Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Nestori » 20.06.2015 10:19

Legenda kirjoitti:Kuva
Ei tietenkään ole. Normi aamu.

Kuva
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 20.06.2015 10:30

Ei oo edes krapulaa ja kerrankin mä löysin jumalauta vielä yöllä himaan. Oli vähän mälsää kyllä viettää juhannus PKS-seudulla.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 20.06.2015 11:27

Dev kirjoitti:Ei oo edes krapulaa ja kerrankin mä löysin jumalauta vielä yöllä himaan.

Tähän vahva sama.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

ViestiKirjoittaja Lossu » 20.06.2015 12:58

On pää kipee ja pyörä huitsin vitussa! HAHAHAHAHAAhahaHAHA KRAPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLAA :tuoppi: :tuoppi:

ViestiKirjoittaja Nestori » 21.06.2015 11:56

wildwind kirjoitti:Positiivistakin asiassa omalla kohdallani toki löytyy ja se on nyt se tosiasia, että nyt on kesäloman ajoituksen onnistumisesta johtuen neljä täyttä viikkoa aikaa tästäkin toipua! :Thumb up: :mrgreen:

Nokitan kahdella. :mrgreen:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja wildwind » 21.06.2015 12:09

Nestori kirjoitti:Nokitan kahdella. :mrgreen:

Olen välillä oikein yrittänyt ajatella sitä, että mikä sinussa eniten minua riepoo ja luulenpa että nyt sen oivalsin? Sinä olet niitä tyyppejä, joihin onnekseni olen vain harvakseltaan törmännyt! :Thumb up:

Sinun on aina kyettävä laittaa asia kuin asia vielä pikkuisen paremmaksi? No, yhteisömme kannalta hyvä asia, mutta minua henkilökohtaisesti asia kyllä sieppaa ja olenkin päättänyt antaa sinulle heti kunnon läksytyksen, kunhan jossakin vain satumme toisiimme törmäämään? So, be ready! :mrgreen:

Ps. Jos tätä nyt joku kukkahattutäti tavaa, niin korostettakoon, että tämä ei ole vihapuhetta, vaikka ei oikeastaan kovin paljon mitään muutakaan! :mrgreen:
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

ViestiKirjoittaja Nestori » 21.06.2015 12:14

wildwind kirjoitti:Sinun on aina kyettävä laittaa asia kuin asia vielä pikkuisen paremmaksi?
Onkohan tässä nyt kyse siitä kuuluisasta "Lapin lisästä"?
wildwind kirjoitti:, mutta minua henkilökohtaisesti asia kyllä sieppaa ja olenkin päättänyt antaa sinulle heti kunnon läksytyksen, kunhan jossakin vain satumme toisiimme törmäämään? So, be ready! :mrgreen:
Väkivalta ei ole ratkaisu. Peace, love and understanding. :tuoppi:
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja wildwind » 21.06.2015 12:23

Nestori kirjoitti:Väkivalta ei ole ratkaisu. Peace, love and understanding. :tuoppi:

Ajattelen lähtökohtaisesti samalla tavalla, kunhan muistat, että kaikki avaimet asian rauhanomaiseen ratkaisuun saattamiseksi ovat sinulla aivojesi ja sormiesi oikeanlaisessa yhteydessä? :Thumb up:

Lapinlisä ei tässä yhteydessä mielessäni käynyt, kuten ei koviin moni muukaan asia? :mrgreen:

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

ViestiKirjoittaja Nestori » 21.06.2015 13:14

wildwind kirjoitti:Ajattelen lähtökohtaisesti samalla tavalla, kunhan muistat, että kaikki avaimet asian rauhanomaiseen ratkaisuun saattamiseksi ovat sinulla aivojesi ja sormiesi oikeanlaisessa yhteydessä? :Thumb up:

Minua uhataan väkivallalla ja silti minulla on vastuu siitä, että miten tämä katastrofi rauhanomaisesti päättyy? Minä, joka olen aina rauhan asialla, olenkin nyt johdattamassa joukkoja sotatantereelle? Minä, joka en ikinä kuuna päivänä edes verbaalista väkivaltaa ketään kohtaan harjoita, olenkin nyt loppuiäkseni tuomittu sodanlietsoja? Minä, jonka toinen nimi on "Rauhantekijä" (engl. peacemaker), olenkin nyt kolmannen maailmansodan aiheuttaja? Minä, viaton pieni ihmislapsi, olenkin nyt murhanhimoinen sadisti? Minä, kaikkien rakastama hyväntekijä, olenkin nyt potkimassa mummoja ja raiskaamassa neitsyitä? Minä, puhdassydäminen Pohjois-Suomalainen, olenkin nyt itsemurhapommituksia suunnitteleva ISIS-sotapäällikkö? :oops: :cry:

Menen loppupäiväksi peiton alle itkemään. :cry:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 21.06.2015 15:36

Täällä vanhat paskahousut nauraa röhönaurua nuoremmille. Hah, sanon ma!!!

Ei kaikilla, varsinkaan tällaisilla viriileillä nuorilla miehillä, ole aikaa saatika mahdollisuuksia viettää jussia koneen ääressä istuskellen. Tuli oltua kolme päivää maaseudulla. Tuhannen tuubassa. Paljoo en muista, mutta hauskaa oli. Nyt on aikaa hetki istahtaa alas ja päivitellä, kun saavuin Poriin. Kohta mennään kylille ihmetteleen. Ja huomena lähden mökkeilemään. Oon nimittäin lomalla ny.

Terve [smilie=hesse_drunk.gif]
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja wildwind » 21.06.2015 17:36

Nestori kirjoitti:Minua uhataan väkivallalla ja silti minulla on vastuu siitä, että miten tämä katastrofi rauhanomaisesti päättyy? Minä, joka olen aina rauhan asialla, olenkin nyt johdattamassa joukkoja sotatantereelle? Minä, joka en ikinä kuuna päivänä edes verbaalista väkivaltaa ketään kohtaan harjoita, olenkin nyt loppuiäkseni tuomittu sodanlietsoja? Minä, jonka toinen nimi on "Rauhantekijä" (engl. peacemaker), olenkin nyt kolmannen maailmansodan aiheuttaja? Minä, viaton pieni ihmislapsi, olenkin nyt murhanhimoinen sadisti? Minä, kaikkien rakastama hyväntekijä, olenkin nyt potkimassa mummoja ja raiskaamassa neitsyitä? Minä, puhdassydäminen Pohjois-Suomalainen, olenkin nyt itsemurhapommituksia suunnitteleva ISIS-sotapäällikkö? :oops: :cry:

Menen loppupäiväksi peiton alle itkemään. :cry:

Tervetuloa somemaailmaan! :mrgreen:

ViestiKirjoittaja Nestori » 21.06.2015 18:16

Jartsa kirjoitti:Ei kaikilla, varsinkaan tällaisilla viriileillä nuorilla miehillä, ole aikaa saatika mahdollisuuksia viettää jussia koneen ääressä istuskellen. Tuli oltua kolme päivää maaseudulla. Tuhannen tuubassa. Paljoo en muista, mutta hauskaa oli. Nyt on aikaa hetki istahtaa alas ja päivitellä, kun saavuin Poriin. Kohta mennään kylille ihmetteleen. Ja huomena lähden mökkeilemään. Oon nimittäin lomalla ny.

Jätkä ollu jossain rippileirillä "Isä meidän"-rukousta opettelemassa, etkä missään ryyppyreissulla. :mrgreen:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 21.06.2015 21:05

Juhannus onnistuneesti purkissa. Kolme yötä mökillä rennon letkeissä tunnelmissa pienen humalatilan siivittämänä. Vettä tuli välillä kuin esterin perseestä mutta saunassa oli lämmin. Nyt paluu arkeen ja odottamaan kahden viikkon päässä tulevaa Ruisrockia.
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

ViestiKirjoittaja Nestori » 21.06.2015 21:12

Jack kirjoitti:Vettä tuli välillä kuin esterin perseestä

Aika jännä. Pari viikkoa sitten tänne Pohjoiseen luvattiin suunnilleen lumisadetta ja paskaräntää, mutta IRL täällä on ollut mitä parhaimmat juhannussäät. Aurinko on paistanut tätä aamupäivää lukuunottamatta koko ajan. Kroketti- ja sulkapallokausi on voitokkasti korkattu ja Juhannus on yhtä väkivallallauhkausta lukuunottamatta sujunut tosi iloisissa merkeissä. :mrgreen: :Thumb up:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 21.06.2015 23:11

Miikkulainen kirjoitti:.. Onkohan tässä nyt kyse siitä kuuluisasta "Lapin lisästä"? ...

Lapinlisä yhtäkuin korpilaki ..

Miikkulainen kirjoitti:... Väkivalta ei ole ratkaisu ..

Mutta väkivalta vähentää vittuilua ...

Sastamalan oboy ja maito kirjoitti:.. Ei kaikilla, varsinkaan tällaisilla viriileillä nuorilla miehillä, ole aikaa saatika mahdollisuuksia viettää jussia koneen ääressä istuskellen. Tuli oltua kolme päivää maaseudulla. Tuhannen tuubassa ...

Ja nyt klo.16.30 hakkaa jo näppäimistöä, joten äläppä poika huutele vieraisiin pöytiin :mrgreen: ... vanhoihin varsiin uusia teriä, jo neljättä päivää, joten hei koeta nyt ymmärtää .. :tuoppi: ...
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu