Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Nestori » 09.07.2015 19:50

On se vain ihme juttu, kun mies haluaa ostaa 999€:n television itselleen, niin vaimo uhkaa mykkäkoululla jumalauta. Helkkari soikoon! Alennettu hinta vielä eli halavalla sais? On ne vain ihme otuksia nuo naiset. :facepalm:
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 09.07.2015 19:57

Ja sitten kun itse haluavat ostaa jotain saman hintaista, niin pitäisi perkele olla niin ymmärtäväistä ja suostua. Jos et suostu, niin mykkäkoulu. On ne otuksia.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Nestori » 09.07.2015 20:03

Dev kirjoitti:Ja sitten kun itse haluavat ostaa jotain saman hintaista, niin pitäisi perkele olla niin ymmärtäväistä ja suostua. Jos et suostu, niin mykkäkoulu. On ne otuksia.

Just näin. :mrgreen: Ehdotin heti perään, että voinko ostaa sitten 1500€:n arvoisen 60' television (alennus olis isompi), niin kyllähän se ivallinen naurahtelu oli selvä merkki siitä, että jos seuraavan vuoden aikana haluaisi keskusteluyhteyttä paremman puoliskon kanssa muodostaa, niin se tapahtuis vain lakimiehen välityksellä? :wall: Tätä se taas on. :cool:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja wildwind » 10.07.2015 08:09

Nestori kirjoitti:Just näin. :mrgreen: Ehdotin heti perään, että voinko ostaa sitten 1500€:n arvoisen 60' television (alennus olis isompi), niin kyllähän se ivallinen naurahtelu oli selvä merkki siitä, että jos seuraavan vuoden aikana haluaisi keskusteluyhteyttä paremman puoliskon kanssa muodostaa, niin se tapahtuis vain lakimiehen välityksellä? :wall: Tätä se taas on. :cool:

No niin hyvät herrat, pikkuisen nyt taas rotia noihin juttuihin. Kuunnelkaa nyt vain kiltisti niitä siippojenne ohjeistuksia, sillä käsi sydämelle, missä tekin ilman heitä nyt olisitte? Kohtuuskin on hyvä mielessä pitää. Nestorikin on laittamassa töllön hankintaan rahasummaa, jolla itse tässä hiljakkoin hankin parikin autoa! :shame:
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 10.07.2015 13:54

wildwildlife kirjoitti:.. käsi sydämelle, missä tekin ilman heitä nyt olisitte? ...

Käyttäjä huntterin kanssa nimeltä tuntemattomalla beachillä thaikkulandiassa, hammockissa levyttäen, paikallista pontikkaa kookospähkinästä imien ja ladypoikia arpoen ..

wildwildwest kirjoitti:.. hankin parikin autoa ...

Tarkennus ja huomautus .. kulkuneuvoa ... k-u-l-k-u-n-e-u-v-o-a ..

Ja sitten jotain asiaakin, eikä aina sen vierestä eli end of era. Lopetin Jääkiekko-lehden kestotilauksen tällä päivämäärällä. Norkoilu parilla hokiaiheisella keskustelufoorumilla, urheilusanomat tosinsanoen ex-veikkaaja ja netti yleisesti, ovat jo tovin pitäneet allekironneenkin kaltaisen tasapään kartalla. Jostain vuosituhannen vaihteesta olin kestotilaaja, mutta rehellisyyden nimessä lehti paskeni mielestäni vuosi vuodelta. Turhaa egoilua esim. varuste-esittelyillä, joiden hinnat ovat tähtitieteellisiä tavalliselle kapitalistin oravanpyörän pyörittäjälle yms ... voimallakin pärjää, joten näillä mennään sanoisi joku ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 10.07.2015 14:14

Nestori kirjoitti:Just näin. :mrgreen: Ehdotin heti perään, että voinko ostaa sitten 1500€:n arvoisen 60' television (alennus olis isompi), niin kyllähän se ivallinen naurahtelu oli selvä merkki siitä, että jos seuraavan vuoden aikana haluaisi keskusteluyhteyttä paremman puoliskon kanssa muodostaa, niin se tapahtuis vain lakimiehen välityksellä? :wall: Tätä se taas on. :cool:

Olisko se emäntä huamannu jos salaa olisit ostanu uuden ja asetellu sen vaa paikalleen ja vaivihkaa salamyhkäisesti hankkiutunut vanhasta eroon? :cool:
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 10.07.2015 14:34

Tellukka kirjoitti:.. Valkeakoskella on ihanat puitteet leirille ...

Massi ja sellu haisee eli toisinsanoen raha ja paska, joten hyvinkin kotoisaa toppahousuille ja mitä tuohon ns. puhdasvetisyyteen tulee, niin on siellä tehtaan paskoja pohjassa vielä kanavan kummillakin puolilla, vaikka kapitalistia onkin ravistelu heräämään 2010-luvulle. Palaappa 30-40 vuotta ajassa taaksepäin ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Tampereen Pyrintö

ViestiKirjoittaja Zubru » 11.07.2015 14:02

Salming kirjoitti:Ja loppu se avautuminen välittömästi. Hinta/laatu-suhde IS Extrassa on tajuttoman hyvä. Kymppi kuussa ja näet sillä kaikki matsit sekä saat vielä Urheilusanomat kotiin kannettuna. Jos miettii sitä, että aiempina kausina Veikkausliigan näkyvyys on ollut pääosin seurojen omien striimien varassa, eteenpäin ollaan menty. Ja tämän illan ongelmat olivat poikkeustapaus, johon IS on jo reagoinut ja voit lähettää palautetta, jolloin saat hyvityksen siitä, että päivän matsi ei toiminut kunnolla. Olen itse katsonut noin parikymmentä ottelua ja jokainen on toiminut muutamaa yksittäistä muutaman minuutin katkosta lukuunottamatta upeasti.

Jos ottaisit vielä vähän enemmän selvää, huomaisit, että suurin osa katsojista on ollut tyytyväisiä palveluun kuten minäkin. Enemmän kuin tyytyväinen. Tässä vielä linkki, jos haluat vaatia hyvitystä: http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga ... 18227.html

Tämä oli jo sen tason purkaus, että sen voi kiteyttää yhteen kuvaan:
Kuva
On parempi olla vakavasti PA ku Timo T.A.

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 11.07.2015 14:10

Zubru kirjoitti:Tämä oli jo sen tason purkaus, että sen voi kiteyttää yhteen kuvaan:
Kuva
Silloin kun on paikka ojentaa nuorempia, se myös käytetään hyväksi. Varsinkin jos taustatietojen tarkistus on ollut puutteellista kuten tässä tapauksessa oli. :shame:

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 11.07.2015 15:39

Börje kirjoitti:.. paikka ojentaa nuorempia ...

Miten ne nohevammat sanoo? Eli tähän sitä huutonaurua ja vähän naamapalmua .. kattellaan 20-30 vuoden päästä ... kookos? ..

ViestiKirjoittaja Nestori » 11.07.2015 21:01

Börje kirjoitti:.. paikka ojentaa nuorempia ...

ArchieBunker kirjoitti:Miten ne nohevammat sanoo? Eli tähän sitä huutonaurua ja vähän naamapalmua .. kattellaan 20-30 vuoden päästä ... kookos? ..

Haa haa! Ikäeroa poitsuilla on max. 1-3 vuotta ja on pokkaa "pojitella" nuorempaa. :mrgreen: :facepalm:

Kuulepas "ArchieBunker"! Olet niin nuori ja kokematon, joten lopetappas se punkin kuuntelu ja ala käyttäytymään kuten aikusten pitää. :shame:
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 11.07.2015 21:15

Kuka täällä pojittelee?! :evil:
Nessu on ainoo kellä on siihen oikeus kun se on mulle niinku se faija jota en koskaan halunnut.

Ab:stä alan olla huolissani. Olen diagnosoinut hänellä vaikeat miesten vaihdevuodet...
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja Nestori » 11.07.2015 21:22

Jartsa kirjoitti:Kuka täällä pojittelee?! :evil:
Nessu on ainoo kellä on siihen oikeus kun se on mulle niinku se faija jota en koskaan halunnut.

Ab:stä alan olla huolissani. Olen diagnosoinut hänellä vaikeat miesten vaihdevuodet...

Meitä aktiivisesti häiritseviä köppäukkoja on täällä ainakin AB, minä, wildwind ja jurachess ja tääkin menee ilmeisesti ikäjärjestyksessä? AB:n murrosikä on ihan ymmärrettävää. Se kuuluu kasvuun ja kehitykseen. AB:lle on jo ikänsä puolesta myönnetty kansainvälisestikin tunnustetut "pojitteluoikeudet". Oikeuksiin kuuluu pojitella/tytötellä kaikkia alle 40-vuotiaita käyttäjiä. :mrgreen:
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 11.07.2015 21:32

Nestori kirjoitti:Meitä aktiivisesti häiritseviä köppäukkoja on täällä ainakin AB, minä, wildwind ja jurachess ja tääkin menee ilmeisesti ikäjärjestyksessä? AB:n murrosikä on ihan ymmärrettävää. Se kuuluu kasvuun ja kehitykseen. AB:lle on jo ikänsä puolesta myönnetty kansainvälisestikin tunnustetut "pojitteluoikeudet". Oikeuksiin kuuluu pojitella/tytötellä kaikkia alle 40-vuotiaita käyttäjiä. :mrgreen:

Isät ja pojat. Pojat ja tytöt. Äidit ja tyttäret. Kummastakin tykkään ja ne tykkää musta. Työtettyly tuntuu olevan nyky yhteiskunnassa hankala asia. Mutta onko se niin kamalaa. Sanat on vaan sanoja ja jos joku ottaa nokkiinsa niin vika on musta enemmän sanojen kuulijassa kuin lausujassa.
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja Nestori » 11.07.2015 21:40

Jartsa kirjoitti:Tytöttely tuntuu olevan nyky yhteiskunnassa hankala asia. Mutta onko se niin kamalaa. Sanat on vaan sanoja ja jos joku ottaa nokkiinsa niin vika on musta enemmän sanojen kuulijassa kuin lausujassa.

Virtuaalipoikani, olet ottanut elämänviisauteni paremmin kuin hyvin haltuusi. :tuoppi: "Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan" ja "Vittu, että ihmiset on välillä niin vitun tyhmiä" ovat selvästi hanskassa. :Thumb up: On mulla muitakin "viisauksia", mutta olen juonut liian monta olutta muistaakseni ne? :cool:
Oulun Kärpät

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu