Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Dev » 02.02.2016 19:53

Salming kirjoitti:Manageri huudettu. Pliis. :cry:

Täytyy kattella sitä sitten. Pitäs kanssa toi uus töllö ostaa, kun vanha kyllästyttää. Sillon vois kanssa tuutata manageri matseja tubeen, eikä tarttis seurantoja lähetellä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 03.02.2016 00:39

yakuza kirjoitti:En tiedä onko tämä kohteliaisuus vai loukkaus. :think:

Mutta ota silti Ipandeeros tuosta -----> :tuoppi:

Se oli ehdoton kohteliaisuus. Kaikella rakkaudella annettu piste. Ja otan, kiitos. Ota ihmeessä sinäkin! :tuoppi:

Salming kirjoitti:Korjaa, jos olen väärässä, mutta sullahan oli aika hiljaista viestien suhteen tuossa kesäkuun ja syyskuun välisenä aikana ja Nessun tavoin ajattelin painottaa sitä koko vuoden kestävää aktiivisuutta. Toki kesäisin nyt on muutenkin hiljaisempaa, mutta jotenkin jäi vain tuollainen muistikuva, että ne viestit jäi todella vähäisiksi ja taisit itsekin siitä kirjoittaa "Hienoja asioita"-ketjuun.

Jep, ethän sinä väärässä ole. Tuona aikana tosiaan oli vähän kaikenlaista hässäkkää ja valitettavan vähäiseksi jäi tänne kirjoittelu. Ja oli muutenkin jutut täysin vähissä, eikä siinä ole juurikaan järkeä lähteä väkisin jotain vääntämään. Nytkin into on ollut aika vähissä, kun oma joukkue ottaa pelistä toiseen turpaansa. Enköhän kuitenkin Ilveksen mukana sätki kauden loppuun. Huomennakin otteluseurannassa mukana!

Josko tulevana kesänä irtoaisi enemmän. Tänä kesänä kuitenkin jälleen futiksen arvokisat, joita todennäköisesti tulee seurattua! :Thumb up:
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 03.02.2016 12:07

On se ny saatana kun ei yhden yhtä ääntä vuoden kirjoittaja -äänestyksessä vaikka oon ylivoimasesti kuitenkin paras kaikista..? Tiedä enää kenen munaa tässä pitäis imeä, että alkais ääniä tulemaan..

Alotetaan Devistä.. :fuckyou:
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.02.2016 12:23

Legenda kirjoitti:On se ny saatana kun ei yhden yhtä ääntä vuoden kirjoittaja -äänestyksessä vaikka oon ylivoimasesti kuitenkin paras kaikista..? Tiedä enää kenen munaa tässä pitäis imeä, että alkais ääniä tulemaan..

Alotetaan Devistä.. :fuckyou:

Oot niin monta vuotta keikkunut siellä kärkiporukoissa, että pitää sinutkin joskus jättää sieltä pois. :mrgreen:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 06.02.2016 11:33

Tänään voisi jopa ihan nauttia elämästä. Kohta kauppaan ostamaan keskivartalonmassanrakennusainetta eli ainekset makkaraperunoihin. Carlsbergia jääkaapissa ja nelonen esittää Ässät - Sport ottelun :tuoppi:

Vaikka ääretöntä vitutusta aiheuttavia vastoinkäymisiä tuntuu iskevän vähänväliä niin kyllä nyt pitää hiukan hengähtää. Ensiviikon voisi vaan tsippailla ympäriinsä kun työt loppuivat. Elättelen kuitenkin toiveita siitä, että palkkaavat takaisin jakeluhommiin.

Oikein hyvää lauantai päivää kaikille :Thumb up:

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 06.02.2016 11:44

Hartikainen35 kirjoitti:...

Itse odottelen iltapäivän Lukko - JYP matsia. Pari bisseä matsin kylkeen ja sen jälkeen aloittelut jatkuu kaverilla.

Pitkästä aikaa saadaan koko kaveriporukka kasaan ja lähdetään Lahden yöhön. :tuoppi:
Here comes the yellow and blue.

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 06.02.2016 18:50

Lukko1936 kirjoitti:
Pitkästä aikaa saadaan koko kaveriporukka kasaan ja lähdetään Lahden yöhön. :tuoppi:

Ja kutsua ei ole taaskaan kuulunut, voi perkele sun kanssas.
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 06.02.2016 19:03

Viikko ja ensimmäiset juhlat takana uudessa työpaikassa enkä voisi olla tyytyväisempi! Vaikka iso yritys on kyseessä niin sellaista jäykkyyttä ei ole mitä vähän olisin odottanut, vaan erittäin keskusteleva ja motivoiva työyhteistö, joka aidosti on kiinnostunut asiakkaista ja työntekijöistä.

Oma uusi työni on ehkä aavistuksen kuivahkoa, mutta uusi yhteisö korvaa sen aivan täysin. Todella ylpeä ja onnellinen päästessäni osalliseksi tuota porukkaa. Nyt olen sellaisessa organisaatiossa jossa voisin kuvitella olevani sen 30+ vuotta jota minulla on työuraa jäljellä.
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

Suosikkijoukkue: Lappeenrannan italialaismafia

ViestiKirjoittaja AriGold » 07.02.2016 02:12

Dev kirjoitti:Täytyy kattella sitä sitten. Pitäs kanssa toi uus töllö ostaa, kun vanha kyllästyttää. Sillon vois kanssa tuutata manageri matseja tubeen, eikä tarttis seurantoja lähetellä.

Manageri pystyyn, jotta mestari pääsee jälleen alistamaan.
"Toivottavasti tuo patsas on vähän kestävämpää tekoa ku esikuvansa on ollu."
- Kuningas Litmanen patsaansa esittelytilaisuudessa.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 12.02.2016 16:41

Pakko kysyä Multilta, että mikä ihmeen "ruotsalainen pelikaani"?
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 12.02.2016 16:47

Mun piti kanssa äskön kysäistä samaa, mutta unohdin. Mulle ei meinaan sano toi ruotsalainen pelikaani juttu nyt yhtikäs mitään. :?
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Nestori » 12.02.2016 17:53

Dev kirjoitti:Mun piti kanssa äskön kysäistä samaa, mutta unohdin. Mulle ei meinaan sano toi ruotsalainen pelikaani juttu nyt yhtikäs mitään. :?

Ainut mikä mulla tuli mieleen, on se, että Pelsut pelaa aktiivista karvauspeliä, ihan niinkuin JYP. Siltikin otsikkona hieman "töttöröö". :mrgreen: Varsinkin, kun JYP tekee sen Virtasen opein paljon paremmin.
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

ViestiKirjoittaja Lossu » 12.02.2016 17:54

HURRIkaani vai miten sen nyt sitte ymmärtäis? Ruotsalaiset on hurreja? kanit on kaneja ja ahtisaaren paska oli perseestä

ViestiKirjoittaja Nestori » 12.02.2016 18:01

Lossu kirjoitti:HURRIkaani vai miten sen nyt sitte ymmärtäis? Ruotsalaiset on hurreja? kanit on kaneja ja ahtisaaren paska oli perseestä

No tottakai, vittu kun sitä on välillä niin tyhmä. :facepalm:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 12.02.2016 19:01

Juuri näin, paska otsikko mutta mitään muutakaan ei keksinyt :cool:
Turha koittaa ylläpito voittaa

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu