Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja Lossu » 21.04.2016 03:03

Lossu kirjoitti:Ja hyi vaan jos tämä on taso koko foorumille, jätän muut teidän urille.

Eli kiitos ja hei.

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

ViestiKirjoittaja Lossu » 21.04.2016 03:06

HYI JOKU LOSSU!!!!!!!!!!!!!!!! :yeah: :yeah: :yeah:

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 21.04.2016 10:54

H35 kirjoitti:.. En tiedä onko perjantai viimeinen päiväni Postin palveluksessa ...

Joko on riksrattoni huollettu ja iskussa? Vittuilu sikseen Härski, kato ota löysin rantein. Elämä voittaa. Allekironneen taloudesta porsi pyykinpesu mööpeli, jyrkkä ei ooppelille. Paskaa tuulettimeen, mutta asioilla on taipumus järjestyä. Vituttaa ja uutta ostamaan, koska 10 vuotta vanhaa himmeliä korjaamaan tai korjauttamaan ala en. Korttivika, osamaksu tai motör? Ilosia aikoja _thumbup_ ..

Lussu kirjoitti:.. HYI JOKU LOSSU!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ei tainnu olla mitään pilluhommia? ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 21.04.2016 11:28

Kyllä tuon nurmenleikkuupalvelun on oltava vitsi... :facepalm:

Pitänee huomenna ehdottaa josko voisin olla varkauden nurmenleikkuuvastaava :laugh:

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 22.04.2016 17:24

On tämä ihan hanurista. :fuckyou: Matsi alkaa seitsemän minuutin päästä ja kukaan ei ole ostanut minulle Nalle-limpparia. :wall:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 24.04.2016 14:54

Mulla on sitten sairaslomaa edessä tuonne 5. kesäkuuta asti. Kädessä jännevamma, tiistaina leikkaus edessä, eli on vähän paha kirjoitella. Minua ei siis täällä välttämättä hirveästi näy jatkossa, joten ajattelin jo nyt ilmoittaa että mies on suht kunnossa mutta en välttämättä tosiaan hirveästi foorumilla tässä kuuden viikon aikana käy. Tämänkin viestin kirjoittaminen oli todella vaikeaa. :D

Suosikkijoukkue: TPS, TuTo, Detroit, SWE, Liverpool, Real Madrid

ViestiKirjoittaja Tepsi » 24.04.2016 23:33

Ink kirjoitti:Mulla on sitten sairaslomaa edessä tuonne 5. kesäkuuta asti. Kädessä jännevamma, tiistaina leikkaus edessä, eli on vähän paha kirjoitella. Minua ei siis täällä välttämättä hirveästi näy jatkossa, joten ajattelin jo nyt ilmoittaa että mies on suht kunnossa mutta en välttämättä tosiaan hirveästi foorumilla tässä kuuden viikon aikana käy. Tämänkin viestin kirjoittaminen oli todella vaikeaa. :D

Ooh, mulla on yks tuttu jolla on sama vamma molemmissa ranteissa. Ollu saikulla vaikka miten ja kuulemma kouluhommista ei meinaa tulla mitään kun kivut on niin kovat. Toivottavasti sulla on huomattavasti parempi tilanne, sen elämä on varsin rajottunutta ollu jo piemmän aikaa.

Itellä oli kyllä tänään yks parhaista työpäivistä kun kateltiin Philadelphian ja Washingtonin peli työajalla kanadalaisen työkaverin kanssa :)

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 25.04.2016 15:18

Tepsi kirjoitti:Ooh, mulla on yks tuttu jolla on sama vamma molemmissa ranteissa. Ollu saikulla vaikka miten ja kuulemma kouluhommista ei meinaa tulla mitään kun kivut on niin kovat. Toivottavasti sulla on huomattavasti parempi tilanne, sen elämä on varsin rajottunutta ollu jo piemmän aikaa.)

Kyllä tämä minulla on suht hyvin mennyt, huomenna käsileikkaus edessä. Kaikkein pahinta tässä kuitenkin on se, etten itse ole jännevammaa aiheuttanut vaan se tuli ihan muista syistä. Toivottavasti itsellä alkaa käsi taas toipumisen jälkeen toimimaan. Itselle se on myös aika huono juttu, kun juuri vasen käsi leikataan ja olen vasenkätinen. Tsemppiä tutullesi!

ViestiKirjoittaja Nestori » 25.04.2016 17:56

On se jännä. En olisi ikinä voinut uskoa, että kaksoset ovat kuin kaksi marjaa? :o

MustaSurma76 kirjoitti:Ensin aattelin pistää Sedinin siskokset tähän ketjuun mutta en mä sitten viittinytkään... :facepalm:

Kiitos, kun et laittanut. :tuoppi:
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 26.04.2016 19:58

Tappara voitti SM-kultaa ja Jatkoaika menee nurin.. Eipä mitään uutta sinisen taivaan alla siis.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 26.04.2016 22:41

Luggo kirjoitti:.. En haluaisi valittaa, mutta onpahan kesyt mestaruusjuhlat. Porukka hakkaa läpsytintä tyhjä ilme naamalla ja kuuluttajakin joutuu nostattamaan tunnelmaa aika ajoin ...

Värilasien takaa hieman väsynyt, etten sanoisi huono. Varmasti teillä yhdet kovaäänisimmät ja korkeimmalle pomppivat värientunnustajat, joten vaikka huhtikuun lopulla paiskoo räntäpaskasadetta, niin mollikka tulee vielä paistamaan ja mestaruus on aina mestaruus. Monta teillä on? Ilosia aikoja _thumbup_ ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 27.04.2016 15:05

Ei Luggo mielestäni väärässä tuossa ollut. Munkin mielestä vähän vaisua ja voi jumalauta että raivostutti ne Tapparan kuuluttajan huudot, että nostetaan vähän tunnelmaa "Tapparaaaa, tapparaaa, tappaaraaa". 2011 kun pytty tuli Stadiin, niin saatana Espoo oli punainen ja koko katsomo seiso, lukuunottamatta sitä Bluesin pientä fanikulmaa. :mrgreen:
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 27.04.2016 15:44

Mein Führer kirjoitti:.. voi jumalauta että raivostutti ...

Värilasit, värilasit, tisaliräv, värilasit ... pytty meni jo .. nääs ja nääs ja nääs Tampereelle .. kansi kiinni, omaisilla syytä juhlaan _thumbup_ ...

Niin ja Sastamalan ukkometso HOI!!! .. poika tuli kotiin, eikun ...

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 27.04.2016 15:56

Ab:llä on jutuissa perää... Mutt hei ihmiset, ettekste tajua. Tappara-fanit on hämäläisiä. Hitaanpuoleisia ja kankeita. Ja hiukka sisäänpäinkääntyneitä. Ei viittis nolata itteensä spontaaniudella.

Muttamutta. Ei ole sastamalan miestä. On vaan junantuoma porilainen.
Olen kuitenkin helvetin onnellinen Tapparan puolesta. Meni täsmälleen oikeaan osoitteeseen mestaruus vihdoin viimein!
Ei allekirjoituksia

ViestiKirjoittaja Nestori » 30.04.2016 20:11

wildwind kirjoitti:Samalla lähetän Pohjoiseen haasteen. Koitahan sinäkin aktivoitua tähän, vai jänistätkö tälläkin kertaa?

Älä rupee mulle vääntämään aktivoitumisesta. Jos tämän foorumin Suomen sanakirjasta haetaan sanaa "aktiivinen jäsen", niin siinä on mun kuva? :mrgreen: :laugh:

Dev kirjoitti: Nestorit... messiin nyt.

Älä ny sääkin ala sönkkäämään. Meikä pelaa Liigagurua ja osallistun mielelläni siihen teikän järjestämään manageri-tsydeemiin :tuoppi: , mutta tää mömmöm-juttu jää perinteitä kunnioittaen väliin.

Hyvää vappua kaikille. :drunk:
Oulun Kärpät

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu