Kiinnostaako KHL-Jokerit?

Yleinen kiekkokeskustelu.

Kiinnostaako KHL-Jokerit?

Kiinnostaa ja aion seurata tiivisti heidän tekemisiä
11
34%
Ei kiinnosta enää lainkaan
7
22%
Jotain siitä välistä
14
44%

Ääniä yhteensä : 32
Suosikkijoukkue: SaiPa

Re: Kiinnostaako KHL-Jokerit?

ViestiKirjoittaja Dengliderin » 10.08.2014 13:59

Eipä juuri kiinosta KHL -Jokerit. Ei näy kiinnostavan Suomikiekon sivujakaan kun eivät vielä ole huomanneet että Jokerit ei enää ole Liigassa, vaan tilalle on tullut Sport.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Nashville Predators, Sharks

ViestiKirjoittaja KovaLämäri » 11.08.2014 17:43

Aika Fifty-Fifty. Jokerit joukkueena KHL:ssä ei kiinnosta, mutta yksilöt (Aaltoset,Omarkit ja kumppanit ) kiinnostaa. Muutama matsi tulee varmasti katsottua.
- Joo, sitähän (playoff henkeä) kuuluu olla, mutta sitä on vaikeaa harrastaa SM-liigassa, kun se on mennyt niin pelleilyksi. - J. Boumedienne

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 11.08.2014 20:49

Jokerit ei kiinnosta, KHL ei kiinnosta, mutta kun jääkiekko lajina kiinnostaa niin muutaman pelin kyllä katson KHL:ää. Tulokset tulee myös seurattua.

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 11.08.2014 23:21

Jossain vaiheessa kirjoitin, että KHL-Jokerit ei lisää ennestään erittäin korkeaa kiinnostustani KHL:ää kohtaan, mutta tilanne on muuttunut. KHL-Jokerit lisää merkittävästi kiinnostustani KHL:ää kohtaan. Pyrin katsomaan mahdollisimman monta Jokerien peliä, joitakin paikan päällä ja osan tv:stä/netistä. Nykymaailma on ihmeellinen.

Suosikkijoukkue: Diskos

ViestiKirjoittaja huntteri » 11.08.2014 23:51

InFlames kirjoitti:KHL-Jokerit lisää merkittävästi kiinnostustani KHL:ää kohtaan.

Niin, sinähän olet Rotenbergien ykköskategoriaa, kun mietitään tulontuojia (kiinnostunut KHL:stä jo ennen Jokereita). Jos sinä et kiinnostuisi, niin sitten tilanne olisi (taloudellisesti) huolestuttava.

Poliittisestihan riittää, että Suomen tiedotusvälineet puhuvat sarjasta. Tässä mielessä #8 Salani on tällä hetkellä Putinin ykkösmies, tahtomattaan tai tarkoituksella.
"My father warned me about men and booze... but he never said anything about women and cocaine." -Tallulah Bankhead

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 12.08.2014 00:28

huntteri kirjoitti:Niin, sinähän olet Rotenbergien ykköskategoriaa, kun mietitään tulontuojia (kiinnostunut KHL:stä jo ennen Jokereita). Jos sinä et kiinnostuisi, niin sitten tilanne olisi (taloudellisesti) huolestuttava.

KHL ja jääkiekko ovat itelleni tätä nykyä tärkeä tulonlähde, jonka merkitys on vain kasvanut vuosi vuodelta. Lisäksi kyseessä on kaikista ongelmistaan huolimatta maailman toiseksi kovin kiekkosarja, jonka pelien viihdearvo on korkealla tasolla. Todettakoon tähän loppuun, että Venäjästä en maana erityisemmin perusta, mutta jääkiekkoa rakastan, oli kyseessä NHL, CHL, Liiga tai KHL.

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 12.08.2014 08:52

Taitaa se sen verran kiinnostaa että raahaudun nakkiareenalle tänään paikan päälle. Toki en menisi sinne jos ei TPS pelaisi. :D
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 12.08.2014 16:06

Ainakin yksi matsi olisi tarkoitus käydä katsomassa Stadissa ja telkkarista tulen kastomaan matseja. Lisäksi seuraan internestistä tuloksia, joten voisi sanoa, että kiinnostaa paljon.

Muutenkin on aika tyhjäpäistä sanoa, ettei ketään kiinnosta KHL-Jokereiden taival. Faktat, jotka puhuu kiinnostuksen puolesta ovat, että Jokereiden avausottelua Admiralia vastaan katsoi netissä 30k ihmistä ja kausikorttimyynti on reippaasti viime kautta edellä, vaikka kausikorttimyynti alkoi viisi viikkoa myöhemmin viime vuoteen nähden.
...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 12.08.2014 16:21

Alkuhuumaahan toi on. Puolen vuoden, tai oikeastaan vuoden päästä vasta nähdään miten KHL kiinnostaa Suomessa.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 19.09.2014 16:32

Kyllähän tässä on käynyt omalla kohdalla ainakin niin, että koko seura on vähän kuin unohtunut. Sen mä tiedän, että Hakki Hagman on ollut hyvässä vireessä ja Jokerit porskuttaa voittoputkessa. Nämä on iltapäiväsanomien otsikoista selvinnyt. Muuten ei ole kyllä mitään käryä miten tietyillä pelaajilla menee jne.

Osaltaan tähän on varmasti vaikuttanut myös tuo Venäjän touhu maailmalla.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 19.09.2014 20:37

Kolme Jokereiden matsia olen katsonut, käytännössä kaikki siitä lähtien kun hankin Viaplayn jälleen. Itseä kiinnostaa kovasti Jokereiden KHL-taival ja varmasti tulen katsomaan kaikki mahdolliset pelit.

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 20.09.2014 22:06

Salming kirjoitti:Varmasti seuraan Jokereiden otteita KHL:ssä. Ensimmäinen suomalaisjengi, joka tuonne uskalsi lähteä kokeilemaan, joten on jännä nähdä, miten käy. Rosteri vaikuttaa ihan lupaavalta ja siellä on mielenkiintoisia nimiä kuten Omark, Harju, Karlsson, Helenius, Hagman, Huhtala, Ohtamaa, Karalahti jne. Hauska nähdä, kuinka hyvin nämä viime kaudella vielä Liigassa pelanneet kiekkoilijat pärjäävät KHL-vauhdissa. Uskoisin, että suurin osa pärjää ihan mainiosti kuten Ohtamaa, Karalahti, Huhtala yms mutta sitten on näitä Sillanpäitä ja Tomi Mäkiä, joilla saattaa olla hieman haastavampaa. Syksyllä olemme viisaampia tässäkin asiassa.

Westerlundin johdolla Jokerit saattaa menestyäkin ihan mukavasti. Maalivahti- ja puolustusosasto ovat jo lähes valmiit ja kun tuonne hyökkäykseen Jokerit saa pari täsmähankintaa, playoffpaikka on ihan hyppysissä. Toivonkin jopa, että Jokerit pääsisi pleijareihin, nähtäisiin toden teolla mihin asti rahkeet riittävät.

Nyt sitten kiinnostaa jopa niin paljon, että parityön aiheenamme koulussa työyhteisöviestinnän kurssilla on Jokerit. Nimenomaan myös organisaationa eikä pelkästään jääkiekkojoukkueena. Tehtävänä on tutkia muun muassa brändiä ja viestintää ja powerpoint-esitys on sitten marraskuun lopussa. :Thumb up: Katsellaan, mitä tästäkin tulee. :cool:

Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja wildwind » 20.09.2014 22:57

Dev kirjoitti:Kyllähän tässä on käynyt omalla kohdalla ainakin niin, että koko seura on vähän kuin unohtunut. Sen mä tiedän, että Hakki Hagman on ollut hyvässä vireessä ja Jokerit porskuttaa voittoputkessa. Nämä on iltapäiväsanomien otsikoista selvinnyt. Muuten ei ole kyllä mitään käryä miten tietyillä pelaajilla menee jne.

Osaltaan tähän on varmasti vaikuttanut myös tuo Venäjän touhu maailmalla.

Tuo nyt vaikuttaa kyllä ihan kateellisen jorinalta, anteeksi nyt vain... :oops:

Osion varsinaiseen kysymykseen oma vastaukseni on, että kyllä kiinnostaa, vieläpä ihan kybällä! :Thumb up:
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.09.2014 09:45

wildwind kirjoitti:Tuo nyt vaikuttaa kyllä ihan kateellisen jorinalta, anteeksi nyt vain... :oops:

Ja jos mulla olisi suosikkijoukkue kohdassa mikä tahansa muu kuin IFK, niin minua ei pidettäisi kateellisena. Mä voin ihan käsisydämellä sanoa, että emmä ole pätkääkään kateellinen. Kuten olen jo aikoja sitten sanonut, niin mä en olisi halunut esimerkiksi IFK:n liittyvän koskaan kyseiseen sarjaan. Mä olen aina ollut sen Eurooppaliigan puolesta puhuja.

Mutta joo, mä tulin vaan kommentoimaan tähän ketjuun, koska luin yleistä puolta ja samalla sitten ajattelin mainita, että ei ole KHL-Jokerit kiinnostanut, eikä tule kiinnostamaankaan.
- Olen aina IFK

Edellinen

Paluu Yleinen kiekkokeskustelu