Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: TPS, TuTo, Detroit, SWE, Liverpool, Real Madrid

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Tepsi » 04.11.2015 18:55

Nyt kaivattas neuvoa... Mua on alkanut viimeaikoina ihan hirveästi ahdistaa yks juttu mikä on tapahtunut melkeen pari vuotta sitten. En oo ihan varma että miksi. Kai mä oon ihmisenä muuttunu niin saakelisti että säikähdän jo itsekin sitä millasia juttuja on tullu tehtyä. Mutta anyways, mun on alkanu tehä mieli puhua tästä jutusta mutsilleni. Mutta mä oon pitänyt sen sisälläni näin pitkään, ketä se mitenkään auttaa jos alkaisinkin nyt uskoutua siitä? Eikö se oo vaan tosi itsekästä jos alan nyt vaivata jollain ikävällä asialla kun sen ei oo tähän mennessäkään tarvinnu jakaa huolta tästä.

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 05.11.2015 18:32

Tepsi kirjoitti:Mutta mä oon pitänyt sen sisälläni näin pitkään, ketä se mitenkään auttaa jos alkaisinkin nyt uskoutua siitä?

Jos asia itseäsi kaivertaa niin voisi auttaa itseäsi jos puhut siitä jollekin läheiselle.

Tietämättä mistä on kyse niin sanoisin ettei kuitenkaan kannata olla itselleen liian ankara, kaikki tekevät typeryyksiä nuorena. Kyllähän jotain asioita omassa menneisyydessä katuu, mutta itse kuittaan ne sillä että olen ollut silloin eri ihminen, lapsellisempi, epäkympsempi jne. Ei korjaa mitään että katuu asioita, ennemmin keskittyy olemaan parempi tulevaisuudessa ja ottaa opiksi katumistaan asioista.
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

ViestiKirjoittaja Lossu » 10.11.2015 15:41

Noniin täällä ollaan taas. Otetaas vähä rauhallisemmin :tuoppi:

Suosikkijoukkue: TPS, TuTo, Detroit, SWE, Liverpool, Real Madrid

ViestiKirjoittaja Tepsi » 14.11.2015 19:26

TSS kirjoitti:Jos asia itseäsi kaivertaa niin voisi auttaa itseäsi jos puhut siitä jollekin läheiselle.

Tietämättä mistä on kyse niin sanoisin ettei kuitenkaan kannata olla itselleen liian ankara, kaikki tekevät typeryyksiä nuorena. Kyllähän jotain asioita omassa menneisyydessä katuu, mutta itse kuittaan ne sillä että olen ollut silloin eri ihminen, lapsellisempi, epäkympsempi jne. Ei korjaa mitään että katuu asioita, ennemmin keskittyy olemaan parempi tulevaisuudessa ja ottaa opiksi katumistaan asioista.

En mä oo tehnyt mitään... Oon pelkkä uhri tässä sopassa...

Mulla oli eilen eka työvuoro henkilökohtasen avustajan hommissa. Sain asiakkaani itkemään alle 10 minuutissa! Siis ihan järkyttävä kokemus.

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 16.11.2015 14:32

Ink kirjoitti:.. mutta ei sitä silti kenenkään kuolemaa tietenkään toivoisi ...

Toki ei, mutta jos lusikan nurkkaan heittäminen tuleva, niin toivottavasti se oli hidas ja tukala ..

Julmaa ja armotonta, mutta ei mitään sääliä, jos paskamedian sensaatiohuoraus pitää kutinsa ...

IS kirjoitti:.. Tosi-tv-tähden ura loppui kuitenkin, kun hänet tuomittiin vuonna 2006 kahden alaikäisen tytön hyväksikäytöstä.

12-vuotiaat tytöt olivat tunnistaneet kauppakeskuksessa tv:stä tutun miehen ja pyytäneet tältä nimikirjoitusta. Don Vito oli kourinut lapsia ...

Lähde: IS .. boldaus und victory is mine ...
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 17.11.2015 20:05

Tuo tempaus oli tietysti todella sairasta jos on totta. Tuo ei tietenkään mukava piirre ole, mutta joskus lehdistökin puhuu potaskaa. Saattaa tosin tottakin olla, kuka tietää..

Vincent Margera oli sanonut että oli pitänyt rooliaan yllä, eli Don Vito -roolia, mutta ei noin silti pitäisi mennä tekemään missään tapauksessa.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 18.11.2015 08:18

Ei kai se mitään potaskaa lehdistön osalta ole jos herra on tuomittu noista teoista..
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 18.11.2015 20:02

Miikkulainen kirjoitti:.. Eikös jätkät seuraa kiakkoa? Täh? ...

Vitut ne juipelot mitään seuraa. Ne piirtää, kenellä on liitua. Röissä eli yhtäkuin txt-seuranta ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 20.11.2015 12:11

Legenda kirjoitti:Ei kai se mitään potaskaa lehdistön osalta ole jos herra on tuomittu noista teoista..

Okei eli hän siis oli ihan tuomittu noista. En siitä tiennyt, luin vaan silloin aikoinaan lehditöstä että olisi jäänyt kiinni, mutta tuomiosta ei sillon vielä ollut tietoa. Sittenhän se muuttaa asiaa jo aika paljon.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 20.11.2015 15:52

Stressaa oman faijan tilanne aivan vitusti tällä hetkellä. Hän on ollut nyt jo kuukauden päivät sairauslomalla, kun rupesi yhtäkkiä taannoin pyörtyilemään. Joutunut käymään kaikki sydän kokeet läpi, kun aikaisemmin on ollut sydänkohtausta ja sen semmosta. Nyt taas muutamaan kertaan valitellut, että tulee sellaisia tilanteita ihan sekunnin ajan kun taju olisi lähdössä, mutta ei sitten kuitenkaan lähde ja joutuu sen sekunnin ajan miettimään kanssa, että mitä oli tekemässä.

Pelottaa joka kerta kun puhelin soi, että nyt on jotain käynyt.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 21.11.2015 00:14

Lukko1936 kirjoitti:.. Viikonloppu menee lätkän, futiksen ja akkujen lataamisen parissa ...

Jos akut on finaalissa, niin kassit nyt nuorella miehellä on varmasti täynnä aina? Joten ei mitään pilluhommaa ole tiedossa ja mallasta muki tolkulla? :tuoppi: ..

Dev kirjoitti:... Pelottaa joka kerta kun puhelin soi, että nyt on jotain käynyt ..

Asioita, joihin ei pysty periaatteessa itse vaikuttamaan, joten itsensä kipeeksi stressaaminen ja pelkääminen ei kannata, mutta tosin se on luonnollista lähes kaikille. Ja miksi näin tarinoin, niin elän päivin ja öin vastaavan kanssa, mutta stressi ja pelko ovat väistyneet sen totuuden tieltä, että asiat pitää ottaa niinkuin ne tulee ..

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 21.11.2015 10:56

ArchieBunker kirjoitti:Jos akut on finaalissa, niin kassit nyt nuorella miehellä on varmasti täynnä aina? Joten ei mitään pilluhommaa ole tiedossa ja mallasta muki tolkulla? :tuoppi: ..

Maltaat ja muut hommat saavat kyllä nyt odottaa ensi viikonloppuun, kun menen Tampereelle kavereiden tupareihin. No okei, saunassa vähintään kiintiöksi yksi kylmä Foster's, mutta muuten jää kyllä vähiin. Tämä viikonloppu pyhitetään kotisohvalle ja urheilulle, kun kattauskin on todella kermainen. Tänään Satakunnan herruus taas jaossa ja huomenna meillä onkin ns. jäsenten välinen. Lisätään tähän vielä tänään illalla tuleva Manchester City - Liverpool, niin ei ole kotoa kiire mihinkään. Tosin ruokakaupassa voisi käydä rustaamassa muutaman pitkävedon.
Here comes the yellow and blue.

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 21.11.2015 18:47

Vaikka pidänkin lumesta ja pakkasesta, niin nyt riittäisi tällä erää tuo ensin mainittu, joten hanat kiinni tattis. Kesällä riksratton ja talvella kolaa. Vittu ..

Lukko1936 kirjoitti:... tuleva Manchester City - Liverpool ..

Kaksi sanaa tänään. El Clasico ... ja ensi syksystä lähtien sitten valioliigaa viasatilta. Oletko valmis? ..

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 21.11.2015 23:34

Katumuspilleri. :mrgreen:
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 22.11.2015 19:19

Miikkulainen kirjoitti:Katumuspilleri

Aivan suotta deletoit kaljapäissäsi iskemäsi tarinan. Täysin asiallinen ja tosi. Tahditta mars ..

Yleisesti ja erikseen, niin on se mitä vittua, kun puoli Suomea, Oulu mukaanlukien menee sekaisin ensimmäisen ja kuppasen lumimyräkän takia? ..

Mitäs sitten tehdään, kun ryssä tulee? Kysyin samaa peelolta naapurilta ja se vaan nauroi. Ei juipelo varmaan ymmärtänyt yskää ...

Allekironnut laskee ensimmäisestä läpi ja se toinen suurimmalla todennäköisyydellä laskee allekironneen läpi, joten se oli sitten siinä, mutta nyt mieleni pahoitin luonnonvoimista. Sähköverkot alhaalla (haciendalla n.14h), valtionrautapyörät dyykkaa yhtäkuin kapitalistin oravanpyörän sorvi tukehtuu ja tieliikennelaitoksen kautta kaupunnin juipelot vasta teroittaa aurojaan. Hämmästyttää ja kummastuttaa, ei niin pientä kulkijaa ..

Vitutti myös tuo kolaaminen. Meinasin käydä paikallisesta vastaanottokeskuksesta kysymässä hätäapua, mutta sitten alkoi hirvittämään, että sieltä kuitenkin tulee joku jihad räjähdeliiviin ja ak-47 kera, joten ajattelin, että pitäkää tunkkinne ja kolaan itse, vaikka vituttaakin ...

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu