Yleinen seuranta
- kesäesa
-
- Suosikkijoukkue: Edmonton Oilers
Re: Yleinen seuranta
Crick kirjoitti:No nyt aukesi Magic salamana, latasin Tveetlen, mutta ei tuolta mitään kuvaa saa. Stream 1 on suojattu tekijänoikeuslain perusteella ja kakkonen on offlinessa, vaikka sielläkin pitäisi näkyä.
Sama homma. Mulla tosin luki jotain, että palvelu ei ole juuri nyt saatavilla, yritä uudestaan viiden minuutin kuluttua.
"- Mulla on sen verran kielitaitoa ja kontaktipintaa, että voisin koutsata jossain päin maailmaa jo huomenna. Ja ihmiset tulisivat sivistyneesti sanomaan, että herra Tamminen, great to fucking see you."
- Dev
- Ylläpitäjä
-
- Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens
Mulla lakkas kanssa se toimimasta. Täytyy katella sopcastin kautta.
- Olen aina IFK
- Crick
-
- Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks
Kyllä täällä nyt näkyy Magictv tällä hetkellä, mutta koputtelen kyllä pöytää samalla kovasti...
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä
- Multi
-
- Suosikkijoukkue: YLLÄPITO
Crick kirjoitti:Kyllä täällä nyt näkyy Magictv tällä hetkellä, mutta koputtelen kyllä pöytää samalla kovasti...
koitas tätä
Turha koittaa ylläpito voittaa
- Dev
- Ylläpitäjä
-
FPP kirjoitti:Ei kyllä voi saada ensimmäistä erää mitenkään Hayelle
Tasurihan se oli, mutta Haye haki enemmän iskuja.
Toka tasuri kanssa.
- Olen aina IFK
Voi helvetin helvetti
2 streamia jo kaadunnu ja kohta kaatuu 3. Kyllä se netti sillon lagaa ku pitäs nähä huippunyrkkeilyä.

2 streamia jo kaadunnu ja kohta kaatuu 3. Kyllä se netti sillon lagaa ku pitäs nähä huippunyrkkeilyä.
Lahen Pelicans
Rest in peace - Lokomotiv Yaroslavl
Rest in peace - Lokomotiv Yaroslavl
- ArchieBunker
-
- Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen
Vastaavia matseja kutakuin "yhteen nyrkkiin" nähneenä edelleen ihmettelen, että miten he eivät suojaa lainkaan? Vai perustuuko näissä sarjoissa tämä homma tähän, että "heikomalla" hierotaan ja sitten "vahvemmalla" annetaan laulaa paikan tullen ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..
... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...
"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty
... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...
"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty
- kesäesa
-
- Suosikkijoukkue: Edmonton Oilers
Joutuu Haye ottamaan riskiä kohta ja silloin lasahtaa Klitschkon suora kupoliin.
"- Mulla on sen verran kielitaitoa ja kontaktipintaa, että voisin koutsata jossain päin maailmaa jo huomenna. Ja ihmiset tulisivat sivistyneesti sanomaan, että herra Tamminen, great to fucking see you."
- Dev
- Ylläpitäjä
-
Haye ollut varmaan kymmenen kertaa kontallaan jo tänään. Selvää pässinlihaa tämä matsi. Klitschko otti sen viimeisenkin maailmanmestaruuden itselleen, ellei Haye nyt tyrmää vikassa erässä, mihin en usko.
- Olen aina IFK
- Multi
-
- Suosikkijoukkue: YLLÄPITO
Haye yrittää nyt todella kovasti päästä tyrmäämään, mutta ei näytä hyvältä hänen kannaltaan...
Turha koittaa ylläpito voittaa