Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

Keskustelua ihan mistä vaan, kuitenkin hyvän rajan maussa.
Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

Re: Puhutaan paskaa ketjun paluu, Vol 3

ViestiKirjoittaja wildwind » 30.04.2016 20:52

Nestori kirjoitti:Älä rupee mulle vääntämään aktivoitumisesta. Jos tämän foorumin Suomen sanakirjasta haetaan sanaa "aktiivinen jäsen", niin siinä on mun kuva? :mrgreen: :laugh:

Sinä se edelleen luet ainakin minun viestejäni kuin se kuuluisa piru raamattua. En tarkoittanut yleistä aktiivisuutta Foorumilla, vaan viittasin siihen, että tähän et ole koskaan uskaltanut lähteä mukaan. Yleisen aktiivisuutesi olen mielestäni tarpeeksi moneen kertaan tunnustanut ja yleiseen tietoisuuteen saattanut. No, jos et halua MM-kisojen seuraamiseen lisämaustetta tuosta veikkailusta saada, niin omahan on häpeäsi. Tuohon osallistuminen ei muuten ainakaan sinun kykysi huomioon ottaen suurtakaan määrää aktiivisuutta vaadi. :cool:

Deville rispektiä uusiin juttuihin heittäytymisestä ja luulenpa, että saimme varteenotettavan kilpakumppanin MM-lätkän veikkauskilpailuun! Nestori vedelköön simojaan mutta katso nyt edes se, että et väärään kurkkuun hotkaise, etkä rusinaan tukehdu! _thumbup_
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 30.04.2016 21:47

wildwind kirjoitti:Nestori vedelköön simojaan mutta katso nyt edes se, että et väärään kurkkuun hotkaise, etkä rusinaan tukehdu! _thumbup_

En juo simaa, juon kalijaa. :tuoppi:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja wildwind » 30.04.2016 22:07

Nestori kirjoitti:En juo simaa, juon kalijaa. :tuoppi:

Ja arvatenkin Karhuja kaadat? Olet ymmärrykseni mukaan niin urautunut yksilö, että tuotakaan ei vaikeaa arvata ole? ;)

Sitten asiaan. Uusi ympäristö lienee otettu nyt käyttöön? Kunhan nyt taas tottuu, niin ihan mageeltahan tämä vaikuttaa? :Thumb up: Any other opinions?
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 01.05.2016 08:45

wildwind kirjoitti:Sitten asiaan. Uusi ympäristö lienee otettu nyt käyttöön? Kunhan nyt taas tottuu, niin ihan mageeltahan tämä vaikuttaa? :Thumb up: Any other opinions?

Oma silmä tottunut jo hyvin. _thumbup_

Manageria kaipaaville, niin on hyvinkin mahdollista, että hommaan pleikkarin vielä tässä kuussa, joten voidaan katsella vieläkö porukalta löytyy kiinnostusta liigamanageriin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 01.05.2016 12:17

wildwind kirjoitti:Kunhan nyt taas tottuu, niin ihan mageeltahan tämä vaikuttaa?

Itse tykkään kanssa uudesta ilmeestä. Tuo sellaista uudenlaista raikkautta foorumille, mikä on ihan tervetullutta. :Thumb up:
Here comes the yellow and blue.

ViestiKirjoittaja Nestori » 01.05.2016 12:22

wildwind kirjoitti:Kunhan nyt taas tottuu, niin ihan mageeltahan tämä vaikuttaa?

Lukko1936 kirjoitti:Itse tykkään kanssa uudesta ilmeestä. Tuo sellaista uudenlaista raikkautta foorumille, mikä on ihan tervetullutta. :Thumb up:

Ihan hanurista. Ulkomaan kieltä joka paikassa ja ei pysty kirjautumaan sisään "salaisena agenttina". Ei jatkoon... :yuck: :mrgreen:
Oulun Kärpät

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 01.05.2016 12:29

Vaihdoin välittömästi takaisin subsilverkakkoseen. Vanhassa vara parempi, toki ihan hyvältä tuo uusikin näytti.

Manageria kaipaaville, niin on hyvinkin mahdollista, että hommaan pleikkarin vielä tällä viikolla, joten voidaan katsella vieläkö porukalta löytyy kiinnostusta liigamanageriin.
Korjasin. Kesäksi nyt pyörimään se, kun ei ole muuta kendotouhua häiritsemässä. Palsta pysyy paremmin aktiivisena.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.05.2016 12:30

Nestori kirjoitti:Ihan hanurista. Ulkomaan kieltä joka paikassa ja ei pysty kirjautumaan sisään "salaisena agenttina". Ei jatkoon... :yuck: :mrgreen:

Kirjaudu sisään nappia kun painaa, niin sieltä löytyy "salainen agentti" rasti ihan normaalisti.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Tappara & Hawks

ViestiKirjoittaja Snoga » 01.05.2016 12:48

Pelkään muutosta, eli vaihdoin vanhan teeman takaisin. Haluan pysytellä siinä maailmassa, jossa vuosi on 2010 ja 14-vuotias Snoga löysi tämän sivun ensimmäistä kertaa. :tuoppi:

Joo manageri käyntiin vaan, niin pääsen sulamaan taas playoffeissa.
Lohet joukkoraiskasivat minut ennen Merikosken ohijuoksutusta.

- Nestori

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 01.05.2016 12:59

Minusta tämä vaikuttaa hyvältä ja vaikka vielä vähän totuttelua onkin, niin varmasti nopeasti silmä tottuu. :Thumb up:

ViestiKirjoittaja Nestori » 01.05.2016 13:04

Dev kirjoitti:Kirjaudu sisään nappia kun painaa, niin sieltä löytyy "salainen agentti" rasti ihan normaalisti.

Se on varmaan joku punatakkien oma juttu, sillä ei mulla sellaista löydy.

editointia: Tuolla omissa asetuksissa on joku "piilota" juttu. Tarkoittaako se, että olen aina piilossa vai tuoko se tuohon kirjautumisvaiheeseen sen valinnanmahdollisuuden?
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.05.2016 13:18

Paina kaks kertaa sitä kirjaudu sisään kohtaa, niin ilmestyy.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Nestori » 01.05.2016 13:27

Dev kirjoitti:Paina kaks kertaa sitä kirjaudu sisään kohtaa, niin ilmestyy.

Toimii. Kiitosta vaan, mutta kuka korvaa mulle uuden hiiren, kun joutuu joka kerta tuplasti klikkailemaan? :angryw: :mrgreen:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Lappeenrannan italialaismafia

ViestiKirjoittaja AriGold » 01.05.2016 19:03

Dev kirjoitti:Manageria kaipaaville, niin on hyvinkin mahdollista, että hommaan pleikkarin vielä tässä kuussa, joten voidaan katsella vieläkö porukalta löytyy kiinnostusta liigamanageriin.

Vaadin managerin ainoana tuplamestarina oikeutta varata joukkueen ensimmäisenä. Muuten siellä on taas joku Snoga pilaamassa suuren ja mahtavan IFK:n menestysmahdollisuudet. _thumbdown_
"Toivottavasti tuo patsas on vähän kestävämpää tekoa ku esikuvansa on ollu."
- Kuningas Litmanen patsaansa esittelytilaisuudessa.

ViestiKirjoittaja Nestori » 01.05.2016 19:10

AriGold kirjoitti:Vaadin managerin ainoana tuplamestarina oikeutta varata joukkueen ensimmäisenä.

Mestarit varaa viimeisenä.
Oulun Kärpät

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu