Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Dev » 18.03.2015 20:06

Legendaarisen ketjun paluu. Sama tarkoitus kuin aikaisemminkin, eli saa puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Ei mielellään kuitenkaan lätkästä, vaan hoidetaan nämä tuolla kiekkokeskusteluiden puolella.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Nestori » 18.03.2015 20:12

Dev kirjoitti:Legendaarisen ketjun paluu. Sama tarkoitus kuin aikaisemminkin, eli saa puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Ei mielellään kuitenkaan lätkästä, vaan hoidetaan nämä tuolla kiekkokeskusteluiden puolella.

Mitä vittua sää sekoilet? :facepalm: Yleinen offtopic-ketju ajaa saman asian.
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.03.2015 20:14

Nestori kirjoitti:Mitä vittua sää sekoilet? :facepalm: Yleinen offtopic-ketju ajaa saman asian.

Joo, mutta 500-sivua täynnä tuota, joten on aika tehdä uusi ketju ettei viestiketju kasva ihan mega isoksi. Palataan nyt vanhaan nimitykseen.
- Olen aina IFK

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 18.03.2015 20:18

Dev kirjoitti:Hyvästi offtopic jutusteluketju.
Ohhoh. Tämäpä POMMI. :shock: Hyvästi, oli ilo kirjoittaa kyseiseen ketjuun! En ole tainnut ikinä kirjoittaa viestiäkään Puhutaan Shaibaa -ketjuihin. Olen vain kuullut jotain legendaa noista. Yksi merkkipaalu siis lisää, ai että. Jatketaan harjoituksia.

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 18.03.2015 20:22

Tottakait se selvitetään, että oletko ollut väärässä paikassa, väärään aikaan, mutta se pitää olla selvitetty ennenkuin edes syytetään. Oikeus syyttää ja rikostutkijat tutkivat oletko syyllinen. Jos olet syyllinen, sinua ei tarvitse puolustaa, ainoastaan syyttää ja tuomita. Jos et ole syyllinen, olet vapaa jatkamaan maallista vaellusta. Allekironneen kivijalka oikeuteen. Vittu jos kansalainen on kuollut toisen kansalaisen käden kautta, niin oikeudessa väännetään kättä, että oliko se murha vai tappo tai jotain muuta paskaa ja silti se kansalainen pysyy kuolleena, kylmänä steakkinä, kuusijalkaa maata naamarin päällä, ämmille mustia kolttuja ja ukonputkea pukkaa. Pedofiili tekee jotain kuvottavaa, niin kyllä sille puolustusasianajaja löytyy. Lapsella haavat ikuisti sielussa ja yhteiskunnan varoja tuhlataan, kun se eritekasa lähetetään johonkin pöpilään tutkimuksiin, että oliko lepakoita tapulissa tekohetkellä ja voiko se ongelmajäte jopa parantua. Ei vittu mahdu allekironneen mustavalkoiseen maailmaan koskaan ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.03.2015 20:24

Oli mulla ihan asiaakin. Helvetti että on ollut ahdistava olo viime päivät. Flunssan kun sai selätettyä, niin alkoi syystä tai toisesta hengitysvaikeudet. Ei pysty vetämään kunnolla syvään henkeä ja melkein ainut tapa on se, että haukottelee, niin saa vedettyä keuhkot täyteen ilmaa. Tänään tuli käytyä lekurilla asiasta ja keuhkoista ei nyt ainakaan löytynyt mitään vikaa. Huomenna pitäisi mennä labraan ottamaan verikokeet ja sydänfilmi varmuuden vuoksi, ettei ole lyönyt mitään jälkitautia pumpun puolelle tai vastaavaa. Taas ne kylläkin löi mulle loppuviikon saikkua vaikka en edes mitään pyytänyt. :mrgreen:
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Nestori » 18.03.2015 20:25

Dev kirjoitti:Hyvästi offtopic jutusteluketju.

Sen kerran, kun meikäläinen keksii hyvän ketjun nimen ja saa aikaan 500 sivua asiallista keskustelua, niin eiköhän joku kateellinen suomenruotsalainen laita ketjun lukkoon ja avaa jonkun helevetin naurettavan "tääonniinnähty"-ketjun tilalle? :facepalm:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Tappara & Hawks

ViestiKirjoittaja Snoga » 18.03.2015 20:28

Tämäpäs näyttää nyt hyvältä... :mrgreen: Yli 20% kaikista viesteistäni on nyt roskalavan puolella, eli siellä minne ne kuuluvatkin. :tuoppi:
Lohet joukkoraiskasivat minut ennen Merikosken ohijuoksutusta.

- Nestori

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.03.2015 20:28

Kiti, kiti, kiti, vali, vali vali. Ota Karhu, se helpottaa.

E: Veditkö sä Nestori oikeasti herneet nenään nyt? :mrgreen:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 18.03.2015 21:08

Oe puhutaan paskaa ketjulle ehdottomasti :tuoppi: jos toinenkin

Niin mitäkö paskaa itse jauhan, no ainakin sitä että tänään tuli lunastettua vetotoikin voittava veto huntteria vastaan ja näin jallupullo on kotiutettu. Pitänee katsoa sopiva ajankohta sen ryystämiseksi :Thumb up:
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 18.03.2015 22:09

Itse olen sen verran vanhaa kääpää tällä palstalla että muistan vielä nekin ajat, kun oli hirveät väännöt siitä, että laitetaanko tällaista ketjua edes pystyyn kun vanha meni lukkoon. Onneksi laitettiin :tuoppi:
...

ViestiKirjoittaja Nestori » 18.03.2015 22:11

Dev kirjoitti:E: Veditkö sä Nestori oikeasti herneet nenään nyt? :mrgreen:

Mitäs luulet saatana! Kyynel silmäkulmassa kirjoitan mahtipontista jäähyväiskirjettä Vaihtoaitiolle. Kyllä siinä vietiin ihmisyydeltä perusta! En voi enää kirjoitella foorumille, jossa pientä viatonta ihmisen lasta näin kaltoin kohdellaan. :( Vaimokin itkee, lapset itkee, kaikki itkee. Tää on oikea surun päivä kaikille jääkiekkokeskustelupalstoille kirjoittaville ihmisolioille. Naapurin isäntäkin katsoi jo pilkallisesti silmiin ja totesi, että "Et sitten parempaan pystynyt?" Siwan kassaneiti puisteli päätään ja kieltäytyi myymästä minulle Karhua. Entinen komppaniapäällikkö tuli Siwan nurkilla vastaan ja repi virtuaalisesti natsat pois ja samalla konkreettisesti veti minua turpaan. Sairaalaan minua ei huolittu, koska olivat sielläkin kuulleet, miten minua oli kohdeltu Vaihtoaitiossa. Hitsasivat silmieni edessä liukuovet kiinni. Minulla ei ollut suojalaseja. Silmäni paloivat heidän silmiensä edessä. Kaikki paikkakunnan koirat kusivat päälleni yrittäessäni kontata kohti kotiani. Moottoritiellä aura-auto aurasi minut suoraan Oulu-jokeen. Voin kertoa kaikille pilkkijöille, että jää ei kanna enää Oulu-joella. Lohet joukkoraiskasivat minut ennen Merikosken ohijuoksutusta. Minä en päässyt ohi, vaan juutuin Merikosken voimalan turbiineihin kiinni. Vihainen huoltomies naarasi minut ylös joesta ja jätti naarauskoukun hanuriini kiinni. Päätin istahtaa hetkeksi nuoruudenaikojeni biletyspaikalle patosillan juurelle, mutta juuri silloin patoluukut avautuivat ja valtava vesimassa vei minut mukanaan. Kuusisaaren kohdalla yritin tarrautua rantapajukkoon, mutta joku vitun yli-innokas, tulevan kesän QStockin järjestysmiesharjoittelija hakkasi kumipampullaan sormeni tohjoksi ja ajauduin merta päin.

Tällä hetkellä kellun kohti Hailuotoa. Voimani ehtyvät koko ajan. En jaksa enää kauaa päivittää Facebookiani enkä kirjoittaa tätä viestiä loppuun. Mutta ethän sinä siitä mitään välitä? Tunteeton viestiketjun varastaja...

Hyvästi perheeni, hyvästi kaikki, hyvästi Vaih
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 18.03.2015 22:13

Jea korkataan heti tämä paskaketju. On ollu muuten aivan s******n kiirus alkuviikko. Maanantaina ja tiistaina suoraan töistä Jokerien peliin ja tänään sit Kupittaalle TuToa kattomaan. Toki maistuu aina hokia katsoa. Muutenkin mielummin tekee jotain kuin istuis vaan kotona. Liikkuva kivi ei sammaloidu ja sitä rataa. Viikonloppua odotellessa. 4-5h yöunet ei oikein meikäläiselle riitä.
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: Lappeenrannan italialaismafia

ViestiKirjoittaja AriGold » 18.03.2015 22:22

Nestori kirjoitti:Vaimokin itkee, lapset itkee, kaikki itkee.

Itkeekö Kaj Kunnaskin?
"Toivottavasti tuo patsas on vähän kestävämpää tekoa ku esikuvansa on ollu."
- Kuningas Litmanen patsaansa esittelytilaisuudessa.

ViestiKirjoittaja Nestori » 18.03.2015 22:23

AriGold kirjoitti:Itkeekö Kaj Kunnaskin?

Itkee. Ja Antti Törmänen. :(
Oulun Kärpät

Seuraava

Paluu Vapaa keskustelu