Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Dev » 09.04.2016 16:05

Salming kirjoitti:Manageri käyntiin sitten jo. Roskalavan ketjuja selattu haikein fiiliksin viime päivät.

Ei oo konsolia, eikä pelejä. :mrgreen: Täytyy kattoo jos tossa jossain vaiheessa hommaa. Eiköhän me managerit vielä saada pystyyn, kun sen verran suosittu tuntuu olevan.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 09.04.2016 19:07

Marry me Patrik Laine!! :tuoppi:

Aivan käsittämätön seppä! En muista koskaan nähneeni tuollaista kutia yhdeltäkään Liiga-pelaajalta! Nyt naatitaan niin kauan kuin voidaan, pian tämän miehen nimi koristaa ihan muiden liigojen maalintekijätilastojen kärkeä!
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 09.04.2016 19:43

Joko uudessa änärissä on KooKoo?

Suosikkijoukkue: Kärpät , KooKoo

ViestiKirjoittaja käppä » 09.04.2016 20:29

Hartikainen35 kirjoitti:Joko uudessa änärissä on KooKoo?

Kyllä vain :Thumb up:
#13 Julius Junttila - #23 Joonas Kemppainen - #72 Joonas Donskoi

Liigagurun mestaruus 2014-2015
Liigagurun hopeaa 2015-2016

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 12.04.2016 09:48

Lippu napattu aamulla Nordikselle varalta. Dev ostaa lipun, jos Tappara finaaliin? :mrgreen:

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 12.04.2016 21:27

Börje kirjoitti:.. perjantain lippu myyntiin ...

Grande final ja tiketti valuutaksi. Ookko nää pöljä? ..

Poikamies ja terveet kädet. Menisin, jos olisi saumat ja älä suotta argumentoi mitään typerää diipadaapaa ja shalalalaata ...
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 12.04.2016 21:33

ArchieBunker kirjoitti:Grande final ja tiketti valuutaksi. Ookko nää pöljä? ..

Poikamies ja terveet kädet. Menisin, jos olisi saumat ja älä suotta argumentoi mitään typerää diipadaapaa ja shalalalaata ...
Mennään mieluummin reeneihin, koska lauantaina sitten kuitenkin isolle kirkolle seuraamaan salibandyn Superfinaalia. Ei nyt oikein sytytä HIFK-Tappara, kun ollaan molemmat jengit nähty jo tällä kaudella livenä.

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 12.04.2016 22:17

Salming kirjoitti:Ei nyt oikein sytytä HIFK-Tappara, kun ollaan molemmat jengit nähty jo tällä kaudella livenä.

Älä tuu jauhaa mulle paskaa. Sytyttää AIVAN HELVETISTI vaikka suosikkijoukkueeni on Turun Palloseura ja asun Lahdessa, melkonen kombo muuuten.

Toki ymmärrän että se suurempi finaali on tosiaan lauantaina Hartwall Arenalla. :tuoppi:
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: TPS, TuTo, Detroit, SWE, Liverpool, Real Madrid

ViestiKirjoittaja Tepsi » 13.04.2016 18:12

Ihmissuhdeneuvoja kaivataan! Miehistä kun vaan ei näköjään sitten kerta kaikkiaan ota mitään tolkkua... Oon viettäny pari viikkoa tiiviisti yhessä erään jätkän kanssa. Eilen sitten puhuttiin ekaa kertaa meijän "suhteesta". Se sanos mulle, että nyt kun se tapailee mua niin se ei oo muiden kanssa. Mitä hittoa se meinaa?! Se tietää että mä oon palaamassa Suomeen kevään lopussa, minkä takia se tyytyis vaan muhun sen ajan... Oon niin hemmetin hämilläni nyt, olosuhteet pitää huolta siitä ettei meillä oo kovinkaan pitkää yhteistä tulevaisuutta niin mitä vitsiä mun nyt pitäis aatella, musta tää on sellanen tilanne ettei ois käyny mielessäkään että mul on mitään sanavaltaa siihen vaikka tapailis 10:tä mujaa.... Ja eilen oltiin porukal kattoo leffaa niitten luona ja sen kämppis puhu sit puhelimessa äitinsä kaa. Tää jätkä sitten sano äidilleen kämppiksensä ja mun (nimelläni) olevan siellä. Miksi? En mä ikinä sanois mutsilleni "Jaakko on tääl", mikä siin on se automaattinen reaktio, "kuka hitsi on Jaakko" tietenkin jos et oo ikinä tavannut kyseistä tyyppiä tai ees kuullu siitä... Naisetko on muka hankalia, miehistä nyt ei ota senkään vertaa tolkkua.

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

ViestiKirjoittaja Lossu » 13.04.2016 18:23

Nimistä sen verran, että oma työkaveri puhuu myös nimillä (Jaakko, Erkki, Tauno) ja en tiedä kyseisiä kavereita. Mnää ja hän olla kyl iha molemma miähii. Se sua ainoastaan. Vaikeeta? En sitte tiiä mut en kyl tapailis muita.

Mähä tiedän vitusti näistä. :laugh: :laugh:

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 17.04.2016 14:26

Tampereen reissu heitetty. Muutoin mahtavaa aikaa ystävien kanssa, mutta Volkkari osasi taas yllättää. Pakokaasujärjestelmässä joku häiriö... Tiistaina ruettava selvittämään josko vika löytyisi koodeista. Mitään vikaa ei kuitenkaan käynnissä tms. Varmanpäälle kuitenkin ajoin yhdeltä istumalta Tampereelta Varkauteen :mrgreen:

Monsuunisade aina Jyväskylään saakka :facepalm:

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 19.04.2016 20:02

Hyissaatana. Onko tosiaan niin että tässä puljussa ei ole yhtään NHL-pudotuspelisarjan ketjua auki? No okei, en ihmettele, sen verran hiljaista oli runkosarjankin osalta. Silti. :crazy:

Omat selitykset: Sen verran tentteihin lukua/kouluhommia saanu näppäimistö sauhuten tehdä ettei ole kiinnostusta riittänyt enää hokista kirjottamaan. Loppuaika onkin sitten mennyt juuri sen kiekon katsomiseen. Aivan saatanasti tullut viime aikoina katsottua yleensäkin urheilua. On Liigan finaalia, KHL:n finaalia, sählyn superfinaalia ja NHL:n poffeja, huhheijaa.

Ei kai siinä. Koitetaan yhdessä ryhdistäytyä. Ehkä seuraavalle poffikiekalle Änärin puolelle?
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 20.04.2016 22:38

Ehtoolla murkinaa vääntäessäni köökin puolella, osui kupeitteni hedelmän, esikoiseni ja eppuluokkalaisen katse selkääni, jossa erään laulu-ja soitinorkesterin asenneteksti herätti kysymyksen ..

"Iskä! Mitä tuo suksin vittuun tarkoittaa?" ...

.. niin että mitä tähän olisi pitänyt sitten vastata? ..

Ennenkuin kerkesin antamaan epämääräisen meriselityksen, päiväkoti ikäinen kuopukseni tragikoomisesti räjäytti pankin ja papukaijana, kertaa kolme hoki tuon hämmästystä herättäneen lauseen ... "Suksin vidduun, suksin vidduun, suksin vidduun" ..

Purin alahuultani ja sain vaivon pidettyä naurunpurskahduksen suuni sisällä. Kokosin itseni ja ohjeistin pitämään mölyt mahassa. Sen jälkeen kehoitin nyrkki pyykille käteni osoittaman vessan kautta siirtymään ruokapöytään mars, mars ja läksin itse vaihtamaan paidan johonkin säädyllisempään ...

Ilosia aikoja _thumbup_ ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

ViestiKirjoittaja Lossu » 21.04.2016 03:00

ArchieBunker kirjoitti:Ehtoolla murkinaa vääntäessäni köökin puolella, osui kupeitteni hedelmän, esikoiseni ja eppuluokkalaisen katse selkääni, jossa erään laulu-ja soitinorkesterin asenneteksti herätti kysymyksen ..

"Iskä! Mitä tuo suksin vittuun tarkoittaa?" ...

.. niin että mitä tähän olisi pitänyt sitten vastata? ..

Ennenkuin kerkesin antamaan epämääräisen meriselityksen, päiväkoti ikäinen kuopukseni tragikoomisesti räjäytti pankin ja papukaijana, kertaa kolme hoki tuon hämmästystä herättäneen lauseen ... "Suksin vidduun, suksin vidduun, suksin vidduun" ..

Purin alahuultani ja sain vaivon pidettyä naurunpurskahduksen suuni sisällä. Kokosin itseni ja ohjeistin pitämään mölyt mahassa. Sen jälkeen kehoitin nyrkki pyykille käteni osoittaman vessan kautta siirtymään ruokapöytään mars, mars ja läksin itse vaihtamaan paidan johonkin säädyllisempään ...

Ilosia aikoja _thumbup_ ..

HYI SAATANA Vaan jos tämä on taso ALABn tasolle :D

ViestiKirjoittaja Lossu » 21.04.2016 03:02

Ja hyi vaan jos tämä on taso koko foorumille, jätän muut teidän urille.

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu