Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 13.02.2016 17:47

No nyt on ukkikin saatettu haudanlepoon ja kohti matkaa taivaaseen. Ihmeen rauhallisesti mummo päivän jaksoi, mutta ehkä se on se elämänkokemus. Nyt täytyy toivoa, että seuraava pukujuhla on iloisissamerkeissä...

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 14.02.2016 12:12

Salming kirjoitti:Nyt on muuten sitten kaikki mahdollinen saavutettu täällä pl. liigagurun voitto. Kevään jälkeen voikin vetäytyä eläkkeelle, kun sekin on saavutettu. _thumbup_

Lupaus? :cool:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 16.02.2016 14:50

Pakko kysyä sinulta käppä, että kumpi joukkue sinulle on tärkeämpi, Kärpät vai KooKoo? Eikä tämä kysymys nyt tule millään pahalla, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko jompi kumpi sinulle se tärkeämpi. :)

Suosikkijoukkue: Kärpät , KooKoo

ViestiKirjoittaja käppä » 16.02.2016 18:34

Ink kirjoitti:Pakko kysyä sinulta käppä, että kumpi joukkue sinulle on tärkeämpi, Kärpät vai KooKoo? Eikä tämä kysymys nyt tule millään pahalla, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko jompi kumpi sinulle se tärkeämpi. :)

Kyllä Kärpät on ja tulee aina olemaan se yksi ja ainoa :Thumb up: Kookoo tulee sitten siinä hyvänä kakkosena. Kärppiä olen sen reilu 12 vuotta kannattanut eikä se laannu vaikka tiputtaisiin mestikseen :D Ensin katselin vain pelejä ja sitten pikkuhiljaa tekstitv:stä piti katsoa tuloksia. Muistan myös sen mtv3 tekstitv:ssä oli aina välillä sellainen teksti seuranta yhdestä pelistä ja se oli aina kova juttu kun ei telkkarista näkynyt. Pikku hiljaa enemmän sitten syventynyt netin välityksellä aina vain enemmän ja ainakin kerran vuodessa pitää käydä Oulussa katsomassa peli.
Kookoota on helpompi seurata kun täällä etelässä asutaan, mutta Kärpät on aina se ykkönen.
#13 Julius Junttila - #23 Joonas Kemppainen - #72 Joonas Donskoi

Liigagurun mestaruus 2014-2015
Liigagurun hopeaa 2015-2016

ViestiKirjoittaja Ink » 17.02.2016 15:59

Hienoa kuulla että Kärpät on sinullekin se ykkönen. Itsekin olen Kärppiä kannattanut niistä divisioonavuosista asti, eikä se kannatus lopu ennen kuin aika minusta jättää.

Ennen aikaan tuli katsottua Kärppien pelejä enemmän, jopa paikan päällä, mutta nykyisinkin tulee välillä katsottua, jos en töissä ole. Pudotuspelejä kun aletaan pelaamaan, niin sitten tietysti täytyy olla jatkuvasti katsomassa miten Kärpät pärjää.

Suosikkijoukkue: TPS, TuTo, Detroit, SWE, Liverpool, Real Madrid

ViestiKirjoittaja Tepsi » 17.02.2016 22:30

Ei hitsi vieköö, mistä tietää olevansa oikeesti pohjalla... Sorruin laittaan viestiä mun lyhytaikaselle säädölle parin kesän takaa, ja n. Vuoteen ei oltu juteltukaan. Ihmiset vskuuttekli että se on huono idea ja toki mä sen itekin tunsin. Mutta kertoo jotain siitä miten kurjasti asiat on, kun tuntiessaan tartteevansa erittäin kipeästi juttuseuraa, mieleen ei tuu ketään jonka kanssa välit olis aina olleet pelkästään kaverilinjalla. Näitte pitäs olla vihonviimesiä vaihtoehtoja, mutta mulle ne on ensimmäisiä... Noh onnekks se sentää muisti mut :D

ViestiKirjoittaja Nestori » 17.02.2016 22:34

Tepsi kirjoitti:Noh onnekks se sentää muisti mut :D

Ja sanoi, että lennä kurppa vittuun pois? Tai siis sievemmin, ethän ota yhteyttä enää? :cool:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS, TuTo, Detroit, SWE, Liverpool, Real Madrid

ViestiKirjoittaja Tepsi » 18.02.2016 01:10

Nestori kirjoitti:Ja sanoi, että lennä kurppa vittuun pois? Tai siis sievemmin, ethän ota yhteyttä enää? :cool:

Heh ei sil pokkaa ollu, kieltämättä kävi mieles et teliköhän mieli räjäyttää aivonsa pellolle :D

ViestiKirjoittaja Nestori » 18.02.2016 17:43

On kyllä mukava huomata, että veli-Legenda on herännyt koomastaan ja ryhtynyt taas kirjoituspuuhiin. :tuoppi:
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 18.02.2016 18:54

Nestori kirjoitti:On kyllä mukava huomata, että veli-Legenda on herännyt koomastaan ja ryhtynyt taas kirjoituspuuhiin. :tuoppi:

Kait se on pakko kun tuli salarakkaalta ihan viestiä toisaalle, että pitäisi kuulemma tulla heittämään paskaa läppää tänne. Noh..

Kuva
TÄSÄ MÄ OLEN!
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 19.02.2016 22:58

Nessu saatana :thumb_down:
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja Nestori » 19.02.2016 23:07

Legenda kirjoitti:Nessu saatana :thumb_down:

Sori.
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 23.02.2016 17:20

Taas ollut muutaman päivän ihan hiljasta, kun "näytä uudet viestit" kohdassakaan ei ole montaa ketjua johon on kommentoitu. :facepalm: Tuntuu että heti kun ei itse kerkiä mitään kirjoitella, niin kukaan muukaan ei.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 23.02.2016 18:33

Olisi aikaa kirjoittaa, jos olisi vain jotain kirjoitettavaa. Ei tuolla liiemmin mitään tapahtunutta olisi joihin itsellä olisi jotain antia tuoda. Pelkkää lässytystä lässytyksen takija, ei varmaan yhä kukaan toivo. Ainahan se niin menee, että jos joku on aktiivinen ja omaa mielipiteitä, niin niihin on helpompi lähteä vastaamaan omilla aatoksilla. Tyhjään on vaikempi lähteä luomaan mitään, vaikka tietenkin pitäisi.

Lisäksi itsellä mennyt nyt jonkin verran aikaa Hurrikaanisydämen asioiden hoidossa. (YouTube ja kaikkea) Tosin kuten ylempänä sanoin niin aikaa kyllä on, jos olisi vain jotain sanottavaa. Koitetaas vähän laittaa aivoja liikkeelle :mrgreen:
Turha koittaa ylläpito voittaa

ViestiKirjoittaja Ink » 24.02.2016 02:05

Dev kirjoitti:Taas ollut muutaman päivän ihan hiljasta, kun "näytä uudet viestit" kohdassakaan ei ole montaa ketjua johon on kommentoitu. :facepalm: Tuntuu että heti kun ei itse kerkiä mitään kirjoitella, niin kukaan muukaan ei.

Mä kysyin sulta jotain tuolla TV-sarja -ketjussa, vastaas siihen. ;)

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu