Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Telle

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Telle » 24.07.2015 13:45

Keihäänheiton maailmanmestari Vesely Ruuskasesta: Onko hän edes suomalainen? http://yle.fi/urheilu/vesely_hammastele ... en/8174592

Vesely haastattelussa ennen eilistä Eliittikisaa Joensuussa:
- Viihdyn erinomaisesti Ruuskasen seurassa ja tunnen hänet hyvin. Antti on ystävällinen ja puhelias kaveri.
- Joskus olen miettinyt, onko Ruuskanen sittenkään suomalainen mies, kun Suomen miehet eivät ole yleensä kovinkaan puheliaita vaan enemmänkin vain murahtelevat.

Tässä lienee yksi syy, miksi Antti Ruuskanen on yksi suosikkiurheilijoistani. Hän saa kyllä murteensakin takia ainakin minut aina
hyvälle tuulelle. ;)

Vesely voitti eilen, Ruuskanen sijoittui kakkoseksi. Oli mukava kuunnella Ruuskasen haastattelu kisan jälkeen - häneltä ei tarvitse lypsää puhetta!
Viimeksi muokannut Telle päivämäärä 24.07.2015 13:52, muokattu yhteensä 1 kerran

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

ViestiKirjoittaja Lossu » 24.07.2015 13:51

Telle kirjoitti:Tässä lienee yksi syy, miksi Antti Ruuskanen on yksi suosikkiurheilijoistani. ;)

Ovatko venäläismiehet tällaisia?

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 24.07.2015 14:02

ArchieBunker kirjoitti:Eniten kiinnosti tuo keikan jälkeinen ryysis, autolla purkautuminen? Kyllähän suomalainen leipäjonossa osaa yllättävän kiltisti jonottaa ja vuoroansa odottaa, mutta annas olla kun on kulkuneuvo alla. Kusipää mulkkuja luupäitä tulee meistä kaikista ja oma etu aina paras etu, eikä merkkiäkään joustavuudesta. Minä, minä, minä, minä, jag, jag ..

No joo, kyllähän tuota asennevammaisuutta oli havaittavissa. Kauheaa tööttäilyä ja kiilaamista suuntaan jos toiseenkin. Me ei edes yritetty lähteä ensimmäisten joukossa, kun se liikenne oli niin helevetin sekaisin. Siinä Kantolan alueen läheisessä risteyksessä oli vain yksi poika ohjaamassa koko liikennekaaosta, joten me hengailtiin siellä torin kuppeessa tunteroinen ja lähettiin sitten vasta autolle. Puoli kahden aikaan oli pahin kaaos ohi ja ihan sujuvasti pääsi liikenteeseen.

Ihmeteltiin porukoitten kanssa sitä, että esim. Kärppä-pelin jälkeen Raksilassa on hitonmoinen ruuhka, mutta esim. markettien parkkipaikalla toimii pääsääntöisesti sellainen kirjoittamaton "joka toinen auto vuorollaan"-sääntö, mutta Hämiksessä torvi soi ja tilaa ei annettu.
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 24.07.2015 14:23

Miikkulainen kirjoitti:.. "joka toinen auto vuorollaan"-sääntö ...

Juuri näin pitäisikin toimia :Thumb up: ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 24.07.2015 20:15

Tässä nyt pientä pohdiskelua ollut auton vaihdon suhteen. VW perheestä en ole kuitenkaan minnekään lähdössä vaan etsin samanlaista mk5 Golfia, mutta isommalla bensa moottorilla. Se 2,0 ja GTI olisi ehdottomasti kutkuttelivin vaihtoehto, mutta kelpaa "huonommillakin" varusteilla. Nuo tuning palikat vaihtaisin joka tapauksessa siihen seuraavaan koska suoraan käypäisiä osia ja niistä en halua luopua.

Tähän omaan 1,6 FSI:hin vaihdettu jakopään hilkkeet 6000km sitten, mutta edelleen ilmenee "raklatusta" joskus käynnistäessä ja menen ketunhäntä kainalossa yrittämään vielä takuun piikkiin vaihtoa niin olisipahan viimeisimmät vahvistetut versiot paikallaan ja suuri valttikortti autoa vaihtaessa.

Jos vuoden pari uudemman saisi vaihdettua ja melkein päikseen niin ei tarvitse isompaa lainaa ottaa sukulaisilta :Thumb up:

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 26.07.2015 17:52

Kohta auton nokka taas kohti Parolannummea. Aika kova kaksiviikkonen edessä, kun ensi viikolla kuormitus tulee kuulemma olemaan kovempaa kuin aikaisemmin ja sitä seuraavalla viikolla kuuden päivän mittainen p-leiri. Tuossa välissä ainoastaan noin päivän mittainen loma, josta kuitenkin olen äärimmäisen iloinen sillä erittäin todennäköisesti pääsen katsomaan Liverpoolin harkkamatsin Olympiastadionille.
Here comes the yellow and blue.

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 26.07.2015 18:52

Jahas, paluu pitkästä aikaa himaan ja JKL. Keski-euroopan kiertua takanapäin, kuten myös järkkärinhommat vauhtiajojen rockfestareilla, nyt vielä rallejen aika ja järkkärin hommat siellä, niin sitten voi taas hetken hengähtää ja aloittaa taas aktiivisemman kirjoittelun tännekin suuntaan.

Eteenpäin :tuoppi:
Turha koittaa ylläpito voittaa

Telle

ViestiKirjoittaja Telle » 27.07.2015 20:45

Perussuomalaiset äänessä A-studiossa puhumassa ja puolustelemaan puolueensa kansanedustajan Olli Immosen vihakirjoituksia.
Aika karmea kööri koossa. Huippuna perussuomalaisten nuorten puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen, joka esiintyy TV:ssä polvihousuissa. Aikuinen mies. Vai haluaako hän esiintyä 1930-luvun arjalaismiesten asussa?

Olli Immonen on mielenkiintoinen tapaus. Eniten ihmettelen häntä äänestäneitä. Immonen on minun mielestäni lähinnä säälittävä ja pienisieluinen ihminen. Hassua, että hän esittää esim. maanpuolustuksesta äärioikeistolaisia näkemyksiä, kun ei ole pystynyt edes sotaväkeä suorittamaan. Muistuu mieleeni isäni, joka totesi joskus, että ne puhuvat eniten isänmaasta ja sen puolustamisesta, jotka keinolla tai toisella keplottelivat itsensä rintamatehtävistä. Isäni ei halunnut puhua sodasta. Hän joutui jatkosotaan 18-vuotiaana. Jos hän jotakin kertoi, niin se oli surullista kuultavaa.

Mm. perussuomalaisten takia tuntuu joskus, että en tunne Suomea enää omaksi maakseni kuin ajoittain. Toisaalta voin sanoa näyttelijä Krista Kososen tavoin, että elän sellaisessa kuplassa, että en tunne yhtään perussuomalaista. Olen onnellinen siitä.

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 27.07.2015 21:17

Telle kirjoitti:M Toisaalta voin sanoa näyttelijä Krista Kososen tavoin, että elän sellaisessa kuplassa, että en tunne yhtään perussuomalaista. Olen onnellinen siitä.

Onneksi kuitenkin tunnet palavaa himoa ihailla Putleria ja kertoa siitä tällekin palstalle. :facepalm:

-->
TSS kirjoitti:
Muistan joskus kuulleeni sellaisen sanonnan että oikeaa suvaitsevaisuutta on suvaita myös suvaitsemattomuutta. Tällä kirjoituksella sinä ja Krista Kosonen syyllistytte samaan kuin kaikki rasistit, eli tuomitsette yhden ihmisryhmän, tässä tapauksessa persujen äänestäjät, samanlaisiksi kuin Olli Immonen. Todella tekopyhää omasta mielestäni.

Vastustan ehdottomasti Immosen kirjoitusta ja tuollaista maailmankuvaa. Omaankin kaveripiiriini kuuluu ihmisiä erilaisista kulttuureista, erilaisia ihonvärejä, uskontoja jne, mutta silti olen monissa vaaleissa päätynyt äänestämään Perussuomalaisia. Itse näen puolueen arvot erilaisena kuin nämä Immoset ja Halla-Ahot yms. Kieltämättä häiritsee se että esim. Soinin suulla näitä puheita ei ole selkeästi torpattu.

Itse kannatan monikulttuurista, mutta silti itsenäistä Suomea, niin että päätöksentekoa ja toimivaltaa ei viedä meiltä Brysseliin, kuten koko ajan on tapahtumassa ja siksi olen ks. puoluetta äänestänyt.

Itseäni kuitenkin oksettaa lähes yhtä paljon kuin Immosen natsimaiset kirjoitukset kaltaisesi ihmiset jotka lokeroivat ihmiset yhteen lokeroon äänestämänsä puolueen perusteella ja yleistävät yhden ks. ryhmän ihmisen kirjoituksen olevan kaikkien kannattama.

:tuoppi:
Viimeksi muokannut Multi päivämäärä 27.07.2015 21:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 27.07.2015 21:17

Telle kirjoitti:Mm. perussuomalaisten takia tuntuu joskus, että en tunne Suomea enää omaksi maakseni kuin ajoittain. Toisaalta voin sanoa näyttelijä Krista Kososen tavoin, että elän sellaisessa kuplassa, että en tunne yhtään perussuomalaista. Olen onnellinen siitä.

Muistan joskus kuulleeni sellaisen sanonnan että oikeaa suvaitsevaisuutta on suvaita myös suvaitsemattomuutta. Tällä kirjoituksella sinä ja Krista Kosonen syyllistytte samaan kuin kaikki rasistit, eli tuomitsette yhden ihmisryhmän, tässä tapauksessa persujen äänestäjät, samanlaisiksi kuin Olli Immonen. Todella tekopyhää omasta mielestäni.

Vastustan ehdottomasti Immosen kirjoitusta ja tuollaista maailmankuvaa. Omaankin kaveripiiriini kuuluu ihmisiä erilaisista kulttuureista, erilaisia ihonvärejä, uskontoja jne, mutta silti olen monissa vaaleissa päätynyt äänestämään Perussuomalaisia. Itse näen puolueen arvot erilaisena kuin nämä Immoset ja Halla-Ahot yms. Kieltämättä häiritsee se että esim. Soinin suulla näitä puheita ei ole selkeästi torpattu.

Itse kannatan monikulttuurista, mutta silti itsenäistä Suomea, niin että päätöksentekoa ja toimivaltaa ei viedä meiltä Brysseliin, kuten koko ajan on tapahtumassa ja siksi olen ks. puoluetta äänestänyt.

Itseäni kuitenkin oksettaa lähes yhtä paljon kuin Immosen natsimaiset kirjoitukset kaltaisesi ihmiset jotka lokeroivat ihmiset yhteen lokeroon äänestämänsä puolueen perusteella ja yleistävät yhden ks. ryhmän ihmisen kirjoituksen olevan kaikkien kannattama.
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 28.07.2015 10:02

Huh huh, johan alkoi aamu mahtavalla puhelinsoitolla. Sain kutsun työhaastatteluun Postille ja työtehtävänä postiautonkuljettaja. Nyt peukut pystyyn, että nappaa!! :Thumb up: :Thumb up:

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 28.07.2015 13:14

Vähän nyt otan kantaa tuohon Immonen ja monikulttuurisuus hellureihin, koska asia vituttaa mua. Tai ei itse asia sinänsä vaan ihmisten reaktiot ja kommentointi.

Mutta jo sekin, mistä haloo sai alkunsa, on melko mitätön asia loppujen lopuksi. Eräs Arvi Lind tuossa taannoin totesi, että jonkun yksittäisen ihmisen mielipide ei ole uutinen. Nyt uutiset ei tunnu muuta olevankaan kun toinen toistaan typerämpien ihmisten mielipiteitä ja purkauksia. Mutta joo, ymmärtäähän sen, sillä saa klikkejä ja ihmisten hormoonit hyrräämään.
Toki onhan se huomionarvoista, jos kansanedustaja tulee tuollaisten mielipiteiden kanssa julkisuuteen. Mutta toisaalta, hänet on ihmiset valinneet edustamaan itseään, mikä tarkoittaa, että on ihmisiä, jotka ovat samaa mieltä hänen kanssaan samaa mieltä. Ja heillä on siihen täysi perustuslain suoma oikeus. Elämme kuitenkin demokratiassa ja sananvapauden maassa. Se on kuulkaa politiikkaa. Ihmisillä on mielipiteensä ja linjauksensa.
Oon kuitenkin tässä mietiskellyt, että miten on? Edustaako kansanedustaja kansaa, häntä äänestäneitä ihmisiä, puoluettaan, vaiko itseään?

Mulle kasvaa metrinen kyrpä keskelle ottaa kun ajattelen näitä ihmisiä, joiden ajatukset on luokkaa "Minä olen suvaitsevainen, hyväksyn homot, mamut, pakolaiset, islamistit ja kaikki muut "tavallisuudesta poikkeavat" asiat suomessa, tämä tekee minusta pyhän ja saan sanoa toisin ajattelevista ihan mitä huvittaa". Ja usein nämä ihmiset leimaavat ja haukkuvat itsensä kanssa eri mieltä olevat ihmiset natseiksi ja rasisteiksi ja muuten vaan pahaksi ihmiseksi. Joka sekin on muuten lailla rangaistavaa, siis natsiksi ja rasistiksi haukkuminen. Elämme yhteiskunnassa, jossa "suvaitsevaisuusfasismi" on arkipäivää ja sillä tuntuu olevan käsittämätön voima, sillä saadaan ihmisiä syrjään ja hiljaiseksi. Ja roskalehdistö ratsastaa voiman aallonharjalla.

Ja nythän siellä Helsingissä onkin jo joku multikulttuuria kannattava mielenosoitus pystyssä. EI VITTU OIKEESTI! :facepalm: Mitä on tapahtunut? Ei mitään. Onko joku uhannut jotakuta? Ei. Joku ukkeli kirjotti mielipiteensä faceen ja siitä saadaan tämmönen haloo. Onko jonkun rivikansanedustajan mielipiteen mahti todella noin suuri?!
Pikkujuttujen takia kyllä mennään barrikadeille, kun se on mediaseksikästä. Mutta oikeista epäkohdista lähinnä jupistaan. Kun ne jää mediahuomiossa tän paskan taakse.

Olen erittäin onnellinen, kun elän kuplassa, jossa en tunne yhtään tuollaista fasistia. Enkä siitä huolimattakaan tunne yhtään rasistia tai natsia, vaikka tunnen hyvin monta perussuomalaisten äänestäjää.

Mitä taas tulee tuohon Immoseen ja hänen multikulttuurisuusvastaisuuteen, niin ymmärrän ja en ymmärrä. En minäkään todellakaan halua, että suomesta tulee mikään kulttuurien sulatusuuni ja joudun jonakin päivänä heräämään seitsemältä aamulla, kun moskeijasta alkaa kuulua jonkun äijän kälätys. Katsokaa Ruotsia ja miettikää, haluatteko samaa. Mutta kulttuuri on aina muuttunut ja rikastunut ja sekoittunut. Jo ennen ajanlaskua. Ja tulee aina muuttumaan ja se on ihan hyvä. Muutenhan täällä elettäisiin vielläkin savupirteissä.

TSS kirjoitti:lokeroivat ihmiset yhteen lokeroon äänestämänsä puolueen perusteella

Kyllähän jokainen ihminen jollakin tavalla lokeroituukin elämänsä aikana... Joku on juoppo, joku hippi, joku duunari ja joku runkkari. Mutta tosiaan, ihmisestä kertoo paljon, näkeekö hän muissa ihmisissä muuta, kuin tämän lokeron...

Kiitos ja anteeks.

Hartikainen35 kirjoitti:Huh huh, johan alkoi aamu mahtavalla puhelinsoitolla. Sain kutsun työhaastatteluun Postille ja työtehtävänä postiautonkuljettaja. Nyt peukut pystyyn, että nappaa!! :Thumb up: :Thumb up:

Vaihathan sitten nickiksi Posti-Pate? :cool: Pate sekä kissa, aina juoviksissa, oksentavat postilaatikkoon...
Ei allekirjoituksia

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 28.07.2015 15:13

Jartsa kirjoitti:En minäkään todellakaan halua, että suomesta tulee mikään kulttuurien sulatusuuni ja joudun jonakin päivänä heräämään seitsemältä aamulla, kun moskeijasta alkaa kuulua jonkun äijän kälätys.

Eli et halua islaminuskoisia Suomeen? Näin minä tämän ymmärrän.

Mitä tulee muuhun maahanmuuttovastaiseen puputukseen, niin tiedoksi urpot ja mirkut, Suomi on koko olemassaolonsa ajan ollut monikulttuurinen maa. Ja jos oikein pilkunviilaajia halutaan olla, niin taitavat nuo meidän saamelaiset olla alkuperäiskansaa tämän maan kamaralla, kun me muut ollaan niitä maahanmuuttajia. Lähdetään siis joukolla vittuun täältä kuleksimasta, koska ei tää maa halua maahanmuuttajia. Kuinka monen foorumilaisen sukujuuria löytyy Venäjältä tai Ruotsista? Jepjep, aika vitun monen, kun tarpeeksi kauas tutkii. Mamun paskiaisia siis kaikki. Lähtekää vetämään täältä.

Ihan oikeasti. Kyllä tänne ulkomaalaisia mahtuu. Sopu sijaa antaa. Pää pois perseestä, niin ei oo enää niin suppea katsantokanta asioihin.

Ja mitä tulee johonkin säälittävään Immoseen, niin kuinka uskottava kaveri teidän mielestä on? Jätkä on naimisissa mamun kanssa. Siellä rouva laittaa jalat ristiin ja pitää viikon mykkäkoulua, niin Immonen palaa häntä koipien välissä julkisuuteen ja vetää sanojaan takaisin.
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 28.07.2015 17:10

Hämmästyttää, kummastuttaa ja ennenkaikkea naurattaa, ei niin pientä kulkijaa, kun maailmassa on niin monta ihmeellistä asiaa ja lööpit lyö päivittäin lisää paskaa tuulettimeen ja harjataan, harjataan :facepalm: ..

En tunne yhtään maahanmuuttajaa, en tunne yhtään neekeriä, enkä mannea tai savunahkaa, enkä ryssää, rättipäätä, ählämiä tai vinosilmää ja pystyn elämään asian kanssa ja jos jotain kuumottaa moinen kielenkäyttö, niin se on hänen häpeänsä, koska saman aurinkon alla eletään. Tiedän myös jokusen muka persun, mutta en välitä heidän seurastaan. Olen myös tavannut muka sossuja, vasureita, kepulaisia ja viherpiipertäjiä. Jos he eivät saarnaa ideologiaansa, heidän kanssa pärjää ja voi puhua vaikka säästä. Kokoomuslaisia kapitalisteja varten olen ohjelmoinnut ja ladannut tasapääni sisään ns. porvariluotaimen, joka ilmoittaa lähestyvästä nilkkaanpurijasta ja käskeen vaihtamaan kadun toiselle puolelle tai vetämään liikkuvat taakse. Koskelan Jusseja tunnen useita ja heidän seurassaan viihdyn, koska he eivät puhu politiikkaa ja ovat itsenäisiä, maalaisjärjellä ajattelevia kansalaisia ..

Mutta mistä johtuu perheväkivalta, päihdeongelmat, työttömyys, rikollisuus, sodat yms. paska ja paska? ...

Ei kenestäkään edellä mainituista, vaan kaikista heistä, yhteiskunnasta, maailmasta, universumista, meistä kaikista. Silmät kiinni nyt ..

Vähäiset voimavaramme priorisoidaan vääriin kanaviin. Pellet kirjoittaa pelleistä, joita toiset pellet paheksuu ja toiset pellet puolustaa. Pellejä kaikki ...

Omilla aivoilla ajatteleminen kannattaa aina ja olisipa jopa suotavaa tässäkin tapauksessa ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 28.07.2015 18:21

Jartsa kirjoitti:Vaihathan sitten nickiksi Posti-Pate? :cool: Pate sekä kissa, aina juoviksissa, oksentavat postilaatikkoon...

Kyllä mä tässä Hartikaisessa pysyn :)

Eli kyllä, huomis aamuna alkaa työt Postissa! :champion:

Aivan uskomaton fiilis kun melkein vuoden olin työttömänä. Nyt otan kaiken irti tästä mahdollisuudesta!

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu