Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja InFlames » 03.09.2015 19:11

Siirretään tänne.
DrMultihunter kirjoitti:Liekki voisit myös aloittaa kirjoittelun tänne, kuten katkoajassa turinoit. Kaikille itseään kunnioittaville kirjoittajilla vaihtoaito on kuitenkin palsta nro.1.

Jatkoajan foorumille olen tainnut kirjoittaa yhden viestin viimeisen vuoden aikana, joten en sinne juurikaan kirjoita. Vaihtoaitio on foorumeista itselleni se ykkönen, mutta motivaatio foorumeille kirjoittamiseen on ollut kateissa lähes parin kauden ajan. Harmillisesti täältä on kadonnut itselleni tuttuja kirjoittajia muualle.

Koitetaan kuitenkin hieman ryhdistäytyä "kasvattajaseuran" väreissä pidemmän tauon jälkeen. Lupaan ainakin silloin tällöin kirjoittavani eri osioihin. Muutama vuosi sitten Vaihtoaitio oli vielä todella aktiivinen - tuo aktiivisuus olisi hienoa saada foorumille takaisin.

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 06.09.2015 20:41

MustaSurma76 kirjoitti:5,000 ...and counting!
Perässä tullaan kovaa kyytiä. Vielä 65 viestiä rustattavana.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 07.09.2015 12:26

Legenda kirjoitti:Hannele Lauri myöskin porskuttaa noista enemmän näytelleistä. Lisäksi Tuuran sihteeriä näytellyt naikkonen mielestäni vielä elossa.

Tuo on kyllä totta, onhan siellä tosiaan Hannele Lauri ja Elli Castrén elossa. Ei kuitenkaan valitettavasti kovin iso prosentti enää.

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 11.09.2015 09:28

Priest of Botnia kirjoitti:.. Ripitän herrat kyllä ihan huolella tästä hyvästä ...

Herra mun aikani tiesi. Rähjätään, nillitetään ja nuhjataan nyt taas, kun on aika auringon. Äidin pikku talttahampaat, apinat, sopulit, politrukki, sairas maailma, yleisesti ja erikseen tulivat vain korvista ulos, kuin liisteri, joten hetki takapiruna ja Miikkulaisen takapihalla auttoi pitämään kasetin kasassa ..

Tosin jälkimmäinen teki hieman kipeetä tai höpöä, fetissistä riippuen, joten henkilökohtainen jääkausi siirtyneen myöhäisempään ajankohtaan alavartalovamman myötä. Ellei ihmeparannu, niin sitten poppamiehen vastaanotolle, tripille ja puukkoa. Tanssimaan mä lähde en ...

Uskoisin myös, että toinen ripityksen ja ehtoollisen saavasta osapuolesta on palaileva hiekkalaatikolle, kun lelut on vaihdettu mieleiseksi ja musta putoaa ..

Syksy etsii ja saa, mutta allekironnut ei ...

Mitä edellä tarinoituun opukseen kyykkäävästä apinasta, ilman viulua, mutta hame päällä tulee, niin ei vuotta hokkareiden naulaamisesta ja elämänkertaa jo pukkaa. Pysyäkseen mediassa on pysyttävä mediassa, apinankin ..

Valitkaa mieluimmin 10-paikka, kustantaja Tammi, sivuja 300 ...
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 12.09.2015 15:27

Viimeiset 2h ollut ihan kidutusta ja odottanut vaan, että kello olisi jo 17:00 ja kiekko jäähän.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Ink » 13.09.2015 13:33

Haluaisin tiedustella täältä näiltä Kuopiossa asuvilta herroilta, että mikä hotelli olisi lähimpänä Niiralan monttua? Oli kavereitten kanssa puhetta, että varattaisiin Kuopiosta hotelli viikonlopuksi ja lähettäisiin viihteelle Kuopion yöhön ja samalla käytäisiin katsomassa KalPan peli, koska kaverit ovat KalPan faneja. :D En muista itse yhtään mikä hotelli siellä lähempänä hallia oli.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 13.09.2015 17:43

Seinäjoen shemeikka kirjoitti:Ripitän herrat kyllä ihan huolella tästä hyvästä...

Kauhia räksytys päällä, kun koko kesän tätä voorumia pystyssä pitännyt immeisen lapsi hengähtää ja huokaisee hetken ennen kauden alkua. Itte oot helevetti jo viikon ollunna tiettömällä tiellä. Ei ole varjoakaan näkynyt. Eikä muuten näkynyt paljon kesälläkään. Meikäläinen on kyllä taivaspaikkani lunastanut mitä tulee Vaihtikseen kirjoittelussa. Ja sitäpaitsi mua et voi ripittää, kun en perkele kuulu etes kirkkoon. :mrgreen:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Tappara

ViestiKirjoittaja ahkio » 13.09.2015 17:50

Ink kirjoitti:Haluaisin tiedustella täältä näiltä Kuopiossa asuvilta herroilta, että mikä hotelli olisi lähimpänä Niiralan monttua? Oli kavereitten kanssa puhetta, että varattaisiin Kuopiosta hotelli viikonlopuksi ja lähettäisiin viihteelle Kuopion yöhön ja samalla käytäisiin katsomassa KalPan peli, koska kaverit ovat KalPan faneja. :D En muista itse yhtään mikä hotelli siellä lähempänä hallia oli.

En asu Kuopiossa enkä ole herra, muuta joko torin kupeesta (Rantasipi tms) tai rautatieaseman läheltä Cumulus, itte saapi valita kumpi parempi!

ViestiKirjoittaja Ink » 13.09.2015 21:00

ahkio kirjoitti:En asu Kuopiossa enkä ole herra, muuta joko torin kupeesta (Rantasipi tms) tai rautatieaseman läheltä Cumulus, itte saapi valita kumpi parempi!

Kiitos paljon, pitää ruveta varaamaan huoneita jommasta kummasta hotellista. :)

Suosikkijoukkue: Tappara

ViestiKirjoittaja ahkio » 14.09.2015 05:44

Ink kirjoitti:
Kiitos paljon, pitää ruveta varaamaan huoneita jommasta kummasta hotellista. :)

Nou problem, onhan Kuopiossa muitakin, mutta noi olis sillee "matkan varrella" peli-iltaa ja yön sykettä ajatellen. Juurikin iltapäivällä lähetää ajeleen sinnepäin, viikko pitäis "jaksaa" ja huomenna kannustamaan Tappara voittoon...tosin siinä hallissa Tappara ja minä on vähä huonosti onnistunut yhdistelmä, nolla voittoa nähneenä, :wall: sanoisin lappuja veikkaukseen tekeville: me on hävitty tää peli! mutta... :tuoppi:

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.09.2015 09:17

Vittu että vituttaa tämä jatkuva palkkasohlailu. Viimeisestä viidestä palkasta, olen nyt saanut kaksi kertaa oikean summan. VITTU KAKSI KERTAA! Aivan perseestä nämä uudet järjestelmät mitä on kehitetty ja nyt ei sitten mikään toimi. Parasta tässä on se, että kohta sieltä osoitteellaan taas sormella työntekijää ja että sä teet itse jotain nyt väärin, vaikka en muuten saatana varmasti tee. Nyt alkaa pikkuhiljaa menemään kuppi nurin tähän touhuun, koska viimeksikin meikäläinen pistettiin odottelemaan mun rahoja joku viitisen viikkoa. Ja ei saatana vastata puhelimeen, ei sähköposteihin jne.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 14.09.2015 09:31

Dev kirjoitti:Vittu että vituttaa tämä jatkuva palkkasohlailu..

Täysin sama, kun keikkaluontoisesti noita JV-hommia tulee tehtyä... Aina samaa vääntöä, tosin itse olen kuitenkin oikean summan aina lopulta saanut.
Turha koittaa ylläpito voittaa

ViestiKirjoittaja Ink » 14.09.2015 13:40

ahkio kirjoitti:Juurikin iltapäivällä lähetää ajeleen sinnepäin, viikko pitäis "jaksaa" ja huomenna kannustamaan Tappara voittoon...tosin siinä hallissa Tappara ja minä on vähä huonosti onnistunut yhdistelmä, nolla voittoa nähneenä, :wall: sanoisin lappuja veikkaukseen tekeville: me on hävitty tää peli! mutta... :tuoppi:

Itse asiassa ollaan kavereitten kanssa käyty kerran katsomassa KalPan ja Tapparan peli ja silloinkin KalPa voitti. :D Jospa huomenna olisi Tapparan vuoro.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 17.09.2015 16:50

Jaahas, se olisi sitten viikonloppu. Autot seisoo ja tavara ei liiku, joten töihin ei tarvitse mennä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 17.09.2015 18:58

Dev kirjoitti:Jaahas, se olisi sitten viikonloppu. Autot seisoo ja tavara ei liiku, joten töihin ei tarvitse mennä.

Sama homma. Taidan ottaa aamulla niin pitkät unet kuin vaan nukuttaa. Lauantaina sitten mökille kanssa poikain :Thumb up:

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu