Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Nestori » 21.03.2015 20:43

DrMultihunter kirjoitti:Huikeaa ryöstö haettu stadinlähiöst ja sarja meille 2-0, pari uutta chanttiikin taas sisäänajettu. Fiilis bussissa mitä loistavin. Mitens muilla?

Tappiosta huolimatta helevetin hyvä fiilis. Johtuu varmaan yhdestä illan aikana tulleesta "itkuvirrestä"! Siitä tulee väkisinkin mieleen sanonta "Mitä minä sanoin saatanan Urpo". :mrgreen: :tuoppi:

Hauskaa bussimatkan jatkoa. :tuoppi:
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 21.03.2015 22:57

Legenda kirjoitti:Dev on jäänyt selkeästi porukoilleen K18 sivujen selaamisesta kiinni ja kone on lähtenyt kaappiin pölyttymään määrittelemättömäksi aikaa. Aijai Dev, ovet lukkoon kun katsotaan niitä Mauri Kunnaksen kotisivuja.. :shame:

Kymmenen vuotta vanha kone veti viimeisensä. Hyvin pelitti loppuun asti.

Enkä mää ole asunu porukoilla enää muutamaan vuoteen. :mrgreen: On muuten aika kulunu siitä kun on viimeksi höpötelty missään.

Niin ja jääkiekko on paska laji ja Tampere on perseestä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 21.03.2015 23:43

Onkohan käyttäjä sappi444 merkinnyt suosikkijoukkueensa oikein? :o

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 22.03.2015 19:14

No nyt on perkele uusi kone hommattu. Kiva on.

Käteisellä piti 600€ maksaa, kun tuo verkkokaupasta tilaaminen on niin helvetin hankalaa, kiitos tämän huijarin aiheuttamien ongelmien takia. Kaikki pitää olla suojattu omissa tiedoissa.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Nestori » 23.03.2015 17:50

MustaSurma76 kirjoitti:Huomenna jos tauti antaa myöden niin hallille. :tuoppi:

Kuppa, syfilis, herpes, satiaiset vai sankkeri? :mrgreen:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 23.03.2015 17:56

Nestori kirjoitti:Kuppa, syfilis, herpes, satiaiset vai sankkeri? :mrgreen:

Nuo nyt eivät estä hallille menoa, kuume ja lentsu saattavat estää. :D
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 23.03.2015 18:05

Mikä siinä on, kun on menossa takaisin kaupungista metsään, niin tulee aateltua, että "Ei vittu kymmenen kilsaa matkaa lähimpään baariin"? Sitten kun miettii, että oon ollut viimeksi baarissa kännissä tammikuussa... Ja sillonkaan en tuntenut olooni siellä mukavaksi. En tiedä. Jokin taistelee sisälläni. Ehkä se on situotumiskammoa, pelkoa vanhenemisesta...Olenko liian nuori/epäkypsä asettumaan?
Talo, mitä katselin ostokohteena, meni puihin. Kuntokartoitusta kun tehtiin niin löyty kivoja ylläreitä. Ja kun mulle niin sanottiin, että jos alkaa epäilyttämään, niin kannattaa antaa olla. Noh mutta metsästys jatkoo. Ei tässä missään jäniksen selässä olla.

En mä tiedä. Etsiskelin VA:n laihdutusketjua. En löytänyt. Vittu, Dev, tää foorumi on ihan perseestä :fuckyou: Sen takia etsiskelin, että mites oliko viellä muita pullukoita täällä? Koska itse tein jouluna lopullisen elämäntapamuutoksen jonka johdotsta vaa'an viisari osoittaa lukemaa 98, joka on unelmapainoni. Repikää siitä. Näytän ihan törkeen hyvältä. Isoimpia juttuja oli se, että lopetin tupakanpolton. Ei ollut edes vaikeeta. Kaljaa juon sillon tällön siksarin ja viinaakin menee, mutta ruokailutottumukset on kunnossa. Käytän paljon oikeeta voita ja täysmaitoo ja vältän prosessoituja ruokia ja lisäaineita.... Ja tietysti käyn 2 kertaa viikossa salilla ja lenkillä.

Että näin.

En mä Nessu sun akkaa oo viemässä viellä, koska ittellä on kuitenkin nuorempi nainen, niin miks vaihtaisin sen vanhempaan ja käytettyyn(?)...Ja kuitenkin Lappiin oli liialti matkaa, eikä ajatus muutenkaan houkuttele. Olis kielimuuri sun muuta. Ja ne Kärpät. En tykkää.

Miksi tää puhutaan paskaa-ketju vaikuttaa niin joltain viikon vanhalta ja uudestaa lämmitetyltä rullakebabilta? Täytteet siinä kyllä on ja tolleen, mutta joku on jo haukannut palan ja pilaantuminenkin on ehkä jo ehtinyt alkaa... Heh, taisin samalla kuvailla Artsibunkkerin ulkoisen olemuksen.

Vittu, että ulkona on paska keli. Keli on kuin morsian. Ei yhtä kaunis, mutta yhtä märkä...
Että silleen.
Mä meen nyt siivoomaan keittiön, sillä laittaessani stroganohvia sain aikaan ihan törkeen sotkun...
Ei allekirjoituksia

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 23.03.2015 18:31

Rullakebab siirtää vain näläntunnetta ja jos joku yrittää purra, niin löytää varmasti nyrkin silmästään. Mitä myrkytyksen oireisiin tulee, niin tämä sukupolvi tulee maksamaan edellisen virheistä. Tosin allekironnut ei ole siihen sopimukseen laittanut puumerkkiään, joten näin ollen en kuulu myöskään muonavahvuuteen ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Lukko, Minnesota Wild, fudis QPR

ViestiKirjoittaja jurachess » 23.03.2015 18:32

Jartsa kirjoitti:Mä meen nyt siivoomaan keittiön, sillä laittaessani stroganohvia sain aikaan ihan törkeen sotkun.

Hyvä Jartsa, itte siivoon taas muitten sotluja, juuri noita erillaisia ruuan jämiä lattialta, kuten stroganoffi, ym:ta p...skaa, tai pastaa. Ihan miten vaan, olen taas huomannu, että kaikki tulee kattoo mun telkkaria+soittaa eri musiikkia, ja sotkee ym:ta. En olekkaan vähään aikaa kirjoitellu. Tähän ketjuun vaan nopee viesti. Olen hengissä :wall:
Liigagurun mestari kaudella 2009 - 2010.

ViestiKirjoittaja Nestori » 23.03.2015 18:58

Jartsa kirjoitti:En mä tiedä. Etsiskelin VA:n laihdutusketjua. En löytänyt... Sen takia etsiskelin, että mites oliko viellä muita pullukoita täällä? Koska itse tein jouluna lopullisen elämäntapamuutoksen jonka johdotsta vaa'an viisari osoittaa lukemaa 98, joka on unelmapainoni. Repikää siitä. Näytän ihan törkeen hyvältä. Isoimpia juttuja oli se, että lopetin tupakanpolton. Ei ollut edes vaikeeta. Kaljaa juon sillon tällön siksarin ja viinaakin menee, mutta ruokailutottumukset on kunnossa. Käytän paljon oikeeta voita ja täysmaitoo ja vältän prosessoituja ruokia ja lisäaineita.... Ja tietysti käyn 2 kertaa viikossa salilla ja lenkillä...
Tuossapa keijukaiselle linkki, niin ei tartte olla noin kinkki. :mrgreen:
Jartsa kirjoitti:Talo, mitä katselin ostokohteena, meni puihin. Kuntokartoitusta kun tehtiin niin löyty kivoja ylläreitä. Ja kun mulle niin sanottiin, että jos alkaa epäilyttämään, niin kannattaa antaa olla...
Viisaasti teit. Ei kannata ihan resupaskoja alkaa ostamaan. Tulee huonolle ja homeiselle puulle melko kova metrihinta?
Jartsa kirjoitti:Ja ne Kärpät. En tykkää...
Sää ootki aina ollu pikkusen "kinky" noitten sun mieltymyksiesi puolesta. Porkkanapöksyinen mies. :facepalm:
Jartsa kirjoitti:Mä meen nyt siivoomaan keittiön, sillä laittaessani stroganohvia sain aikaan ihan törkeen sotkun...
Susta tulee vielä hyvä vaimo jollekin. :tuoppi: :Thumb up:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 24.03.2015 18:28

Onneksi jotkut jaksavat piristää aina päivää. :mrgreen:
Spoiler:
Kuva
Here comes the yellow and blue.

Suosikkijoukkue: KalPa, IPK, Flyers, ManU, #8

ViestiKirjoittaja yakuza » 24.03.2015 20:31

Laittaa jo naurattamaan nuo georgefliesin jutut. :facepalm: :laugh:
"Jos kiekko ei tule suoraan lapaan, se ei ole tarkoitettu sinulle"

Suosikkijoukkue: KalPa, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 24.03.2015 23:59

yakuza kirjoitti:Laittaa jo naurattamaan nuo georgefliesin jutut. :facepalm: :laugh:

Onhan nuo jo aikasta pitäisikö itkeä vai nauraa ketjun kamaa. :laugh:

ViestiKirjoittaja Nestori » 27.03.2015 23:29

Unta kupoliin jätkät. :Thumb up:

Peacee, huucee, weecee for the rest of the night! :mrgreen:
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 28.03.2015 22:28

Nestori kirjoitti:Unta kupoliin jätkät. :Thumb up:

Peacee, huucee, weecee for the rest of the night! :mrgreen: