Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: Ässät

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Jartsa » 15.12.2015 05:58

Pojat hei. Moderaattoreillakin on elämä :shame:
Ei allekirjoituksia

Suosikkijoukkue: KalPa, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 15.12.2015 16:25

Se ei kuitenkaan minun mielestäni tarkoita sitä, että laiminlyödään täysin foorumin valvonta mikäli on moden ominaisuudet itselleen saanut.

ViestiKirjoittaja Jartsa » 15.12.2015 20:13

KilleriPilleri kirjoitti:Se ei kuitenkaan minun mielestäni tarkoita sitä, että laiminlyödään täysin foorumin valvonta mikäli on moden ominaisuudet itselleen saanut.

Kukaan täällä ei laiminlyö mitään. Asia on hoidettu ja mussutus on pöljää.
Ei allekirjoituksia

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 16.12.2015 08:36

Olisiko tätäkään mussutusta saatu aikaiseksi mikäli Salming ei olisi modetiimissä? Tuskin. Nyt tuntuu olevan muodissa valittaa ihan valittamisen ilosta, ihan vaan vaikka vihreille kunniaa tehden ja koska joku (kirjoittajien keskuudessa) ei-haluttu-henkilö on otettu moderaattoreiden tiimiin.

Koittakaa kestää, ei me olla Salmingia mihinkään potkimassa vaikka te kuinka kiukuttelisitte.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 16.12.2015 13:57

Niin saatana! :fuckyou:

Eiku, mitä täällä mussutetaan? Meikä haluaa kans osingoille. Poijjaat ja smirgut muistaa, että mielipide se on lyhytkin mielipide. Ja jos kerran vituttaa, niin sitten vituttaa ja se paha olo pitää purkaa jotain väylää pitkin ulos. Ja parempi se on täällä voorumilla kirjoittaa, että VITTU, kuin mäiskiä pihalla mummoja ja lapsia pitkin näköä.

Mielestäni ainoat, joille pitäisi antaa kunnolla penalttia, olen minä ja Dev! Mulle sen takia, että kiusaan Deviä ja Deville sen takia, ettei sen pää kestä kunnon kiekkokeskustelua, vaan se alkaa itkemään, haukkumaan ja keksimään aivan ufoja satuja. Vuosi penalttia kummallekin näin ensalkuun ja sen jälkeen toinen vuosi ihan periaatteesta. :yuck:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 16.12.2015 15:25

Legenda kirjoitti:Olisiko tätäkään mussutusta saatu aikaiseksi mikäli Salming ei olisi modetiimissä? Tuskin. Nyt tuntuu olevan muodissa valittaa ihan valittamisen ilosta, ihan vaan vaikka vihreille kunniaa tehden ja koska joku (kirjoittajien keskuudessa) ei-haluttu-henkilö on otettu moderaattoreiden tiimiin.

Koittakaa kestää, ei me olla Salmingia mihinkään potkimassa vaikka te kuinka kiukuttelisitte.

En minä ainakaan Salmingin takia valittanut eikä hänen oleminen moderaattorina haittaa itseäni. :shame: Nimimerkki maukka ei ole vaan tainnut kirjoittaa yhtään järkevää tekstiä tähän päivään mennessä, siinä syy kiukutteluuni.

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 16.12.2015 16:30

Jyri kirjoitti:En minä ainakaan Salmingin takia valittanut eikä hänen oleminen moderaattorina haittaa itseäni. :shame: Nimimerkki maukka ei ole vaan tainnut kirjoittaa yhtään järkevää tekstiä tähän päivään mennessä, siinä syy kiukutteluuni.

T. Jack
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

ViestiKirjoittaja Jartsa » 17.12.2015 08:22

Nestori, mähän voin antaa sulle kakkua ja sakkoa saatana. Ja jos miin haluat niin ehkä jotain muutakin... Sullahan on mun numero?

Maukan kanssa toimittiin kuten aijemmin muiden samankaltaisten tapausten kanssa. Hyvin aikaisin pantiin merkille viestien heikko taso. Penaltti olisi voinut tulla aikaisemminkin tai sitten ei. So not.
Ymmärrän kyllä tuohtumuksenne. Mutta jatketaanko harjoituksia?

Puhutaanko vaikka siittä että jollei jouluna oo lunta nii tuleeko pukki?! :cry:
Ei allekirjoituksia

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 17.12.2015 14:51

Jartsa kirjoitti:Puhutaanko vaikka siittä että jollei jouluna oo lunta nii tuleeko pukki?! :cry:

Täällä on lunta 6 senttiä ja pakkasta -12 astetta eli pukki varmasti tulee. :dancing:

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 17.12.2015 17:13

Porin punaniska kirjoitti:.. Puhutaanko vaikka siittä että jollei jouluna oo lunta nii tuleeko pukki? ..

En tiedä lumesta ja pukeista, mutta punikki tulee. Kaivakaan nyt juipelot poteroita sulan maan aikaan, ampumasektorilla itään päin. Varalippaita, poskipaskaa ylähyllylle, koska tulen teko ehdottomasti kielletty. Jotta pysyy mieli ja kieli virkeänä, niin voitte hiljaa hyräillä vaihtovirta/tasavirran "Mistress for Christmas"-biisiä. Kuuluu telaketjujen kolinaa, jota pojat dokaa, varmistin pois, liikkuvat taakse, pari napsua ylös. Joku naispolitrukki, Pelle nimeltään ja norsunvittu punaisella tähtikokardilla tasapäässään kohottaa nagantin ilmaan, huutaen "uraaaaaaa!!!!", terhakkaat keuhkot pystyssä ja miljoonat aivopestyt marssivat ohjesäännön vastaisesti avorivissä tulta päin. Kymmenestä kerkiää laskea läpi, mutta se yhdestoista sitten pyytääkin jo pimeälle puolelle. Kuuta allekironnut ei ole vielä nähnyt. Where's the cat? The cat's in the moon! Hello, Hello, Hello ..

Mitä jouluun tulee, niin kyllä, allekironnut on jouluihminen. En usko ihmiseen ja tieteeseen, paitsi Savageen ja Hynemanniin. Adventtisohjossa kyntämistä, siellä missä se on mahdollista, mutta silti ihme suhmurointia, tämä joulua edeltävä aika. Kokoajan pitää, pitää ja pitää. Missä on mun pyykkilauta ja remote control? Skip. Odotan kupeitteni hedelmien iloisia silmiä, jännittynyttä odotusta, tuoksuja, valoa pimeyteen, hiljaisuutta ja ääniä, kupuravittu, ähky etc, etc .. mutta silti pitää ... miksi? ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 17.12.2015 20:34

Siirrän keskustelun tänne. Sen verran pahasti lipsuu pahanhajuisen jargonin puolelle.
Salming kirjoitti:Itse ainakin otin huumorilla tuon Nessun ensimmäisen viestin ja sellaiseksi se varmasti oli myös tarkoitettu?

Tästä on hyvä lähteä liikkeelle, sillä Paimion ruoska on hitusen hajulla asioista.
Salming kirjoitti:...eli kyse ei ole mistään sen kummemmasta egobuustauksesta

Veli-Salming pysyköön totuudessa ja tunnustakoon, että oikeasti haluaa tulla tunnetuksi "kiekkotietäjänä", joka saa arvostusta ympäri Suomen maan. Jokaisessa meistä asuu pieni narsisti, joissakin se on hieman isompi.
Salming kirjoitti:...vaan puhtaasta hassuttelusta.

Tästä päästään jo hieman vakavampaan puoleen eli jos on tarkoitus herättää asiallista kiekkokeskustelua, niin silloin ei "mukahassutella" otsikoissa tai oikeastaan missään.
Jartsa kirjoitti:Ensinnäkin. Nessu, relaa vähän. Älä oo ton värinen. Äläkä noin takakiree. Tää ei oo nii vakavaa. Keksinkö viä jotain? Emmä jaksa... (nessulle vihainen nyrkinheristys)

Hartiat jumittaa, muuten olo on ihan rento. Sanonko mihin voit tunkea nyrkkisi?
Jartsa kirjoitti:On vaikea nähdä että tuohon nykyisellään tulisi paljoa vastauksia kun aloitusviestissä on jo pajatso lyöty tyhjäksi

Tämä on hyvä pointti, kun ottaa huomioon, että reilusta tuhannesta jäsenestä n. 15-20 kirjoittaa edes suht aktiivisesti myös jääkiekosta.
Jack kirjoitti:Jos jääkiekosta haluaa keskustella, niin musta tuntuu että tää ei ole enää tosiaan oikea paikka siihen.

Jos haluat ihan oikeasti keskustella jääkiekosta, niin rohkeasti vain mielipiteitä ja ajatuksia esiin. Olen odottanut jo monta vuotta, että saataisiin ihan oikeasti kiekkokeskustelua täällä aikaiseksi. Enkä nyt tarkoita mitään useita päiviä esivalmisteltuja klisheitä, vaan keskustelua, jossa kumpikin osapuoli tuo mielipiteensä esiin, perustelee faktat ja ei mene henkilökohtaisuuksiin eikä vaihda keskustelun suuntaa, jos huomaakin olevansa väärässä.

Hyvää Joulua.
Oulun Kärpät

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 17.12.2015 21:03

Nestori kirjoitti:Veli-Salming pysyköön totuudessa ja tunnustakoon, että oikeasti haluaa tulla tunnetuksi "kiekkotietäjänä", joka saa arvostusta ympäri Suomen maan. Jokaisessa meistä asuu pieni narsisti, joissakin se on hieman isompi.
Tottakai on mukavaa saada palautetta, varsinkin jos se on positiivista. Ei kai näitä juttuja jaksaisi kirjoitella, jos ei olisi yleisöä? Voin sen myöntää, että ottelurapsoja kirjoittelen osin sen vuoksi, että niistä saa joskus mukavaa palautetta varsinkin Jatkoajan puolella tuntemattomilta. Mutta tässä viikkokatsauksessa pääpaino nyt oli tuoda jotain uutta tänne ja antaa luettavaa palstatovereille.

Nestori kirjoitti:Tästä päästään jo hieman vakavampaan puoleen eli jos on tarkoitus herättää asiallista kiekkokeskustelua, niin silloin ei "mukahassutella" otsikoissa tai oikeastaan missään.
Noh, hassuttelu oli ehkä väärä sana, mutta ei tuolla otsikolla ollut tarkoitus herättää mitään mielikuvia suuntaan tai toiseen, vaan sen oli tarkoitus oli neutraali, joka nyt on vain "pakollinen" paha, koska tekstillä ja ketjulla täytyy joku otsikko olla.

Nestori kirjoitti:Tämä on hyvä pointti, kun ottaa huomioon, että reilusta tuhannesta jäsenestä n. 15-20 kirjoittaa edes suht aktiivisesti myös jääkiekosta.
Ei tuonne tietenkään pakko ole kommentoida ja pääpaino nyt oli siinä, että formaatti on tuollainen Jatkoajan maanantaijään kaltainen, mutta koska kyse on keskustelupalstasta, toimme mukaan elementin, että muut käyttäjät voivat halutessaan kommentoida joitakin kohtia. Varmasti jollakin aktiiivisella jampalla on joku viikko ainakin jotakin sanottavaa, näin ainakin vilpittömästi luulen.

Suosikkijoukkue: TPS, TuTo, Detroit, SWE, Liverpool, Real Madrid

ViestiKirjoittaja Tepsi » 20.12.2015 09:44

Huomenna kotio, 2 viikon loma Turkissa ihan viimeisillään. Ei yhtään kaipais sinne kylmään ja loskaan vaikkei täälläkään toki mitenkään lämmintä oo ollut. Varmasti mukavemmat kelit kuiteskin kun Suomessa. Mutta josaain määrin helpotuskin päästä täältä poijes, ekalla viikolla oli kiertomatka jolla oli maalman veemäsin opas. Ei voi muuta sanoa kun että onmeks oon oppinu pitään puoleni, muuten ois kyllä varmaan tullu vedettyä ranteet auki sen kohtelun vuoks. Joskus ihmettelen millon oikeen muutuin näin, joskus mietin surullisena kuinka kaikki pahat kokemukset on tehnyt musta todella kylmän, kostonhaluisen, ehkä vähän julmankin ihmisen. Mutta tällä reissulla siitä on ollut apua, ei tosta tinkimisestä oikeestaan yhtään mitään tuu mutta ainakin sentään muissa asioissa enimmäkseen oon pystynyt pitämään puoleni, jos oisin antanu ihmistenmääräillä ja pakottaa kaikkeen vasten tahtoani niin varmaan ois tili kyt tyhjä. Hirveitä huijareita nää ihmiset täällä, epärehellisyys jos mikä on se asia mitä en voi sietää.
Ja nää miehet! Hyi helvetti! Onneks enää yks yö tässä hotellissa, nimittäin yks tän hotellin ravintolan työntekijä ei jätä mua rauhaan. Vissiin toinen tai kolmas päivä tässä hotellissa ja sanoin systerille siitå kyseisestä ttarjoilijasta, että se on mun kakkosinhokki (heti sen oppaan jälkeen) koko reissulla. No juuh, ja eikös se sitten alellut hetken päästä kysellä nimeä, numeroa, facebookia jossa se nyt kirjottelee! Ja pyydellä ulos. Annella ruusuja, alkaa lähennellä väkisin, oksettaa edes ajatella miten se suuteli mua väkisin. Ja nyt se sit kyttää mua entistäkin enemmän siellä aamiaisella ja illallisella. Mahotontavälttää törmäämästä siihen ellei jätä noita ruokailuja väliin, ja se ei tule kysymykseenkään kun niistä on kuitenkin maksettu! Ei sitä oikeen voi pyydellä systeriäkään salakuljettaan mulle jotain bolognesei sieltä meijän huoneeseen. Tekis mieli vaan hommaa potkut koko törpölle..
Mutta yhdestä saavutuksesta olen ylpeä! Oon juonut tällä reissulla neljän miehen laskuun :D ihanaa tää röyhkeys tietyllä tapaa. Jep jep tästä päästään taas siihen että laitetaan paha kiertämään, kostetaan muille se miten on itse tullut hyväksikäytetyksi.

Huomenna tosiaan kotio, tiistaina varmaan kauppa-apuna toimimista aamupäivästä. Sitten illalla vielä systerin kanssa 22_h Tallinnan risteilylle, ihme että syrran on vielä kärjissään jouduttuuan kestään mua näin pitkään. Vikat joululahjat Tallinnasta keskiviikkoaamuna. Eiköhänsitten saa riittää, joululahjoihin nimittäin luultavasti palanut yli 1500. Sillä oisin lähteny jo sinne Australiaan.. Noh ei se mitään, eiköhän perhe ainakin arvostanu miten oon panostanut. Jouluåyhät raadetaan sitten töissä, noh oishan se mukavempi olla perheen kanssa mutta ainakin tuplaliksapäivät niin saan toivottavasti siinä just sen verran mitä tammikuun Islannin reissuun olin ajatellut varata käyttörahaa.

Tammikuussa alkaa restonomin opinnot Mikkelissä, siinä tuleekin sitten oleen keväällä säätämistä ja sumblimista ja melkosta hässäkkää kun seuraavat puol vuotta pitäs käydä kahta koulua, toista tos Espoossa, ja ennen kaikkea kun maaliskuussa pitäs lähteä tosiaan 2 kuukaudeks Skotlantiim työharjotteluun. Noh vaikeetaja raskasta varmasti tulee, mutta sehän on se mitä mä nykyään suorastaan kerjään. Tammikuu pitäs vielä käydä koulua Mikkelissä se pari viikkoo tuolt Granista käsin, 7 tuntia istuskelua busseissa ja junissa, vitsi mitä herkkuasiitä tulee... Mutta parempi kun joutuumakseleen kahen kämpän vuokrat...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 20.12.2015 17:56

Ink kirjoitti:
Täällä on lunta 6 senttiä ja pakkasta -12 astetta eli pukki varmasti tulee. :dancing:

Täällä on shortsi keli, +11.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 20.12.2015 21:25

Täälläkin nyt alkoi taas lauhtumaan, nyt 3 astetta lämmintä ja lumet ovat saaneet aika hyvin kyytiä.. Ei taida tullakaan kovin lumista joulua. :(

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu