Jyp-Kärpät 13.4.2010 Jokkeri;

Anyway onneksi olin väärässä ennen sarjan ensimmäistä peliä, koska sen jälkeen tässä sarjassa on pelannut vain yksi joukkue. Jyp on loistava, dynaaminen,loistavasti koutsattu ai ai kehusanat loppuvat kesken.
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 12.01.2011 21:27

Jokkeri kirjoitti:A. Ei tarvii varmaan mistään tv-otteluista kiistellä, mutta varmaan myönnät että Suomen kovatasoisinta sarjaa olen nähnyt tälläkin kaudella enemmän kuin sinä? Silti tunnut olevan kovinkin ajantasalla esim. Jypin asioista.

B. Sä olet sitä keskustelupalstojen aatelia, joka ei uskalla hallilla puhua mitään ja kävelet pitkin seiniä. Ei kuulu tapoihin tapella, mutta toki teen senkin jos on syytä. Lähinnä tuohon sanomiseeni minut pani sinun suora herjaava käytöksesi ja provosointisi. Ihmisellä menee joskus näet hermot.

C. Olempa juu, tosi harvoin;

Otteluseuranta 19.4.2010 Jokkeri;

Onnea kaikille Tps:n kannattajille etenkin Honkaselle, Metsäkulmalla, Unkille ja muille veijareille.
Olin todella väärässä Tps:n suhteen ja sen oitis näin myönnän.

Voimasuhteet-ketju 2010-2011 Jokkeri;

Myönnän täysin että olin väärässä Jokereiden menestyksen suhteen.

Finaalit Jyp-Kärpät 13.4.2010 Jokkeri;

Anyway onneksi olin väärässä ennen sarjan ensimmäistä peliä, koska sen jälkeen tässä sarjassa on pelannut vain yksi joukkue. Jyp on loistava, dynaaminen,loistavasti koutsattu ai ai kehusanat loppuvat kesken.

A. Livenä varmasti kyllä, kokonaisuudesta en tosiaan voi takuuseen mennä. Lisätietoja JYPin asioista ajantasalla olemisesta? :shotlaugh:

B. Monestiko olet minut hallilla nähnyt jotta pystyt noin analysoimaan hallikäyttäytymistäni? :shotlaugh: Heikosti on asiat jos internetin keskustelupalstalla menettää malttinsa niinkin totaalisesti, mutta tämähän on toki vain minun mielipiteeni. Vihjaatko nyt, että meinaat myllyttää Hartwallilla vai mjötäh?

C. Kolme vertaa vuodessa ei minusta ole kovinkaan paljon.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 12.01.2011 21:34

Metsäkulma kirjoitti:A. Livenä varmasti kyllä, kokonaisuudesta en tosiaan voi takuuseen mennä. Lisätietoja JYPin asioista ajantasalla olemisesta? :shotlaugh:

B. Monestiko olet minut hallilla nähnyt jotta pystyt noin analysoimaan hallikäyttäytymistäni? :shotlaugh: Heikosti on asiat jos internetin keskustelupalstalla menettää malttinsa niinkin totaalisesti, mutta tämähän on toki vain minun mielipiteeni. Vihjaatko nyt, että meinaat myllyttää Hartwallilla vai mjötäh?

C. Kolme vertaa vuodessa ei minusta ole kovinkaan paljon.

A. Liigapelejä varmasti, myönnä nyt hyvä mies. Jos seuraat muutaman pelin kaudessa, niin ei niitä esim. Jypin asioita pelkästään lehtiä ja medioita tutkimalla näe.

B. En kertaakaan onneksi, mutta tiedän sinun tyyppisen kirjoittajat. Kyllä vittuilullakkin on rajansa ja varsinkin kun sen tekee hät-hätää täysikäinen rähjääjä. En todellakaan tappele missään Areenalla, ei ole tarvinnut eikä tule koskaan tarviamaan. Argumentointisi mjötäh on niin lapsellinen, että voisitko lopettaa sen käytön.

C. Se on kolme kertaa enemmän kuin sinä ikinä.

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 12.01.2011 21:47

Jokkeri kirjoitti:A. Liigapelejä varmasti, myönnä nyt hyvä mies. Jos seuraat muutaman pelin kaudessa, niin ei niitä esim. Jypin asioita pelkästään lehtiä ja medioita tutkimalla näe.

B. En kertaakaan onneksi, mutta tiedän sinun tyyppisen kirjoittajat. Kyllä vittuilullakkin on rajansa ja varsinkin kun sen tekee hät-hätää täysikäinen rähjääjä. En todellakaan tappele missään Areenalla, ei ole tarvinnut eikä tule koskaan tarviamaan. Argumentointisi mjötäh on niin lapsellinen, että voisitko lopettaa sen käytön.

C. Se on kolme kertaa enemmän kuin sinä ikinä.

A. Edelleen toitotan samaa vanhaa fraasia, pelejä näkee muualtakin kuin livenä. Minulle ei ole faktuaalista tietoa sinun näkemistäsi ottelumääristä TV:n välityksellä ja sen vuoksi en ala tässä mitään suurempia "myöntämisiä" tekemään, sillä saattaisin olla väärässä. Edelleen kysyn, että mistä sinä tämän JYPin nyt jostain repäisit? Ja tuosta olen kyllä aikalailla eri mieltä, kyllä JYPin asioista enemmän medioiden kautta tietoa saa kuin näkemällä pari joukkueen peliä livenä, vai olenko väärässä?

B. Aloitetaan perusasisoista, mjötäh-sanan käyttö ei ole argumentointia :shotlaugh: Tiedät tyyppiseni kirjoittajat, hei propsit sulle! Onnea ja menestystä, sitä sinä todella taidat tarvita. Oli rajansa tai ei, niin silti kohditan tiettyjä ennakkoluuloja ihmisiin, jotka menettävät jollakin nettipalstalla hermonsa totaalisesti - tuo iästä jauhaminen tekee siitä räjähtämisestäsi entistä naurettavamman. Et tappele mutta kaadat tuopillisen paidan kauluksesta sisään ja teet lapaset? :cool:

C. Mutta ei silti paljoa.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
- Laviols

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 12.01.2011 21:57

Metsäkulma kirjoitti:
A. Et tappele mutta kaadat tuopillisen paidan kauluksesta sisään ja teet lapaset? :cool:

B. Mutta ei silti paljoa.

A. Jos aukoisit päätäsi hallilla tuohon tahtiin, niin kyllä susta ihan kivat lapaset varmaan aikaiseksi aika moni saisi. Sen lisäksi se tuoppi kaatuisi varmasti paitasi sisään. Olet suurin idiootti keskustelupalstoilla, mitä olen koskaan nähnyt.

B. Mutta silti sinä et ole kertaakaan myöntänyt olevasi väärässä Mr. Perfect aka. Kouvolan rääsykauppias, lol. :moi:

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 12.01.2011 22:01

Muistutan nyt jälleen kerran molempia etukäteen, että ei mennä henkilökohtaisuuksiin vaan pysytään asiallisella linjalla.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 12.01.2011 22:12

Jokkeri kirjoitti:A. Jos aukoisit päätäsi hallilla tuohon tahtiin, niin kyllä susta ihan kivat lapaset varmaan aikaiseksi aika moni saisi. Sen lisäksi se tuoppi kaatuisi varmasti paitasi sisään. Olet suurin idiootti keskustelupalstoilla, mitä olen koskaan nähnyt.

B. Mutta silti sinä et ole kertaakaan myöntänyt olevasi väärässä Mr. Perfect aka. Kouvolan rääsykauppias, lol. :moi:

A. Itsehän en sinun verbaalisilla taidoillasi paljoa edes kirjoitella kehtaisi. Mutta ei siitä sen enempää, mjötäh. Eikö pää taas kestä keskustella asiallisesti vai vaihdatko suoraan "olet idiootti" -vaihteelle? Jos pitäisi ihan tosissaan alkaa tätä keskustelua analysoimaan, niin uskoisin, että tulisin siihen tulokseen, että sinä aloitit "pään aukomisen".

B. En ole. Myöntänyt vai ollut väärässä, siinäpä vasta pulma? Kouvolan rääsykauppias mjöttäh, etkö muuta keksinyt? Helsingin perusduunari, lol, mjötäh :moi:
- Laviols

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 13.01.2011 15:25

Dev kirjoitti:Niin ja mulle ei tule ihan heti mieleen liigasta joukkuetta, joka olisi kärsinyt kauden aikana mittavan tappioputken ja mennyt lopulta mestaruuteen.

Jokerit hävisi muistaakseni kuusi viimeistä runkosarjan ottelua kaudella 2001-2002, mutta playoffit ovatkin sitten jo historiaa. :tuoppi: Ei kannata tosiaan pienistä tappioputkista kesken kauden välittää, koska niillä voi tosiaan olla keväällä pelkästään positiivinen vaikutus.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 19.01.2011 14:19

Tumba kirjoitti:Iltiksen nettisivuilla on adressi, jossa Flashia kerjätään jatkamaan vielä ainakin yhden kauden, että ohittaisi Sundinin jossain tilastossa. Joko kaikki ovat käyneet suorittamassa kansalaisvelvollisuuden :lol: ? Tää kausi on sujunut Teemulta niin hyvin, että en pitäisi ihmeenä jos Selänne jatkaisi vielä seuraavankin.

Tästä toveri-Tumban heitosta löysin sen sarkasmin siemenen :tuoppi: , mutta näin yleisesti ja erikseen, kukakohan älynemiiri on tämmöisen adressivetoomuksen kehitelly? Allekironnu luuli, että tämä on joku kieliposkessa heitetty läppä, mutta kun kävin kattomassa kyseistä juttua, niin v*ttu ne taitaa olla ihan tosissaan. Eiköhän se ole Selänteen ihan itse päätettävissä, jatkaako vai ei ja varmasti aivan sama meneekö Sundinista ohi vai ei :peukkuylös: , niin ja toki kirjoitin nimeni sinne, väärensin myös naapureiden ja kaikkien sukulaisten nimet myös :moi:. Tästähän saa myös nyt sen kuvan, että allekironnu on huumorintajuton, ikävä ja tylsä tyyppi, jopa vähän tyhmä, mutta who cares?
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

ViestiKirjoittaja Crick » 19.01.2011 15:35

Dev kirjoitti:Tuosta Narrien paidasta en niin välitä, mutta onhan sekin nyt huomattavasti hienompi kuin heidän nykyiset jotka ovat ihan ylivoimaisesti SM-Liigan rumimmat paidat.

Herranjestas sentään! Minusta Jokereiden kotiasut ovat yhdet liigan hienoimmista ehdottomasti, eikä tässä tarvitse vetää kotiinpäin yhtään. Myöskin Kärpillä on hieno kotiasu, vaikka joukkueesta en yhtään pidäkään.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 19.01.2011 15:40

Crick kirjoitti:Herranjestas sentään! Minusta Jokereiden kotiasut ovat yhdet liigan hienoimmista ehdottomasti, eikä tässä tarvitse vetää kotiinpäin yhtään. Myöskin Kärpillä on hieno kotiasu, vaikka joukkueesta en yhtään pidäkään.

Nämä on niin mielipideasioita. :D Mulle Jokereiden peliasut ei iske yhtään, eikä nyt missään tapauksessa johdu siitä, että Jokerit on paikallisvastustaja ja arkivihollinen, ne on vaan jollain tapaa rumat. Mainokset on väärissä paikoissa ja itse ainakin vihaan noita saatanan sunny trading mainoksia (vai mikä lie).

Ei, ei iske tippaakaan. IFK:lla on ylivoimaisesti sarjan hienoin paita, eli kotipaita, sen jälkeen tulee Ässät koti ja Ilves koti. :peukkuylös:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 19.01.2011 17:09

James kirjoitti:Pieni juttu koski Teemun koko uran käyttämiä Jofa-kypäriä. Niitä ei ole enää muutamaan vuoteen valmistettu, joten Teemulla alkaa olla potat vähissä. Muutama maajoukkue kypärä löytyy vielä varastosta, joista maalaamalla saisi pelikykyiset.

Mutta entäpä sitten jos ne viimeisetkin kypärät menevät käyttökelvottomaan kuntoon?

Multa voi ostaa sievoisella summalla Teemu pottajofan. Jos hinta tyydyttää, voin vielä maalata kaupan päälle ;)
...

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 19.01.2011 18:34

Tonttu77 kirjoitti: HIFK, Jokerit ja Kärpät etunenässä. Räikeimpänä esimerkkinä Oulun porukka joka hankkii Helblingin, Tenkratin, St.Pierren, Hostikan ja väittää pysyvänsä budjetissa :peukkuylös: . Toki tuon jälkeen loppukaudeksi annettiin Hedström ja Luomala pois mutta tuokaan ei kyllä vie budjettia lähellekään suunniteltuun.

Kyllähän rahalla saa ja se tekee liigasta mielenkiintoisemman. Suuret tähdet kiinnostaa varsinkin vähemmän kiekkoa seuraavia.
Kärpillä on tällä kaudella tullut muutama ohiveto, mutta niitä sattuu jokaiselle seuralla. Tästä kaudesta tulee varmaankin miinusmerkkinen vuosi, mutta aiempina vuosina tulos on ollut plussalla johon harvat seurat liigassa pystyvät. St. Pierre hankittiin paikkaamaan Viuhkolaa, mutta ei ole onnistunut siinä odotetulla tavalla. Tenkrat on ollut hyvä hankinta ja tuskin kovin kalliskaan ja samat sanat pätee Hostikkaan ja Hostikkahan tuli paikkaamaan Kärppien maalivahtiosastoa, kun Koivisto ja Karhunen olivat lasereetissa. Nyt Koivisto ja Hostikka on lasereetissa. Helbling on maajoukkuetason puolustaja, mutta ei pystynyt kääntämään kautensa suuntaa, vaan ollut heikko Kärpissä samoin, kun olivat Nummelinin kanssa Luganossa. Helblingia ei olisi ikinä tullut, jos Preissing ei olisi loukkaantunut, joten kyllä tässä on loukkaantumisten jälkeen tehty muutama virhehankinta. Preissing olisi ollut huikea puolustaja, mutta miestä ei ikinä nähty kiitos Barysissa tulleen loukkaantumisen. Rosan ja Helblingin voisi pistää vielä rahoiksi ja antaa Junttilalle paikka 1-2 ketjusta.

Myynneistä, niin Luomalasta saatiin varmaan hyvät rahat, kun Kloten hommasi miehen. Saattaa voittaa vielä NLA:n tällä kaudella. Hedströmistä tuskin montaa senttiä tuli.

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 19.01.2011 22:42

Tonttu77 kirjoitti:Sympatiat niille jotka menestyvät ilman dollarin kiiltoa silmissä :tuoppi:

Onko semmoisia joukkueita enään? :doubt:
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

ViestiKirjoittaja Crick » 19.01.2011 23:16

Dev kirjoitti:Hanneksen tulon myötä IFK:n hyökkäys on nyt kova, se on erittäin, erittäin kova ja itse sanoisin jopa että 2000-luvun kovin koko SM-Liigassa. Ainoastaan Kärppien muutaman vuoden takaiset ketjut vetää vertoja, mutta oliko niilläkään edelliskauden maalipörssin TOP5 miestä nelosketjussa saakka?

Kyllähän tämän hetken IFK:n hyökkäys on todella vahva ehdokas koko 2000-luvun nimekkäimmäksi. Ei tosiaan sovi unohtaa muutaman kauden takaisia Kärppien rostereita, eikä tätä Jokereiden kokoonpanoa.

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen kiekkokeskustelu