Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Nestori » 19.05.2015 17:04

ArchieBunker kirjoitti:Herra mun aikani ties...

Voin sieluni silmin nähdä tapauksen. :mrgreen: Se tunne, kun tiedät, että tasapäällä menee ilta asiaa vatvoessa. Mahdollisesti myös yö. :evil: Kansanradioon ja Suomi24:än nyt ainakin pitää valittaa ja tapausta ihmetellä. :laugh:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 22.05.2015 17:46

Ehdottomasti työurani rankin viikko takana. Jokainen päivä meni palkattomaksi ylityöksi, tänään 11 tuntia ilman taukoja. Ei nyt pituudeltaan mikään ihmeellinen, mutta kun kaikki ylityö on meikäläisen työssä palkatonta eikä siitä saa plus-tunteja tms. Lisäksi työ on henkisesti, ja nyt myös fyysisesti pirun kuluttavaa. Suurin syy tähän on että esimieheni ovat vetäneet työmaan aikataulutuksen aivan totaalisen vihkoon. En nyt viitsi/jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta yleensä todella itsekriittisenä omalle työlleni voin kerrankin sanoa että olen onnistunut työssäni olosuhteisiin nähdän aivan helvetin hyvin ja olen (kerrankin) todella ylpeä itsestäni.

Työmaa lähenee loppuaan niin ehkä sitä alkaa kohta taas saada untakin... Kaikennäköistä olisi vielä lisättävää tähän mutta en halua kuulostaa miltään vittumaiselta valittajalta joten todetaan vaan että kerrankin koen todella viikonloppukaljani ansainneeni :tuoppi:
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 22.05.2015 18:14

No onpas paskaa touhua, jos ylitöistä ei saa liksaa. Sekuntiakaan en tommosta touhua tekis. :doubt:
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja TSS » 22.05.2015 19:11

Onneksi tällaiset pätkät rajoittuvat työmaiden loppuihin ja yleensä ei ihan näin hektistä ole. Toisaalta kuitenkin on hyvä mieli kun tällaisina viikkoina tunnen olevani tärkeä tekijä työssäni, kun välillä hommat luistavat ihan itsestäänkin.
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

ViestiKirjoittaja Nestori » 23.05.2015 21:56

171 viestiä isoon lukuun. Tulee monta Liigamanageri-viestiä ja myös Puhutaan paskaa-retro -viljelyyn. :facepalm: Sorry, niin vain se on. :mrgreen: Mitä sen jälkeen, kun 10K viestiä tulee täyteen?
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 24.05.2015 07:56

Salming kirjoitti:Lisäyksenä avausviestin listaan nähdä Euroviisu-finaali paikan päällä.

Ensiksi odotellaan milloin Salming tulee rohkeasti kaapista ulos... ;)

Nestori kirjoitti:171 viestiä isoon lukuun. Tulee monta Liigamanageri-viestiä ja myös Puhutaan paskaa-retro -viljelyyn. :facepalm: Sorry, niin vain se on. :mrgreen: Mitä sen jälkeen, kun 10K viestiä tulee täyteen?

Voit siirtyä hyvin ansaitulle eläkkeelle??? :mrgreen:
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 27.05.2015 22:20

Soon moro äijät! Jumalaude aika rientää ja kiirettä pukkaa. Ei ole tännekään ehtinyt viestejä kohta pariin viikkoon raapustaa yhtäkään. Töitä paiskinut ja pääsykokeisiin yrittänyt siinä samalla valmistautua, niin ei oikeastaan aikaa ole jäänyt mihinkään ylimääräiseen. Huomenna vähän helpottaa. Vika työpäivä toistaseksi pesulassa. Ylihuomenna isosti Viroon ja neljä päivää nollaillaan Tallinnassa. :tuoppi:

Seuraava viikko onkin melko kiireinen. Maanantai yöllä Tallinnasta paluu, keskiviikkona tampereelle, perjantaina Jyskälään ja lauantai-aamuksi pitäisi ehtiä jo Helsinkiin. Elämä on mukavaa. :Thumb up:
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 28.05.2015 12:35

Ink kirjoitti:Itsellä on ensi viikolla kaksi pääsykoetta AMKiin. Toivomuslistalla olisikin että pääsisi jompaan kumpaan opiskelemaan. :) Tiistaina ensimmäinen ja perjantaina sitten toinen.

Minne linjoille hait?
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 28.05.2015 21:15

Tiistaina on restonomi-alan pääsykokeet ja perjantaina tradenomi-alan.

ViestiKirjoittaja TSS » 29.05.2015 14:44

Vihdoin työmaa on muutamia korjauksia vailla pulkassa ja viimeisten parin kolmen viikon stressi alkaa helpottaa :Thumb up:

Viime yönä tuli nukuttua mukavasti iltakuudesta aamu puolikuuteen ja paino on tippunut tämän viikon aikana lähes kolme kiloa, eli jotain hyötyäkin stressistä ollut :mrgreen:

Nyt tekisi mieleni huudattaa musaa, juoda konjakkia ja pomppia pöydillä, mutta sen verran uupunut ja epätodellinen olo on vielä että tyytynen pariin olueeseen ja ennen seiskaa taas nukkumaan. :tuoppi:

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 30.05.2015 20:26

Aivan tiltissä. Ruoasta. Juomasta. Yo-pirskeet selätetty, siskon nimittäin. Yksi kokonainen täytekakku vielä jäljellä seuraaviksi päiviksi, ihanaa. Nami nami. Heh.

#LOTTO-arvontaa jännittämään seuraavaksi.

Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja wildwind » 30.05.2015 22:19

Voisi olla parempi paikka tuo kannattaa katsoa- osio, mutta oikeasti, en itsekään usko, että nykyihmisten, ehkä meistä vanhimpia lukuunottamatta kannattaa paneutua Batman-sarjaan, joka alkaa huomenna. Siinä painutaan jopa ihan 60-luvun puolelle ja myönnettävähän se on, että en tuolloin itsekään ymmärtänyt, että kyse on parodioivasta sarjasta, vaan olin valmis sukeltamaan 9-kerroksisen talon katolta pelkän Batman-viittani kannattelemana! No, viittaa minä en koskaan saanut, mutta leikkiautona Bat-mobiilin kyllä sain ja sehän oli kyllä hienoa, sillä tuo tuon ajan upein vekotinhan rikkoi 600km/h nopeuden ihan helposti! :mrgreen:
Sitä paitsi, tuolloin olisi kai pitänyt ainakin Tampereelle asti lähteä, että olisi kymmenkerroksisen talon löytänyt?

Jopa jotkut Vaihtislaisista saattavat tämän sarjan muistaa ja toivonkin, että he mahdollisesti tätä katsellessaan säästyvät pettymyksiltään paremmin, kuin mihin itse olen valmistautunut, sillä niin kertakaikkisen upea tuo sarja kymmenvuotiaan silmin katsottuna oli, enkä epäile yhtään, etteikö aika olisi tässä tapauksessa kullannut muistojani tavallistakin voimakkaammin. Toisaalta, jos tuo tosiaan oli luotukin parodiaksi, niin so not? Kuitenkin, vieläkin ärsyttää se maanantai-iltojen tilanne, kun äärimmäisen jännittävässä kohdassa tuli kuvaruutuun aina teksti: "jatkuu huomenna". :angryw:

Historiallisessa merkityksessä tässä saattaa olla aihetta nuorempienkin ainakin eka jakso tsekata, sillä jos ei nyt muuten, niin ainakin luulisi tuosta nykyajan nuorille huvittavuuksia löytyvän riittämiin ja mahdollisesti jopa juttuja, jotka sittemmin ovat yleiseksi jokapäiväisyydeksi tuolloisesta uskomattomuudestaan huolimatta muodostuneet? :?

Antoisia TV-hetkiä kuitenkin kaikille, jotka aikaansa tähän sarjaan tulevat uhraamaan! I Salute You! :Thumb up:
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

ViestiKirjoittaja Nestori » 30.05.2015 23:00

Mää oon joko aivan päissään tai sitten en, mutta monelta ja mistä alkaapi BATMAN?
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 31.05.2015 02:34

Nestori kirjoitti:Mää oon joko aivan päissään tai sitten en, mutta monelta ja mistä alkaapi BATMAN?

Yle teemalta maanantaina klo. 20.00. :tuoppi:
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja wildwind » 31.05.2015 09:49

Nestori kirjoitti:Mää oon joko aivan päissään tai sitten en, mutta monelta ja mistä alkaapi BATMAN?

Ethän sinä (taaskaan) ole ainakaan päissäsi, vaan kerrassaan ajan hermolla, kiitos minun! :mrgreen:

MS 76 jo hienosti ehtikin sinua valistaa tuosta YLE:n tulevasta, sanoisinko nyt ihan suorastaan "kulttuuriteosta", jonka me ylemaksun maksajat saamme maanantai-iltana vastaanottaa maksujemme vastineeksi! Ylessä ei nyt pidä vetää tämän kommenttini vuoksi herneitä nenään, sillä itse ainakin koen, että olen viimeksi kuluneen vuoden aikana saanut tuolle sijoitukselleni riittävästi hyvää ja laadukasta vastinetta ja näinollen olen ihan tyytyväinen omaan maksajan osaani! :Thumb up:

Niin, 34 jaksoa olisi nyt siis luvassa ihan ihka ensimmäisiä tv-sarjoja, jotka tuolloin kaikkien muiden, ehkä jopa parempien harrastusten parista saivat minut ma ja ti-illoiksi viikoittain jäämään tv-ruudun eteen puoleksi tunniksi kerrallaan. Sinulle Nestori voisin ihan vielä erikseen mainita tuon sarjan tunnusmusiikin, jonka niin väitän, sinäkin muistat helposti. Tuohan oli tuolloin kovaa kamaa, mutta juu, u, onhan se musiikkimaailmakin tuosta hetkestä ja ajasta (onneksi) melkoisia harppauksia eteenpäin ottanut! :Thumb up:

Avausjaksolle on jo Telkussa pohjustuskin ja se kuulostaa tältä:

"1/34. Arvaa lorun lopputulos. Gotham Cityn näyttelyalueella räjähtää pommi, josta ilmestyy kummallinen viesti. Kuka haastaa viittasankari Batmanin ja ihmepoika Robinin arvoitusten kierteeseen?"

Kyllä nyt jo alkoi heti ihan sairaasti jänskättää, että kuinkakohan Batman ja Robin tämän heti alkuun niin tavattoman kinkkiseltä kuulostavan tilanteen aikovat selvittää ja onko tosiaan niin, että se lopullisesti selviää vasta seuraavassa jaksossa? (raapii jo nyt epätoivoisena hiuskuontaloaan, josta tarkkaavainen lukija voi vetää johtopäätöksen, että niitä on edelleen jäljellä, hiuksia siis.) :mrgreen:
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu