Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 26.02.2016 15:31

Nimimerkkipäivä onnittelut puolen suomen Miikkulaiselle ja hevisti :tuoppi: ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 26.02.2016 21:25

ArchieBunker kirjoitti:Nimimerkkipäivä onnittelut puolen suomen Miikkulaiselle ja hevisti :tuoppi: ..

Mistäs mun kuvan ehdit löytämään? :mrgreen: Ja suosikkibändin videon? :tuoppi:
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 28.02.2016 09:15

Voi vittu minkä lenssun iski päälle. Yöllä nukuttu varmaan tunti yhteensä, koska yskittää niin saatanasti koko ajan ja nyt sitten nousi vielä aamusta kuumekkin. :angryw:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 28.02.2016 19:42

Dev kirjoitti:Voi vittu minkä lenssun iski päälle. Yöllä nukuttu varmaan tunti yhteensä, koska yskittää niin saatanasti koko ajan ja nyt sitten nousi vielä aamusta kuumekkin. :angryw:

Paranemisia!

Mutta mä odottelen edelleen sitä sun vastausta. :D

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 03.03.2016 07:55

Dev kirjoitti:Voi vittu minkä lenssun iski päälle. Yöllä nukuttu varmaan tunti yhteensä, koska yskittää niin saatanasti koko ajan ja nyt sitten nousi vielä aamusta kuumekkin. :angryw:

Tervetuloa kerhoon.. Viimeisen viikon oltu tuossa taudissa.. Onneksi nyt alkaa helpottamaan.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.03.2016 08:58

Legenda kirjoitti:Tervetuloa kerhoon.. Viimeisen viikon oltu tuossa taudissa.. Onneksi nyt alkaa helpottamaan.

Olikos teikäläisellä korkea kuume? Mulla oli muutaman ensimmäisen päivän ajan semmoset 40 astetta. Eli ihan influenssa päällä ja tänään joutuu lähtemään jonkun saatanan erikoislääkärin paikkeille. :roll:
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.03.2016 14:57

Kyllä syyhyää jo kädet ja vesikielellä odottaa huomista, koko kauden isointa ottelua. Ainoa mikä vituttaa, on se että siellä on se Vesku Rantanen studiossa haukkumassa IFK:ta koko illan.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Nestori » 03.03.2016 16:41

Dev kirjoitti:Ainoa mikä vituttaa, on se että siellä on se Vesku Rantanen studiossa haukkumassa IFK:ta koko illan.

Saadaan huomenna todistaa sellaista ihmettä, että Vesa Rantanen haukkuu kaksi Suomen kovinta kiekko-organisaatiota/ Liigan kärkijoukkuetta alimpaan helvettiin. Muistellaan konkurssit, haukutaan pelitavat, pelipaidat ja juomapullotkin. Nyholm yrittää kitistä hieman HIFK:n puolesta, mutta Rantanen kairaa miestä kakkoseen ja ulvoo, että MÄÄ OLEN KIEKKOJUMALA-RANTANEEEEN!!! :mrgreen:

Ei vaiteskaan. Kyllä sieltä Rantaseltakin nykyään ihan hyviäkin juttuja ulos tulee, vaikka mies ei Kärpistä (eikä HIFKsta) pidäkään.
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 03.03.2016 16:45

Dev kirjoitti:.. Ainoa mikä vituttaa, on se että siellä on se Vesku Rantanen studiossa haukkumassa IFK:ta koko illan ...

.. balsamia haavoille eli Nyyholmi ja Kölli siunasivat Zabon maalikunkuksi toissa ehtoona. Raulla 26 ja Gagnonilla 25, mutta on Zabo on kuulemma liekeissä _thumbup_ ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.03.2016 17:33

Nestori kirjoitti:Ei vaiteskaan. Kyllä sieltä Rantaseltakin nykyään ihan hyviäkin juttuja ulos tulee, vaikka mies ei Kärpistä (eikä HIFKsta) pidäkään.

Välillä tulee joo, mutta enimmäkseen kyllä haukkuu vaan IFK:ta ja ilmeisesti myös Kärppiä. Tiedäksä mistä jengistä Rantanen diggaa? Mä meinaan tiedän. Se on Tampereeeeeen Tabbara! Jumalauta mitä ylistyspuheita se piti siitä jengistä viikko takaperin kun oli IFK - Tappara. Se alotti heti kello 18:00 ja ei meinannut lopettaa edes klo 21:00, vaikka Nyholm jo toputteli.

ArchieBunker kirjoitti:.. balsamia haavoille eli Nyyholmi ja Kölli siunasivat Zabon maalikunkuksi toissa ehtoona. Raulla 26 ja Gagnonilla 25, mutta on Zabo on kuulemma liekeissä _thumbup_ ..

Zabo on loistavassa iskussa ja naputtanut viime aikoina 1-2 maalia per peliin. Siksi se on noussutkin enää kahden maalin päähän Rausta. Sehän oli varmaan joku 10 häkkiä perässä yhdessä vaiheessa. Nyholmin tällanen veikkaaminen tulee pienenä yllätyksenä, joskin ei suurena, koska hän osaa katsoa asioita joten kuten neutraalina ja on nostanut IFK:n pelistä paljon hyviä pointtejakin esille. Välillä tosin hänkin kritisoinut meitä kovalla kädellä. Kölli Kortelainen nyt ennustaa kaikessa aina IFK:lle voittoa, kun on seuran palkkalistoilla. Äijä on muutenkin vähän semmonen tyhmä aasi.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 03.03.2016 17:39

Dev kirjoitti:Olikos teikäläisellä korkea kuume? Mulla oli muutaman ensimmäisen päivän ajan semmoset 40 astetta. Eli ihan influenssa päällä ja tänään joutuu lähtemään jonkun saatanan erikoislääkärin paikkeille. :roll:

Tuohan kuulostaa enemmän sikainfluenssalta, joka toisaalta kaltaisellesi possulle olisikin ymmärrettävä tauti. Meikäläisellä ei kuumetta ole sikäli ollut, lämpöä piti yllä neljä päivää väliä 37-37,8. Vittumainen olo kokoajan vain noin muuten ja mitään ei jaksa tehdä.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.03.2016 17:42

Legenda kirjoitti:Tuohan kuulostaa enemmän sikainfluenssalta, joka toisaalta kaltaisellesi possulle olisikin ymmärrettävä tauti. Meikäläisellä ei kuumetta ole sikäli ollut, lämpöä piti yllä neljä päivää väliä 37-37,8. Vittumainen olo kokoajan vain noin muuten ja mitään ei jaksa tehdä.

:mrgreen: :Thumb up:

Kävin tänään lekurissa ja ei todettu possutautia. Normaalia pahempi influenssa kylläkin. Mulla oli kanssa monta päivää sellanen olo, että mitään ei jaksanut tehdä. Kaupassakin kun oli yks päivä aivan pakko käydä, niin meinas kuukahtaa matkalle.

Onneks nyt on tänään kuumeilu loppunut. Toivottavasti pysyykin poissa.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 04.03.2016 11:06

Pojat, TÄNÄÄN ON SE PÄIVÄ! Teidän muiden paskajengien matsit ei kiinnosta tänää ketään, kun ETELÄ JA POHJOINEN OTTAVAT YHTEEN!

Mä kyllä sanon jo nyt etten puhu mitään otteluseurannassa, koska alan taas vaan tappelemaan Nestorin kanssa! :mrgreen:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 04.03.2016 11:14

Todella kova koitos tulossa ja panoksena ei enempää eikä vähempää kuin runkosarjan voitto. Innolla ottelua odotellaan, saa nähdä miten käy. :)

ViestiKirjoittaja Nestori » 04.03.2016 14:22

Dev kirjoitti: Mä kyllä sanon jo nyt etten puhu mitään otteluseurannassa, koska alan taas vaan tappelemaan Nestorin kanssa! :mrgreen:

Jos lupaat, ettet ala keulimaan, niin mää lupaan, etten ala kiusaamaan sua. :mrgreen:

Loistopeli tiedossa. Kaksi Suomen parasta joukkuetta ja kaksi erillaista pelitapaa kohtaavat. Nordikselta ei ole pisteitä pahemmin tällä kaudella irronnut, mutta jospa tänään kaikki natsais?
Oulun Kärpät

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu