Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Nestori » 30.04.2015 17:21

Ai jumantsuikka, että oli hyviä munkkeja. :) :Thumb up:

Hyvää Vappua koko Vaihtoaiton seurakunnalle. :tuoppi:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: KalPa, IPK, Flyers, ManU, #8

ViestiKirjoittaja yakuza » 30.04.2015 18:45

Hyvää vappua vaan kaikille. Oma vappu menee Taivalkosken metsikössä. :tuoppi:
"Jos kiekko ei tule suoraan lapaan, se ei ole tarkoitettu sinulle"

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 30.04.2015 20:08

Töistä päästy pari tuntia aikasemmin, joten ehtihän tässä sentään ennen yhdeksää työmaalta pois. Toki ei jaksa enää kaupungille lähteä kun matkassakin menee se 30min. Saunassa käyty ja nyt näkisin asian sellaisena että olen ansainnnut yhden kylmän lonkeron. Ilta jatkuu betsien, urheilun ja ehkä jonkun leffan parissa.
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 30.04.2015 20:37

Vittu. Mä oon Äetsäs. Tääl ei leffoi tarvita. Viina ja sima ja isukin leipomat munkit toimii. Ja sii o trilogiaks asti leffanaihetta kun meen poilleen paikallisessa :tuoppi:
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja Nestori » 30.04.2015 20:37

Kuutamolla saatana koko äijä. :mrgreen: Ja en puhu Jartsasta. :tuoppi:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 30.04.2015 20:40

Nestori kirjoitti:Kuutamolla saatana koko äijä. :mrgreen: Ja en puhu Jartsasta. :tuoppi:

Mä en vieläkään tajua mikä mun väitteissä vittu nyt on päin persettä. Väitin yhdessä väitteessä että "EN OLE AJANUT TRAKTORIA IKINÄ". Tämän jälkeen te päättelette puhunko totta, vai en. Tämän jälkeen saavun julistamaan mikä on totta ja mikä ei. Ja sieltä BINGO, tämä traktoria väite oli VALE. Selvennän viellä että olen jo pienestä pitäen ajanut traktoria, joten väite oli VALE. Mikä tässä nyt ei aukea? :laugh:
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

ViestiKirjoittaja Jartsa » 30.04.2015 20:45

Nestori kirjoitti: Ja en puhu Jartsasta. :tuoppi:

Perkele. Mä tiiän. Et sä tiiät. Että mä tiiän. Että koko foorumi tietää. Ett meill on tulos kesähäät. :oops:
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja Nestori » 30.04.2015 20:54

Jack kirjoitti:Mä en vieläkään tajua mikä mun väitteissä vittu nyt on päin persettä.:

Ei mikään Jasu, ei mikään. :Thumb up:

Meille muille vain iski Vapun johdosta pieni ajatuskatkos aivoihin. Rauhoitu nuori mies, rauhoitu. :mrgreen:

Jartsa kirjoitti:Ett meill on tulos kesähäät. :oops:

Tässä sulle poitsu korvamato Vapun kunniaksi. :mrgreen:
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 30.04.2015 21:16

Nestori kirjoitti:Tässä sulle poitsu korvamato Vapun kunniaksi. :mrgreen:

Kiitti vitusti :facepalm:

Isäukko laitto sittenki leffan pyärii... rovaniemen markkinoilla... on aika lähteä...
Ei allekirjoituksia

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 30.04.2015 21:54

Jartsa kirjoitti:.. Ett meill on tulos kesähäät ...

Ja allekironnut oli käsityksessä, että olisit tolkunmies? Nöösit lankeaa aina siihen synnin ensimmäiseen omenaan, jonka kärmes tarjoaa ja eivät vieläkään sisäistä, että ei vittu vihkimällä parane. Tosin sehän olisi epäoikeudenmukaista, että sulla menisi paremmin kuin meillä muilla ukkomiehillä. Meinasin kirjoittaa, että metsona. En onnittele vaan toivon, että mietit vielä uudestaan ..

Niin ja haaskaa mayday, mayday. Unon Laitilan Ganes kaljan join. Siunaan Santulla kuullos pyhävalan myöhemmin otollisempaan aikaan. Tietä piisaa ja puutaheinää. Pitkiä siivuja ja nimismiehen kiharaa stana :tuoppi: ...
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

ViestiKirjoittaja Lossu » 08.05.2015 14:31

Saareen ryyppää pariks päiväks ja huutelee linnuille ULIULIULIULI AUUUAUAUUAUAU ja hukuttamaan kaloja pulipulipuli :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: [smilie=hesse_drunk.gif]

ViestiKirjoittaja Jartsa » 08.05.2015 19:02

Millattiahan kotikokkeja mahtaa vaihtiksesta löytyä? En tiedä, oonko täällä koskaa maininnut, mutta meikäpoikahan on ruuanlaiton saralla aika ahkera. Ja olinhan mä joskus kokkina ihan töissäkin jokusen kuukauden.

Mut mut. Tossa kekkasin komian pizzaidean ja se tuli koeajettua.

Elikkä. Ostin kaupasta sellasen revityn ruisleivän. Sen halkaisin. Päälle bbq-kastiketta, tilkka ketsuppia, kanaa, sipulia, paprikaa, juustoa, homejuustoa ja meetwurstia. Ja uuniin sen verta pitkäks aikaa että juusto sulaa ja ruisleivästä tulee rapeaa. Ja ai jumalauta että putos oikeen mukavasti kylmän karhun kanssa vattanpohjaan! :cool: :Thumb up:

Eihän toi nyt mitään suuria kokkaustaitoja vaadi, mutt hiano idea ainakin mun mielestä...
Ei allekirjoituksia

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 08.05.2015 19:08

Jartsa kirjoitti:Millattiahan kotikokkeja mahtaa vaihtiksesta löytyä? En tiedä, oonko täällä koskaa maininnut, mutta meikäpoikahan on ruuanlaiton saralla aika ahkera. Ja olinhan mä joskus kokkina ihan töissäkin jokusen kuukauden.
Kotitalous oli yläasteella kymppi, joten kelpaa kokkailla.

Melkein joka päivä väännän jotain ruokaa. Kanasta ja jauhelihasta enimmäkseen. Kanakastikkeet ja -jauhelihakastikkeet onnistuvat moitteetta. Niiden kanssa sitten yleensä perunaa, pastaa ja joskus harvoin riisiä. Kala on oikeastaan ainut sellainen ruokalaji, jota en osaa valmistaa. Uuniin en pahemmin koskaan laittele muuta kuin ranskalaisia, vaan mieluummin teen liedellä kattiloiden ja paistinpannun kera jotain ruokaa, joka valmistuu puolessa tunnissa ruoanlaiton aloittamisesta.

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 08.05.2015 19:19

Itse henkilökohtaisesti teen paljon kotiruokaa. Eli kaupan valmisaterioita en suosi ollenkaan.

Hyvän kuuloinen idea Jartsalla ja eikä varmasti ollenkaan hullumpaa. Yleensähän porukka tyrkkää vain uuniin lämppäreitä eli leivänpäälle vaan kinkkua ja juustoa.

Mutta jos pizzaa teen niin yleesä itsetehty pohja, mutta joskus harvoin pakastepohja.

Jos jotain brawuureja niin pasta carbonara ja hirvenjauhelihasta tehdyt jauhelihapihvit

ViestiKirjoittaja Jartsa » 08.05.2015 20:11

Hartikainen35 kirjoitti:Mutta jos pizzaa teen niin yleesä itsetehty pohja, mutta joskus harvoin pakastepohja.

Jos jotain brawuureja niin pasta carbonara ja hirvenjauhelihasta tehdyt jauhelihapihvit

Mull oli tossa lähinnä se idea, ett kun pizzataikina on kumminkin melkosta pullaa ja täyttää todella nopeesti ja turpoo sitten mahassa ikävästi. Ruisleipä on kevyempi vaihtoehto siihen ja ei turvota sitten.

Kotiruokaa tulee kanssa laitettua aika paljon. Suosikkejani on kuitenkin erilaiset wokit ja padat. Pastoja ja risottojakin tulee kuitenkin tehtyä.
Mutta bravuuri on kermainen possukastike ja perunamuussi. Ja toisena koskenlaskijakanapasta.
Ei allekirjoituksia

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu